Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0163-C07
Project Name "Providing a hot lunch in the Municipality of Radomir-2016"
Beneficiary 000386776 Municipality of Radomir
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 23.11.2016
Start Date 01.10.2016
End Date 31.01.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Перник, Радомир

Description

Brief description
С настоящето проектно предложение Община  Радомир цели да подпомогне най-нуждаещите се хора от общината, чрез предоставяне на топъл обяд в рамките на 40 месеца за 80 човека, стъпвайки на опита си и изводите направени при реализиране на проекти от такъв вид, както и да доразвие социалната услуга.  Проектът ще надгради и разшири обхвата на действащия до края на април 2016 година проект "Обществена трапезария" финансирана със средства от държавния бюджет чрез фонд "Социална закрила". Храната ще се приготвя от "Домашен социален патронаж- Радомир" . От услугата ще се възползват, потребители които отговарят на условията на Наредба за определяне на целеви групи по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, като за целта ще се потърси съдействие от дирекция "Социално подпомагане" Радомир.
 Реализирайки нов проект по настоящата оперативна програма смятаме, че ще допринесем за постигане общата й цел, свързана с намаляване на броя на живеещите в бедност лица, чрез подпомагането им с храни, както и ще подпомогнем значителна част от най-нуждаещите се лица на територията на общината.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи по проекта: Целта на дейност "Определяне на целевите групи" е да се определят коректно най- нуждаещите се групи от населението на община Радомир, да се постигне максимална информираност на същите за възможността, която предлага проекта и да се изготви и одобри процедура за подбор на потребителите. Процесът на избор на целевата група ще се извърши на няколко етапа: 1. Определяне на срок за прием на заявления - декларации от желаещите да получават топъл обяд. 2. Определяне на комисия за подбор на целева група 3. Подбор на целева група 4. Включване в проекта на избраните кандидати. Жителите на общината ще бъдат информирани за стартирането на проект " Осигуряване на топъл обяд в община Радомир-2016". Сформираната комисия за подбор на бенефициенти, ще следи за недопускане на двойно финансиране. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване и доставка на хранителните продукти: Закупуването на хранителни продукти ще се извърши в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при спазване и гарантиране принципите на чл.30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. Ще бъде проведена процедура по реда на ЗОП, за избор на доставчик. В процеса на предлагане на "топлия обяд", заявките за хранителните продукти ще се правят въз основа на предварително изготвено седмично меню и калкулационни ведомости за необходимите продукти на база брой потребители. Същинската дейност на Трапезарията ще стартира на 01. 11.2016г. и ще приключи на 30.04.2017 г. Същата ще осигурява храна в следния брой работни дни по месеци: ноември 2016 - 22 дни; декември 2016-21 дни; януари 2017 - 22 дни; февруари 2017-20 дни; март 2017 - 22 дни; април 2017 - 18 дни; Общ продължителен брой работни дни - 125, през които ще се предоставя храна на 100 човека. За период от 01.05.2017 до 28.02.2019 г. общия брой работни дни в които ще се предоставя услугата е 461 дни. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена обществена поръчка по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 9069229 и договор с избран изпълнител – от № 523 до №531 от 31.10.2018г. Представена нова Декларация Приложение IIа, в която е деклариран сключен договор за доставка на хранителни продукти, отнасяща се до до сключени договори за периода на реализация на проекта - до 31.01.2020г. , Contracted Amount: 172 481.40 , Reported Amount: 26 756.40
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Осигуряването на топъл обяд ще се извършва в Домашен социален патронаж (ДСП) гр. Радомир, кв. "Гърляница" №41. ДСП представлява общинска дейност, която се финансира от общинския бюджет, намира се в сградата на Дом за стари хора "Св.Ив. Рилски" , който е общинска собственост с адрес гр. Радомир, кв. "Гърляница" №41. Патронажът разполагат с необходимите документи от Агенция по храните даваща им възможност да функционират, като трапезария. Обектът разполага с 3 склада: склад “плодове ,зеленчуци и консерви”, хладилен склад оборудван с хладилници и фризери; сух склад - за пакетирани продукти. Проектът предвижда в трапезарията да се приготвя и предоставя храна от 01.11.2016 г. за 100 потребителя. За период от 01.05.2017 до 28.02.2019 г. общия брой работни дни в които ще се предоставя услугата е 461 дни. Броят на потребителите за периода е 100 лица, като от 01.08.2018г. същия е променен на 80лица., Contracted Amount: 8 624.07 , Reported Amount: 155 136.58
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки. : Община Радомир в своята структура има обособен отдел "Европейски и национални програми,проекти и обществени поръчки". Останалите отдели на общината също ще бъдат включени при изразена необходимост . Община Радомир ще изпълнява функциите на посредник с другите институции имащи отношение към осигуряване на заетост, социални услуги и подпомагане на територията на общината. Веднъж месечно ще бъдат организирани информационни дни в Домашен социален патронаж за консултиране на потребителите, относно възможността за ползването на различни социални услуги. , Contracted Amount: 8 624.07 , Reported Amount: 7 865.68

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Svetlozar Raykov , Contracted Amount*: 28 750.00 , Reported Amount**: 9 064.15
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 197.00

Financial Information

Total Project cost 189 729.54 BGN
Grant 189 729.54 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 189 729.23 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN