Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.101-0041-C01
Project Name Patronage Care in Kyustendil Municipality
Beneficiary 000261517 Municipality of Kyustendil
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 14.04.2020
Start Date 16.03.2020
End Date 31.12.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Кюстендил (BG415), Кюстендил, гр.Кюстендил

Description

Brief description
Проектът е насочен към подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им.
Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период. 
Идентифицирана е голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейностите по проекта са насочени към лица, за които е налице социална необходимост от почасови услуги като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19.
Activities
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса.: В Община Кюстендил ще бъде изготвена процедура за подбор, във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19, която ще бъде утвърдена от Кмета на Община Кюстендил. Чрез реализацията на процедурата ще се осигури заетост на лица, като всеки един назначен служител ще предоставя дейности, в зависимост от потребностите и желанието на потребителите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 107 701.89
  • Activity: Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. Транспорт и осигуряване на предпазни средства на наетия персонал.: В Община Кюстендил е идентифицирана голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейността ще е насочена към възрасти хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване, както и към хора с увреждания и техните семейства, хора, които са поставени под карантина като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция на разпространението на COVID-19. Редица са предизвикателствата пред уязвимите групи, свързани с COVID-19. От една страна те са възрастни хора с висока заболеваемост, значителен е дялът на самотно живеещите лица в общината. Представителите на целевата група са 303 лица, както следва: - възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване; - хора с увреждания; - възрастни в риск: в случай, че лицето или член на семейството му е поставено под карантина във връзка с COVID-19; самотен/ни родител/и с дете/ца до 12 г., които са в невъзможност да оставят децата си сами. За наетия персонал ще се осигурят подходящи лични предпазни средства, облекла и дезинфекциращи препарати във връзка с осъществяване на трудовите им задължения. Ще бъде осигурен транспорт от/до съответните адреси. Все още хората не разполагат с възможности за он-лайн заплащане на сметки, закупуване на храни, лекарства и стоки от първа необходимост. Дори ползването на административни услуги в съществена степен трябва да се осъществява на място, в съответната администрация. Това изисква спешни адекватни мерки за да се опази здравето на целевите групи, като съществено им се предоставят условия за достоен и равнопоставен живот спрямо останалите хора. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 269 254.73

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "VIDAR VP"LTD, Contracted Amount*: 8 791.67 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA, Contracted Amount*: 15 000.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници над 18г., вкл. с увреждания, получаващи грижа във връзка с пандемичната ситуация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 303.00 , Reached amount: 897.00
Indicator 2 Participants aged over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 303.00 , Reached amount: 897.00

Financial Information

Total Project cost 481 770.00 BGN
Grant 481 770.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 376 956.10 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Извършване на доставка на компютърна конфигурация и периферно оборудване за нуждите на проект BG05M9OP001-2.101-041-C01 "Патронажна грижа в Община Кюстендил", Estimated Amount: 8 791.67
  • Differentiated position 1: Извършване на доставка на компютърна конфигурация и периферно оборудване за нуждите на проект BG05M9OP001-2.101-041-C01 "Патронажна грижа в Община Кюстендил"
    Contractor: "VIDAR VP"LTD
    Contract total funded value: 8 791.67
Procedure 2 Subject to due process: Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG05M9OP001-2.101-041-C01 "Патронажна грижа в Община Кюстендил", Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG05M9OP001-2.101-041-C01 "Патронажна грижа в Община Кюстендил"
    Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA
    Contract total funded value: 15 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN