Identification

UMIS Number BG16M1OP001-5.001-0029-C01
Project Name "Modernization of the material and technical base, updating of the computer and peripheral equipment and creation of an opportunity for remote work of the employees from the" Projects " Unit, General Directorate" Emergency and Rescue Activity "of the Executive Agency" Maritime Administration ".
Beneficiary 121797867 Executive Agency "Maritime administration" (EAMA)
Funding ERDF ==> Transport and Transport Infrastructure
Date of the Contract/Order 14.09.2020
Start Date 01.09.2020
End Date 12.05.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът за техническа помощ включва осигуряване на финансов ресурс за създаване на модернизирана материално-техническа база, обновяване на компютърното и периферно оборудване, както и възможност за работа от разстояние, при служебни пътувания/извънредни ситуации и др. за служителите от отдел "Проекти" към Главна дирекция "Аварийно-спасителна дейност".   Потребностите от ново оборудване и обзавеждане са определени след направен анализ и оценка на съществуващото такова. Предвижда се продължителността на проекта да е до 3 месеца, като началната дата за неговото изпълнение е 01.09.2020 година.
С оглед на навременното изпълнение, координиране, управление и отчитане на проектите, по които ИАМА е бенефициент проектното
предложение (ПП), включва следните дейности:
Дейност 1: Доставка на компютърно, периферно оборудване, както и настолна /докинг/ станция;
Дейност 2: Доставка на офис обзавеждане /офис столове/
Activities
  • Activity: Дейност 1: Доставка на компютърно, периферно оборудване, както и настолна /докинг/ станция.: Дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти изискват използване на голям обем информация, както и съвременни информационни и комуникационни системи и приложения. В голяма част използваното към момента в ИАМА компютърно и периферно оборудване е технически и морално остаряло. В тази връзка е направен анализ и оценка на състоянието му и е изготвено предложение за обновяването му. Дейността предвижда модернизиране на материално-техническата база и създаване на възможност за дистанционна работа на служителите от отдел "Проекти", ГД АСД на Изпълнителна агенция „Морска администрация“, чрез покупка/доставка на 6 броя преносими компютри, 6 броя монитори, 6 броя клавиатури, 6 броя мишки (командно устройство с полусферична форма, безжично.) и 6 броя настолна /докинг/ станция). Настолната /докинг/ станция е устройство, чрез което преносимия компютър се превръща в настолен, като дава възможност за използване на стандартна клавиатура и монитор. Предвижда се изпълнението на дейността да стартира от 01.09.2020 г. и да е с максимална продължителност - 3 месеца. Количественото изражение на резултатите от изпълнението на дейността включва доставка на: 6 броя преносими компютри, 6 броя монитори, 6 броя клавиатури, 6 броя мишки (командно устройство с полусферична форма, безжично), 6 броя настолна /докинг/ станция - общо 30 броя. Минимални изисквания: ЛАПТОП:  екран - 14.00 - 14.99 –инча  оперативна памет - 16gb  памет – мин. 500gb  оптично устройство  офис програма - microsoft office 365  гаранция : минимум 24 месеца МОНИТОРИ:  екран - 21.5 инча (54.6 см)  покритие на дисплея – матово  резолюция full hd  гаранция : минимум 36месеца КЛАВИАТУРА:  бдс кирилизация  usb свързване  гаранция : минимум 24 месеца МИШКА:  безжична  тиха технология  гаранция : минимум 24 месеца НАСТОЛНА /ДОКИНГ/ СТАНЦИЯ минимум два USB порта , Contracted Amount: 19 155.00 , Reported Amount: 22 280.40
  • Activity: Дейност 2: Доставка на офис обзавеждане /офис столове/: Благоприятната и комфортна работна среда е свързана с ефективното и ефикасно изпълнение на задълженията от страна на служителите, участващи в дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти. След направен оглед, констатациите посочиха, че наличното офис обзавеждане в отдел "Проекти" на ИАМА, по-конкретно наличните работни столове са силно амортизирани и с ограничена функционалност и не осигуряват необходимите удобства за ежедневна работа на служителите. . Дейността предвижда подобряване на работните условия за служителите от отдел "Проекти", като бъдат закупени/доставени 6 бр. офис столове, чрез договор за директно възлагане, съгласно изискванията на чл. 20, ал 4, т.3 на Закона за обществените поръчки. Предвижда се изпълнението на дейността да стартира от 01.09.2020 г. и да е с максимална продължителност - 3 месеца. Количественото изражение на резултатите от изпълнението на дейността включва доставка на: 6 броя офис столове. СТОЛ ТЕХНИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ:  подлакътници - фиксирани  максимално натоварване/товароносимост - минимум - 100 кг  ергономична седалка/облегалка  гаранция : минимум 24 месеца , Contracted Amount: 1 080.00 , Reported Amount: 1 274.33

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: LIREX BG Ltd., Contracted Amount*: 22 280.40 , Reported Amount**: 22 280.40
  • Contractor: OFFICE EXPRESS SERVICE, Contracted Amount*: 1 274.33 , Reported Amount**: 1 274.33
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Доставено оборудване, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00
Indicator 2 Доставено обзавеждане, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00

Financial Information

Total Project cost 23 554.73 BGN
Grant 23 554.73 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 23 554.73 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване/доставка на офис обзавеждане /офис столове/ , Estimated Amount: 1 080.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на доставчик за доставка на компютърно, периферно оборудване, както и настолна /докинг/ станция., Estimated Amount: 19 155.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN