Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

This project proposal represents the investment intentions of ET "MIBO PRINT - BOZHIDAR KRASIMIROV" to develop its main commercial activity, namely production of parts using 3-D printer technology. The business plan represents a financially and economically sound investment in a production line consisting of one 3-D printer. The main objective of this investment is to create sustainable and innovative manufacturing in the field of manufacturing parts and to create jobs. The activities for the project implementation are the supply of equipment and software for production support. The value of the investment costs is estimated at BGN 55227.50. After the investment is realized, the company will start a whole new activity in order to satisfy the increasing demand. In addition, conditions will be created for the recruitment of additional staff. As a result of the project implementation, a sustainable increase of employment in the rural area, improvement of the quality and quantity of the services provided by the company, as well as reduction of the harmful impact on the environment and improvement of the sustainability of pressure on it are expected.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Доставка на един брой 3-Д принтер с включен софтуер и един брой климатик: В рамките на дейността ще се закупи оборудване за производство на пластмасови детайли (матрици, детайли за риболовни звънци, воблери и блесни, плувки и др.) чрез 3-Д принтиране, което ще е основният производствен продукт на ЕТ "МИБО ПРИНТ - БОЖИДАР КРАСИМИРОВ". Оборудването е необходимо за обезпечаване на производствения процес. Предвидената за закупуване машина е 3-Д принтер от ново поколение, подробно описан в приложената към проектното предложение техническа спецификация. Включеният към принтера софтуер позволява интегриране на външни планове и схеми за изработване на детайлите, като чрез него се извършва управлението на целия производствен процес. Чрез закупуването на 3-Д принтера ще се обезпечи производствената дейност на дружеството, като следва да се има предвид, че технологията е 100% безотпадна (суровината се оползотворява изцяло) и по този начин се постига ограничаване на вредното въздействие върху околната среда. Климатикът се закупува, за да се използва за отопление на производственото помещение в студените зимни месеци, както и за да осигури комфорт през горещите летни дни и по този начин да осигури непрекъсваемост на работния процес и здравословни и безопасни условия на труд на работното място. След изпълнение на посочената дейност, едноличният търговец ще притежава производствената база, за да може да реализира предприемаческата си идея. Ще се достави машина, чиито технически характеристики ще позволят да се поеме очаквания поток от поръчки, с оглед на разрастващото се търсене на детайли, изработени чрез 3-Д принтиране. Закупената машина ще позволи да се обезпечат и новите работни места за оператор на машината, а физическото лице-търговец ще осъществява административното управление на дружеството, ще контролира производствения процес и качеството и ще осъществява връзка с клиентите. Етапи за реализация на дейността (индикативни): 1. Подготовка и провеждане на тръжна процедура по ПМС 160/2016г, за избор на доставчик - тръжната процедура ще бъде изпълнена на две стъпки: 1.1) подготовка на тръжна документация за провеждане на процедурата, както и нейното съгласуване с ДФЗ–РА; 1.2) обявяване и провеждане на процедурата; оценка на постъпилите оферти и сключване на договор/и с избрания/те доставчик/ци. Документацията за предвидената процедура ще бъде изготвена от екипа по проекта с помощта на външния консултант. Поръчката ще бъде разделена на обособени позиции поради естеството на предвидените за доставка активи и възможността всеки актив да бъде доставен отделно. Период за реализация на етапа - 1ви - 4ти месец. 2. Авансови плащания (ако е приложимо), доставка на предвидените за закупуване активи, подписване на приемно-предавателни протоколи. Период за реализация на етапа - 5ти - 9ти месец; 3. Инсталация (ако е приложимо), тестове, пускане в експлоатация. Подписване на окончателни приемно-предавателни протоколи, плащане. Период за реализация на етапа - 9ти - 10ти месец. 4. Подготовка и подаване на заявка за окончателно плащане. Период на реализация на етапа - 10ти месец. 60 727.50 60 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).