UMIS Number | BG05M9OP001-2.040-0030-C01 |
Project Name | Support at home |
Beneficiary | 000852932 Dobrich Municipality |
Funding | ESF ==> Human Resources Development |
Date of the Contract/Order | 05.06.2019 |
Start Date | 01.07.2019 |
End Date | 01.01.2021 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
С изпълнението на проектното предложение се цели създаване на устойчив модел за предоставяне на интегрирани здравно–социални услуги за хора с увреждания и техните семейства и възрастни хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване и в риск от социална изолация.В рамките на проекта ще се предоставят почасови интегрирани услуги–самостоятелно или в комбинация, включващи дейности по предоставяне на здравна грижа и дейности по предоставяне на социална подкрепа в домашна среда.Ще се сформира екип за управление на проекта, който ще бъде отговорен за изпълнение на всички планирани дейности качествено и в срок.Екипът ще стартира дейността си с информационна кампания относно целите и същността на проекта и условията за ползване на услугите.Ще се назначи екип за управление на дейностите по предоставянето на интегрираните услуги,който ще организира и координира цялата дейност, съобразно индивидуалните потребности на целевите групи.Ще се извърши подбор на персонал: медицински сестри,за предоставяне на здравни грижи и медицинско наблюдение в зависимост от потребностите на лицата–провеждане на назначено от лекар лечение и др.;домашни санитари, за осъществяване на следните дейности:помощ на потребителите при осъществяване на лична и битова хигиена, оказване на помощ при приготвяна на храна, пазаруване и съдействие при ползване на административни услуги и др. Ще се осигури обучение за персонала предоставящ услугите,съгласно разработена от МЗ програма, както и супервизия. При установена потребност на потребителите ще има предоставена възможност за рехабилитационни услуги. За преодоляване на самотата, социалната изолация, както и за да получат подкрепа за водене на независим начин на живот, при заявена потребност ще се предоставят и психологически услуги.За целите на проекта ще се извършат строително-монтажни дейности на помещение, което е общинска собственост, определено за офис на екипа по управление на услугата и прилежащи санитарни възли. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Участници над 18 г., вкл. с увреждания, получаващи патронажна грижа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 158.00 , Reached amount: 266.00 |
Indicator 2 | Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
Indicator 3 | Participants aged over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 158.00 , Reached amount: 266.00 |
Indicator 4 | Number of providers of services for social inclusion with extended coverage of their activity., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
Total Project cost | 390 045.12 BGN |
Grant | 390 045.12 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 380 707.49 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: Доставка и монтаж на щори,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 2 |
Subject to due process: Доставка на абонаментни карти за пътуване,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: Доставка на изделия от хартия,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 4 |
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които са предназначени за възлагане на спуциализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалноото интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: Доставка на климатик,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: Доставка на компютърна конфигурация и периферна техника,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: Доставка на медицински консумативи,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 8 |
Subject to due process: Доставка на медицинско оборудване,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 9 |
Subject to due process: Доставка на офис обзавеждане, ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: Доставка на принадлежности за офиса,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 11 |
Subject to due process: Доставка на работно облекло,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: Застраховка "Трудова злополука" на санитари и социален работник,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: Избор на експерти по предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора над 65 г.,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 15 |
Subject to due process: Избор на изпълнител за възлагане на организация и провеждане на обучения и супервизия на персонала,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 16 |
Subject to due process: Извършване на строително-ремонтни работи на обекти по обособени позиции,
Estimated Amount: 0.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN