Description
Project proposal Improvement of the activity and modernization of the grocery store "Toni - V.Tsvetkov" is related to the improvement of the conditions, efficiency and sustainability of a 15 year old food retail business. Because of the technical and moral aging of much of the inventory and equipment available in the shop, there is a need to purchase new furniture to improve the location and capacity of the products, in terms of available space and new equipment, which would reduce overheads, storage of the products and would increase the possibility of a larger assortment maintained. Currently, due to the lack of enough quality appliances and furniture, store "TONI" does not use its full capacity to offer a diverse and attractive assortment, maintaining attractive availability for customers to form a complete shopping cart. This is also the reason for the need for renewal, in order to improve the main financial indicators such as realized turnover and increasing the value of the average shopping cart. he project fully responds fully to Specific Objective 1.2 "Diversification of the Local Economy" of the LOG LOG's Strategy for Creating Sustainable Development of Non-agricultural Activities, which is related to the creation of employment outside the agriculture sector. It is also planned to open a new job for one employee. As a result of the new machines purchased, new products will be offered as well as a new activity for preparing hot drinks and creating a corner for consumption. The main objective of the project is to establish a Tony shop as a sustainable local business. The activities planned within the project that will help to achieve the objectives are administration, purchase of the necessary equipment and equipment, installation and commissioning of the purchased equipment, equipment and machines and ordering of the assortment.
Activity | Contracted Amount | Reported Amount |
---|---|---|
Администриране на проекта: Включва дейности по: - следене за коректното изпълнение на останалите дейности - осигуряване на необходимите документи за изпълнението и отчитането на проекта - обработка на документи и водене на кореспонденция със заинтересовани страни и финансиращата програма | 0.00 | 0.00 |
Закупуване на необходимия инвентар и оборудване: Конкретни задачи по дейност 2. Закупуване на необходимия инвентар и оборудване са: - избор на доставчици на необходимите инвентар и оборудване хладилна витрина, фризер, лаптоп, кафемашина, климатик, електронна везна, 3 стелажа, 1 маса, 2 пейки, 1 допълнителен стелаж, щандова маса, шкаф за съхранение - договаряне на условията с доставчиците на обзавеждане, машини: цена, срокове, методи за доставка, условия за монтаж, гаранционни срокове и условия, технически спецификации - финализиране на сделките - събиране и обработка на необходимите документи | 9 790.00 | 0.00 |
Монтаж, подредба и въвеждане в експлоатация на закупените инвентар , оборудване и машини: Конкретните задачи свързвани с успешното завършване на дейността са: - получаване и приемане на закупените машини, оборудване, обзавеждане - въвеждане в експлоатация на машините : хладилник, фризер, лаптоп, кафемашина, климатик, електронна везна - проверка за неизправности - монтаж на доставените търговски мебели за обзавеждане | 360.00 | 0.00 |
Подредба на асортимента спрямо новото оборудване,обзавеждане и обособяване на кът за консумация: Дейността включва преразглеждане на наличния асортимент и оценка на възможностите за неговото разширяване. Наличния асортимент ще бъде изложен в търговската част на магазина , спрямо изискванията за безопасност на новото обзавеждане. Ще бъде обособен и кът за консумация, който да спомогне за привличането на нови клиенти и повишаване на реализираните обороти. | 0.00 | 0.00 |
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN