Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.501-0013-C01
Project Name Increasing the competitiveness of "DIGGING 94" LTD by purchasing new equipment
Beneficiary 205354131 DIGING 94 LTD.
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 04.02.2025
Start Date 04.02.2025
End Date 15.09.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Област (BG412), Костенец, гр.Костенец

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към подобряване на конкурентоспособността на "ДИГИНГ 94" ЕООД  чрез закупуването на мини челен товарач за предоставяне на услуги, свързани с основната икономическа дейност – 100%, КИД 43.12 „Земни работи". 
За да предложи по широкообхватни услуги и разшири пазарния сегмент, дружеството се нуждае от придобиване на съвременна техника, която е с висока производителност, издръжливост, комфорт при работа и гъвкавост на работни устройства. С реализиране на инвестицията дружеството ще има възможност да предоставя услуга, вкл. операции и дейности на по-малки и ограничени като достъп пространства и терени. Предвиденият за закупуване мини челен товарач е с малки размери, по-добра маневреност, което дава възможност за работа в ограничени/тесни, вкл. затворени пространства. Изискванията към двигателя на закупената техника ще бъдат свързани с осигуряване на висок екологичен стандарт - минимум етап (Stage) V, щадящ околната среда. Това е предпоставка за работа в затворени помещения - складове, гаражи, оранжерии и др. Също така машината ще бъде оборудвана с палетни вилици и рамка за тях, което ще позволи преместване на товари - техника, с която към момента дружеството не разполага.  Към датата на подаване на проектното предложение кандидатът притежава 3 (три) броя багери, с които извършва изкопни дейности. С предвидения за закупуване мини челен товарач кандидатът възнамерява да разшири обхвата на предлаганите услуги, като услугата, която ще осъществява със закупения по проекта мини челен товарач ще изпълнява освен изкопни работи, така и операции по товарене, разтоварване и преместване на различни материали, както в насипно състояние, така и на палети, преместване на товари при необходимост, но на по-малки обекти и ограничени пространства, на които не е в състояние към момента да работи, предвид възможностите на наличната техника.
Activities
  • Activity: Закупуване на мини челен товарач: В рамките на дейността ще бъде закупен мини челен товарач по зададени минимални технически характеристики, съгласно запитване за оферта. Чрез изпълнението на дейността дружеството ще предложи по-висококачествени услуга и разшири пазарния сегмент на предоставяната услуга. След придобиването на новата техника дружеството ще има възможност да предоставя услуга в ограничено и/или затворено пространство. Предвиденият за закупуване челен товарач е с по-малките размери, което му дава възможност за работа в тесни пространства. Челният товарач ще бъде оборудван с двигател с екологичен стандарт - минимум Stage V, който е с ниски нива на замърсяване на въздуха и ще може да се използва и в затворени помещения., Contracted Amount: 88 018.82 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Консултантска услуга за разработване, управление и отчитане на проектно предложение по процедура за подбор на проектни предложения BG06RDNP001-19.501 МИГ Костенец 2010 – 6.4.1. „Инвестиции в подкрепа на неземеделски дейности“. : Дейността включва разработване, управление и отчитане на проектно предложение по процедура за подбор на проектни предложения BG06RDNP001-19.501 МИГ Костенец 2010 – 6.4.1. „Инвестиции в подкрепа на неземеделски дейности“ следните под-дейности: 1. Етап I: Подготовка и подаване на проектно предложение: 1.1. Осигуряване на консултантска помощ, съдействие и разяснение през целия период на подготовка на проекта; 1.2. Подготовка на проектно предложение, в т.ч. бизнес план и подпомагане подаването му в ИСУН 2020; 1.3. Консултиране по време на комуникация с оценителната комисия. 2. Етап II: Изпълнение и отчитане на проекта: 2.1. Подготовка на необходимите документи за подписване на Административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; 2.2. Осигуряване на консултантска помощ, съдействие и разяснение през целия период на реализация на съответния проект, в това число и на дейностите по отчитане и подготовка на пакета от документи, съпътстващи Искането за плащане. 2.3. Изготвяне на документи за провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове, 2.4. Подготовка и подаване на искания за изменение на Договора за финансиране с Държавен фонд „Земеделие”; 2.5. Консултации за спазване на правилата за визуализация и публичност по процедурата; 2.6. Подготовка на Искане за плащане, финансов и технически отчет и окомплектоване на необходимите документи към искането за плащане. , Contracted Amount: 2 500.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

None

Financial Information

Total Project cost 90 518.82 BGN
Grant 67 889.12 BGN
Self amount 22 629.70 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на мини челен товарач , Estimated Amount: 88 018.82
  • Differentiated position 1: Доставка на мини челен товарач
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN