Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0014-C08
Project Name "LOM MUNICIPALITY - IN CARE OF THE CHILDREN"
Beneficiary 000320840 LOM MUNICIPALITY
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 13.05.2016
Start Date 01.06.2016
End Date 07.02.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Лом

Description

Brief description
Проект "Община Лом - в грижа за децата"  е насочен към предоставяне на комплекс от интегрирани услуги за ранно детско развитие на 250 деца от 0 до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители. Проектът допълва и надгражда реализираните по Проект за социално включване, дейности на територията на общината. 
Проектът ще се реализира в  рамките на 88 месеца, като потенциални представители на целевата група, живеещи на територията на Община Лом   ще могат да ползват следните услуги за ранно детско развитие: 
- "Ранна интервенция на уврежданията" - с капацитет 30 деца и 50 родители;
- "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" - с капацитет 15 деца;
- "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" - с капацитет 300 семейства;
- Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията - с капацитет 500 потребителя;
- Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище - с капацитет 30 потребителя.
Услугите ще се предоставят в общностен център, които ще се ръководи от екип за управление и функциониране на услугите.
Ефективното и качествено реализиране на комплексът от дейности ще допринесе за  осигуряване на подкрепа и социална включеност на деца в ранна възраст и техните семейства, чрез подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система, както и предотвратяване на настаняването на деца в специализирани институции.
Activities
  • Activity: Ранна интервенция на уврежданията, пряка работа с децата с увреждания и техните семейства, вкл. рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом.: Дейността е насочена към предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и изграждане на специални умения у родителите за отглеждане на децата с увреждания. Услугата ще обхване 30 деца /0-7 години/ с увреждания и техните родители. Предвиждат се следните дейности: - Посещения на кинезитерапевт или друг специалист от Центъра за ранна интервенция на уврежданията в отделенията за новородени в периода на престоя на майката в болницата след раждането. Специалистът запознава майката (родителите) с основните положения, свързани с грижата за бебето им. - Посещения в Центъра за ранна интервенция на уврежданията. Дейността е свързана с посещения на майката или друг член на семейството, заедно с бебето, в Центъра за ранна интервенция на уврежданията два или три пъти седмично, за работа с кинезитерапевта или с друг специалист с оглед увреждането и проблемите на детето. Работата включва индивидуални дейности за детето с участието на родителя и включването на детето в група от негови връстници – при достигането на определен етап от развитието (в съответствие с оценката на екипа на Центъра) детето се включва в група за арт терапия, психомоторни дейности и др. Тази дейност също така е свързана с консултиране (относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа, консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.). - Редовни посещения на мобилен екип в домовете на семействата. Тази дейност се провежда в домовете на семействата, отглеждащи деца с увреждания и има за цел мониторинг на грижите за децата и осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата. Тази дейност е свързана и с предоставяне на консултация за родителите относно съществуващата мрежа от услуги, консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето и др. - Наблюдение на процеса на интегриране на децата в детските градини. Дейността е насочена към деца с увреждания 3-7 години и има за основна цел подпомагане процеса на интегриране на децата с увреждания в детските заведения и мониторинг на детското развитие. Услугата "Ранна интервенция на уврежданията" ще се предоставя от следните специалисти: Кинезитерапевт/Рехабилитатор, логопед, психолог, педиатър, социален работник и медиатор /родител експерт с опит/. Услугата ще бъде достъпна за всички родители на бебета и малки деца / до 7 годишна възраст/ с увреждания. Дейностите ще се предоставят в Центъра за ранна интервенция, в родилните отделения и чрез мобилна работа/работа на терен. По проекта за социално включване (финансиран със Заем 7612BG от Международната банка за възстановяване и развитие в периода 2008 – 2015 г.) има оборудвана зала за кинезитерапия и здравен кабинет. , Contracted Amount: 463 761.40 , Reported Amount: 449 624.90
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Дейността е насочена към подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовите училища на територията на Община Лом. В дейността ще бъдат включени 15 деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас с които ще работи специален педагог. Съгласно Насоките за кандидатстване за Община Лом е определен капацитет 30 деца с уреждания, но по предварителни данни деца, отговарящи на критерия за подбор на потребители , именно "Деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас" към момента в общината са 15. Очаква се в услугата да има текучество, поради продължителността на проекта, но услугата ще бъде с капацитет 15 деца, които ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Услугата обхваща следните поддейности: - Оценка на нуждите на децата от подкрепа; - Индивидуална работа по график - няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас; - Работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година; - Ако предстои децата да бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях ще е необходима и групова работа, за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. Услугата ще включва и наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в масовото училище и подкрепа на родителите. Дейностите ще се изпълняват от специален педагог, при необходимост детето ще бъде насочвано към Центъра за ранна интервенция на уврежданията за консултиране с други специалисти - психолог, логопед и други. Услугата ще се предоставя в домовете на децата, в Центъра за ранна интервенция на уврежданията, училища и в детски градини. С цел ефективно протичане на дейността на децата-потребители на услугата ще бъдат осигурени дидактически и учебни материали за работа. За родителите на деца с увреждания ще бъде оборудват библиотечен кът с литература, насочена познаване специфичните особености на децата с увреждания, общуване с тях и развитие на умения за подкрепа и по-успешна социализация., Contracted Amount: 51 988.00 , Reported Amount: 48 628.64
  • Activity: Комплекс от услуги "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на род. умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина": Дейността включва следният комплекс от услуги: 1. Услуга "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на род. умения" е насочена към формиране и развитие та родителски умения, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата. В услугата ще се предоставят следните дейности: - Групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители - дейността е насочена към повишаването на знанията и уменията на бъдещите родители, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата подходяща семейна среда за отглеждането на детето. - Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 г.- дейността е насочена към повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие (стандарти за ранно детско развитие), както и с оглед необходимата подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете. - Групи за родители и бъдещи родители - дейността е насочена към споделянето на мнения и опит – бъдещите родители и родителите на малки деца ще се събират и ще обменят своите мнения и опит. Особено важно е участието на обучени специалисти на тези срещи. Целта е да бъде създадена среда, в която всички страхове, притеснения и въпроси на бъдещите и на младите родители да бъдат изказани и споделени. - Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г. - дейността цели изграждане и развитие на умения за адекватна грижа и справяне с проблемите на ранното детско развитие. Работата включва както консултиране и съвети, така и подкрепа за придобиване на практически умения за грижа за деца. 2. Услуга "Семейно консултиране и подкрепа" е насочена към подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. В услугата ще се предоставят следните дейности: - Групови и индивидуални сесии за семейно планиране. Дейността е насочена към предоставянето на информация, консултации и обучение в областта на репродуктивното здраве и семейното планиране. - Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г. Дейността е свързана с предоставяне на социални, юридически и други видове консултации за повишаване на познанията и информираността на семействата относно техните права и отговорности по отношение на грижата за детето. - Консултиране и подкрепа (индивидуално или групово) - Дейността е насочена към идентифициране на децата и семействата в риск и оказване на подкрепа. - Консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда- Дейността е свързана с индивидуална работа с деца, които живеят в условия, възпрепятстващи тяхното развитие. Консултацията ще бъде комплексна и ще включва мобилни дейности в по-затворените общности 3. Услуга "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина". Дейността е насочена към преодоляване на социалното изключване, изграждане на умения, необходими за равен старт в училище. В услугата ще се предоставят следните дейности: - Работа с деца, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина; - Работа с родителите на децата, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина; - Работа с останалите родители – организиране на срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца, записани в детска градина; - Съвместна работа с всички родители на деца, посещаващи детска градина. Комплексът от услуги ще се предоставя основно, чрез мобилна работа на терен и в помещения на детски градини, ремонтирани по проект "Социално включване". Ще бъдат осигурени обучителни материали, детски храни, необходими консумативи и др. за минимум 300 семейства., Contracted Amount: 463 986.00 , Reported Amount: 444 959.85
  • Activity: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията.: Услугата е насочена към подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето, чрез редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата, както и превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Тази услуга ще бъде достъпна за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Основните дейности, които ще се се предоставят са свързани с редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата, чрез: - Измерване на височината и теглото на детето, главата, гръдния кош, проверяване на здравното състояние, следене на графика за имунизации и прегледи; - Преглед и диагностика на психомоторното развитие - ежемесечно през първата година, на тримесечие през втората година, на полугодие през третата година; - Консултации за смущения в храненето: насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и др. - Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; - Консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; - Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; - Предотвратяване на детски заболявания; - Съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. Услугата ще се предоставя от педиатър, медицинска сестра и медиатор, в оборудван кабинет по проект "Социално включване" и мобилно, чрез посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране и т.н. Дейността по предоставяне на подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията няма да осъществява дейности, които се финансират от НЗОК. С цел избягване на двойно финансиране екипа на проекта ще разработи Вътрешна процедура за недопускане на двойно финансиране на дейностите по проекта. , Contracted Amount: 108 036.80 , Reported Amount: 108 168.19
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище.: Дейността е насочена към повишаване на готовността на деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас и повишаване на мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Потребители на тази услуга са: - Деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони; - Деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език; - Родители на деца, посещаващи летни групи/училища. Услугата "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" е с капацитет 30 потребители годишно /две групи по 15 деца за един месец или една група от 15 деца за два месеца/. Целта на дейността е да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. В лятното училище образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. В организираното лятно училище ще се предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: - Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди; - Игри в съответствие с предпочитанията на децата; - Организиране на кратки разходки в парка или екскурзии в или в околностите на града; - Включване на родителите в екскурзиите като придружители; - Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища; - Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; - Включване на родителите в подготвителната работа; - Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Дейността ще се предоставя от педагог и медиатор/помощник възпитател, познаващи спецификата на работа с деца, слабо владеещи български език. За ефективното функциониране на лятното училище ще бъдат осигурени дидактически материали и пособия, както и организирано хранене за децата, посещаващи услугата. Дейността по предоставяне предоставяне на допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище няма да осъществява дейности, които са част от образователния процес в училищата или се финансират от Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж". С цел избягване на двойно финансиране екипа на проекта ще разработи Вътрешна процедура за недопускане на двойно финансиране на дейностите по проекта. , Contracted Amount: 15 320.00 , Reported Amount: 16 843.62
  • Activity: Център за управление и функциониране на услугите за ранно детско развитие : По проекта ще бъде създаден Център за управление и функциониране на услугите, предоставяне по проекта: - Ранна интервенция на уврежданията; - Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания ; - Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения; - Семейно консултиране и подкрепа; - Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина; - Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията; - Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище. Основна цел на тази дейност е да се осигури координация между услугите за ранно детско развитие и допълняемост в посока предоставяне на качествени услуги и пълноценна подкрепа на деца в ранна детска възраст и техните семейства за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност и предотвратяване на настаняването на деца в специализирани институции. Сградата в която ще се помещава Центъра за управление и в която ще се предоставят услугите за ранно детско развитие е частично ремонтирана детска градина по проект "Социално включване". В центъра ще бъдат назначени ръководител, домакин , шофьор и хигиенист. Основна задача на Ръководителя ще бъде да координира предоставянето на всички услуги по проекта и работата на екипите по отделните услуги. В Центъра ще се разработват програми, планове, информационни и образователни материали, методики, ще се обобщават графиците за предоставяне на отделните услуги по проекта и ежемесечно ще се подготвя общ график на дейностите по проекта и ангажираността на отделните специалисти. Част от услугите предвиждат мобилна работа и в Центъра ща се извършва и координация на организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на проекта. Важна функция на Центъра и създаване и поддържане на база данни относно всички услуги по проекта и всички потребители по отделните дейности; В Центъра има оборудвана зала за кинезитерапия и здравен кабинет, финансирани от проект "Социално включване" на Световна банка. При предоставянето на услугите по време на реализация на проект "Социално включване" се породи нуждата от вертикализатор за деца с увреждания, спомагащ осигуряване на пасивна позиция на пациента в изправено положение, както и за трениране на долните крайници. Много от децата с увреждания имат нужда от включване в групова работа, но нямат осигурени удобства за предвижване и сядане, което налага закупуването на поне две детски проходилки за деца с удреждания. В залата по рехабилитация липсват огледала, нужни за дейността както на кинезитерапевта, така и на логопеда. Центъра е мястото в което ще се предоставят всички услуги да деца и е необходимо обзавеждане на едно помещение с меки модулни мебели и подходящи подови настилки / удобни за сядане/, които са лесно разместяеми и дават възможност както за игрова дейност, така и за активна индивидуална и групова работа според нуждите на децата и родителите. Базата ще се използва от всички специалисти при предоставянето на услугите за ранно детско развитие по график. В помещенията, които ще се използват за нуждите на Центъра няма отоплителна инсталация, което налага закупуването на два енергийно спестяващи климатика. Необходимото обзавеждане и оборудване не е закупено по изпълнявания от община Лом проект, финансиран от проект "Социално включване" на Световна банка или от други проекти и финансови механизми. По проект "Социално включване" има закупен автомобил, за предоставянето на мобилни услуги, което налага залагане на средства за гориво, винетки, технически прегледи, застраховка, ремонтни дейности и др. За консултантите на услугите ще бъде закупено и работно облекло. , Contracted Amount: 409 635.39 , Reported Amount: 418 187.58
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Дейността има за цел да популяризира дейностите по проекта, целите и финансиращият орган пред обществеността и осигуряване на възможност за разпространяване на информацията до възможно по-голям кръг от граждани и представители на целевата група. Ще бъдат реализирани следните дейности: 1. Организиране и провеждане на две пресконференции - встъпителна и заключителна. 2. Изработване на 2 броя плакати в които се споменава финансовата подкрепа на Европейския съюз и поставянето им в сградата на Община Лом и сградата за управление и функциониране на услугите за ранно детско развитие. 3. Осигуряване на информационни материали /брошури/ и публикации в местни медии. 4. Включване на материал на уеб-сайта на Община Лом - кратко описание на проекта, цели и очаквани резултати, финансовата подкрепа на Европейския съюз. 5. Текущо публикуване на интернет страницата на Община Лом информация за напредъка на проекта. Всички дейности за информиране и публичност ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 година. При всички мерки за информация и комуникация ще бъде упоменато, съфинансирането на Европейския социален фонд на Европейския съюз и поставени: - емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменат Европейският социален фонд; - общото лого на програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност., Contracted Amount: 1 140.00 , Reported Amount: 2 837.05
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е създаване на организация за ефективно управление на Проекта, чрез планиране, организиране, контролиране, координиране и отчитане на заложените резултати и индикатори при спазване изискванията на Управляващият орган. Дейността ще се осъществява в съответствие с методическите указания за организация и управление на проекта, разработени от Управляващият орган, като всички разработени документи необходими за управление и отчитане на дейностите ще се създават и съхраняват, съгласно българското законодателство. Всички документи ще се изготвят, поддържат и използват в съответствие с изискванията на Схемата и съобразно Единния наръчник на бенифициента за прилагане на правилата за информираност и комуникация 2014-2020 г. За качествено, експертно и ефективно изпълнение на дейностите по доставка на материали и външни услуги ще се проведат процедури за избор на изпълнители и доставчици в съответствие със Закон за обществени поръчки и изискванията на програмата и българското законодателство. Цялостният процес по провеждане на тръжните процедури ще бъде проведен в изпълнение на специфичните изисквания и в съответствие с принципите на безпристрастност, конфиденциалност, прозрачност. Архивирането и съхранението на финансовите документи ще се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводство и разпоредбите на чл. 140 от Регламент (ЕО) №1303/2013. Подготовката на необходимата документация, провеждането на процедурите за избор на изпълнители и доставчици в съответствие със Закона за обществените поръчки и изготвянето на договорите с доставчиците ще бъде възложено на специалист по ЗОП, служител на Община Лом. След подписване на договора с Управляващият орган със заповед на Кмета на община Лом ще бъде сформиран екип за управление на проекта: ръководител, координатор дейности/асистент по проекта и финансов експерт. Сформираният екип ще изпълнява следните основни дейности: 1. Създава организация за управление и изпълнение на проекта. - планира и организира дейностите по проекта; - следи и отговаря за изпълнението на договорените срокове и постигане на заложените индикатори за изпълнение и за резултат; - отговаря за отчитане на проекта и поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията на УО. - периодично изготвя искания за верифициране на разходи и плащания към Управляващият орган на база на действително извършени дейности и представяне на първични разходооправдателни документи; - провеждане на регулярни екипни срещи. - провеждане на регулярни срещи с екипите на социалните услуги и екипа за управление и функциониране на услугите. 2. Ефективно управлява процеса на реализация. - създава и съхранява всички документи, необходими за управлението и отчитането на дейностите по проекта; - координира цялостната си дейност в съответствие с изискванията на Договарящия орган и българското законодателство. 3. Извършва вътрешен контрол на договорените дейности, начина и времето на изпълнението им от наетите консултанти за съответните услуги и дейности. - извършване проверки на място; - извършва мониторинг на предоставените услуги; - при констатирани пропуски или проблеми предприема необходимите действия за отстраняването им., Contracted Amount: 162 678.96 , Reported Amount: 141 270.15

