Identification

UMIS Number BGLD-3.002-0012-C02
Project Name "Fair chances for better future for Roma in Sungurlare and Antonovo municipalities"
Beneficiary 000057250 OBSHTINA SUNGURLARE
Funding EEA FM ==> Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups
Date of the Contract/Order 11.04.2022
Start Date 11.04.2022
End Date 30.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Сунгурларе
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Търговище (BG334), Антоново

Description

Brief description
Проектът цели  да се създадат устойчиви механизми за подобряване на състоянието и възможностите на хората, живеещи в маргинализирани ромски общности, чрез ефективни интегрирани подходи.Повишаване на достъпа на ромите и други уязвими групи от населението,  до по-качествени услуги в следните сектори: социално подпомагане, образование, заетост и здравеопазване. 
 С изпълнението да дейностие по проекта ще  се създаде устойчив  координационен механизъм между целевата общност, местната власт и регионални звена на институциите  в Община Сунгурларе и Община Антоново.
  Овластяване на ромските общности, включително ромските жени и младежи, с цел активното им участие в процесите по вземане на решения, засягащи техния живот. Основната цел на дейността е чрез прилагане на подхода за общностно развитие да се създадат възможности за  формиране на такива хора в местната общност, които са заинтересовани и съпричастни  към това, което се случва в тяхната общност, хора със собствена визия и споделено виждане за бъдещето на общността им, с чувство за отговорност, самоуверени  и с вяра в другите, което им дава нагласа да се обединяват и сътрудничат в името на общи цели.  Наличието на такива хора в ромската общност е най-добрата основа   за формирането на активна общност.
Противопоставяне на всички форми на дискриминация и негативни нагласи срещу ромското население. 
Обучения и семинари за представители на институции и местни общности за запознаване с понятията дискриминация и реч на омразата, за разпознаване на такива прояви и за възможностите за реакция и борба с тях,
 Информационни кампании, насочени към представители на мнозинството и малцинствата  за предотвратяване и противопоставяне на речта на омразата, радикализацията и екстремизма, включително в социалните медии;
- Организиране на общоселски и общоградски тържества, в които да се  популяризират   историята, културата и традициите на ромската общност и разширяване на общото културно наследство на региона;
Activities
  • Activity: Създаване на устойчив координационен механизъм между целевата общност, местната власт и регионални звена на институциите в Община Сунгурларе и Община Антоново.: Разработване на механизъм и провеждане на ежемесечни работни срещи и/или при необходимост за подпомагане и решаване на идентифицирани проблеми на представители на общността в Община Сунгурларе и Община Антоново. Провеждане на 6 работни срещи и обществено обсъждане - 2 пъти за проекта на механизъм, приемане и прилагане. Необходими р-ди Хонорар за консултантска услуга Община Сунгурларе - 3800.00 лв. Хонорар за консултантска услуга Община Антоново - 3800.00 лв. Командировки на консултант Община Сунгурларе - 350.00 пътни, дневни - 140.00 лв., нощувка - 0.00лв. Командировки на консултант Община Антоново - 350.00 пътни, дневни - 140.00 лв., нощувка - 0.00 лв. Командировки на екипа за Община Сунгурларе (екип на проекта, медиатор, експерт, общностен работник, представители на общността) - 10 души 600.00 лв. Командировки на екипа за Община Антоново (екип на проекта, медиатор, експерт, общностен работник, представители на общността) - 10 души 600.00 лв. Р-ди общо за дейността – . 9780.00 лв т.е. 5000.51 евро , Contracted Amount: 9 780.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Създаване и изграждане на квалифициран мултидисциплинарен екип за изпълнение на интегрирани услуги в Сунгурларе и Антоново: Сунгурларе:Създаване и организиране дейности на Фамилен център, за предоставяне на интегрирани услуги в 7населени места на територията на община Сунгурларе в.т.ч. град Сунгурларе , с.Чубра, с.Славянци, с.Грозден, с.Лозарево, с.Вълчин, и с.Везенково.Ще бъде назначен ромски образователен медиатор,общностен работник за срок от 18 месеца на пълен работен ден.Целта на Центъра е да се подпомогнат ромски родители от уязвими семейства да повишават уменията си за полагане на адекватни грижи за децата им. Ще бъде разработена програма за организиране на дейностите в центъра. Програмата ще включва дейности за самоорганизация на майките в семейния център, за включване на млади родители в социално-културния живот на общината, за повишаване на социалната ориентираност на жените майки, специални занимания за повишаване на родителските и социалните умения на млади ромски майки в различни сфери, общи дейности за жените и децата им, дейности за взаимно обучение.В центъра ще се организират дейности за оказване на подкрепа при подаване на заявление за социални услуги и заактивиране на безработните, провеждане на консултации и оказване на помощ за включване в заетост.Споделяне и прилагане на добри практики на ромските семейства и уязвими групи, които са имали положителен опит с дейности за социално включване.консултации на семейства, работещи /или планиращи да работят в чужбина/ свързани с права и задължения във връзка с образованието на децата, социални проблеми, законови изисквания за работа.оказване правна помощ за получаване на валидни документи за самоличност ,съдействие за подаване на заявление за социална услуга.Предвижда се и обслужване на уязвими семейства в селата, които са отдалечени от общинския център, в който ще бъде ситуиран фамилния център , чрез мобилен екип ( ромски здравен медиатор и общностен работник).За обезпечаване дейностите на центъра ще се предостави за безвъзмездно ползване етаж от сграда намираща се вСунгурларе ул. „Христо Смирненски“ №3, квартал 56централен градски парк и специализирано транспортно средство. Антоново:Ще бъде назначен ромски образователен медиатор,общностен работник за срок от 18 месеца на пълен работен ден.Ще се предоставят следните услуги:Провеждане на консултации на млади хора преди създаване на семейство и раждане на деца.Подпомагане на ромски родители от уязвими семейства да повишават уменията си за полагане на адекватни грижи за децата, самоорганизиране на майките и включване на млади родители в социално-културния живот на общината.Дейности за повишаване на социалната ориентираност, провеждане на специални занимания за повишаване на родителските и социалните умения, дейности за взаимно обучение.Подкрепа при подаване на заявление за социални услуги.Активиране на безработните, провеждане на консултации и оказване на помощ за включване в заетост.Споделяне и прилагане на добри практики на ромските семейства и други уязвими групи, които са имали положителен опит с дейности за социално включване.Консултации на семейства, работещи /или планиращи да работят в чужбина/ свързани с права и задължения във връзка с образованието на децата, социални проблеми, законови изисквания за работа.Оказва правна помощ за получаване на валидни документи за самоличност,Съдейства за подаване на заявление за социална услуга. Интегро:Наемане на двама експерти на граждански договори , един за община Сунгурларе и един за община Антоново за срок от 18 месеца. Експертите са отговорни за;Разработване на програма и провеждане на първоначални обучения на общностните работници и медиатори назначени по проекта.Осигуряване на последващи консултациии коачинг на общностните работници и медиатори при изпълнението на дейността им.Разработване на програма за дейността на Фамилния център в Сунгурларе и на терен в населените места в двете общини.Организирането и провеждането на работни срещи с различни заинтересовани.Консултиране и подпомагане при предоставянето на интегрираните социални услуги в центъра и обществото, Contracted Amount: 137 306.00 , Reported Amount: 77 584.79
  • Activity: Провеждане на формални и неформални образователни дейности и мерки за младежи и възрастни от ромски произход и представители и на други уязвими групи, живеещи в труднодостъпни и /или сегрегирани общности със затруднен или неравен достъп до услуги.: 1.Организиране и провеждане на обучение за срок от 9 месеца за придобиване на начално ІV клас образование от 9 души представители на ромската от Община Антоново и ограмотяване на 9 души от Община Сунгурларе .Процедура за подбор на участниците. Успешно приключилите обучението си ще могат да се включат в дейностите за придобиване на професия и включване в заетост .2.Провеждане на курс за придобиване на професионални знания и умения за избрана професия - 18 души от от Община Сунгурларе и 9 от Община Антоново.С продължителност:входящо обучение 5 д по 8 ч и надграждащо 5 д по 8 ч. Установяване на изходното ниво и определяне на участниците в целевите групи.Избор на изпълнител и подписване на договор :Провеждане на процедура за подбор за определяне на участниците в целевите групи по определени критерии.Провеждане на обучение. Сертифициране на успешно преминалите обучението.Участие на 10 младежи роми и лица от други уязвими групи, живеещи в труднодостъпни и/или сегрегирани общности, със затруднен/неравен достъп до услуги изправени пред крайна бедност, социално изключване и маргинализация в Национална борса за информиране на кандидат студенти в град София 5 от Община Сунгурларе и 5 от Община Антоново. Необходими разходи Община Сунгурларе;9 души за ограмотяване Учебници и учебни помагала-11 комплекта – 1760 лв.Възнаграждение на педагози за срок от 9 месеца с включени осигуровки за сметка на работодателя -12150 лева,9 участници в обучение по професионална подготовка в избрана професия 1.Организиране и провеждане на обучение за срок от 9 месеца за придобиване на начално ІV - клас образование от 9 души представители на ромската общност от община Антоново и ограмотяване на 9 от Община Сунгурларе .Ще бъде проведена процедура за подбор на участниците. Успешно приключилите обучението си ще могат да се включат в дейностите за придобиване на част от професия и включване в заетост в срока на проекта.2.Провеждане на курс за придобиване на професионални знания и умения за част от избрана професия - 18 души 9 от Община Сунгурларе и 9 от Община Антоново.С продължителност:входящо обучение 5 д по 8 часа,надграждащо 5 д по 8 часа.Установяване на изходното ниво и определяне на участниците в целевите групи.Избор на изпълнител-Провеждане на процедура за подбор за определяне на участниците в целевите групи по определени критерии.Провеждане на обучение. Сертифициране на успешно преминалите обучението.3.Участие на 10 младежи роми и лица от други уязвими групи, живеещи в труднодостъпни и/или сегрегирани общности, със затруднен/неравен достъп до услуги изправени пред крайна бедност, социално изключване и маргинализация в Национална борса за информиране на кандидат студенти в град София 5 от Община Сунгурларе и 5 от Община Антоново. Необходими разходи Община Сунгурларе:9 души за ограмотяване .Учебници и учебни помагала - 11 комплекта.Възнаграждение на педагози за срок от 9 месеца с включени осигуровки за сметка на работодателя -12150лева.9 участници в обучение по професионална подготовка в избрана професия.Такса за обучение-1500лв.Лични предпазни средства -1500лв.Обучителни материали и пособия 11 к х15лв.Командировки за 5 участници в Национална борса за кандидат студенти-5души,40 лв.дневни – 200лв, нощувка 5х 120 лв. 600 лв. Община Антоново;9 души за придобиване на начално ІV клас, кетъринг 160 д* 12лв*9 души-17 280лв.Учебници и учебни помагала - 11 комплекта – 1760лв.Възнаграждение на педагози за срок от 9 месеца-12150.00 лева.9 участници в обучение по професионална подготовка в избрана професия.Такса за обучение-1500лв.Обучителни материали и пособия 11 комплекта х 15лв. Командировки за 5 участници в НБКС - 5душих 40 лв.дневни,нощувка 5х120 лв.Лични предпазни средства-1500лв. , Contracted Amount: 35 570.00 , Reported Amount: 14 172.06
  • Activity: Подкрепа на неформалното образование и модерни програми за личностно развитие: Община Сунгурларе; 2. „Деца рисуват“ в детските градини, посещавани от децата от уязвимите семейства, с цел създаване на приобщаваща среда в тях(ДГ гр.Сунгурларе, ДГ с.Чубра, ДГ с.Славянци, ДГ с.Грозден , ДГ с.Лозарево,ДГ с.Съединение, ДГ с. Манолич). ). Предвижда се разнообразяване на образователните дейности чрез провеждане на различни извънкласни и извънучилищни дейности, с включване в тях на родителите на децата. Разходи за закупуване на материали за рисуване и образователни игри - 120 х 30.00лв. = 3 600лв Разходи за закупуване на традиционни ромски носии детски– 100бр. х 100.00лв. = 10 000лв.- Разходи за провеждане на допълнително обучение в извънкласни форми: Лекторски български език - 13800 лв. Лекторски музика и танци - 13800 лв Създаване и Организиране на младежки клубове по интереси в селата Лозарево и Чубра Имаме успешен опит в създаването на младежки клубове по Ромакт в с.Грозден и с.Славянци искаме да мултиплицираме ефекта В селата Чубра и Лозрево клубовете ще бъдат с културна насоченост – Танцови състави, като за тях бъдат закупени традиционни носии , ще се наемат хореографи които ще подпомагат младежите при организиране на групите . Ще бъде разчетено участието им в минимум четири танцови фестивала с цел популязиране на ромската култура.Необходими разходи Лекторски музика и танци - 5160.00 лева. Разходи за закупуване на традиционни ромски носии – 40 бр. х 239.00лв. = 9 560 лв. Транспортни разходи за участие на фестивали - 4 х 1000лв. – 4000 лв. Организиране на спортни мероприятия; Футбол на малки врати с участието на футболни отбори от училищата на територията на община Сунгурларе Провеждане на лекоатлетическо състезание – Крос кънтри гр.Сунгурларе Община Антоново; 1.Мотивиране за активно поведение на пазара на труда с цел подкрепа на неформалното образование и въвеждане на моделни програми за личностно развитие на младежи от ромски произход и от други уязвими групи, живеещи в труднодостъпни и /или сегрегирани общности със затруднен или неравен достъпдо услуги, както и представители от не ромски произход с цел стимулиране на социалното включване и предотвратяване на сегрегацията. Провеждане на 5 мотивационни обучения в подкрепа на 60 души от целевата група, разпределени на групи предвижда се. Продължителността на всяко обучение ще бъде 8 часа. Разходи Община Антоново за провеждане на 5 мотивационни обучения 60 души х 8 учебни часа издръжка обучаеми - 60 х 5 дни х 20.00 . - 6000.00 лв. учебни м-ли 60 х 15.00 - 900.00 лв Общо : 6 900.00лв. 2.Подпомагане на деца и ученици за усвояване на знания и умения в извънкласни занимания - музика, танци, български език, математика и др., чрез допълнително обучение в извънкласни форми. Разходи за провеждане на допълнително обучение в извънкласни форми: Лекторски български език – 5160.00 лв. Лекторски математика природни науки, ІТ - 5160.00 лв. Лекторски музика и танци - 5160.00 лева , Contracted Amount: 82 300.00 , Reported Amount: 44 811.48
  • Activity: Предоставяне на интегрирани услуги: Община Сунгурларе; Повишаване на здравната култура на целевата група.Предвидени са 7 информационни кампании с участието на 60 души във всяка, на които Регионална здравна инспекция - Бургас ще проведат лекции за повишаване на здравната култура на целевата група.Повишаване информираността относно социалните и здравните им права. Насърчаване на семейното планиране. Дейността е насочена към повишаване информираността относно социалните и здравните права, както и насърчаване на семейното планиране.Предвидено е провеждане на 7 кампании с участието на 60 души във всяка в община Сунгурларе за разясняване на социалните и здравните права и 7 кампании в същите населени места на тема семейно планиране и начини за избягване на забременяване (контрацептивни методи). Община Антоново; Повишаване на здравната култура на целевата група Предвидени са 3 информационни кампании с участието на 60 души във всяка, на които Регионална здравна инспекция - Търговище ще проведат лекции за повишаване на здравната култура на целевата група.Повишаване информираността относно социалните и здравните им права. Насърчаване на семейното планиране. Дейността е насочена към повишаване информираността относно социалните и здравните права, както и насърчаване на семейното планиране.Предвидено е провеждане на 3 кампании с участието на 60 души в община Антоново за разясняване на социалните и здравните права и 3 кампании в същите населени места на тема семейно планиране и начини за избягване на забременяване.Дейността ще бъде възложена на изпълнител по ЗОП 60 ч х 3 кампании 15 - 2700 пътни 60 х 3 х 8 лв - 1440 А Интегро Интегрирани услуги за повишаване достъпа до социални услуги.Целта на тази дейност е подкрепа за превенция и/или преодоляване на социалното изключване, реализиране на права или подобряване на качеството на живот на лицата от изолираните общности, независимо от тяхната възраст, здравно състояние, образование, доходи, социално и имуществено състояние.Постигането на целта ще се осъществи чрез: 1.Социалната работа, която се основава на правата на човека и социалната справедливост и е насочена към подкрепа на отделния човек, семейството, изолираните общности за подобряване на качеството им на живот чрез развитие на умения да използват собствените си възможности и тези на общността при посрещане на своите потребности. 2.Индивидуален подход, който включва извършване на професионални действия за подкрепа и придружаване на лицето, при които неговите конкретни потребности, способности и възможности се поставят в центъра на работата. 3.Индивидуална оценка на потребностите - професионално проучване на житейската ситуация и психо-социалното състояние на лицето с цел определяне на неговите емоционални и социални потребности и потребности от развитие и реализация, които да насочат социалната работа В съответствие на идентифицираните в анализа проблеми и нужди в рамките на дейността се предвижда провеждането на консултации за подготовка на младите хора за семейния живот и психологически и социални дейности за подкрепа при отглеждането на деца; семейно консултиране, осигуряване на правна помощ за предотвратяването на загуба на права и за получаването на документи за гражданския статус на лицата, информиране за съществуващите социални услуги на територията на общината и съдействие при необходимост при комуникацията с различни институции, предоставящи различни услуги, предоставяне на информация и мотивиране за включване в трудовия пазар, включително и в чужбина, материална подкрепа и стимули и др.Предвиждаме за изпълнението на дейностите да се разработи и приложи иновативен подход за комплексно предоставяне на социални услуги и консултантска помощ за уязвими лица.Модератор за провеждане на информациоооннии кампании7 бр. за община Сунгурларе-1500лв.Модератор за провеждане на информациоооннии кампании 3 бр. за община Антоново-1 500лв., Contracted Amount: 38 100.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разширяване капацитета на местните институции в общините Сунгурларе и Антоново и партньор „Интегро“: Провеждане на три изнесени двудневни обучения с продължителност 16 учебни часа, за 46 участници на тема: ЦЕЛ • Преодоляване на негативните стереотипи чрез развитие на потенциала на служители и специалисти чрез повишаване на преносимите умения и компетентности при обслужване на ромско население. • Повишаване на капацитета и компетентността на служители и специалисти в общините Сунгурларе и Антоново и партньорът „Интегро“ чрез адекватни, актуални и качествени обучения насочени към работа със специфични групи, включване и участие и овластяване на ромите. Фундамент за защита от пряка и непряка дискриминация, и расизъм във всичките му форми е изграждане на капацитет за интеркултурна комуникация на служители и специалисти, обслужващи специфични групи. Именно поради тази причина обучения за служители и специалисти обслужващи хора от уязвими групи. Предвиждаме по настоящата дейност да бъдат включени служители и специалисти от областта на здравеопазването, образованието, социалните дейности и др. работещи на територията на Общините партньори обслужващи ромско население. Те ще имат възможност да се включат в обучения, както следва:  Тренинг-обучение „Ефективна работа в ромските общности, включване, участие и овластяване на ромите“  Тренинг-обучение „Изпълнение на дейности в областта на образованието, здравеопазването, заетостта и социалните дейности“  Обмен на добри практики с организации, общините партньори. ЗНАНИЯ ЗА: • Представителите на основните целеви групи, ползватели на административни услуги – роми, уязвими групи, хора в неравностойно положение, хора с увреждания. • Същността на приложението на интегрирания подход на равнопоставеност на специфичните групи граждани; • Основните теории на мотивация на членовете в екипа; • Основните стресори на работното място и техники за справяне с тях; • Изграждане на капацитет на социалните работници и доброволци за изпълнение на дейности в областта на образованието, здравеопазването, заетостта, социалните дейности. • Изграждане на капацитет в общинският персонал и социалните работници за предоставяне и управление на ефективни интегрирани услуги. • Изграждане на капацитет на училищните власти, детски градини и учители. • Включване на новонаети здравни или образователни медиатори и работници роми, съдействащи за изпълнение на дейности в общността. • Нормативните документи защитаващи равенството между половете и толерантното отношение спрямо специфичните групи граждани. УМЕНИЯ: • Успешно прилагане на интегриран подход на равнопоставеност на специфичните групи граждани; • За изграждане на ново различно отношение към неравнопоставените групи за създаване на условия за постигане на равнопоставеност и равен достъп до услуги и обществени ресурси; • Преодоляване на стереотипите и предразсъдъците при работата със специфични групи граждани; • Ефективна комуникация с членовете в един екип; • Творческо решаване на проблеми и методи за вземане на екипни решения; • Въздействие и мотивиране на членовете на екипа; • Превенция от възникване на конфликтни ситуации в екипа, както и преодоляване на евентуално възникнали такива; • Ефективна работа в екип. ОСНОВНИ ТЕМИ: • „Ефективна работа в ромските общности, включване, участие и овластяване на ромите“ • Тренинг-обучение „Изпълнение на дейности в областта на образованието, здравеопазването, заетостта и социалните дейности“ • Обмен на добри практики с организации, общините партньори. • Умения за работа в интеркултурна среда; • Принципи на Европейското гражданство; • Техники за ефективен диалог и включване на всички заинтересовани страни; • Стилове на поведение при преговори. „Мека” и „твърда” линия на поведение. , Contracted Amount: 38 100.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Овластяване на ромите: Основната цел на дейността е чрез прилагане на подхода за общностно развитие/който се прилага и в рамките на програма РОМАКТ/ да се създадат възможности за формиране на такива хора в местната общност, които са заинтересовани и съпричастни към това, което се случва в тяхната общност, хора със собствена визия и споделено виждане за бъдещето на общността им, с чувство за отговорност, самоуверени и с вяра в другите, което им дава нагласа да се обединяват и сътрудничат в името на общи цели. Наличието на такива хора в ромската общност е най-добрата основа за формирането на активна общност. Този подход е основан на принципите за овластяване на местната общност, за да е способна да предприема действия за решаване на проблемите, пред които е изправена; насърчаване на широко участие на хората; признаване, разбиране и уважаване на различията и съобразяване с практически нужди, идентифицирани от самата общност, като се насърчава самоорганизацията и обществената ангажираност и активност на маргинализирани групи. Предвижда се провеждането на различни инициативи както на терен в местните общности, така и в създадения по проекта Фамилен Център . Основна роля за прилагането на подхода имат Местната активна група(МАГ), която беше създадена в рамките на програма РОМАКТ в двете общини като отворена гражданска група, обединяваща всички заинтересовани общностни членове и експерт, който ще направлява и консултира цялостното прилагане на подхода. МАГ регулярно/ежемесечно/ ще провеждат работни срещи, на които групата ще обсъжда текущата ситуация, ще идентифицира общите предизвикателства и интереси на общността, както и ще обсъжда възможните решения. В подхода са включени разнообразни дейности като провеждане на общностни срещи, инициативи и дейности, които ще засилят на общността, провеждане на самоорганизирани дейности на различни групи – лидери, жени, младежи, деца, организиране на общностни инициативи и празници, дейности за развитие на индивидуалните способности на ромите чрез неформално образование, като сесии по обществена ориентация, които ще повишат осведомеността на най-уязвимите общностни членове (например ромските жени) относно широк кръг теми за демократично гражданство и човешки права, кампании за повишаване на осведомеността по теми, свързани с овластяването, насочени към ромите, особено към ромските жени и младежи, промоция на ромската култура. В подхода е осигурена възможност и за интеркултурни взаимодействия и ще представя местното културно многообразие. Ще се организират и провеждат консултативни срещи с участието на местните власти и инициативни групи от общността за идентифициране на проблемите и решения на ниво общност. Ще се организират съвместни дейности с представителите на другите етнически общности от общината, което ще насърчи сътрудничеството между всички граждани на общината. За прилагане на подхода в двете общини се предвижда екип от експерт- и общностни работници, които ще активизират общността, ще подкрепят работата на самоорганизираните групи и ще фасилитират диалога с местните власти и останалите общности. Общностните работници ще получат въвеждащо обучение и поддържащ коучинг от експертите на партньора Интегро-. , Contracted Amount: 31 960.00 , Reported Amount: 2 120.95
  • Activity: Достъп до трудова заетост: Община Сунгурларе; Осигуряване на работни места, чрез общинска фирма/предприятие/център за услуги в домашна среда, за роми и лица от други уязвими групи, живеещи в труднодостъпни и/или сегрегирани общности, със затруднен или неравен достъп до услуги изправени пред крайна бедност, социално изключване и маргинализация, включително родители, чиито деца трябва да ходят на детска градина или училище и/или успешно преминали курс за професионално обучение. В целевата група ще бъдат включени хора преминали обучение в рамките на проекта за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещите се роми, лица с увреждания и възрастни хора на територията на град Сунгурларе , с.Чубра, с.Славянци, с.Грозден, с.Лозарево, с.Вълчин, и с.Везенково. РЗ и осигуровки за сметка на работодател – 137984.00 лв Провеждане на процедура за подбор. Наемане на трудов договор за срок от 16 месеца на 11 души обучени в Проекта. Застраховка на наетите лица – 1000.00 лв. Трудова медицина – 800.00 лв. Работна облекло – 1500.00 лв. ЛПС /ръкавици, маски , дезинфектанти – 2000.00 лв. Община Антоново; Осигуряване на работни места, чрез общинска фирма/предприятие/център за услуги в домашна среда, за роми и лица от други уязвими групи, живеещи в труднодостъпни и/или сегрегирани общности, със затруднен или неравен достъп до услуги изправени пред крайна бедност, социално изключване и маргинализация, включително родители, чиито деца трябва да ходят на детска градина или училище и/или успешно преминали курс за професионално обучение. В целевата група ще бъдат включени хора преминали обучение в рамките на проекта за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещите се роми, лица с увреждания и възрастни хора на територията на град Антоново и селата Изворово и Моравица. Провеждане на процедура за подбор. Наемане на трудов договор за срок от 14 месеца на 9 души обучени в Проекта. РЗ и осигуровки за сметка на работодател – 124821.00 лева Застраховка на наетите лица – 1000.00 лв. Трудова медицина – 800.00 лв. Работна облекло – 1500.00 лв. ЛПС /ръкавици, маски , дезинфектанти – 2000.00 лв. , Contracted Amount: 273 405.00 , Reported Amount: 225 518.26
  • Activity: Инфраструктура и ремонти: Ще бъде изградена детска площадка в ромската махала на град Сунгурларе. Ще бъде извършен ремонт и освежаване на зала общинска собственост за нуждите на Проекта в град Антоново. Ще бъде изградена детска площадка в ромската махала на град Антоново. Необходими разходи - Изграждане на детска площадка в ромската махала на град Сунгурларе тротоар и парапет за улеснен достъп на Хора с увреждания – 54 392.38 лв, 27 810.80Застраховка на извършеното СМР – 1500.00лв. - Зала за обучение и ІТ Антоново подмяна на под , подмяна на дограма, боядисване с латекс и фасаген –14 212.00лв. – 7 266.59 евро - Изграждане на детска площадка в ромската махала на град Антоново тротоар и парапет за улеснен достъп на Хора с увреждания –98526.00 лв – 50376,62 евро Застраховка на извършеното СМР – 1500.00лв. Общо р-ди 170 251.00лв - 87 049.29 евро , Contracted Amount: 170 131.00 , Reported Amount: 103 557.52
  • Activity: Оборудване и обзавеждане: Община Сунгурларе; Ще бъдат закупени обзавеждане и оборудване за Фамилен център и учебни зали в гр.Сунгурларе и с.Грозден: - Фамилен център; мобилен компютър 2бр. - 3000.00 лева лазерно мултифункционално устройство (принтер копир скенер) – 1 бр. 500.00лв. мултимедиен проектор 1 бр. – 1 200.00 лв. - Зала за обучение към фамилен център 5бр. маси/чинове за 2 ученика – по 200.00 лв – 1000.00лв. 1бр. бюро на учителя – 200.00 лв. 20бр. Стол х 60.00 лв – 1200.00 лв 1бр. непрекъсваемо токозахранване (UPS-системи) – 1500.00 лв. . 5бр. компютърни конфигурации –х 1000.00 лв. – 5000.00 лв. - Зала за обучение с.Грозден 5бр. маси/чинове за 2 ученика – по 200.00 лв – 1000.00лв. 1бр. бюро на учителя – 200.00 лв. 20бр. стола х 60.00 лв – 1200.00 лв 1бр. непрекъсваемо токозахранване (UPS-системи) – 1500.00 лв. . 5бр. компютърни конфигурации –х 1000.00 лв. – 5000.00 лв. 1бр. лазерно мултифункционално устройство (принтер копир скенер) – 1 бр. 500.00лв. Застраховка на закупеното оборудване – 500.00лв. Общо за Община Сунгурларе – 23 500 лв Община Антоново; Ще бъдат закупени обзавеждане и оборудване за учебни зали/занимални в град Антоново и селата Изворово и Моравица, както следва: • Зала в град Антоново 10 маси/чинове за 2 ученика – по 200.00 лв – 2000.00лв. 1 бюро на учителя – 200.00 лв. 40 стола х 60.00 лв – 2400.00 лв 1 непрекъсваемо токозахранване (UPS-системи) – 1500.00 лв. . 12 компютърни конфигурации –х 1000.00 лв. – 12000.00 лв. 1 климатик – 2000.00 лв. Синтезатор – 1бр. – 1500.00 лв. Барабани (рототоми) – 1 комплект – 1000.00 лв. • Зала в село Моравица 6 маси – 1200.00 лв 1 бюро на учителя – 200.00 лв. 20 стола – 1200.00 лв. 6 бр. компютърни конфигурации – 6000.00 лв 1 бр. рутер – 200.00 лв. 1 бр. климатик – 2000.00 лв. • Зала в село Изворово 6 маси – 1200.00 лв. 20 стола – 1200.00 лв. 1 бюро на учителя – 200.00 лв 6 бр. компютърни конфигурации – 6000.00 лв. 1 бр. рутер – 200.00 лв. Общо за Община Антоново – 42200.00 лв. Общо разходи 65 200.00лв. - 33 336,74евро , Contracted Amount: 54 188.00 , Reported Amount: 12 120.00
  • Activity: Изграждане на капацитет на екипа по проекта и основните заинтересовани страни:: Община Сунгурларе Обучение за изграждане на капацитет на социалните работници и общинския персонал за предоставяне и управление на ефективни интегрирани услуги; 1 тридневно обучение за 10 души разходи логистика - 350 х 10 души - 3500.00 лв. обучител 750.00 лв. раб. м-ли 10 х 30.00 лв - 300.00 лв Изграждане на капацитет на училищните власти, детските градини и учителите. Обучение на образователни, здравни медиатори и работници/представители на общността, съдействащи за изпълнението на дейностите в общността; 1 тридневно обучение за 10 души логистика - 350.00 х 10 души - 3500.00 лв. обучител 750.00 лв. раб. м-ли 10 х 30.00 лв - 300.00 лв. Община Антоново Обучение за изграждане на капацитет на социалните работници и общинския персонал за предоставяне и управление на ефективни интегрирани услуги; 1 тридневно обучение за 10 души разходи логистика - 350 х 10 души - 3500.00 лв. обучител 750.00 лв. раб. м-ли 10 х 30.00 лв - 300.00 лв Изграждане на капацитет на училищните власти, детските градини и учителите. Обучение на образователни, здравни медиатори и работници/представители на общността, съдействащи за изпълнението на дейностите в общността; 1 тридневно обучение за 10 души логистика - 350.00 х 10 души - 3500.00 лв. обучител 750.00 лв. раб. м-ли 10 х 30.00 лв - 300.00 лв. Непреки разходи – 24 869,00лв. , Contracted Amount: 43 069.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Одит (Независим финансов одит съгласно ЗОП за независимия финансов одит, за да се провери дали всички разходи са в съответствие с Националните счетоводни стандарти и всички приложими финансови правила и разпоредби на Национално ниво).: Одит (Независим финансов одит съгласно ЗОП за независимия финансов одит, за да се провери дали всички разходи са в съответствие с Националните счетоводни стандарти и всички приложими финансови правила и разпоредби на Национално ниво). Необходими разходи Пропорционално на общата стойност на дейностите на община Сунгурларе – 3000.00лв. Пропорционално на общата стойност на дейностите на община Антоново – 3000.00 лв. Пропорционално на общата стойност на дейностите на Интегро – 500.00лв. , Contracted Amount: 6 500.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Управление и отчитане на Проект: Дейността е насочена към установяването на система за добро управление на проекта, гарантиране на успешната му реализация, постигане на заложените цели, резултати и индикатори. Ще бъде създадена стройна система на планиране, организация, изпълнение, отчитане и мониторинг на проектните дейности, с ясни правила и прилагане на принципите за добро управление. Ръководителят на проекта е представител на бенефициента, община Сунгурларе. Ще бъде сформиран административен екип от подготвени експерти с опит в управлението на европейски проекти и/или проекти по ФМ на ЕИП , както и опит в дейността за конкретната позиция, за постигане на ефективно и ефикасно управление и устойчивост на проекта. Структурата на екипа на проекта включва: Ръководител на проекта, представител на община Сунгурларе като Бенефициент; Координатор Община Сунгурларе , Счетоводител Община Сунгурларе, Координатор Община Антоново, Счетоводител Община Антоново , Координатор Интегро , Счетоводител Интегро.Позициите са взаимно свързани, допълващи се така, че екипно да се приложи отговорно, приобщаващо, демократично, прозрачно, ефективно и ефикасно добро управление. Многообразието и сложността на дейностите по проекта изисква да се прилагат гъвкави работещи механизми за постигане на висок коефициент на полезни действия, насочени към: повишаване капацитета на местните власти; изграждане на подкрепяща среда за насърчаване /разгръщане на интелектуалния им потенциал с насочващи възможности за личностна реализация, чрез практическото им приложение. Екипът на управление ще бъде отговорен и ще работи в посока заложените цели да бъдат изпълнени чрез приобщени и обединени към дейностите на проекта граждани, медии, културни, образователни и други институции. Изпълнението ще се проследява и оценява от документите за отчет на извършена работа, както и други доказателствени документи, приложими в зависимост от характера на дейностите. Ще бъде разработен пакет от документи за регламентиране, отчет и доказване на извършена работа, в изпълнение на проектните дейности. Ще бъдат организирани работни и тематични срещи, директни наблюдения, ревизиране на документацията, седмични оперативни срещи. , Contracted Amount: 83 097.00 , Reported Amount: 74 093.91
  • Activity: Информация и публичност: Дейностите по публичност и визуализация отговарят на критериите, разписани в Наръчника за комуникация и дизайн на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2014-2021 и на тези, заложени в Регламента за изпълнение на ФМ на ЕИП 2014-2021 г. Дейностите ще съответстват на приложен разработен Комуникационен план (КП) като стратегически динамичен инструмент, насочен към широко разпространение и информираност за целите, напредъка и постигнатите резултати на всеки етап от изпълнението на проекта, както и за ефективната комуникация между партньори по роекта. Основната целева аудитория, която ще бъде осведомявана, е: местни общности на територията на община Сунгурларе и Община Антоново, заинтересовани, местни, регионални и институции, широката общественост. Комуникационният план включва: Изготвяне и поддържане на линк към интернет страницата на Бенефициента за проекта; мерки за публикуване на информация за финансирания от ФМ на ЕИП проект в интернет чрез специално посветен интернет поддомейн на съществуващата такава на интернет страница на бенефициента, съдържаща линк с информация за проекта, изпълнение, напредък, постижения и резултати, сътрудничеството с партньори , подходящ снимков/онагледителен материал, контактна информация и ясна референция към програмата и ФМ на ЕИП 2014-2021 г. Изготвяне и поставяне на видно място на информационна табела (билборд) в гр.Сунгурларе и гр.Антоново за период от 21 месеца. След приключването на проекта, бенефициентът Община Сунгурларе и партньорът Община антоново ще заменят информационната табела с възпоменателна табела, на видимо място в съответствие с изискванията. Поставени 3 информационни табели (на места с инвестиции) за община Сунгурларе и 3 за Община Антоново Откриваща и закриваща пресконференции в гр.Сунгурларе и гр.Антоново: - Откриваща пресконференция за информация относно предстоящите дейности по проекта, възможности, перспективи, представяне на партньорите и програмата - Закриваща пресконференция за напредъка, постиженията и резултатите на финансирания проект със заинтересованите страни.Ще бъде изготвена мултимедийна презентация. *Разработването на видеоклип. Разработването на видеоклип, представящ резултатите от дейностите , финансирани събития по проекта. Видеоклипът ще е мин. 2 минути, с високо качество на техническото изпълнение, за ползване на програмно и национално ниво.Чрез комуникационните инструменти, целевата аудитория ще бъде запозната с посланията на проекта, ще бъде мотивирана да подкрепя и участва в постигането на неговите цели. . Комуникационният план ще отговаря на следните критерии: специализирана комуникация, съобразена със специфичните цели за всяка дейност; съгласувани, интегрирани и синергични действия на екипа, целящи конкретни резултати ; лесен, ефективен и прозрачен език; ключови послания, които отчитат различията в езика, културата, религията на целевите аудитории; активно сътрудничество със заинтересованите страни чрез методи на планирано участие; широко разпространение чрез традиционни и иновативни канали. , Contracted Amount: 23 520.00 , Reported Amount: 8 042.40
  • Activity: Недискриминация: В Община Сунгурларе не са идентифицирани сериозни проблеми в отношенията между различните етнически групи и няма сериозни конфликти или натрупано етническо напрежение. Въпреки това все още съществуват в мнозинствата негативни стереотипи и нагласи във възприемането на представителите на ромската общност. Тези стереотипи и нагласи се подхранват и от множеството непремерени изказвания и статии в медийното пространство и особено от част от политическия елит. До голяма степен в болшинството от населението, независимо от етническия произход съществува висока степен на неразбиране относно това какво е дискриминация, какво е реч на омразата, как се допускат прояви на нетолерантност и ксенофобия. Може да се каже, че доколкото такива прояви имат място на територията на общината те се дължат преди всичко на съществуващите стереотипи от една страна, но от друга страна и на неразбиране и незнание на материята. Във връзка с това в проекта се предвиждат поредица от мерки и дейности, с които се цели да се повиши информираността на населението за дискриминацията като явление, за придобиване на умения за разпознаване на видовете дискриминация, за възможностите за реагиране на дискриминационни и расистки прояви, за разпознаване на проявите на реч на омразата и възможностите за реакция в медиите и в интернетпространството. По специално планираме следните дейности: - Обучения и семинари за представители на институции и местни общности за запознаване с понятията дискриминация и реч на омразата, за разпознаване на такива прояви и за възможностите за реакция и борба с тях, -Работни срещи и семинари с участието на представители на всички етноси за обсъждане на прояви на дискриминация и реч на омразата на територията на общината, - Информационни кампании, насочени към представители на мнозинството и малцинствата за предотвратяване и противопоставяне на речта на омразата, радикализацията и екстремизма, включително в социалните медии; - Организиране на общоселски и общоградски тържества, в които да се популяризират историята, културата и традициите на ромската общност и разширяване на общото културно наследство на региона; - Общностни дейности за промяна на практики, имащи негативно влияние върху социалното включване на маргинализираните общности, като:. Кампании в общността за преодоляване на ранните бракове и други патрирхални практики, Кампании в общността за подкрепа на образованието и за съдействие на образователните институции, Общностен мониторинг на здравните, образователните и социалните услуги, предоставяни в маргиналзирани групи. В рамките на дейностите ще бъде проведено проучване за измерване нивото на приемане на ромите от страна на мнозинството. То ще бъде проведено на два етапа – в началото на проекта и в неговия край, за да се направи оценка на въздействието на проектните дейности и евентуални промени в настроенията на мнозинството спрямо ромската общност. , Contracted Amount: 25 100.00 , Reported Amount: 6 000.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: INTEGRO ASSOCIATION , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 39 805.45
  • Partner: OBSTINA ANTONOVO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 181 279.53
Contractors
  • Contractor: Di Star Consult, Ltd, Contracted Amount*: 9 900.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Angelina, Contracted Amount*: 1 680.00 , Reported Amount**: 5 039.99
  • Contractor: Zeliha, Contracted Amount*: 2 300.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ALPI EOOD, Contracted Amount*: 98 526.12 , Reported Amount**: 49 263.06
  • Contractor: TOURTRANS BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 43 051.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Katya, Contracted Amount*: 6 032.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: COPY CO., Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ivelin, Contracted Amount*: 19 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VEGONI LTD, Contracted Amount*: 10 475.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Insurance joint-stock company "Armeets", Contracted Amount*: 918.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ismigul, Contracted Amount*: 9 432.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EM DJI CONSULT 2008, Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Aleksey, Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Himbox" EOOD, Contracted Amount*: 30 314.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Bagryan, Contracted Amount*: 7 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tsenka, Contracted Amount*: 4 880.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Bash-nai-po" OOD, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Sunny Build Group", Contracted Amount*: 14 212.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Office Consumables" Ltd, Contracted Amount*: 15 620.00 , Reported Amount**: 13 603.92
  • Contractor: Printacar Burgas Ltd., Contracted Amount*: 14 462.40 , Reported Amount**: 6 420.00
  • Contractor: Zeira, Contracted Amount*: 2 300.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 4 151.76 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stanislava, Contracted Amount*: 9 212.00 , Reported Amount**: 7 308.00
  • Contractor: NEW MEDIA MANAGEMENT LTD, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LABOR AND HEALTH LTD, Contracted Amount*: 792.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Auditors VG" OOD, Contracted Amount*: 6 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nataliya, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PEN SILHOUETTE, Contracted Amount*: 19 560.00 , Reported Amount**: 5 868.00
  • Contractor: "Medico Group" EOOD, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ET "MMM - Mustafa Durlyov", Contracted Amount*: 1 760.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Zlatka, Contracted Amount*: 4 880.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Galina, Contracted Amount*: 19 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BALANCE, Contracted Amount*: 29 483.20 , Reported Amount**: 1 387.50
  • Contractor: Vocational Training Center at the Association "Alternative Popovo 21st Century" , Contracted Amount*: 1 485.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MS HOLIDAYS Ltd., Contracted Amount*: 10 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EVELYN R- BG TRANS EOOD, Contracted Amount*: 34 084.85 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dora, Contracted Amount*: 14 000.00 , Reported Amount**: 11 172.00
  • Contractor: Marin, Contracted Amount*: 2 580.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Antoaneta, Contracted Amount*: 1 152.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mitko, Contracted Amount*: 2 580.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Healt Menigment LTD, Contracted Amount*: 1 498.46 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vivacom Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 1 750.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Kan Uchtehsport Bulgaria" EOOD, Contracted Amount*: 6 601.56 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ANIMAT - ANGEL ANGELOV, Contracted Amount*: 54 392.38 , Reported Amount**: 54 294.46
  • Contractor: Sokolina, Contracted Amount*: 500.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой нови работни места (отчитат се по пол и етническа принадлежност на наетите лица), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 24.00 , Reached amount: 23.00
Indicator 2 Number of people reached by activities other than information campaigns, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 000.00 , Reached amount: 347.00
Indicator 3 Number of Roma that have received integrated social inclusion services (disaggregated by gender, Roma), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 600.00 , Reached amount: 268.00
Indicator 4 Number of activities other than information campaigns, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 5 Брой общини, предоставящи мерки за социално включване на ромите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 6 Number of people reached by information campaigns, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 000.00 , Reached amount: 489.00
Indicator 7 Информационни кампании, насочени към представители на маргинализирани целевите групи, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 8 Level of acceptance by majority population (in project intervention areas) of Roma, Measure Unit: Scale 1-10, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 1 060 525.00 BGN
Grant 1 060 525.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 932 493.67 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка чрез закупуване на лични предпазни средства, Estimated Amount: 3 500.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка чрез закупуване на лични предпазни средства за Община Сунгурларе, Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка чрез закупуване на лични предпазни средства
    Contractor: EM DJI CONSULT 2008
    Contract total funded value: 3 500.00
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване и доставка на Оборудване и обзавеждане за община Антоново, Estimated Amount: 44 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на 24 настолни компютърни конфигурации, 1 непрекъсваемо токозахранване, 2 бр. рутер, 3 бр. климатици, 1 бр. професионален електронен синтезатор, 1 комплект барабани рототоми
    Contractor: "Himbox" EOOD
    Contract total funded value: 30 314.40
  • Differentiated position 2: Доставка на 22 бр. маси/чинове, 3 бр. бюра на учителя, 80 бр. столове
    Contractor: "Kan Uchtehsport Bulgaria" EOOD
    Contract total funded value: 6 601.56
Procedure 4 Subject to due process: Закупуване и доставка на Оборудване и обзавеждане за община Сунгурларе, Estimated Amount: 23 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване и обзавеждане за Фамилен център и учебни зали в гр.Сунгурларе и с.Грозден по две обособени позиции
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 4 151.76
  • Differentiated position 2: Доставка на оборудване и обзавеждане за Фамилен център и учебни зали в гр.Сунгурларе и с.Грозден по две обособени позиции
    Contractor: "Office Consumables" Ltd
    Contract total funded value: 12 120.00
Procedure 5 Subject to due process: Закупуване на традиционни ромски носии – за община Сунгурларе, Estimated Amount: 19 560.00
Procedure 6 Subject to due process: Изграждане на детска площадка в ромската махала на гр. Сунгурларе , Estimated Amount: 48 895.00
  • Differentiated position 1: „ИЗГРАЖДАНЕ НА ДЕТСКА И ФИТНЕС ПЛОЩАДКИ В РОМСКАТА МАХАЛА- УПИ І - 1117, КВ. 73, ПО ПЛАНА НА ГР. СУНГУРЛАРЕ „
    Contractor: ANIMAT - ANGEL ANGELOV
    Contract total funded value: 54 392.38
Procedure 7 Subject to due process: Изграждане на детска площадка в ромската махала на град Антоново - тротоар и парапет за улеснен достъп на хора с увреждания, Estimated Amount: 82 205.69
  • Differentiated position 1: Изграждане на детска площадка в ромската махала на град Антоново - тротоар и парапет за улеснен достъп на хора с увреждания
    Contractor: ALPI EOOD
    Contract total funded value: 98 526.12
Procedure 8 Subject to due process: Логистика при провеждане на обучения за община Антоново, Estimated Amount: 43 210.00
  • Differentiated position 1: Логистика при провеждане на обучения за община Антоново
    Contractor: TOURTRANS BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 43 051.20
Procedure 9 Subject to due process: Логистика при провеждане на обучения за Община Сунгурларе, Estimated Amount: 34 084.85
Procedure 10 Subject to due process: Независим финансов одит с цел, да се провери дали всички разходи са в съответствие с Националните счетоводни стандарти и всички приложими финансови правила и разпоредби на Национално ниво., Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Договор за услуга - одит
    Contractor: "Auditors VG" OOD
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 11 Subject to due process: Предоставяне на услуги по „Обучения за придобиване на професионални знания и умения за част от избрана професия ” за община Антоново, Estimated Amount: 1 665.00
Procedure 12 Subject to due process: Предоставяне на услуги по „Обучения за придобиване на професионални знания и умения за част от избрана професия ” за Община Сунгурларе, Estimated Amount: 1 665.00
  • Differentiated position 1: Обучения за придобиване на професионални знания и умения за част от избрана професия
    Contractor: BALANCE
    Contract total funded value: 1 663.20
Procedure 13 Subject to due process: Предоставяне на услуги по „Публичност и визуализация „ за община Сунгурларе, Estimated Amount: 19 563.00
Procedure 14 Subject to due process: Ремонт на зала за обучение ІТ в град Антоново - подмяна на под и дограма, боядисване с латекс и фасаген", Estimated Amount: 11 843.15
  • Differentiated position 1: Договор за строителство
    Contractor: "Sunny Build Group"
    Contract total funded value: 14 212.00
Procedure 15 Subject to due process: Услуги по "Организиране и провеждане на ограмотяване" Община Сунгурларе, Estimated Amount: 13 910.00
Procedure 16 Subject to due process: Услуги свързани с публичност и визуализация на Проект BGLD-3.002-0012 „Равни възможности за по-добро бъдеще на ромите в Община Сунгурларе и Община Антоново“, Estimated Amount: 10 680.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN