Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0161-C01
Project Name New energy - new employment
Beneficiary 123761909 NEW ENERGY SYSTEMS
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 22.08.2016
Start Date 22.08.2016
End Date 22.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Стара Загора, гр.Стара Загора

Description

Brief description
Общата цел (цели) на проектното предложение е допринасяне за създаването на устойчиви работни места и устойчива заетост на пазара на труда в България и увеличаване на производителността на труда в “Ню Енерджи Системс” ЕООД.
Специфична цел (цели): Осигуряване на заетост, създаването на 16 нови работни места и повишаване на чуждоезиковите умения на 9 безработни лица 
Дейностите, които ще се допринесат за постигане на целите са:
1. Организация и управление
2. Подбор и назначаване на 16 безработни лица от целвите групи
3. Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места
4. Обучение по ключови компетeнтности
5. Информиране и публичност
Activities
  • Activity: Организация и управление: Тази дейност ще се осъществява през целия период на проекта и ще стартира с избот на екип за организация и управление. Управителят на „Ню Енерджи Системс” ЕООД ще назначи и ще подпише договори с административен персонал на проекта. Административният персонал ще включва ръководител на проекта, счетоводител и координатор. Те ще отговарят за общото управление на проекта, включително доставки, осчетоводяване, отчитане, връзки с различни участници в проекта и др. За да може ефективно да ръководи дейностите по проекта, „Ню Енерджи Системс” ЕООД е определила за ръководител на проекта специалист в областта на управлението на бизнес и човешки ресурси, който ще осигурява правилното изпълнение на специфичните дейности като доставки, начини за визуализация, изисквания за отчитане и осчетоводяване и др. Останалата част от административния екип ще бъдат експерти, на които ще бъдат възложени задачи и отговорности, планирани за целите на настоящия проект. Екипът по проекта ще бъде финансиран от бюджета по проекта. Управлението на проекта ще бъде отговорност на екипа по проекта и „Ню Енерджи Системс” ЕООД, който ще оказва подкрепа. Екипът ще отговаря за цялостното управление, включително доставки, отчитане, финансово управление и контрол, връзки с Договарящия орган и др. Всички тези поддейности ще се осъществяват по време на целия проект. Дейностите по доставка ще се осъществяват от координатора по проекта. Счетоводителят и ръководителят на проекта ще отговарят за финансовото управление и воденето на счетоводството на проекта. Екипът по проекта ще създаде и поддържа база данни на проекта с цел предоставянето на необходимите отчети (междинен, финален и други) на ДО или на други външни одитори, които биха могли да имат нужда от тях. Членовете на екипа ще се събират на редовни срещи с цел дискутиране на трудности, проблеми и тяхното решаване. , Contracted Amount: 33 000.00 , Reported Amount: 30 895.00
  • Activity: Подбор и назначаване на 16 безработни лица от целвите групи: Дейността стартира с подбор на безработни лица, представители на целевите групи. Подборът е планиран да се осъществи през първите два месеца от проекта. Екипът по проекта, следвайки указанията на Управляващия орган за изпълнение на проекти ще определи 16 безработни лица, които ще бъдат включени в проекта. Избраните безработни лица ще бъдат от целевите групи, определени от операцията като младежи на възраст до 29 г. - 6 бр., 3 безработни лица на възраст над 54 години и 8 безработни лица. Безработните лица ще бъдат информирани за възможностите за участие в проекта по различни канали, включително чрез ДБТ Стара Загора, публикаци в средствата за информация, лични контакти и др. С безработните лица ще бъдат подписанитрудови договори и ще започнат работа в „Ню Енерджи Системс” ЕООД . Те ще бъдат назначени за период от 12 месеца, през който те трябва да свикнат с фирмения екип, условията на работа и корпоративната култура. Новите работни места ще бъдат създадени благодарение на новото оборудване, които ще позволяват по-висок производствен обем и разнообразна гама на продуктите. Пробният период ще се предшества от подготвителна работа – подготовка на договори, служебни характеристики, организиране на новите работни места и др. подобни. Всички тези спомагателни дейности ще се организират от екипа по проекта и администрацията на „Ню Енерджи Системс” ЕООД и ще отнемат един месец. Работниците ще бъдат назначени на длъжности: 1. Офис мениджър; 2. Експерт маркетинг; 3 и 4 Проектен мениджър; 5. Юристконсулт; 6. Счетоводител; 7 Химик; 8. Инженер строителен; 9. Машинен инженер; 10. Стругар; 11. и 12. Технолог, координатор по заваряване – 2 бр; 13. и 14. Техник -механик, монтаж на промишлени съоръжения и машини- 2 бр.; 15. Фрезист; 16. Инженер, електрообзавеждане. Новонаетите работници и служители ще бъдат две групи, като 9 ( Офис мениджър; Експерт маркетинг; Проектен мениджър - 2 бр.; Юристконсулт; Счетоводител; Химик; Инженер строителен; Машинен инженер) ще работят в административния офис в град Стара Загора, а останалите 7 (Стругар; технолог координатор по заваряване – 2 бр; Техник-механик, монтаж на промишлени съоръжения и машини – 2 бр; Фрезист; Инженер електрообзавеждане – 1 бр) ще бъдат заети в производствения цех на компанията, намиращ се на разстоние 10 км. извън гр. Стара Загора. Шестимата младежи до 29 години ще бъдат заети в офиса, а тримата безработни лица над 54 години ще бъдат ангажирани в производствените дейности. По време на този 12-месечен период назначените лица ще получават възнаграждение в размер на минималния осигурителен доход за длъжностите. Заплатите на 12-те новоназначени служители за периода на проекта ще се плащат от бюджета на проекта. Работодателят ще запази работното място за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта. , Contracted Amount: 235 177.25 , Reported Amount: 211 200.07
  • Activity: Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места: Тази дейност включва доставката на ново модерно оборудване, което включва: производствено оборудване – Струг; Фреза; Лентроотрезна машина; Заваръчен телоподаващ апарат МИГ/МАГ - импулсно заваряване; Заваръчен апарат - ВИГ заваряване с водно охлаждане; Колонна пробивна машина; Заваръчен шлем - 2 бр.; Ъглошлайф - професионален, мощност 1500 W; Ъглошлайф - професионален, мощност 2400 W; Ударна бормашина - професионална, мощност 850 W; Магнитна бормашина -850 W. офис оборудване - Настолни компютри -5 бр.; Плотер A0 -1 бр.; Принтер A3 -1 бр.; Лаптопи -3 бр.; Телефони - Smartphone -3 бр.; Офис обзавеждане. Това оборудване ще помогне на работниците да поддържат високи нива на производителност, разнообразни продукти и гъвкавост. Оборудването ще позволи на фирмата да разшири дейността си . Въвеждането на тези машина в машинния парк на „Ню Енерджи Системс” ЕООД ще увеличи конкурентноспособността на предлаганата гама от и продукти, ще позволи независимост и по-голяма гъвкавост на фирмата. Всичко това ще доведе до нови клиенти, по-голямо производство и като резултат – по-голям брой служители. Очакваният ръст на производството в резултат от новото оборудване се изчислява на приблизително 29% през първата година. Ще се осигурят материално новооткритите работни места. За правилното изпълнение на дейността ще трябва да се извърши подготвителна работа за организиране на тръжните процедури. Целият екип по проекта заедно с ръководството на дружеството ще участва активно в тези спомагателни дейности. Координаторът на проекта ще ръководи провеждането на търга за доставка чрез планиране, изпълнение и отчитане на тръжните процедури. Координаторът на проекта ще осигури спазването на процедурите по българското законодателство и особено на Постановлерние №118 /20.05.2014 г. на Министерския Съвет. От друга страна персонала на „Ню Енерджи Системс” ЕООД и особено неговото ръководство ще отговарят за техническите въпроси, свързани с доставката. Координаторът на Проекта ще подготви тръжната документация, ще публикува поканата за участниците, ще организира оценката на подадените оферти, ще подготви доклада за оценката и договора за доставка. Той ще поддържа активна връзка с УО, следвайки планираните контролни процедури. В процеса на доставка и уреждане на плащанията, Координаторът на Проекта ще следи за придържането от страна на доставчиците към направената от тях оферта и за спазването на правилата. Същевременно ръководството и персонала на ще подготвят подробни технически спецификации, ще направят проучване на потенциалните доставчици, ще вземат участие в техническата оценка на офертите и в крайна сметка ще подпишат договор с избраните доставчици. След това ръководството на „Ню Енерджи Системс” ЕООД ще организира процеса на доставка и изпробване на оборудването. Те ще обезпечат техническото съответствие на доставката и на дадените гаранции. Оборудването ще бъде закупено от бюджета по проекта. За целите на изпълнението на проекта „Ню Енерджи Системс” ЕООД ще използва своите производствени помещения и офиси за провеждането на процедурата и доставката. Тази дейност ще отнеме първите три месеца от проектните дейности. При планирането на тази дейност са взети предвид разпоредбите на Постановление №118 /20.05.2014 г. Доставеното оборудване ще бъде застраховано за срока на проекта на стойност 1500 лв. , Contracted Amount: 111 740.00 , Reported Amount: 110 724.92
  • Activity: Обучение по ключови компетенции: Ще се проведе обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и с продължителност от 300 учебни часа и три нива на обучение. Хорариумут ще се състои от 150 часа теория и 150 учебни часа практктически занимания. За тази дейност ще отговаря изпълнител, който ще бъде избран след провеждане на процедура за подбор в съответствие с ПМС №118 /20.05.2014 г. В обучението ще се включат 9 (девет) от новонаетите безработни лица от административния офис на компанията. Това обучение ще подобри езиковите им умения и ще улесни комуникацията в ежедневната работа с чуждестранните партньори. След приключване на обучението, лицата успешно завършили, ще получат документ за преминато обучение. , Contracted Amount: 6 300.00 , Reported Amount: 5 600.00
  • Activity: Информиране и публичност: За популяризиране на проектната инициатива, начините за участие в проекта и социалния ефект от неговото осъществяване ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. Информационната кампания ще се проведе на два етапа, съответно при стартиране и приключване на проектните дейности - в първия и последния месец от проекта. В рамките на настоящата дейност ще се извърши встъпително съобщение в пресата с цел информиране на потенциални участници в проекта, както и заключителна публикация за запознаване на обществеността с постигнатите резултати при приключване на дейностите. Ще се разработят и изработят рекламни материали с логото на проекта. Ще се изработят и табели с името на проекта и логото на Оперативната програма за административната сграда и производствените помещения на „Ню Енерджи Системс” ЕООД. Популяризирането на помощта от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2014-2020" ще бъде един перманентен процес още от стартиране на дейностите по проекта. На всички документи, произведени в периода на проекта ще бъде поставено логото на ЕС и на Оперативната програма, като ще бъдат съобразени с изискванията на изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. На закупеното оборудване ще бъдат поставени стикери с информация за помощта от ЕС., Contracted Amount: 3 500.00 , Reported Amount: 3 027.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BELJI, Contracted Amount*: 3 027.00 , Reported Amount**: 3 027.00
  • Contractor: KROS-3, Contracted Amount*: 81 150.45 , Reported Amount**: 81 150.45
  • Contractor: ZAD "ALLIANZ BULGARIA", Contracted Amount*: 930.97 , Reported Amount**: 930.97
  • Contractor: Schetovodna kashta Kertsadovi, Contracted Amount*: 12 850.00 , Reported Amount**: 8 995.00
  • Contractor: INTERPROJECT LTD, Contracted Amount*: 4 770.00 , Reported Amount**: 4 770.00
  • Contractor: GALHI, Contracted Amount*: 11 916.00 , Reported Amount**: 11 916.00
  • Contractor: Training and Certification Centre - Stara Zagora, Contracted Amount*: 6 300.00 , Reported Amount**: 5 600.00
  • Contractor: Pavel, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 4 000.00
  • Contractor: Aldebaran 68 Ltd, Contracted Amount*: 15 900.00 , Reported Amount**: 11 130.00
  • Contractor: Officeland Ltd, Contracted Amount*: 16 727.50 , Reported Amount**: 16 727.50
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00

Financial Information

Total Project cost 389 717.25 BGN
Grant 389 717.25 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 357 649.96 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на производствено оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-0161-C01, Estimated Amount: 81 430.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на производствено оборудване
    Contractor: KROS-3
    Contract total funded value: 81 150.45
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и монтаж на офис обзавеждане по проект BG05M9OP001-1.003-0161-C01, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на офис обзавеждане
    Contractor: GALHI
    Contract total funded value: 11 916.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на офис оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-0161-C01, Estimated Amount: 16 810.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на офис оборудване
    Contractor: Officeland Ltd
    Contract total funded value: 16 727.50
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за застраховка на оборудването по проект BG05M9OP001-1.003-0161-C01, Estimated Amount: 1 500.00
  • Differentiated position 1: Застраховка на оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-0161-C01
    Contractor: ZAD "ALLIANZ BULGARIA"
    Contract total funded value: 930.97
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за обучение на новоназначени лица по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” по проект BG05M9OP001-1.003-0161-C01, Estimated Amount: 6 300.00
  • Differentiated position 1: Обучение на 9 лица по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”
    Contractor: Training and Certification Centre - Stara Zagora
    Contract total funded value: 6 300.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-0161-C01, Estimated Amount: 29 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – Предоставяне на координаторски услуги
    Contractor: INTERPROJECT LTD
    Contract total funded value: 4 770.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – Предоставяне на счетоводни услуги
    Contractor: Schetovodna kashta Kertsadovi
    Contract total funded value: 12 850.00
  • Differentiated position 3: Предоставяне на координаторски услуги
    Contractor: Aldebaran 68 Ltd
    Contract total funded value: 15 900.00
  • Differentiated position 4: Ръководител проект
    Contractor: Pavel
    Contract total funded value: 4 000.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на публичност и визуализация по проект BG05M9OP001-1.003-0161-C01, Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информиране и публичност по проект
    Contractor: BELJI
    Contract total funded value: 3 027.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN