Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.361-0006-C03
Project Name Investments in new equipment for "Karmon Pharma" EOOD
Beneficiary 203978009 "Karmon Pharma"Ltd.
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 11.04.2022
Start Date 11.04.2022
End Date 11.04.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Павликени, гр.Павликени

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е насочено към инвестиции в обзавеждане и оборудване на аптека в гр. Павликени с цел повишаване на конкурентоспособността на предпритието "Кармон фарма" ЕООД., което  ще допринесе за развитието на услугите на територията на МИГ.
Фирмата развива своята дейност в областта на търговията с лекарства и други фармацевтични стоки на територията на
община Павликени като разполага с три търговски обекта.
Проектът предвижда създаване на трайна заетост на 2 нови служители, които ще отговарят за процеса на предоставяне на услугите, свързан с проектното предложение, с което ще се допринесе за създаване на устойчива заетост в региона. За реализирането на текущото проектно предложение се предвижда да бъдат изпълнени следните дейности: 
Дейност 1: Закупуване на технологично оборудване за аптека "Кармон фарма" ЕООД - 7 броя компютри, 1 брой климатик и 10 броя ЛЕД панели, 1 брой хладилник и 1 брой пречиствател
Дейност 2: Закупуване на обзавеждане за аптека "Кармон фарма" ЕООД- 1 брой аптечно обзавеждане и 7 броя офис стол
Изпълнението на дейностите е насочено към постигане на целите на проектното предложение и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, ще осигури способността на предприятието да предложи на клиентите качество, отговарящо на нивото на най-добрите практики в сферата. Реализирането на проекта ще спомогне предприятието да придобие устойчива конкурентоспособност, ще доведе до подобрено качество на работната среда и ще допринесе за създаване на устойчива заетост на територията на селски район в сектора на предоставянето на услуги в неземеделска дейност.
Activities
  • Activity: Закупуване на технологично оборудване за аптека "Кармон фарма" ЕООД - 7 броя компютри, 1 брой климaтик,10 броя ЛЕД панели, 1 брой пречиствател и 1 брой хладилник: Дейността включва закупуване и доставка на компютри ( 7 бр.);климатик ( 1 бр.), ЛЕД панели ( 10 бр.), пречиствател ( 1 бр.) и хладилник ( 1 бр.) Продължителната работа пред компютъра води до главоболие, напрежение и увреждане на очите и натоварване на нервната система.Отблясъците, трептенето и лошият контраст, които излъчват мониторите водят до изброените вреди. Неободимо е закупуването на нови компютри с по-високо ниво на защита, които ще намалят трептенето и умората в очите. Обемът на работа и предвиденото му увеличение налагат наличието на мощни компютри, които да поддържат системи свързани с базата данни на всички стоки и услуги, предлагани от фирмата, както и отчитането им. Основното предназначение на климатичната система е да поддържа благоприятен за работа микроклимат в затворени пространства. От комфортна гледна точка настоящите климатици създават течения на работните места в близост до климатика и не достигат необходимата температура на въздуха при по-отдалечените места. Според специфичността на стоките в обекта е необходимо да се поддържа определена температура. Поради невъзможността на наличния колонен климатик, работещ в момента в помещението, да регулира посоката на въздушните течния е необходимо закупуването на 1 брой нов климатик. С оглед естеството на работа и нуждата от достатъчно осветление на работните места е необходима подмяната на осветителните тела с LED такива. Към момента в аптеката е налично луминисцентно осветление, при което е характерно трептене при стартиране. Използването на LED осветление ще намали напрежението на очите и главоболието на работното място, и ще повиши ефективността на работа. Качеството на светлината на LED осветлението е много по-добра от тази на луминесцентното осветление. В тази връзка ръководството на "Кармон Фарма" ЕООД предвижда да извърши подмяна на съществуващото луминесцентни лампи с 10 бр. LED панели за таван. Необходимо е да бъде закупен 1 бр. пречиствател за въздуха, който да спира вредните частици (прах и бактерии), които предизвикват алергии и раздразнения. Според изискванията всяка аптека трябва да разполага с хладилник или хладилни помещения за медикаментите, които трябва да се съхраняват при по-ниски температури. Към момента в аптеката няма хладилник за съхранение на лекарствата, което ограничава асортимента на предлаганите стоки от предприятиетo. Със закупуването на 1 брой Хладилник, който е предвиден в настоящата дейност, ще се увеличи обема и качеството на предлаганите продукти и медикаменти. Посочените в бюджета на настоящия проект активи ще бъдат разположени в аптеката, за която е представен договор за наем към документите, неразделна част от проектното предложение. Придобиването на описаните в настоящото проектно предложение активи ще допринесе до развитие на предприемачеството и устойчивия бизнес, както и до повишаване на конкурентоспособността на предприятието., Contracted Amount: 8 220.20 , Reported Amount: 7 465.40
  • Activity: Закупуване на обзавеждане за аптека "Кармон фарма" ЕООД- 1 брой аптечно обзавеждане и 7 броя офис стол: Дейността включва следните поддейности: Поддейност 1-Закупуване и доставка на аптечно обзавеждане ( 1 бр.)- Необходимо е закупуването на специализирано аптечно обзавеждане, където да бъдат изложени и да се съхраняват наличните медикаменти. Новото оборудване ще е с високо качество, ще предостави възможност за по-бързо и удобно обслужване на пациентите и ще облекчи ежедневната работа на служителите. Към момента обзавеждане, с което разполага аптеката е амортизирано и създава неудобство при работа . Поддейност 2- Закупуване и доставка на офис столове (7 броя) Дългото стоене в неправилна поза, резултат от неподходящи столове, води до редица заболявания на опорно двигателния апарат, увреждания в областта на врата, китките и оросяване на крайниците. Въвеждането на нови офис -столове (7 бр.), които ще заменят използваните към момента работни столове, ще допринесе за здравето на служителите, ще минимизира негативното въздействие от продължителното седене. Придобиването на описаните в настоящото проектно предложение активи ще осигури благоприятна работна среда, ще доведе до задържане на съществуващия персонал и ще доведе до повишаване на конкурентоспособността на предприятието., Contracted Amount: 47 348.33 , Reported Amount: 59 086.33

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: AT Atanas Hristov Ltd., Contracted Amount*: 374.25 , Reported Amount**: 313.64
  • Contractor: Nespe Elektroniks Ltd., Contracted Amount*: 3 250.00 , Reported Amount**: 3 250.00
  • Contractor: Enter Ltd., Contracted Amount*: 3 337.58 , Reported Amount**: 2 755.58
  • Contractor: Best Computers Ltd., Contracted Amount*: 3 255.00 , Reported Amount**: 2 560.81
  • Contractor: Veselina - Veska Ignatova Ltd., Contracted Amount*: 441.70 , Reported Amount**: 441.70
  • Contractor: Stilman Ltd., Contracted Amount*: 44 910.00 , Reported Amount**: 57 230.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Проектите имат устойчиви резултати до 2023 г., Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Създадени нови работни места, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 66 551.73 BGN
Grant 40 673.81 BGN
Self amount 25 877.92 BGN
Total actual amounts paid 40 673.75 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на технологично оборудване и обзавеждане за аптека "Кармон фарма" ЕООД с Обособена позиция 1: Аптечно обзавеждане- 1 брой Обособена позиция 2:Офис стол- 7 броя Обособена позиция 3: Компютри- 7 броя Обособена позиция 4:Климaтик- 1 брой Обособена позиция 5: ЛЕД панели- 10 броя Обособена позиция 6: Пречиствател- 1 брой Обособена позиция 7: Хладилник- 1 брой, Estimated Amount: 55 568.53
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Аптечно обзавеждане- 1 брой
    Contractor: Stilman Ltd.
    Contract total funded value: 44 910.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2:Офис стол- 7 броя
    Contractor: Enter Ltd.
    Contract total funded value: 2 438.33
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Компютри- 7 броя
    Contractor: Best Computers Ltd.
    Contract total funded value: 3 255.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4:Климaтик- 1 брой
    Contractor: Nespe Elektroniks Ltd.
    Contract total funded value: 3 250.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5: ЛЕД панели- 10 броя
    Contractor: Veselina - Veska Ignatova Ltd.
    Contract total funded value: 441.70
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6: Пречиствател- 1 брой
    Contractor: Enter Ltd.
    Contract total funded value: 899.25
  • Differentiated position 7: Обособена позиция 7: Хладилник- 1 брой
    Contractor: AT Atanas Hristov Ltd.
    Contract total funded value: 374.25
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на технологично оборудване и обзавеждане за аптека "Кармон фарма" ЕООД с Обособена позиция 1: Аптечно обзавеждане- 1 брой Обособена позиция 2:Офис стол- 7 броя Обособена позиция 3: Компютри- 7 броя Обособена позиция 4:Климaтик- 1 брой Обособена позиция 5: ЛЕД панели- 10 броя Обособена позиция 6: Пречиствател- 1 брой Обособена позиция 7: Хладилник- 1 брой, Estimated Amount: 55 568.53
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Аптечно обзавеждане- 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2:Офис стол- 7 броя
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Компютри- 7 броя
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4:Климaтик- 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5: ЛЕД панели- 10 броя
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6: Пречиствател- 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Обособена позиция 7: Хладилник- 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Решение за прекратяване на публична покана №1 от дата 19.05.2022 г. по Договор № BG06RDNP001-19.361-0006-C01, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Решение за прекратяване
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN