Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.602-0006-C01
Project Name Development of tourism potential
Beneficiary 000455927 Narodno chitalishte "Ivan Vazov - 1904 g." gr. Hisarya
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 29.07.2025
Start Date 29.07.2025
End Date 15.09.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Хисаря, гр.Хисаря

Description

Brief description
Народно читалище „Иван Вазов-1904г.” гр.Хисаря изготви настоящето проектно предложение по Процедура BG06RDNP001-19.602 - Мярка 7 „Развитие на туристическия потенциал на територията на МИГ „Хисаря” към Стратегията за водено от общностите местно развитие за територията на Сдружение „Местна инициативна група Хисаря“, с намерение да се закупи обзавеждане - LED екран постер, който да се постави на видно място и да дава информация на гостите и жителите на града за предстоящи събития, свързани с популяризиране на културно-историческото наследство на общината, развитие на туристическия потенциал и предоставяне на информация за разнообразни събития.  Това ще допринесе за успешно продължаващо развитие на туризма в община Хисаря чрез обновяване и модернизация на туристическата инфраструктура, както и съхранение на местната идентичност на територията на МИГ.
Activities
  • Activity: Закупуване на LED екран: Всички предвидени дейности са насочени към повишаване качеството на живот на населението от територията на МИГ Хисаря. Предвидено е закупуване на LED екран постер, който да се постави на видно място и да дава информация на гостите и жителите на града за предстоящи събития, свързани с популяризиране на културно-историческото наследство на общината, развитие на туристическия потенциал и предоставяне на информация за разнообразни събития. Тези екрани предлагат висока яркост и контраст, което ги прави видими дори в ярка външна среда. Това означава, че те могат ефективно да привличат вниманието и да предават съобщения в зони с голям трафик, както и на оживени улици, каквато е улицата, където е базирано читалището. Екранът ще може да показва динамично съдържание, включително видеоклипове, което може допълнително да ангажира и привлече вниманието на минувачите. Тази способност за представяне на ангажиращо съдържание прави LED екраните по-ефективни при предаване на съобщения и популяризиране на продукти или събития. Всичко това ще допринесе за развитие на туристическия потенциал на територията на МИГ ”Хисаря” чрез обновяване на инфраструктура и инвестиции, свързани с поддържане и възстановяване на културното и природното наследство. Ще се популяризират редица събития, с които календара на читалището е изпълнен, като ще привлече още по-голям брой посетители. Допълнително на екрана ще се излъчва информация за всякакви местни събития с туристически характер – фестивали, концерти, изложения, събития, свързани с популяризиране на богатото културно-историческо наследство на курорта Хисаря., Contracted Amount: 13 980.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MUZIKALNI PRODUKTI IGS, Contracted Amount*: 13 980.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Удовлетвореност на посетителите от атракциите и информационните услуги, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Население, облагодетелствано от инвестициите в туризма, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 20 000.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Брой развити туристически атракции/обекти, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Подкрепени програми за маркетинг и реклама и проекти за развитие на продукти и маркетинг на дестинациите, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Брой посетители на подкрепените атракции, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6 574.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 13 980.00 BGN
Grant 13 980.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN