Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0099-C02
Project Name Patronage care + in the Minicipality of Kaspichan
Beneficiary 000931511 Municility of Kaspichan
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 22.04.2021
Start Date 01.06.2021
End Date 01.11.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Шумен (BG333), Каспичан

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението  и преодоляване на последиците от COVID -19.
Activities
  • Activity: Направление 1: Патронажна грижа: 1.Предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно – социални услуги ще се осъществява съобразно разработената от Министерството на здравеопазването програма /методика/ за предоставяне на патронажна грижа и стандарти за качество на услугата в рамките на компонент 1 по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“. Почасови мобилни интегрирани здравно- социални услуги ще се предоставят за период от 12 месеца на хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 65 години и други уязвими групи, вкл. Лица подставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19 на базата на идентифицираните нужди на лицата от целевата група, включена в проекта. Общият брой на потребителите на които ще бъде предоставена патронажна грижа е 25. Всяко лице от целевата група ще получава здравно-социални услуги до 2 часа на ден. Заявки за услуги ще се приемат през целия период на изпълнение на проекта, като за целта кандидат-потребителите ще попълнят заявления.Предоставянето на здравно-социалните услуги ще се осъществява въз основа на идентифицирани нужди и специфични потребности на представителите на целевата група и индивидуална социална оценка, включваща и обследване на здравния статус на всеки един от тях. Оценката на потребностите на желаещите да ползват услугите ще се извършва от външни лица по разработена процедура за подбор на потребителите, включваща методика за оценка на потребностите им.. - Домашни помощници - 5 бр. на 4 часа назначени на трудов договор на база минимална работна заплата - Медицински специалисти – 2 бр. на 2 часа; назначени на трудов договор на база минимална работна заплата - Шофьор – 1бр. на 8 часа; назначен на трудов договор на база минимална работна заплата Домашните помощници ще извършват следните дейности: помощ в домакинството, почистване, придружаване до личен лекар, пазаруване и др. Медицинските специалисти ще извършват следните дейности: поставяне на инжекции, смяна на превръзки, измерване на кръвна захар и др., съгласно нуждите на лицата от целевата група, които е допустимо да се предоставят извън медицинско заведение. В зависимост от ангажираността на лицата предоставящи услугите и интензитета на заявките за услуги, продължителността на работното време може да бъде променяно с цел по-ефикасно предоставяне на патронажна грижа. Медицинските специалисти и специалисти в областта на социалните услуги - домашни помощници, които ще са ангажирани с предоставянето на патронажни грижи, ще преминат специализирано обучение по програма разработена от Министерството на здравеопазването. 2. Психологическа подкрепа и консултиране. При необходимост ще бъде нает психолог на граждански договор. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. Лекарства /закупени със средства на потребителите или други средства , различни от тези по настоящата операция/ заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги /със средства на потребителите или други средства, различни от тези по настоящата операция/, ще се изпълнява от назначените за домашни помощници лица, който ще бъдат ангажирани както с предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги, така и с доставка на хранителни продукти от първа необходимост. 3. Осигуряване транспорт на персонала от/до лица под карантина., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 36 203.76
  • Activity: Направление II Превенция на COVID19 в социалните услуги ДДД: В рамките на тази дейност са предвидени дейности, които са насочени към превенция на разпространението на COVID - 19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности на територията на община Каспичан - децинфекция на помещенията, лични предпазни средства за персонала и потребителите, тестване на персонала и потребителите за COVID - 19 и др. Тази дейност е насочена към лицата, които вече ползват съответната социална услуга. Целевите групи са: 1. Служители в структури на публичната администрация на национално и местно ниво, вкл. предоставящи социални и здравни услуги; служители на доставчици на социални услуги 30 бр. 2. Потребители на социални услуги ДДД - 75 потребителя. С цел адаптиране и приспособяване на среда на социалните услуги в контекста на въведените ограничения в резултат от епидимичната обстановка и осигуряване на възможност за тяхното предоставяне дистационно /онлайн обучение, консултиране, онлайн връзка, скайп и др. ще бъдат закупени преносими мобилни устройства. При необходимост ще се организира тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги на територията на община Каспичан за СOVID - 19 Ще бъдат определени всички критични точки на сградния фонд на ЦСРИ гр. Каспичан, ЦНСТ "Слънце" гр. Каспичан и ДЦПЛУ с. Кюлевча, които ще подлежат на дезинфекция всички подови повърхности, както и повърхностите, които се докосват от хората / персонала и потребителите на услугите - дръжки на врати, прозорци, ръкохватки, парапети и санитарни възли. Ще бъдат закупени дезифектанти под формата на гел, спрей и концентрат както и автоматични стенни дозатори за дезифектан. Ще бъдат закупени лични предпазни средства / маски, ръкавици, дезинфектант и др./ Същите ще се раздават периодично на персонала предоставящ почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги. Ще бъде извършен текущ ремонт на помещение където при необходимост ще бъдат изолирани лицата с COVID- 19. Боядисване, карпежни елементи, поставяне на ламинат, и др. разходи необходими с проектните дейности., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 88 717.79

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 217.00
Indicator 2 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 36.00 , Reached amount: 41.00
Indicator 3 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 217.00
Indicator 4 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 36.00 , Reached amount: 41.00

Financial Information

Total Project cost 124 921.55 BGN
Grant 124 921.55 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 124 921.55 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN