Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.107-0001-C01
Project Name "Independent and dignified life"
Beneficiary 000351864 Municipality of Strelcha
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 22.04.2021
Start Date 22.04.2021
End Date 23.11.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Стрелча

Description

Brief description
С реализирането на настоящия проект, се цели повишаване качеството на живот в Община Стрелча чрез насърчаване на социалното включване и интегриране в обществото на групи в неравностойно положение и със специални потребности, акцентирайки върху нуждите и потребностите на "отделния човек". Проектът предвижда създаване на условия за независим и достоен живот на възрастните хора и хората с увреждания, чрез подобряване на достъпа до социални услуги и тяхното качество. Това ще спомогне и за осигуряване на комплексна подкрепа на семействата, които полагат основно към момента грижи за хора с увлеждания и възрастни хора.
В проекта е предвидено услугите да се предоставят в рамките на 12 месеца и да обхванат 33 лица с увреждания и лица над 65г. в невъзможност за самообслужване. Ще бъдат подбрани 33 лица, които ще предоставят почасово ежедневна грижа на потребителите от целевата група в тяхната домашна среда. Комплекса от интгрирани услуги ще се предоставя след извършване на индивидуални оценки на индивидуалните потребности и ще се спазвят хоризонталните принципи за равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете. Водещи принципи при изпълнението на дейностите ще е поставяне в "центъра" нуждите и потребностите на "отделния човек" и осигуряване на интекриран доспъп до социални услуги, соред специфичните потребности на човека в неравностойно положение, предвид индивидуалната им оценка. Предвидена е дейност, свързана с информираност и публичност на проекта, съобразно изискванията за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. По проекта ще се изпълни  Информационна кампания за представяне на местни социални услуги.
Activities
  • Activity: Екип за управление на проекта: Предвидената дейност цели гарантиране на качествено техническо и финансово управление и изпълнение на проекта и постигане на предвидените цели. В рамките на дейността ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от: Ръководител - 1бр., координатор - 1бр.,, счетоводител - 1бр. Дейността ще стартира от първия месец по проекта с определяне задълженията на експертите от екипа за управление, подготовка и подписване на договори. Разпределението на задълженията на екипа за управление се фиксира както следва: Ръководител - Ръководи изпълнението на дейностите по проекта - организира, разпределя, наблюдава и контролира работата на екипа. Отговоря за спазването на графика за изпълнение на проекта.Осигурява връзка с държавни институции, организации, външни и др, които имат отношениекъм изпълнението на проекта. Изготвя периодични, междинни и окончателен технически отчет за напредъка на проекта. Осъществува контрол и наблюдение на всички участници в проекта и одобрява месечните отчети на екипа за управление на проекта.Организира работни срещи на Екипа за управление. Контролира изпълнението на графика на дейностите и бюджета на проекта. Координатор - Организира подготовката и изпълнението на дейностите по проекта. Осигурява методическа и административна подкрепа на ръководителя на прокта за: организиране и провеждане на обучения, отчитане на прокта и др. Осъществява вътрешен мониториг на дейностите. Работи под прякото ръководство на на ръководитела на проекта. Счетоводител - Изпълнява финансовата и счетоводна дейност по проекта: оформя счетоводни операции и изготвя финансовите отчети; подпомага екипа при отчитане на проектните дейности; следи за провилното разходване на средствата, в рамките на проектния бюджет. Работи под прякото ръководство на ръководителя на проекта. Счетоводителят на проекта е пряко отговорен за правилното осчетоводяване на разходите и ежемесечно информира останалите членове от екипа за тях., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 18 050.39
  • Activity: Кандидатстване, подбор, назначаване и обучение на персонала: С тази дейност се цели да се подберат мотивирани лица в трудоспособна възраст, подходящи за предоставяне на почасови услуги в домашна среда. Това ще е персонала, на който ще се осигури възможност да придобие оснодни теоритични познания, необходими за работа с хора увреждания и с хора над 65г. в невъзможност за самообслужване. Специфичните цели в тази дейност са две: 1.Да се проведе ясна и ефективна процедура за подбор и договаряне с кандидатите за персонал, извършващ услуги по домовете; 2. Да се наеме подходящ персонал, който да се обучи да извършва качествени услуги по домовете в отговор на нуждите на потребителите; 3.Обучение на персонала за предоставяне на услугите(само за тази част от персонала, която не е преминала подобно обучение). В началото на проекта, от първия до третия месец от стартирането му ще започне подготовката и изпълнението на тази дейност. Предвижда се да се подберат мотивирани лица в трудоспособна възраст, подходящи за изпълниение на почасови услуги в домашна среда. Това ще е персоналът, на който ще се осигури възможност да придобие основни теоритечни познания, необходими за работа с хора с увреждания и с хора над 65г. в невъзможност за самообслужване, както и да повишават уменията за качествено и ефективно справяне с работа на индивидуално ниво. Планирано е и надграждане на знания и умения на персонала, които ще се включат в поддържащо обучение. Подборът и наемането на персонал на трудов договор, предоставящ услуги в домашна среда, ще се осъществи чрез провеждане на една процедура за подбор и договаряне с кандидатите за персонал, извършващ услуги по домовете, отговарящ на нуждите на потребителите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Кандидатстване, оценка, подбор и класиране на кандидат - потребителите: Тази дейност включва подаване на заявления, оценка и класиране на кандидат потребителите на услугите в домашна среда. За ползване на социални услуги в догашна среда ще могат да кандидатстват: - Лица с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужването, които поради причини от здравословен характер са поставени в социална изолация, живущи на територията на община Стрелча; - Възрастни хора над 65год. с ограничения или с невъзможност за самообслужване, поради причини от раазличен характер, живущи на територията на община Стрелча.. Тази дейност включва подаване на заявления, оценка и класиране на кандидат - потребителите на услуги в домашна среда, които живеят на територията на община Стрелча. Екипът за управление и организация ще изработи предварително процедура за подбор с критерии, която ще съдържа: подготовка на пакет от документи за кандидатстване от страна на потенциалните потребители на услуги; извършване на оценка на индивидуалните потребности на кандидат - потребителите; класиране и подбор на потребителите на услугите. Оценката на индивидуалните потребности на кандидат-потребителите ще се извършва от служители на общинска администрация Стрелча. Оценката на потребностите ще отчита индивидуалната специфика на кандидат-потребителите по отношение на вида и степента на увреждане, дейностите за подкрепа и тяхната интензивност., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на социални услуги в домашна среда: Тази дейност е насочена към подобряване качеството на живот на възрастните, нуждаещи се от обслужване в ежедневието си, на хора с увреждания чрез осигуряване на дългосрочна грижа, включително подкрепящи социални услуги в общността и в домашна среда. Водещ принцип при изпълнение на дейността е поставянето в "центъра" нуждите и потребностите на "отделния човек". Предвидено е социалните услуги да се предоставят в рамките на 12 месеца и да обхвнат 33 потребителя. Предоставянето почасова ежедневна грижа на потребителите в техните домове ще се извършва от 33 лица в трудоспособна възраст, назначени на срочен трудов договор., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 170 251.35
  • Activity: Информационна кампания за представяне на местни социални услуги: Дейността е насочена към създаване на нови възможности за информиране на местните общности за националната политика в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното включване и дейностите на общинската социална политика за преодоляване на социалното изключване на лицата с увреждания и лицата над 65- годишна възраст в невъзможност за самообслужване, както и насърчаване на партньорството с НПО, бизнеса и гражданите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Foundation Ecip, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AKSUS OFFICE EXPERT OOD, Contracted Amount*: 4 680.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 33.00 , Reached amount: 37.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 33.00 , Reached amount: 37.00

Financial Information

Total Project cost 199 462.98 BGN
Grant 199 462.98 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 199 462.98 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN