Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0002-C02
Project Name "Quality care for a dignified life in Municipality Smyadovo"
Beneficiary 000931657 Municipality of Smyadovo
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.09.2015
Start Date 17.09.2015
End Date 17.06.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Шумен, Смядово

Description

Brief description
Чрез реализирането на проекта ще се предоставят интегрирани качествени почасови социални и здравни услуги на най-малко 100 лица, в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания, като ще се съчетават комплексни действия в посока осигуряване на дългосрочна грижа. По този начин от една страна ще се осигури заетост на безработни лица в трудоспособна възраст, а от друга ще се даде възможност на хората с увреждания да избират желаният и необходимият асистент от Звеното за услуги в домашна среда и ще им вдъхне увереност за контрол на средата. Проектът ще обхване всички населени места на територията на общината, където е идентифицирана  голяма нужда от предлаганите социални услуги по този проект. В рамките на Проекта ще се следи динамиката на развитие на потребностите от предлаганите почасови услуги в различните населени места чрез осъществяване на мониторинг. Въз основа на анализа от предоставяните социални услуги на територията на община Смядово в проектното предложение са изведени приоритетите за надграждане и въвеждане на качествено нов модел за почасово предоставяне на качествени социални услуги в домашна среда, като се акцентира на целевите групи. Проектът си поставя за цел да създаде пример за комплексна подкрепа и качествена социална услуга за реално нуждаещите се лица. С поставените цели Проектът допълва и надгражда постигнатото по предоставяните услуги по Схема "Помощ в дома", както и процедура "Нови алтернативи" в община Смядово. Проектът е в съответствие на Общинския план за развитие на община Смядово 2014-2020 - Приоритет 6 Подобряване на качеството и достъпа до обществени услуги Специфична цел 3.4 Осигуряване на висококачествени социални и здравни услуги за повишаване качеството на живот Мярка 3.4.1 и Мярка 3.4.2 и Специфична цел 3.5 Изграждане и подобряване на социалната инфраструктура и разширяване обхвата и вида на социалните услуги Мярка 3.5.2: Подобряване качеството и достъпа до социални услуги в общността.
Activities
  • Activity: Сформиране на Екип за организация и управление на проекта.: Сформиране на Екип за организация и управление на проекта, който ръководи и изпълнява стриктно заложените дейности. Екипът включва: ръководител - 1, технически сътрудник-координатор - 1, счетоводител - 1. Целта на дейността е осъществяване на качествено управление на проекта. Екипът ще отговаря за организацията и управлението на проекта, в т. ч. мониторинг и контрол, отчитане и приключване. Ще бъдат подготвени и подписани договори с административния и технически персонал на проекта. Екипът ще следи за: стриктното спазване на проектното предложение, изпълнението на заложените дейности и времевия график, изготвяне на технически и финансови доклади, подготовка на искания за плащане, организация по избор на външни изпълнители, водене на кореспонденция и съхранение на проектната документация, организиране на процедурата по подбор и назначаване на ангажираните с предоставянето на социалните услуги лица, както и процедурата за подбор на потребители. Ще поддържа активна комуникация със Звеното за услуги. Последният месец за изпълнение на проекта екипа ще бъде ангажиран с приключване на трудовите договори, изготвяне на уведомления до НОИ, оформяне на трудовите книжки, подготовка на документи за регистрация в Дирекция „БТ”, финален отчет и др. Етапите на изпълнението на тази дейност са: изготвяне на заповед на Кмета на община Смядово за определяне на лицата, които ще бъдат включени в екипа за организация и управление, сключване на допълнителни споразумения или договори за услуга, съгласно изискванията Постановление № 119 от 20 май 2014 г. за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд на Европейския съюз и от Европейския фонд за морско дело и рибарство, за финансовата рамка 2014 – 2020 г. и Методологията за регламентиране на възнагражденията по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» 2014-2020, изпълнение на определение задължения, а именно: ръководител проект - Организира и ръководи реализацията на проекта - следи за изпълнението на заложените дейности по график, контролира цялостната дейност на екипа за управление на проекта, контролира изпълнението на всички дейности по реализацията на проекта, сформира работните групи за изпълнението на задачите и участва в подбора на персонала в звеното и потребителите, изготвя отчети за изпълнението на проекта, подготвя заключителния доклад по проекта; технически сътрудник - координатор на проекта - Отговаря за изпълнението на проекта, участва в реализацията на дейностите по проекта, Поддържа комуникация с всички участници в изпълнението на проекта, включително външните изпълнители по договори и други отговорни институции, координира комуникацията и обмена на информация между участниците в проекта, отговаря за изпълнение на изискванията на мерките за публичност и информация на проекта, изисква, приема и анализира информация за изпълнението на проекта, организира и подпомага изпълнението на Проекта по отчитането на дейностите, съобразно времевия график, своевременно докладва на ръководителя на Проекта за възникналите проблеми по изпълнението на дейностите и предлага решения, счетоводител на проекта - Контролира правилното разходване на средствата по Проекта, в рамките на предвидения бюджет по съответните пера. Изпълнява цялостната финансово-счетоводна дейност, в съответствие с нормативните актове, регламентиращи този тип дейност. Води точна и редовна документация и счетоводна отчетност по изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система. Осигурява на всички нива събирането на необходимите данни за осъществяване на финансовото управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка. Извършва подробна документална проверка на всички разходни документи, доказващи извършването на разходите и изготвя доклади за това за ръководителя на проекта. Подготвя документи, свързани с всички плащания по проекта. , Contracted Amount: 23 080.00 , Reported Amount: 22 476.18
  • Activity: Информиране и публичност на проекта: Популяризиране на проекта и неговото финансиране от Европейския съюз чрез Оперативна програма Развитие на човешките ресурси 2014-2020 и на възможностите за работа и ползване на почасови услуги в домашна среда за чрез: - провеждане на две информационни срещи: една за обявяване стартирането на дейностите по проекта, на която ще бъде представена информация за проекта, и втората в края на периода на изпълнение на проекта за отчитане на резултатите от изпълнението на проектните дейности; - Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали; - Популяризиране чрез местните и регионални медии за стартирането и реализацията на проекта - публикации в официалния сайт на Община Смядово, информационния бюлетин "Смядово", издание на Общинска администрация Смядово - тираж 1000 бр., и който се разпространява във всички населени места от Общината, предаване в Общинско радио Смядово. , Contracted Amount: 2 178.00 , Reported Amount: 2 780.96
  • Activity: Осигуряване на достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на хората в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка, чрез подкрепа на дейността на съществуващото Звено за услуги в домашна среда, към Домашен социален патронаж гр. Смядово, създадено по процедура Помощ в дома за почасово предоставяне на услуги за социално включване в домашна среда.: Дейността започва с процедура по Подбор на потребители и персонал на Звеното за предоставяне на почасови услуги в домашна среда. По тази дейност преди всичко ще бъдат обявени процедури за набиране на документи от кандидатите за работа като асистенти и помощници в дома, и от лица, нуждаещи се от подкрепа чрез почасови социални услуги. Ще бъдат разработени заявления по образец, както и списък от необходими при кандидатстването други документи. Ще бъде публикувано съобщение със сроковете за събиране на документи, провеждане на интервю с кандидатите за работа и за извършване на социална оценка на кандидат-потребителите, както и стартиране на социалната услуга. Те ще бъдат достъпни за всички кандидати за работа и кандидат-потребители. Ще бъде направен подбор по административна допустимост. С кандидатите за работа, които отговарят на изискванията за административна допустимост, а именно да са лица в трудоспособна възраст, ще бъде проведено интервю, за което кандидатите ще бъдат уведомени писмено. Интервюто ще бъде проведено от назначена със заповед на Кмета на община Смядово комисия за подбор на персонал в Звеното за почасови услуги и на потребители, от 3 члена, в която задължително се включва ръководителя на проекта. За работата си комисията изготвя протокол. При работата си за оценяване на кандидатите за работа всеки член от комисията попълва формуляр. Като крайния резултат обобщава индивидуалните оценки от членовете на комисията. При изпълнението на процедурата ще бъдат поставяни списъци с подалите заявление кандидати за работа и класиране след провеждане на интервюто. Всички кандидати ще бъдат уведомени писмено за резултатите. С одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори, съобразно българското законодателство. При подбора на кандидатите за потребители ще бъде извършвана индивидуална социална оценка на потребностите по предварително разработен формуляр от екипа на проекта. След изготвяне на оценките от експерт, комисията за подбор на персонал и потребители ще проведе заседание за класиране на кандидатите за потребители. Съобразно индивидуалните оценки, кандидат-потребителите ще бъдат включени в проекта и сключен договор за предоставяне на социална услуга. Услугите ще се предоставят почасово, а именно: помощник в дома и лични асистенти. Като е предвидено от 01.03.2016 г. в проекта да бъдат включени потребителите по настоящем включени в проект "Нови възможности за грижа" по операция "Нови алтернативи" по ОПРЧР 2014-2020. За всички работещи в Звеното и потребители на социалните услуги ще бъдат направени досиета. Ще бъдат направени индивидуални планове и индивидуални графици за потребителите. Ще бъдат създадени регистри на потребителите и на персонала в Звеното. В Звеното за почасови услуги за да се гарантира интегрирания подход при предоставянето на услугите ще бъдат назначени експерти с различен профил на компетентността си: социален работник - трудов договор, психолог - договор за услуга, медицинска сестра - договор за услуга, шофьор - трудов договор, помощници в дома и лични асистенти - трудов договор. За всички назначени лични асистенти и помощници в дома, които не са преминавали към момента на стартиране на проекта сходни обучения, ще бъде проведено въвеждащо обучение. По време на изпълнение на проекта ще бъде проведено надграждащо обучение за всички назначени лица. Ще бъде закупено специализирано транспортно средство, с което да се придвижват при необходимост лицата с увреждания, потребители по проекта. Преди стартиране на услугата всеки одобрен потребител, съобразно необходимостта, ще има възможност да посочи предпочитан асистент или помощник в дома от одобрените за назначение кандидати. Ще бъдат проведени опознавателни срещи между потребител и предоставящия услугата, когато лицата нямат семейна връзка. Предоставянето на услуги в Звеното социални и здравни ще се основава на идентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка, на всеки един от тях., Contracted Amount: 383 643.82 , Reported Amount: 380 803.35
  • Activity: Обучение на персонала за предоставяне на услугите.: Целта на тази дейност е избраните „Помощник в дома” и "Личен асистент" да придобият необходимите умения за предоставяне на почасовите услуги, спазвайки всички принципи на съществуващите методики за предоставяне на социални услуги. Предвижда се провеждането на еднодневно въвеждащо обучение на предварително подбраните лица, които не са преминали курс на обучение в предишни фази. За обучители ще бъдат поканени експерти, успешно работещи по изпълнението на проекти за предоставяне на услугите в домашна среда. Темите на отделните лекции ще бъдат подбрани съгласно специализираната Методика за предоставяне на социалните услуги в общността. След това, по време на изпълнение на проекта се предвижда еднодневно надграждащо обучение на назначените лица, които са преминали курс на обучение в предишни фази. За обучители отново ще бъдат поканени експерти, успешно работещи по изпълнението на проекти за предоставяне на услугите в домашна среда. Темите на отделните лекции ще бъдат подбрани съгласно специализираната Методика за предоставяне на социалните услуги в общността. , Contracted Amount: 268.08 , Reported Amount: 201.89
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа или консултиране на персонала, предоставящ социални услуги.: Целта на дейността е оказване на психосоциална подкрепа, професионално психологично консултиране и психотерапия за възрастни, както и възможности за личен опит и обучение в сферата на психо-социалните дейности и работата с хора. Ще се работи индивидуално, групово и екипно ниво за подобряване на личното и професионално функциониране на хората, които имат нужда за преодоляване на трудностите, с които те се сблъскват. Подходът ще бъде интегриран и включва оценка на психологическата ситуация и нужди на търсещия помощ и избор на адекватна консултативна или терапевтична помощ. Ще има възможност както за краткосрочно консултиране, така и за дългосрочна терапевтична работа с различна интензивност и формат. , Contracted Amount: 1 748.00 , Reported Amount: 1 751.64
  • Activity: Мотивационна или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност.: Ще се оказва мотивационна или психологическа подкрепа, като по този начин се подпомага и разширяват възможностите на потребителите за социално включване и за водене на самостоятелен живот. При предоставяне на подкрепа за потребителите на социални услуги са много важни добрите професионални взаимоотношения и влагането на повече емпатийност. При осъществяването на подкрепата у потребителя трябва да се създаде чувство на доверие и сигурност. Да се създаде среда, подходяща за споделяне, подкрепяща среда. В центъра се поставят потребителите на социални услуги. Поведението на предоставящия подкрепата трябва да бъде разбираемо, заинтересовано, равнопоставено. С тази дейност ще се спомогне за възвръщане на способностите за социални контакти, преодоляване на социалната изолация, за желание за включване в обществения живот. Ще се повиши самочувствието на потребителите. Целта е също да се окаже помощ за преодоляване на последиците върху физическото и повече върху психическото състояние на потребители, получени, вследствие на заболяванията или получените увреждания или неспособността за самообслужване. , Contracted Amount: 9 902.00 , Reported Amount: 2 267.82
  • Activity: Осигуряване на специализиран транспорт за хората с увреждания.: Закупуването на специализирано транспортно средство за хора с увреждания е с цел осигуряване на по качествени грижи на всяко лице с увреждане, както и за оказване на по-активна подкрепа. В някои случаи се налага хората с увреждания да ползват здравни услуги на медицински специалисти от областния град, тъй като на територията на общината няма такива. Сходни са случаите, в които на потребителите ще се налагат медицински интервенции извън общината и областта. Необходимостта от наличието на транспортно средство е и при закупуването на лекарствени средства, които липсват в местните аптеки. При посещения на социални мероприятия също възниква необходимост от придвижване на хората с увреждания. , Contracted Amount: 74 768.10 , Reported Amount: 78 894.41
  • Activity: Разработване на Правила за дейността на Звеното за услуги в домашна среда, създадено по процедура „Помощ в дома“ за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда и изготвяне на индивидуални оценки на потребностите на кандидат-потребителите: Ще бъдат разработени детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще предоставя Звеното за услуги в домашна среда. Тези правила са необходими за качественото предоставяне на социалните услуги. Екипът, който ще работи в Звеното ще бъде мултидисциплинарен. Всеки от членовете в него ще трябва да има разписани ясни правила за действие, действия при риск, правила за достъп до дома на потребителите и др. Правилата за дейността на Звеното за почасово предоставяне на услуги в домашна среда (Звеното) ще бъдат разработени в съответствие с изискванията на, Закона за социално подпомагане (ЗСП) и Правилниците за прилагането им, Методиките за предоставяне на социалните услуги „Домашен помощник“ и „Личен асистент“, както и на Наредбата за критерии и стандарти за социални услуги за деца. Разработването им се основава на опита, натрупан в работата на Звеното за почасово предоставяне на услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж, създаден по проект „Грижа и помощ в дома на лица нуждаещи се от почасови социални услуги в община Смядово“ по Схема „Помощ в дома“, по ОПРЧР 2007-2013. В Правилата ще бъдат представени изискванията за качество на услугата по отношение на материална база, персонал и организация на дейностите. С нея се определя задължителния минимум услуги и дейности, които трябва да се осигурят в Звеното и се задават минималните изисквания за качество на услугата. Ясното описание на целта и обхвата на услугите, на целевите групи и критериите за подбор ще допринeсе за подобряване качеството на предоставените услуги. Подробното и детайлно разписване на правилата, по които ще се предоставят услугите в Звеното ще даде възможност да се преценят необходимите ресурси, да се създаде адекватна организация на работа, да се осъществява вътрешен контрол върху качеството и да се създаде система за подобряването му. От друга страна, правилата ще зададат ясни критерии за оценка на работа на «Домашен помощник» и «Личен асистент», което гарантира ще гарантира справедливост при оценяване на качеството и резултатите от работата от страна на контролиращите органи. Чрез разработване на Правила ще могат да бъдат предявени изисквания по отношение на обхвата и качеството на предлаганите услуги при провеждането на подбор за персонал и при осъществяването на контрол върху качеството. Правилата ще гарантират правото на потребителите активно да участват в избора на услуги, като им дава възможност да преценят дали услугата, която се предлага, отговаря на техните потребности, а също и дали получават качествена услуга. Особено важно за качествено предоставяне на социалните услуги по проекта е идентифициране на конкретните специфични индивидуални потребности на лицата, кандидати за потребители. Изготвянето на социална оценка на потребностите за всеки един кандидат-потребител ще се извърши от експерт от Общинска администрация Смядово, притежаващ необходимия опит и квалификация. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на оборудване за помещението в Звеното за почасово предоставяне на услуги за социално включване: Закупуване на оборудване за помещението Звеното за почасово предоставяне на услуги за социално включване - специализиран масажен стол за цяло тяло и бърз документален скенер. Закупуването на специализиран масажен стол за цяло тяло ще създаде възможност за провеждането на рехабилитационни процедури, до които лицата с увреждания и лицата над 65 г. не са имали възможност да ползват до този момент. Необходимостта от рехабилитационни процедури се идентифицира още при подаването на документите за ползване на почасовите социални услуги. Специализираното легло ще повлияе и ще спомогне за лекуването на редица заболявания - на всички системи от организма, също и лекуване на болести чрез манипулации по гръбначния стълб и ставите. Специализираното оборудване ще спомогне и за значително подобряване на общокондиционалното състояние и повишаване жизнения тонус. Закупуването на бърз документален скенер е необходимо с цел бързо, ефективно, качествено сканиране на документацията по проекта при създаване на електронно досие на проекта и при подготвяне на отчети и искания за плащане. Звеното за почасови услуги не разполага към момента със скенер, чрез който да се извършват необходимите дейности по създаване, подреждане, комплектоване, описване, отчитане на проекта. , Contracted Amount: 4 402.80 , Reported Amount: 4 402.80

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DONKA, Contracted Amount*: 4 157.00 , Reported Amount**: 3 870.19
  • Contractor: Grace-2013 Ltd., Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: Ilina, Contracted Amount*: 5 552.00 , Reported Amount**: 4 019.46
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 5 552.00 , Reported Amount**: 1 668.02
  • Contractor: SMART SOFT Ltd., Contracted Amount*: 4 402.80 , Reported Amount**: 3 669.00
  • Contractor: Info Training Ltd., Contracted Amount*: 3 240.00 , Reported Amount**: 1 815.00
  • Contractor: Kameliya, Contracted Amount*: 104.00 , Reported Amount**: 115.89
  • Contractor: Ekodzhen Ltd., Contracted Amount*: 74 400.00 , Reported Amount**: 61 474.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 40.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 171.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 40.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 171.00

Financial Information

Total Project cost 499 990.80 BGN
Grant 499 990.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 493 136.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: “Доставка на 1 брой масажен стол за цялото тяло, таза и ръцете, 1 брой лесно преносим фотоапарат, 1 брой бърз документален скенер, необходими за нуждите на община Смядово по проект „Качествена грижа за достоен живот в община Смядово”, Estimated Amount: 5 300.00
  • Differentiated position 1: “Доставка на 1 брой масажен стол за цялото тяло, таза и ръцете, 1 брой лесно преносим фотоапарат, 1 брой бърз документален скенер, необходими за нуждите на община Смядово по проект „Качествена грижа за достоен живот в община Смядово”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: “Доставка на 1 брой специализиран масажен стол за цялото тяло, 1 брой лесно преносим фотоапарат, 1 брой бърз документален скенер, необходими за нуждите на община Смядово по проект „Качествена грижа за достоен живот в Община Смядово”, Estimated Amount: 5 300.00
  • Differentiated position 1: “Доставка на 1 брой специализиран масажен стол за цялото тяло, 1 брой лесно преносим фотоапарат, 1 брой бърз документален скенер, необходими за нуждите на община Смядово по проект „Качествена грижа за достоен живот в Община Смядово”
    Contractor: SMART SOFT Ltd.
    Contract total funded value: 4 402.80
Procedure 3 Subject to due process: Дейности по информиранe и публичност по проект „КАЧЕСТВЕНА ГРИЖА ЗА ДОСТОЕН ЖИВОТ В ОБЩИНА СМЯДОВО, Estimated Amount: 2 700.00
  • Differentiated position 1: Дейности по информиранe и публичност по проект „КАЧЕСТВЕНА ГРИЖА ЗА ДОСТОЕН ЖИВОТ В ОБЩИНА СМЯДОВО
    Contractor: Info Training Ltd.
    Contract total funded value: 3 240.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на един брой нов автомобил за нуждите на Община Смядово, Estimated Amount: 62 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на един брой нов автомобил за нуждите на Община Смядово
    Contractor: Ekodzhen Ltd.
    Contract total funded value: 74 400.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на работно облекло, включващо: 26 броя комплекти работно облекло, включващо: 1. Анцуг - спортна дреха - състав: памук 95% и ликра 5% или памук 100%, състояща се от горнище и долнище. 2. Маратонки. 3. Тениска. 4. Чехли. 5. Ръкавици - 4 комплекта., Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: С настоящия договор ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се ангажира да предостави работно облекло на служителите в Звено за предоставяне на почасови социални услуги, в изпълнение на дейност: “Доставка на работно облекло за помощниците в дома” СЪГЛАСНО ДОГОВОР ЗА ДИРЕКТНО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG05M90PO001-2.002-0002-С001 „КАЧЕСТВЕНА ГРИЖА ЗА ДОСТОЕН ЖИВОТ В ОБЩИНА СМЯДОВО”, ФИНАНСИРАН ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД ЧРЕЗ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ”РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ 2014 – 2020 Г.”.
    Contractor: Grace-2013 Ltd.
    Contract total funded value: 3 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN