Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 728 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project proposal envisages the organization and holding of a cultural event - a festival with the typical folklore for the region and three competitions, under  the procedure of the LAG-Radomir-Zemen, Measure 19.5. "Preservation, development, valorisation and marketing of local heritage and identity."

The celebration will be attended by people of different ages, which will provide an opportunity to create a bridge between generations for the preservation and transmission of rich cultural heritage and traditions. The preserved authentic traditions are an element of the intangible cultural heritage of the municipality. Through the implementation of the project, they will become part of the cultural tourism of the region and will lead to the preservation and transmission to generations of local traditions and customs.

The project activities are aimed at:
- Support to the existing groups in the municipality for recreating folk traditions and festivals;
- To support the preservation of traditional products for the territory of the municipality of Radomir and to promote the cultural heritage.

The planned activities aim to support the integrated, competitive development of the district, to attract visitors to achieve long-term and sustainable results and to contribute to building a common territorial image.
The implementation of the project will increase the tourist attractiveness of the region by reviving traditional productions and folk knowledge based on the local heritage.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на идейна концепция на събитието. Дизайн: В рамките на изпълнението на проект към МИГ Радомир, кандидатът ще извърши следните дейности по планиране,организиране и провеждане на еднодневно събитие- фестивал. По дейността ще се изпълни създаване на цялостна творческа концепция, графична визия, име и слоугън на събитие, дизайн, копирайт, предпечат, печат, и логистика на рекламните материали. Планира се да се възложи на външна организация изготвяне на цялостна творческа концепция, която след съгласуване и одобрение от страна на сдружението ще бъде интегрирана в отделните рекламни материали, за да се създаде цялостна визия и идентичност на събитието. Целта на това събитие е чрез развлекателно – информационната програма да се промотира района и неговите предимства, културни и кулинарни традиции, с акцент върху традиционното за региона производство на боза. Град Радомир е известен като столицата на бозата, а културните ценности са ключов фактор за устойчиво развитие както на регионалната, така и на териториалната идентичност, то с това събитие ще можем да популяризираме тези традиции и ценности сред местните хора, както и сред гостите на града. 800.00 0.00
Популяризиране на събитието : Във връзка с изпълнението на поставените цели и достигане до максимална част от целевите аудитории изпълнителят ще организира промоционална кампания в социалната мрежа Фейсбук, която към момента е утвърден комуникационен канал, даващ оптимални резултати, в кампании, целящи висока информираност на аудиторията. На Фейсбук страницата ще бъде публикувано полезно съдържание за потребителите във връзка със събитието, ще бъде създадено събитие, което ще бъдат използвано като допълнителен механизъм за привличане на аудитория и предоставянето на своевременна информация относно кампанията. Изпълнителят предвижда организирането на платена рекламна кампания, която ще бъде насочена прецизно към таргетираната аудитория, с цел привличането за предвидените в събитието дейности. Фейсбук е платформа, която дава възможност за целево таргетиране и изпълннение на различни маркетингови цели, поради което използването на този канал ще спомогне както за повишаване популярността на проекта, по-силното насищане и осведомяване на целевата аудитория, нейното ангажиране и привличане като участник в събитието, така и за последващото й информиране относно постигнатите резултати в края на проекта. Постигането на целта зависи от популяризирането на програмата чрез маркетинг и постоянна реклама. Избрали сме достъпни и ефективни канали за полуляризиране и информиране на целевите групи. Така максимално се повишава информираността и се улеснява достъпа до културните ценности, което само по себе си води до по-голям интерес на общността към културното богатство. Ще бъдат изготвени печатни материали, за популяризиране на събитието, като услугата включва дизайн, препречат и печат. Планира се да се отпечатат флаери, плакати, календари, рекламни рол банери и рекламни банери от винил. 12 580.00 0.00
Дейности по обезпечаване на програмата на събитието : За нуждите на събитието ще бъде поканен атрактивен и разпознаваем водещ, който ще има задачата влезе в ролята на домакин на събитието и да води програмата на фестивала, като по този начин да придаде цялостност на събитието. За придаване на по-голяма атрактивност на фестивала ще бъде поканена и гост звезда – изпълнител, който да бъде атракция и да допринесе за привличане на по – широк кръг от публика. При провеждането му ще се предават и други фолклорни традиции от района, осъществяват се и социални контакти. Дейностите по обезпечаване на програмата на събитието включват: - Процес по изготвяне и съгласуване на цялостна програма за събитието, в т.ч. време, място, сценарии, участници и др. – Процес по договаряне на гост звезда, водещ, участници и самодейни състави – Процес по техническо обезпечаване, оборудване и брандиране на събитието 12 440.00 0.00
Организиране на състезателно-конкурсните активности: Участниците в програмата на фестивала ще бъдат поканени официално да се включат с техни изпълнения. Това ще бъдат различен тип изпълнители на народно творчество – солови изпълнители, музикални групи и състави, танцови формации и др. 1. Организиране на конкурс за детска рисунка на тема „Наследство, традиции и храна“ . Организирането на конкурс за детска рисунка има за цел да въвлече по-голям брой активни участници и присъстващи на събитието, и да достигне по интересен начин до целевата детска аудитория. Конкурсът ще се проведе в училища и детски градини на територията на община Радомир, като след представяне на условия за участие в конкурса, всички желаещи ще изпратят своите творби на посочен адрес, а компетентно жури ще избере 12-те най – добри творби, които ще бъдат отпечатани в годишен календар. Календарът ще бъде разпространен сред местната общественост и представители на различни заинтересовани страни. Конкурсът ще бъде комуникиран посредством няколко канала: – чрез осъществяване на директна комуникация с местни детски заведения /детски градини, училища, детски центрове/, които ще бъдат поканени да вземат участие в конкурса – Чрез ФБ страницата и таргетирането на необходимата целева аудитория – родители с деца – Чрез рекламните материали популяризиращ събитието Всички желаещи ще имат право да се включат в конкурса, като децата ще бъдат разделени в няколко възрастови категории. 2. КОНКУРС "ПРИГОТВЯНЕ НА НАЙ–ВКУСНА БАНИЦА" Като част от програмата на събитието е предвидено провеждането на конкурс за „Най-вкусна баница“, който от своя страна ще има за цел освен да привлече по-голяма част от местното население, също така и да осигури разнообразие в програмата на събитието. Конкурсът ще е със състезателен характер. Конкурсът ще бъде използван за привличането на домакините от всички възрастови категории, както и техните семейства. Всички любители кулинари ще имат възможност да премерят сили в конкурса след предварително заявено желание за участие. Записванията ще се осъществяват по електронен път на специално създаден електронен адрес към конкурса, или чрез ФБ страницата. Конкурсът ще се проведе в рамките на събитийната програма. Целта е да се популяризират безбройните начини за приготвяне на едно от най-традиционните български храни – баницата, като по този начин ще се подсигури разнообразие на активностите в деня на събитието. Конкурсът ще бъде комуникиран по няколко канала: – Чрез рекламни материали, които ще бъдат разпространени целево на подходящи места, като пенсионерски клубове, магазини и други обекти, с активен поток на домакини. – Чрез ФБ страницата и таргетирането на необходимата целева аудитория – жени Предвижданите маси и друго оборудване са необходими за разполагане на ястията, участващи в конкурса. За провеждане на мероприятията, участниците в конкурса предварително ще са подготвили ястията, с които ще участват 3. Конкурс – състезание: „Надпиване с боза“ -обвързан с фокуса на цялото събитие – бозата-традиционната напитка за гр. Радомир. В рамките на програмата на събитието ще бъде организирано състезание, чийто основен акцента ще бъде бозата- типичен местен продукт за Радомир. Ще се организира надпиване с боза.Целта е да се покаже как децата интерпретират наследеното от родители, баби и дядовци, от уроците в училище и какво ще предадат на своите деца – носталгията по на легендите, празниците, паметта на обредите и танците – всичко онова, което може да се съхрани и обогати. Личните данни, които ще ни бъдат предоставени за целите на конкурса, ще бъдат защитени съгласно правилата на Регламент (EC) 2016/679, и ще се използват се единствено за целта на провeждането му. 3 400.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).