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 43 311.00 , Reported Amount**: 44 890.81
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 6 408.40 , Reported Amount**: 1 391.20
  • Contractor: "KRISTAL OIL" EOOD, Contracted Amount*: 60 697.02 , Reported Amount**: 38 272.56
  • Contractor: Energo Pro EAD, Contracted Amount*: 1 320.00 , Reported Amount**: 1 271.42
  • Contractor: ET "Mivolta-Volodya Evstatiev", Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 691.44
  • Contractor: Reni, Contracted Amount*: 38 488.80 , Reported Amount**: 38 781.76
  • Contractor: " ATS - Bulgaria" OOD, Contracted Amount*: 5 904.00 , Reported Amount**: 2 082.06
  • Contractor: "DMA DEVELOPMENT"" EOOD, Contracted Amount*: 1 140.00 , Reported Amount**: 1 140.00
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 87 732.40 , Reported Amount**: 86 958.82
  • Contractor: FARMA LOGISTIK EOOD, Contracted Amount*: 24 000.00 , Reported Amount**: 2 164.79
  • Contractor: "REFRECH-2015" EOOD, Contracted Amount*: 7 500.00 , Reported Amount**: 4 921.97
  • Contractor: ET SIPTOM - B- PAVEL PAVLOV, Contracted Amount*: 10 800.00 , Reported Amount**: 8 930.75
  • Contractor: SD "Delta VG - Ferdinandov i Sie", Contracted Amount*: 24 075.00 , Reported Amount**: 18 860.30
  • Contractor: most enerdgi ad, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 5 930.51
  • Contractor: MAK-DOIFE-FROSA ILIEVA DIMITROVA ET, Contracted Amount*: 5 580.00 , Reported Amount**: 5 520.00
  • Contractor: KER TOKI POWER AD, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 587.34
  • Contractor: Ivanka, Contracted Amount*: 30 784.00 , Reported Amount**: 2 146.59
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 441.20
  • Contractor: ALMUS-FARMA , Contracted Amount*: 30 000.00 , Reported Amount**: 6 577.02
  • Contractor: STM "Svetlina - 2003-Vratza" OOD, Contracted Amount*: 1 497.40 , Reported Amount**: 1 471.30
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 2 703.41
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 120.00 , Reported Amount**: 98.10
  • Contractor: AUTOLIFE LTD, Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 2 935.50
  • Contractor: Mileta, Contracted Amount*: 18 587.20 , Reported Amount**: 20 494.47
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 250.00 , Reached amount: 501.00

Financial Information

Total Project cost 1 621 672.10 BGN
Grant 1 621 672.10 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 621 672.10 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрация на Община Лом" , по три обособени позиции, както следва: 1. ПОЗИЦИЯ № 1: "Доставка на канцеларски материали и формуляри"; 2. ПОЗИЦИЯ № 2: "Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия"; 3. ПОЗИЦИЯ № 3"Доставка на канцеларски материали и формуляри" - от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. , Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: ПОЗИЦИЯ № 1: "Доставка на канцеларски материали и формуляри";
    Contractor: "REFRECH-2015" EOOD
    Contract total funded value: 840.00
  • Differentiated position 2: 2. ПОЗИЦИЯ № 2: "Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия"
    Contractor: " ATS - Bulgaria" OOD
    Contract total funded value: 1 080.00
  • Differentiated position 3: ПОЗИЦИЯ № 3"Доставка на канцеларски материали и формуляри" - от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
    Contractor: "REFRECH-2015" EOOD
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 2 Subject to due process: "Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор" по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1. " Предоставяне на мобилна телефонна услуга " Обособена позиция № 2. " Предоставяне на фиксирана телефонна услуга " Обособена позиция № 3. "Предоставяне на интернет достъп ", Estimated Amount: 61 000.00
  • Differentiated position 1: обособена позиция 1: Предоставяне на мобилна телефонна услуга
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 2 400.00
Procedure 3 Subject to due process: “Осигуряване на публичност и информираност във връзка с реализирането на дейностите по проект „Община Лом – в грижа за децата“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд с Административен договор BG05M9OP001-2.004-0014”, Estimated Amount: 4 600.00
  • Differentiated position 1: “Осигуряване на публичност и информираност във връзка с реализирането на дейностите по проект „Община Лом – в грижа за децата“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд с Административен договор BG05M9OP001-2.004-0014”
    Contractor: "DMA DEVELOPMENT"" EOOD
    Contract total funded value: 1 140.00
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско и средно напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на община Лом”., Estimated Amount: 215 882.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско и средно напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на община Лом”.
    Contractor: most enerdgi ad
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 5 Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрацията на община Лом, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри” ; Обособена позиция № 2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”“, Estimated Amount: 52 033.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри”
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 480.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”“
    Contractor: "REFRECH-2015" EOOD
    Contract total funded value: 840.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и структурните и звена., Estimated Amount: 603 233.33
  • Differentiated position 1: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и структурните и звена.
    Contractor: "KRISTAL OIL" EOOD
    Contract total funded value: 7 820.40
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП „Чистота“., Estimated Amount: 564 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП „Чистота“.
    Contractor: "KRISTAL OIL" EOOD
    Contract total funded value: 10 049.90
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на нетна електрическа енергия за нуждите на Oбщина Лом и включване в стандартна балансираща група , Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нетна електрическа енергия за нуждите на Oбщина Лом и включване в стандартна балансираща група
    Contractor: KER TOKI POWER AD
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на нетна електрическа енергия за нуждите на Община Лом и включване в стандартна балансираща група”., Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на нетна електрическа енергия за нуждите на Община Лом и включване в стандартна балансираща група”.
    Contractor: most enerdgi ad
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 10 Subject to due process: Извършване на услуги по по техническо обслужване и ремон, включително доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на Община Лом ................................по три обособени позици, съгласно приложена спецификация., Estimated Amount: 270 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на Община Лом, ОП „Чистота“ и всички второстепенни разпоредители с бюджетни средства, съгласно приложените спецификации- обособенa позициия 3
    Contractor: AUTOLIFE LTD
    Contract total funded value: 8 000.00
Procedure 11 Subject to due process: Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на Община Лом, ОП „Чистота“ и всички второстепенни разпоредители с бюджетни средства, съгласно приложените спецификации, разделена в три обособени позиции. , Estimated Amount: 396 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3 – извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните специални автомобили обслужващи Община Лом, ОП „Чистота“ и всички второстепенни разпоредители с бюджетни средства, съгласно приложената спецификация.
    Contractor: ET SIPTOM - B- PAVEL PAVLOV
    Contract total funded value: 2 400.00
Procedure 12 Subject to due process: Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрацията на Община Лом по три обособени позиции, както следва: 1. ПОЗИЦИЯ №1: Доставка на канцеларски материали и формуляри; 2. ПОЗИЦИЯ №2: доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия; 3. ПОЗИЦИЯ №3: Доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл.12 , ал.1, т.1 от ЗОП., Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: ПОЗИЦИЯ №1: Доставка на канцеларски материали и формуляри;
    Contractor: " ATS - Bulgaria" OOD
    Contract total funded value: 1 440.00
  • Differentiated position 2: ПОЗИЦИЯ №2: доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия
    Contractor: " ATS - Bulgaria" OOD
    Contract total funded value: 1 584.00
  • Differentiated position 3: ПОЗИЦИЯ №3: Доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл.12 , ал.1, т.1 от ЗОП.
    Contractor: "REFRECH-2015" EOOD
    Contract total funded value: 1 380.00
Procedure 13 Subject to due process: Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрацията на община Лом, по обособени позиции, Estimated Amount: 65 963.64
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри”, съгласно "Техническа спецификация"
    Contractor: "REFRECH-2015" EOOD
    Contract total funded value: 2 640.00
Procedure 14 Subject to due process: Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на администрация на Община Лом, Estimated Amount: 10 300.00
  • Differentiated position 1: Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на администрация на Община Лом
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 120.00
Procedure 15 Subject to due process: Предмет на обществената поръчката е Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на Община Лом, ОП „Чистота“ и всички второстепенни разпоредители с бюджетни средства, съгласно приложените спецификации., Estimated Amount: 330 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3 – извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните специални автомобили обслужващи Община Лом, ОП „Чистота“ и всички второстепенни разпоредители с бюджетни средства, съгласно приложената спецификация.
    Contractor: ET SIPTOM - B- PAVEL PAVLOV
    Contract total funded value: 8 400.00
Procedure 16 Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителнби услуги чрез обществена далекосъобщотелна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с нац. покритие, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далекосъобщителнби услуги чрез обществена далекосъобщотелна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с нац. покритие
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 17 Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор за нуждите на община Лом при следните самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция № 1. "Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие", Обособена позиция № 2. "Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа". Обособена позиция № 3. "Предоставяне на симетричен интернет"., Estimated Amount: 57 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие.
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 2 400.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN