Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0001-C01
Project Name Provision of services for independent life at the territory of the Topolovgrad Municipality
Beneficiary 000970464 Municipality Topolovgrad
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.09.2015
Start Date 01.11.2015
End Date 01.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Тополовград

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение предвижда да реализира дейности, които да допринесат за подобряване качеството на живот и достъпа до услуги за социално включване на хора с увреждания и хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване на територията на община Тополовград. Проектът ще гарантира на представителите на целевите групи възможност за избор на услуги и ще осигури тяхното подпомагане при вземане на решение коя е услугата, която в максимална степен отговаря на техните потребности. За целта на територията на общината ще бъде създадено специализирано звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“. Звеното ще предоставя по иновативен начин комплексна услуга за хора с увреждания и техните семейства, както и за хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване. Наред с това, звеното ще предоставя и психологическа подкрепа на наетите в него асистенти и служители.
Activities
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Чрез тази дейност ще се реализира администрирането на проекта. Дейността ще стартира със създаване на Екип за организация и управление на проекта, състоящ се от следните членове: ръководител, координатор, счетоводител и технически асистент. Дейността ще включва: провеждане на планови и извънредни работни срещи на екипа; разпределение на конкретните длъжности и персонални задачи на всеки един от участниците и определяне на срокове за тяхното изпълнение, начините и формулярите за отчетност; ежемесечни заседания на екипа за отчет на резултатите и възлагане на оперативни задачи; изграждане на ефективна система за комуникации между екипа за организация и управление на проекта и целевите групи; водене на цялостна документация на проекта, съхранение и архивиране. По време на целия проект екипът ще осъществява мониторинг на проекта. Ще се проверява воденето на документи, точността им, пълнотата им. При необходимост, ще се вземат коригиращи мерки. Дейността ще включва и текуща отчетност на проекта: отчети за дейността – пред ДО, месечни отчети от членовете на екипите и др. В тази връзка, освен обичайните разходи за възнагражденията, в т.ч. и осигурителните вноски за сметка на работодател на екипа за организация и управление на проекта, състоящ се от 4 човека (ръководител, координатор, счетоводител и технически асистент) за 24 месеца, които са съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 г., в стойността й са калкулирани и административните разходи, свързани с управлението на проекта - консумативи (тонери) и материали (хартия, химикалки и др.), разходи за командировки на екипа, външни услуги, като изготвяне на тръжни досиета и др. в общ размер до 10 на сто от общите допустими разходи по проекта. Разходите за командировки на персонала (пътни, дневни, квартирни), са планирани съгласно Наредбата за командировките в страната и Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина и в съответствие с утвърдените нормативи на община Тополовград, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство., Contracted Amount: 46 959.00 , Reported Amount: 46 953.18
  • Activity: Дейности по информиране и публичност по проекта: Дейностите по информиране и публичност по проекта ще са в пълно съответствие с условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. При всички мерки за информиране и публичност по проекта изрично ще се указва съфинансирането от ЕС. На уебсайта на общината ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултатите, и ще бъде откроена финансовата подкрепа от ЕС. На входа на сградата ще бъде поставена информационна табела, а на територията на общината ще бъдат поставени плакати с информация за проекта. Бенефициентът ще приложи необходимите комуникационни мерки участниците в проекта да бъдат информирани за съфинансиране му от ЕС. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал ще се посочва, че проектът се осъществява с подкрепата на ЕСФ. На закупеният по проекта специализиран транспорт за целевата група ще бъдат поставени стикери (лепенки) с необходимите реквизити за информация и комуникация. За по-добро популяризиране на проекта на територията на общината ще бъдат разпространени информационни брошури. Предвиждат се и публикации в местен вестник, както и 2 пресконференции, оповестяващи старта и края на проекта. Дейността възлиза на 4 992 лв. с ДДС. В нея са предвидени дизайн и отпечатване/изработване на информационна табела, 50 броя плакати, 2 000 броя брошури, информационни стикери за закупеното специализирано транспортно средство., Contracted Amount: 4 992.00 , Reported Amount: 4 588.00
  • Activity: Осигуряване на специализиран транспорт за хората с увреждания в община Тополовград.: Необходимостта от включване на дейността в проекта е обусловена от желанието на община Тополовград да предостави на целевата група по проекта гарантирана възможност за избор на услуги, които в максимална степен отговарят на техните потребности. За реализирането на иновативните интегрирани здравно-социални услуги се предвижда закупуването на превозно средство, специализирано за хора с увреждания. На територията на общината са разположени 20 села, които са със средна отдалеченост 15 км от гр. Тополовград и болнично заведение като броя на хората с увреждания е минимум 790 бр., като от тях броя на децата с увреждания е 70 бр. и голяма част от тях не могат да се придвижват самостоятелно. Броя на хората над 65 год. с невъзможност за самообслужване 1200 бр. Същевременно на територията на общината успешно функционира Център за социална рехабилитация и интеграция /ЦСРИ/, който осъществява дейности за подкрепа, свързани индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с различен вид и степен на увреждане и целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване. Целта е, чрез закупуване на специализирано транспортно средство по настоящия проект да се предостави достъп на целевата група до вече изградения ЦСРИ, в който тя да може съобразно индивидуалните си потребности да ползва многообразието от услуги, които центъра предлага: консултативни, терапевтични/логопедични, психологични, трудотерапевтични/ и рехабилитационни дейности /насочени към възстановяване и социална интеграция и медицинска рехабилитация - кинезитерапия и физиотерапия/, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот. Към момента, голяма част от гореописаната уязвима група е ограничена в ползването на услугите, които предоставя ЦСРИ, поради невъзможността й да се придвижва самостоятелно до него, както и поради отдалечеността на населените места. Структурата на персонала, реализиращ предоставянето на услугите в Центъра е съобразена с целевите групи и потребностите на ползвателите. Индивидуалната и групова работа се осъществява от психолог, логопед, трудотерапевт, рехабилитатор, медицинска сестра, социален работник и др. В екипа е включен и лекар, специалист по физиотерапия и рехабилитация. ЦСРИ разполага с достъпна и добре поддържана битова и околна среда - за трудноподвижните лица има изградена закрита вертикална платформа, помещенията са мебелирани и оборудвани по подходящ начин, съобразно потребностите на лицата и различните видове дейности по предоставяне на услугата. На потребителите се осигурява съдействие за получаване на медицинска помощ и рехабилитация от служители с нужното медицинско образование, които са отговорни за изпълнението на стандартите и критериите за здравни грижи; осигурен е достъп до информация; възможност за създаване на нови социални контакти; възможност за участие в културни мероприятия. Предоставянето на гарантирана възможност за ползване услугите на ЦСРИ от лицата от целевата група от настоящия проект, чрез закупуване на специализирано транспортно средство за хора с увреждания ще се улесни достъпа им до здравни услуги и към развитие на социални услуги в общността, в подкрепа на социалното включване на хората с увреждания. За реализиране на дейността се необходими средства в общ размер на 84 000 лв. в т.ч. до 65 000 лв. без ДДС за закупуване на специализирано транспортно средство за хора с увреждания и 6 000 лв. за неговата застраховка за периода на изпълнение на проектните дейности., Contracted Amount: 84 000.00 , Reported Amount: 87 136.34
  • Activity: Разработване на Правила за дейността на специализирано звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ на територията на община Тополовград.: Дейността предвижда създаването на документ „Правила за дейността на специализирано звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ на територията на община Тополовград, наричан по-долу Правилата, който да уреди всички аспекти от функционирането му. За да гарантират качеството на предоставяните от звеното услуги и техния мултидисциплинарен подход, Правилата ще съдържат конкретни изисквания за услугите и техния интегриран подход. Водещ принцип при планирането и изпълнението на Правилата ще бъде поставянето в „центъра“ на нуждите и потребностите на „отделния човек”. В тази връзка Правилата ще съдържат разработена форма за оценка на потребностите, която ще бъде съобразена с комплекса от услуги, които ще се предоставят от специализираното звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“. В допълнение правилата за дейността на звеното ще съдържат: описание на предмета на дейност на звеното, управлението и персонала, които могат да бъдат наемани за функционирането му, процедури за предоставяне на услугите, вътрешен мониторинг; процедури за жалби и сигнали; процедури за своевременно сигнализиране и компетентна намеса в случаи на насилие и дискриминация и др., Contracted Amount: 19 500.00 , Reported Amount: 19 500.00
  • Activity: Извършване на оценка на потребностите на лицата, които ще ползват услугата в специализираното звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ на територията на община Тополовград: Дейността, е ориентирана изцяло към адекватното предоставяне на интегрираната социална услуга в общността за лицата от целевите групи, в резултат на което ще се очертаят ясно начините за тяхното интегриране в социалния живот чрез насърчаване на трудовата им дейност и оказване на помощ в дома. Това, от своя страна се очаква да повлияе положително върху събуждане на общественото съзнание за проблемите на лицата от целевите групи и популяризиране на дейността специализираното звено. Още при извършването на оценката на потребностите на представителите на целевите групи, на база разработената по предходната дейност нова форма за оценка, ще бъде предоставена възможност за избор на услуги и ще се осигури тяхното подпомагане при вземане на решение коя е услугата, която в максимална степен отговаря на техните потребности. Дейността ще стартира с обявяване на период за набиране на молби на желаещи да ползват социалните услуги в „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в община Тополовград“. На всяко лице, подало молба за ползване на социалната услуга ще се разработва индивидуална оценка на потребностите, която включва оценка на общото физическо и психическо състояние на потенциалния потребител, способността му за справяне с ежедневни дейности, социалната му активност и интереси, взаимоотношенията със семейството му и други хора, битовите условия на живот, допълнителни потребности; безопасност и рискове и др. Изборът на потребители на социалните услуги, предлагани от Звеното ще се извърши от комисия, сформирана от кандидата. Индивидуална оценка на потребностите ще се извърши 4 лица, част от екипа на общината. За всеки потребител ще се изготвя индивидуален график с негово участие, а когато това е невъзможно – с участието на негов роднина, близък или законен представител. Планът се съобразява в максимална степен с начина на живот на потребителя и с неговите предпочитания. Индивидуалният план се изготвя на база анализ и оценка на индивидуалните потребностите от социални услуги и оценка на риска. Индивидуалният план съдържа описание на дейностите, които ще бъдат извършвани за задоволяване на индивидуалните потребности на потребителя, както и на областите, в които той ще бъде стимулиран да използва максимално своя потенциал да разширява своята самостоятелност. Индивидуалният план включва оценка на рисковете за здравето и безопасността на потребителя, както и процедури/действия за контролиране на основните рискови фактори, включително на онези от тях, произтичащи от евентуалната склонност на потребителя към (авто)агресивно поведение или към злоупотреба с вредни субстанции. Рисковете се формулират описателно, на разбираем и приемлив за потребителите неутрален език, така че да не провокират тревога или негативни чувства у тях. Планът се актуализира веднъж на шест месеца или по-рано, ако са настъпили изменения във вече констатираните обстоятелства. Промените се съгласуват с потребителя, негов роднина, близък или с неговия законен представител, след което се вписват в плана. Лицата от целевата група, които ползват услуги по процедура „Нови алтернативи” ще бъдат включени в дейностите по настоящия проект като за тях ще се направи нова оценка на потребностите и при необходимост те ще бъдат включени в комплекса от услуги, които се представят от Звеното, с изключение на услугата „Личен асистент“ до приключване на предоставянето й по „Нови алтернативи”. Няма да бъде допуснато едни и същи лица, представители на целевата група да получават едни и същи услуги едновременно по настоящата процедура и по операция „Нови алтернативи“ с цел избягване на двойно финансиране. За дейността не се предвиждат средства. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Подбор на лицата, които ще предоставят услугата в специализираното звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ на територията на община Тополовград: Както бе описано в предходната дейност още при извършването на оценката на потребностите на представителите на целевите групи ще бъде предоставена възможност за избор на услуги и ще се осигури тяхното подпомагане при вземане на решение коя е услугата, която в максимална степен отговаря на техните потребности. В тази връзка и подбора на лицата, които ще предоставят услугите ще се фокусира върху широк спектър от компетентности на лицата: социално, медицинско, здравно, педагогическо образование, както и други форми на професионална квалификация, за да се гарантира интегрирания подход при предоставянето на услугите, основан на идентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка, на всеки един от тях. За тази цел ще се организира конкурс за подбор на квалифициран персонал. Информацията за конкурса ще се изнесе чрез средствата за масова информация и чрез „Бюрото по труда”. Комисия ще разгледа постъпилите молби и ще направи подбор на квалифициран персонал по предварително обявена методика.Набирането на квалифициран персонал е необходимо за нормалното функциониране на Звеното за услуги в домашна среда. Длъжностите са съобразени с конкретната специфика на работа и нормативните изисквания за извършване на дейностите. По дейността не се предвиждат разходи., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Обучение на персонала за предоставяне на услугите в специализираното звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ на територията на община Тополовград.: Дейността предвижда провеждане на обучения на назначените в специализираното звено „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ служители: лични асистенти, социални асистенти, домашни помощници, медицински специалисти и др. за гарантиране на качественото предоставяне на услугите на целевата група. Обученията са два вида въвеждащо и поддържащо. Въвеждащото обучение ще се проведе непосредствено преди стартиране на дейността на Звеното. В рамките на 2 дни участниците в обучението ще придобият теоретични и практически умения за извършване на дейности според индивидуалните потребности на потребителите. При провеждането на въвеждащото обучение няма да бъде допуснато лица, които са преминали подобно обучение по предходни схеми да бъдат включени във въвеждащо обучение по настоящата процедура с цел избягване на двойно финансиране. В хода на предоставяне на услугите на потребителите, през период от три месеца ще бъдат проведени 5 броя поддържащи обучения в рамките на по 2 дни. На обученията ще бъдат разгледани потенциални практически казуси, които биха възникнали в процеса на предоставяне на услугите, както и техните възможни решения, нови моменти при предоставянето на услугите на потребителите и др. Обученията ще се провеждат по съответна Програма от екип от специалисти с подходящ опит в областта на социалните и здравните услуги. Обученията ще се проведат в изнесена база с цел изолиране от външни фактори и по ефективен учебен процес. По тази дейност се предвижда да бъдат обучени минимум 60 бр. участници, като цената на участник е 10 лв. на лице на ден. В тази цена са включени всички необходими разходи за провеждане на обучението, в това число възнаграждението на обучителите, материали за обучението, наема на залата и други разходи свързани с неговото провеждане., Contracted Amount: 7 200.00 , Reported Amount: 8 500.00
  • Activity: Функциониране на специализирано звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“, в т.ч. подкрепящи и интегрирани междусекторни услуги на територията на община Тополовград за осигуряване на достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка.: На територията на община Тополовград ще стартира дейността си създаденото по проекта специализирано структурно обособено звено „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“, което ще предоставя по иновативен начин комплексна услуга за хора с увреждания и техните семейства, както и за хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване на база социалните оценки на потребителите. Със администриране работата на новосформираното звено ще бъдат определен екип от 1 ръководител на „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ и 3 броя сътрудници. В допълнение, към звеното ще бъде назначен и 1 шофьор. За обслужване на лицата от целевите групи в звеното ще бъдат назначени експерти с различен профил на компетентността си – социално, медицинско, здравно, педагогическо и др. образование и професионална квалификация, като: личен асистент, социален асистент, домашен помощник, медицински специалисти и др. служители, привлечени въз основа на идентифицираните индивидуални потребности на потребителите ще гарантират интегрирания подход при предоставянето на услугите на целевата група. Предвижда се целевата група, обхваната от дейността на центъра да включва около 60 представители, а назначените за комплексното предоставяне на услугите специалисти да бъде минимум 60 бр. Тъй като, по данни от предварителни проучвания, голяма част от хората с увреждания и хората над 65 г. в невъзможност да се самообслужват се намират в малките населени места на територията на общината, по проекта се предвижда за лицата, които представят услугите да бъдат осигурени разходи за пътни от и до дома на потребителя, в случаите, в които: - потребителят на услугата и наетото лице са в различни населени места; - служителите на звеното обслужват повече от един потребител на ден. Тези разходи ще бъдат извършени при избор на най- икономичен маршрут и превозно средство. Също така, се предвижда, обхванатите от процедура „Нови алтернативи” 45 бр. лица да бъдат включени в комплекса от услуги, които представя Звеното, с изключение на услугата „Личен асистент“ до приключването й по „Нови алтернативи“. След приключването на процедурата „Нови алтернативи“, обхванатите от нея лица ще имат възможност да се възползват от пълния комплекс от услуги, предоставяни от Звеното. Като част от предоставяните от страна на звеното специализирани услуги за социално включване в общността или в домашна среда се предвижда с помощта на закупения по проекта специализиран транспорт за целевата група, потребителите на услугите на звеното да имат гарантиран достъп до функциониращия на територията на общината Център за социална рехабилитация и интеграция / ЦСРИ/, в който да могат да ползват предлаганите от центъра консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности. От друга страна дейността по техническо и материално обезпечаване на функционирането на специализирано звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ в община Тополовград предвижда и закупуването на необходимите материали и работно облекло за назначените в него лица. За реализиране на дейността се необходими средства в общ размер на 320 820 лв. В тях са калкулирани разходите за възнаграждения на екипа на звеното и разходите за възнаграждения на лицата, които ще предоставят услугата на потребителите, разходи за пътни, както необходимите за обезпечаване работата на наетите лица разходи за материали и консумативи (тонери, хартия, папки, химикалки, тетрадки - дневници и др.), разходи за гориво на закупеното по проекта специализирано транспортно средство, както и разходи за закупуване на работно облекло и материали - маски и ръкавици за наетите лица. , Contracted Amount: 320 820.00 , Reported Amount: 326 252.37
  • Activity: Предоставяне на супервизия на персонала, предоставящ социални услуги: След реализирането на предходните дейности по проекта, като назначаването на персонала и стартиране на предоставянето на услугите от страна на „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“, интензивно ще стартира и процеса по супервизия на служителите. За целта ще бъдат ангажирани психолози, които ще предоставят професионални услуги в подкрепа на работещите в звеното с цел подобряване на работата по отношение на качество на услугите, професионалното развитие на персонала, емоционална подкрепа и превенция на професионалното прегаряне, както и подкрепа на организационното развитие и отношенията в екипите. Супервизиите ще бъдат индивидуални (обсъждане на работата по конкретен случай и вземане на професионално решение, справяне с емоциите на клиента, справяне с личните емоции по отношение на клиента или колега, взаимоотношения с външни институции по случай, нормативни затруднения в конкретен случай), групови (за обсъждане на случай) и екипни (насочени към екипните взаимоотношения и функциониране). Предвид необходимостта тази дейност да съпътства целия период на предоставяне на услугите, планираните разходи за нея са в размер на 9800 лв. и представляват разходи произтичащи от договори за услуга по реда на ЗЗД за предоставяне на психологическа подкрепа на персонала, предоставящ социалната услуга., Contracted Amount: 9 800.00 , Reported Amount: 6 875.00
  • Activity: Психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност: Паралелно с дейността по провеждане на супервизия на персонала, предоставящ социални услуги, ще стартира и дейността по психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност. Дейността представлява съвкупност от адекватни мерки, които изграденото по проекта звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ ще прилага и предоставя на потребителите на предоставяните от звеното услуги по начин, съобразен с конкретните и индивидуални им нужди. За целта ще бъде ангажиран психолог, който ще работи с потребителите в посока създаване на възможност за водене на самостоятелен и независим живот, да изпълняват социално значими роли и да бъдат активно участващи и допринасящи граждани в обществения живот. Реализирането на дейността допълва спектъра на предлаганите, чрез реализирането на проекта подкрепящи и интегрирани междусекторни услуги, който потребителите ще ползват в зависимост от решението си и въз основата на индивидуална оценка на потребностите. Освен към текущо подпомагане, дейността на психолога ще е насочена и към превенция на рисковете по отношение на индивидуалните потребители на услугите на звеното и техните семейства. Дейността ще съпътства целия период на предоставяне на услугите, като планираните разходи за нея в размер на 3 600 лв., Contracted Amount: 3 600.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Balkan Ekspress Konsult Ltd, Contracted Amount*: 13 500.00 , Reported Amount**: 13 750.00
  • Contractor: Association of Personal Financial Planning, Contracted Amount*: 19 500.00 , Reported Amount**: 19 500.00
  • Contractor: Balkan Ekspress Konsult Ltd., Contracted Amount*: 1 920.00 , Reported Amount**: 1 920.00
  • Contractor: INSURANCE COMPANY "LEV INS", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 622.14
  • Contractor: Natali - Natalia Pachemanova - Kostadin Pachemanov ET, Contracted Amount*: 4 588.00 , Reported Amount**: 4 205.67
  • Contractor: ""DITON" OOD, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 1 927.88
  • Contractor: "ESPAS AUTO" OOD, Contracted Amount*: 77 700.00 , Reported Amount**: 64 750.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 45.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 167.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 45.00 , Target amount: 53.00 , Reached amount: 122.00

Financial Information

Total Project cost 499 892.00 BGN
Grant 499 892.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 497 036.69 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на материали и консумативи - чехли, маски, ръкавици и работно облекло, Estimated Amount: 9 800.00
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на канцеларски материали и консумативи, Estimated Amount: 1 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на канцеларски материали и консумативи, Estimated Amount: 1 800.00
Procedure 4 Subject to due process: Застраховки на придобитото специализирано транспортно средство, Estimated Amount: 6 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Изготвяне на документация за процедура "Закупуване на специализиран транспорт за хора с увреждания", Estimated Amount: 2 000.00
Procedure 6 Subject to due process: Обучение на персонала за предоставяне на услугите, Estimated Amount: 7 200.00
Procedure 7 Subject to due process: Осигуряване на информираност и публичност по проекта, Estimated Amount: 4 160.00
Procedure 8 Subject to due process: Осигуряване на специализирано транспортно средство, Estimated Amount: 65 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Предоставяне на супервизия на персонала, предоставящ социални услуги, Estimated Amount: 9 800.00
Procedure 10 Subject to due process: Разработване на Правила за дейността на специализирано звено "Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда", Estimated Amount: 19 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN