Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0509-C02
Project Name New jobs in SVEMAR CONSULT LTD - Varna
Beneficiary 148032652 SVEMAR CONSULT Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 11.08.2016
Start Date 11.08.2016
End Date 11.01.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
"СВЕМАР КОНСУЛТ" ООД  обединява дейността на мрежа от специалисти и експерти в областта на управленското и бизнес консултиране. Мисията на компанията е да осигурява експертна помощ и професионални консултантски услуги на своите клиенти - бизнес организации и обществени институции. Екипът от гъвкави експертни групи, работещи по различни модули и конкретна проблематика, включва консултанти с разнообразна квалификация и доказан опит и гарантира постигане на качество и удовлетвореност у своите клиенти. 
Настоящото проектно предложение с наименование "Нови работни места в СВЕМАР КОНСУЛТ ООД - гр. Варна" е насочено към създаване на устойчива заетост на 6 безработни и неактивни лица. Ще бъдат създадени 6 работни места за длъжност - експерт програми и проекти - 1 брой; - експерти (инспектори) - 5 броя с ангажимент за продължаване на трайната заетост на 50 % от тях и след реализиране на проектните дейности. След компетентна оценка на пазарния потенциал и привличането на чуждестранен партньор за  внедряването на новата за компанията дейност - бе взето решение за стартиране на направление - Сертификация на биопродукти. Развитието на новото направление изисква привличането на качествено нови и с нова квалификация експерти. 
Настоящото проектопредложение е в съответствие с целта на Процедурата, а именно да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. Специфичните цели на проектопредложението са в съответствие с инвестиционните приоритети и специфични цели на Процедурата. С предвидените в настоящото проектно предложение дейности ръководството ще отговори на изискванията за акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Чрез реализирането на иновативна на пазара на консултантски услуги дейност, "СВЕМАР КОНСУЛТ" ООД ще си осигури финансова устойчивост и ще гарантира устойчивост на новите работни места.
Activities
  • Activity: Наемане на 6 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 6 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 5 лица от код 102 и 1 лице от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени 5 нови работните места за Инспектори (експерти) и 1 работно място за Експерт проекти. Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните: 1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица; 2. Сключване на договор с одобрените 6 лица. 3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи. 4. Сключване на договор за абонаментно обслужване със служба по трудова медицина., Contracted Amount: 54 835.68 , Reported Amount: 54 061.02
  • Activity: Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на 1 лекотоварен автомобил на планирана стойност 21 060,00 лева и 6 броя преносими компютри пряко необходими за извършване на дейността от новоназначените служители на единична стойност 1200,00 лева. С цел осигуряване на мобилност на екпертните групи от инспектори до клиентите - производители или търговци на биологична продукция, се предвижда да бъде закупен лекотоварен автомобил. Автомобилът ще разполага със 5 седящи места. С цел елиминиране на неблагоприятните климатични условия автомобилът ще бъде оборудван с климатик. Закупеното транспортно средство ще обслужва предимно новосъздаденото звено за Контрол и сертификация на биологична продукция, в което ще са ангажирани 5 инспектори с различна професионална квалификация. Доставеното оборудване и транспортно средство ще бъдат застраховани за всички рискове за времето на изпълнение на проекта на стойност 1662,00 лева. , Contracted Amount: 29 922.00 , Reported Amount: 28 818.43
  • Activity: Дейности по организация и управление на проекта: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор - счетоводител, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 17 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 500 часа, а координаторът - счетоводител - 487 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 8896,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта. За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 504,00 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи: - копирна хартия - 8 кашона х 30,00 лева - 240,00 лева; - папки с перфорация - 1 опаковка х 51,00 лева - 51,00 лева; - класьори - 20 броя х 3,00 лева - 60,00 лева; - тонер касета - 2 броя х 63,00 лева - 126,00 лева; - джобове - 2 опаковки х 6 лева - 12,00 лева; - химикали - 10 броя х 1,50 лева - 15,00 лева. , Contracted Amount: 9 400.00 , Reported Amount: 9 411.45
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: С цел популяризиране на проекта сред обществеността ще бъдат реализирани следните услуги от външна фирма: - изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 250,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование. - изработване на 7 самозалепващи се стикери на стойност 350,00 лева, които ще бъдат поставени върху доставеното оборудване и автомобил. Те ще съдържат информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование; - публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 400,00 лева., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 1 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KIK CONSULT LTD, Contracted Amount*: 6 900.00 , Reported Amount**: 6 900.00
  • Contractor: HEALTH amp; SAFETY Ltd, Contracted Amount*: 120.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: DANIELA, Contracted Amount*: 3 896.00 , Reported Amount**: 2 053.59
  • Contractor: MUSSALA INSURANCE BROKER LTD, Contracted Amount*: 1 173.52 , Reported Amount**: 858.43
  • Contractor: EURATEC AUTO Ltd, Contracted Amount*: 21 060.00 , Reported Amount**: 21 060.00
  • Contractor: RITON-R LTD, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: Skail-X Ltd, Contracted Amount*: 504.00 , Reported Amount**: 504.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 95 157.68 BGN
Grant 95 157.68 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 92 777.22 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дейности свързани с осигуряване на информираност и публичност, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Дейности свързани с осигуряване на информираност и публичност
    Contractor: RITON-R LTD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали., Estimated Amount: 504.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали.
    Contractor: Skail-X Ltd
    Contract total funded value: 504.00
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на оборудване - 6 броя преносими компютри, Estimated Amount: 7 200.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на оборудване - 6 броя преносими компютри
    Contractor: KIK CONSULT LTD
    Contract total funded value: 6 900.00
Procedure 4 Subject to due process: Закупуване на оборудване - доставка на автомобил, Estimated Amount: 21 060.00
  • Differentiated position 1: Доставка на лекотоварен автомобил
    Contractor: EURATEC AUTO Ltd
    Contract total funded value: 21 060.00
Procedure 5 Subject to due process: Застраховане на оборудване, Estimated Amount: 1 662.00
  • Differentiated position 1: застраховане на оборудване
    Contractor: MUSSALA INSURANCE BROKER LTD
    Contract total funded value: 1 173.52
Procedure 6 Subject to due process: Предоставяне на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина в СВЕМАР КОНСУЛТ ООД, Estimated Amount: 120.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина в СВЕМАР КОНСУЛТ ООД
    Contractor: HEALTH amp; SAFETY Ltd
    Contract total funded value: 120.00
Procedure 7 Subject to due process: Услуги по управление на проекта- наемане на координатор-счетоводител, Estimated Amount: 3 896.00
  • Differentiated position 1: Услуги по управление на проекта- наемане на координатор-счетоводител
    Contractor: DANIELA
    Contract total funded value: 3 896.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN