Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.113-0001-C01
Project Name Improving the management capacity to achieve growth of SIP 2000 Ltd.
Beneficiary 117690418 SIP-2000 Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 03.10.2022
Start Date 03.10.2022
End Date 29.09.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Добрич (BG332), Балчик, гр.Балчик

Description

Brief description
СИП 2000 ООД е с основна икономическа дейност: издаване на списания с практическа насоченост, в гр. Балчик. Списанията са „УЧИЛИЩЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ” и  „ОБЩЕСТВЕНИ  ПОРЪЧКИ”, които в годините  се утвърдиха като практически наръчници за своите читатели. Двете списания имат печатно издание и електронно. С изпълнението на настоящото проектно предложение се цели да се направи реинжинеринг на работния процес, за осъществяването на който ще се внедри софтуерна система за управление на биснес процесите  в издателската дейност, която ще има разширени функционалности, които ще позволят автоматизиране на част от работния процес, който на този етап се възлага на външни изпълнители. Това е лингвистичната проверка на текстовете на статиите, преди предаването им за предпечатна подготовка. Целта на този процес е да се направи проверка за прaвопис и стилистика на съдържанието. Освен това ще се осигури обща платформа за комуникация с авторите, като една част от тях са служители във фирмата, но има и външни автори. Това ще улесни работния процес и ще съкрати сроковете за реализиране на изданията.Ще има разширена функционалност на софтуерната система, която да осигури ползване на двете издания от телефона, посредством уеб базиране, като се предвижда и създаване на звукова версия за слушане на изданията. С реинжинеринга ще се осигури цяластен затворен цикъл на предпечатната подготовка от служители на дружеството, с помощта на функционалности на новоразработеният софтуер, закупуването на хардуерно оборудване и откриване на  две нови работни места. 
Софтуерна система ще може да работи с големи количества данни с цел анализ и прогнозиране на процесите в компанията и да подпомогне с идентифицирането, развиването и създаването на нови стратегически бизнес възможности. Платформата ще спомогне за по-доброто управление, съхранение, набиране и използване на информацията за всяко издание, позволявайки надеждно проследяване на процеса на прилагане на всички разработени политики и мерки на действие.
Activities
  • Activity: Подкрепа за специализирани услуги за МСП за развитие и укрепване на управленския капацитет - Реинжинеринг на процесите: Основна цел на проектното предложени е да се направи реинжинеринг на работните процеси в СИП 2000 ООД, с цел укрепване на управленския капацитет и повишаване на конкурентоспособността на компанията. СИП 2000 ООД , чиято основна дейност е издаване на списания с практическа насоченост, а именно: списание „УЧИЛИЩЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ” и списание „ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ”, които в годините се утвърдиха като практически наръчници за своите читатели. Двете списания имат печатно издание и електронно. С изпълнението на настоящото проектно предложение се цели да се направи реинжинеринг на работния процес, посредством който да се осигури затваряне на производствения цикъла, включващ всички етапи от предпечатната подготовка. На този етап част от дейностите се извършват от външни изпълнители, а с реинжинеринга целият процес ще се извършва от служителите на компанията. За осъществяването на реинжинеринга на процесите в издателската дейност ще се разработят софтуерна система за управление на бизнес процесите в издателската дейност, която ще има функционалности за автоматизиране на част от работния процес, който на този етап се осъществява от външни изпълнители. Това е лингвистичната проверка на текстовете на статиите, преди предаването им за предпечатна подготовка. Целта на този процес е да се направи проверка за провопис и стилистика на съдържанието. Освен това ще се осигури обща платформа за комуникация с авторите, като една част от тях са служители на фирмата, но има и външни автори. Това ще улесни комуникациянта и ще ускори работния процес, като същевременно ще съкрати сроковете за изпълнение и подготовка на изданията. Новоразработената софтуерна система ще има и функционалности, които да осигурят ползване на двете издания от телефона, като се предвижда и създаване на възможност освен за четене да има и звукова версия за слушане на изданията. Реализацията на предвидените дейности в реинжинеринга на дейността ще бъде осъществено от една страна посредством Софтуерна система за управление на бизнес процесите в издателска дейност, а от друга ще бъда необходимо закупуването на два специализирани компютърни системи и сървър. Обхващането на целия производствен цикъл по предпечатната подготовка, от служители на компанията ще доведе до създаване на две нови работни места, за които е неоходимо осигуряването на хардуерно оборудване. Софтуерна система ще може да работи с големи количества данни с цел анализ и прогнозиране на процесите в компанията и да подпомогне с идентифицирането, развиването и създаването на нови стратегически бизнес възможности, което налага закупуването и на сървър. Платформата ще спомогне за по-доброто управление, съхранение, набиране и използване на информацията за всяко издание, позволявайки надеждно проследяване на процеса на прилагане на всички разработени политики и мерки на действие. За развитие и укрепване на управленския капацитет, с цел подобряване на консурентоспособността на СИП 2000 ООД се предвижда и внедряване на система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001. Целта на системата за управление на околната среда е оптимално използване на природните ресурси и енергията, опазване и съхраняване на природата в нейната неповторимост и ограничаване на рисковете от екологични инциденти съобразена с изискванията на БДС EN ISO 14001. Компанията има внедрени стандарти за управление на качеството и система за управление на здравето и безопастноста при работа. Новата система ще надгради и разшири вече внедрените., Contracted Amount: 260 500.00 , Reported Amount: 255 080.00
  • Activity: Дейности за информиране и публичност: В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и публичност. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и публичност(в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 1 брой визуализационна табела с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Табелата ще съдържа следната текстова и визуална информация: - емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; - наименование на съфинансиращия фонд - ЕФРР; - общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; - наименование на проекта и главната му цел; - обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. , Contracted Amount: 130.00 , Reported Amount: 122.60

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DG CONSULT, Contracted Amount*: 77 220.00 , Reported Amount**: 85 800.00
  • Contractor: BEFT EOOD, Contracted Amount*: 18 900.00 , Reported Amount**: 21 000.00
  • Contractor: VERIFICATION LTD, Contracted Amount*: 10 377.00 , Reported Amount**: 11 530.00
  • Contractor: EFREMA EOOD, Contracted Amount*: 110.34 , Reported Amount**: 122.60
  • Contractor: ITV Tech LTD, Contracted Amount*: 10 395.00 , Reported Amount**: 11 550.00
  • Contractor: CPS International Trading Ltd., Contracted Amount*: 112 680.00 , Reported Amount**: 125 200.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 255 202.60 BGN
Grant 229 682.34 BGN
Self amount 25 520.26 BGN
Total actual amounts paid 229 682.34 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за изработка на визуализационни материали - информационна табела 1бр. и информационни стикери - 3бр., Estimated Amount: 130.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изработка на визуализационни материали - информационна табела 1бр. и информационни стикери - 3бр.
    Contractor: EFREMA EOOD
    Contract total funded value: 110.34
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител на консултантски услуги за Внедряване на Система за управление на околната среда ISO 14001, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на консултантски услуги за Внедряване на Система за управление на околната среда ISO 14001
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител на консултантски услуги за Сертифициране на Система за управление на околната среда ISO 14001, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на консултантски услуги за Сертифициране на Система за управление на околната среда ISO 14001
    Contractor: VERIFICATION LTD
    Contract total funded value: 10 377.00
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на реинжинеринг на процесите в предприятието СИП 2000 ООД, Estimated Amount: 87 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на реинжинеринг на процесите в предприятието СИП 2000 ООД
    Contractor: DG CONSULT
    Contract total funded value: 77 220.00
Procedure 5 Subject to due process: Процедура за избор на доставчик на Софтуерна система за управление на бизнес процесите в издателска дейност и оптимизиране на работните процеси, Estimated Amount: 127 500.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на доставчик на Софтуерна система за управление на бизнес процесите в издателска дейност и оптимизиране на работните процеси
    Contractor: CPS International Trading Ltd.
    Contract total funded value: 112 680.00
Procedure 6 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за доставка на ДМА - компютърна конфигурация 2бр. и сървър 1бр., Estimated Amount: 22 000.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на изпълнител за доставка на ДМА - компютърна конфигурация 2бр. и сървър 1бр.
    Contractor: BEFT EOOD
    Contract total funded value: 18 900.00
Procedure 7 Subject to due process: Процедура за избор на консултант за извършване на реинжинеринг на процесите в предприятието СИП 2000 ООД, Estimated Amount: 87 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN