Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.276-0002-C02
Project Name Purchase and supply of equipment for the needs of Medical-Dental Center Artes Ltd, Koynare town, Cherven bryag municipality
Beneficiary 130267234 Medical-dental centre "Artes" Ltd
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 01.12.2022
Start Date 01.12.2022
End Date 30.06.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Червен бряг, гр.Койнаре

Description

Brief description
Медико-дентален център "Артес" ЕООД е регистриран през 2000г. с основен предмет на дейност специализирана и първична извънболнична дентална и медицинска помощ, диагностика, лечение, рехабилитация и наблюдение на болни, консултации и профилактика, предписание на лабораторни и други видове изследвания, медицински дейности и манипулации, прегледи в домашни условия, извършване на експертиза за временна нетрудоспособност.
С цел подобряване на цялостната дейност, икономическата ефективност и конкурентоспособността на предприятието, посредством проект "Закупуване и доставка на оборудване за нуждите на МДЦ "Артес" ЕООД, гр. Койнаре, община Червен бряг" кандидатът планира придобиването на високотехнолигично и енергоефективно медико-дентално оборудване. Доставената по проекта апаратура ще бъде инсталирана и въведена в експлоатация в изцяло новоизграден медицински център на територията на гр. Койнаре. Допълнително ще бъдат наети десет специалисти в т.ч. дентални специалисти, кардиолог, невролог, специалист вътрешни болести, травмотолог, физиотерапевт, санитари и др.
Проектът изцяло кореспонодира и е в унисон със Стратегията на ВОМР  МИГ „Карлуковски карст – Червен бряг – Искър“. Успешно реализираните проекти по настоящата процедура включват подкрепени инвестиционни дейности извън сектор земеделие и подпомогнат процеса на диверсификация на местната икономика, създадени работни места.
В резултат от реализацията на настоящия проект ще бъдат постигнати следните преки резултати:
1.Проведен е избор на изпълнител/и с публична покана съгласно ЗУСЕСИФ и ПМС 160/2016г.
2.Сключен/и договор/и с избран/ите изпълнител/и.
3.Доставено медико-дентално оборудване.
4.Спазени са всички изисквания, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
5.Спазени са всички принципи, заложени в хоризонталните политики на ЕС в т.ч. прозрачност, лоялна конкуренция, превенция и недопускане на дискриминация, опазване на околната среда и др.
Activities
  • Activity: Закупуване и доставка на оборудване за нуждите на Медико-Денталтен Център "Артес" ЕООД: С цел подобряване на цялостната дейност, икономическата ефективност и конкурентоспособността на предприятието, ръководството на Медико-Денталтен Център "Артес" ЕООД планира да разшири капацитета на МДЦ чрез закупуване, доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на ново енергоефективно производствено оборудване включващо: дентална и медицинска техника. Новото оборудване ще бъде инсталирано в изцяло новоизграден медициснки комплекс на предприятието-кандидат на територията на гр. Койнаре, община Червен бряг. Допустимостта на разходите в настоящото проектно предложение се определя на база предоставени (приложени) най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС ведно с отправени от кандидата запитвания съгласно приложение № 10. С оглед спецификата на услугата, която ще се предлага, е необходимо и закупуване на ново високотехнологично медико-диагностично оборудване, което ще се използва при реализиране на предприемаческата идея и с което дружеството не разполага, в т.ч.: 1. Стоматологичен юнит - 1бр. 2. Диоден лазер - 1бр. 3. Автоклав - 1бр. 4. Ултразвукова вана - 1бр. 5. Рентгенова техника - 1бр. 6. Компресор - 1бр. 7. Аспирационен агрегат - 1бр. 8. ЕКГ Холтер - 2бр. 9. Холтер за кръвно налягане - 1бр. 10. Електрокардиограф (ЕКГ) - 1бр. 11. Медицинска кушетка - 5бр. 12. Уред за топлотерапия - 1бр. 13. Апарат за пресотерапия - 1бр. 14. Апарат за високочестотна терапия - 1бр. 15. Ултразвуков терапевтичен апарат - 2бр. 16. Апарат за магнитотерапия - 2бр. 17. Апарат за вакуум терапия - 1бр. 18. Апарат за електротерапия тип 1 - 1бр. 19. Апарат за електротерапия тип 2 - 1бр. 20. Стол на Кнед - 1бр. 21. Преносима масажна кушетка - 1бр. 22. Параван секция - 2бр. 23. Апарат за лазер терапия - 1бр. 24. Апарат за текар терапия - 1бр. Тези активи са необходими и задължителни за осъществяване на основните етапи на услугата: - Терапия; - Ортодонтия; - Имплантология; - Ортопедия; - Орална хирургия; - Лазерна физиотерапия; - Лечение на деца; - Парадонтология; - Имплантология; - Консултативни прегледи при личен лекар; - Кардиология; - Неврология; - Ендокринология; - Травматология; - Физиотерапия и др. В изпълнение на дейноста ще бъдат реализирани следните цели: - Предоставяне на единствените по рода си за региона иновативни комплексни медико-дентални услуги, предоставяни от голям екип висококвалифицирани специалисти. - Осигуряване на производствени мощности във вид на медико-диагностично оборудване, абсолютно необходими за предлагане на услугата; - Осигуряване на производствен капацитет на кандидата; - Постигане на стабилни пазарните позиции в краткосрочен план и експанзия на националния пазар и привличане на чуждестранни клиенти и партньори в средносрочен и дългосрочен аспект; - Постепенно нарастване на обемите предлагани услуги за период от 3 години след края на проекта. - Увеличение на приходите от услуги в резултат на реализация на предприемаческата идея спрямо приходите през последната приключила финансова година след приключване на проекта. - Оптимизиране на разходите при предоставяне на услугата, което се дължи на: намалени разходи поради по-добрите параметри на прецизност и високо качество на използваното оборудване; редуциране на разходите за външни услуги с оглед широкия обхват на специалисти, включени в екипа. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец); 2. Сключване на договор (4-ти месец); 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4-ти до 11-ти месец); 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (12-ти месец); 5. Доставка и монтаж на информационна табела и стикери (12-ти месец)., Contracted Amount: 182 737.11 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разработка и управление на проекта: Въз основа на факта, че размера на заявената с настящото проектно предложение безвъзмездна финансова помощ е по-голяма от 50 на сто от допустимите разходи, но стойността на предвидените разходи по процедура Разработване и управление на проектното предложение в т.ч. и съфинансирането от страна на бенефициента е по-малка от 30 000 лева без ДДС, следва да се отбележи, че МДЦ "Артес" ЕООД не следва да провежда процедура за избор на изпълнители с публична покана съгласно разпоредбите на Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г. Допустимостта на разходите в настоящото проектно предложение се определя на база предоставени (приложени) най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС ведно с отправени от кандидата запитвания за оферти съгласно приложение № 8. Изборът се основава на критерий "най-ниска" цена, като с оферента, предложил най-ниска цена е сключен предварителен договор за разработка и управление на проекта както следва: За разработка и управление на проекта е избрано дружеството-изпълнител "Старс Брокерс" ООД с предложена обща крайна цена 9 600лв. без ДДС. Съгласно т. 14.2. Условия за допустимост на разходите от условията за кандидатстване за консултантски и правни услуги, свързани с подготовката и управлението на проекта, като част от разходите по т. 3 от Раздел 14.1 „Допустими разходи“, не могат да превишават 5 на сто от допустимите разходи по проекта. В тази връзка следва да се обърне внимание, допустимият разход по настоящата подмярка 6.4.1 е в размер до 9 779,00 лева без ДДС. Съгласно Условията за кандидатстване относно допустимостта на реализираните разходи по проекта, изключение се допуска единствено за разходите по чл. 30, ал.1, т.11 , в т.ч. за изготвяне (и управление) на проекта, които трябва да бъдат извършени преди подаването на проектното предложение. В резултат от направения избор, с доставчика на услуга "Старс Брокерс" ООД бе сключен договор (приложено към настоящия Формуляр за кандидатстване) на 02.03.2020г. , Contracted Amount: 9 600.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Measure Unit: Leva, Base Value: 0.00 , Target amount: 48 084.26 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Създадени работни места (самонаети/наети), Measure Unit: Number, Base Value: 1.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на медико-дентално оборудване, Estimated Amount: 182 734.31
  • Differentiated position 1: Доставка на дентално оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на медицинско оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Разработка и управление на проекта, Estimated Amount: 9 600.00
  • Differentiated position 1: Разработка и управление на проекта
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN