Identification

UMIS Number BG16M1OP002-1.020-0001-C05
Project Name Construction of water and sewerage infrastructure in Sofia Municipality
Beneficiary 000696327 Sofia Municipality
Funding CF ==> Environment
Date of the Contract/Order 01.02.2022
Start Date 01.02.2022
End Date 07.06.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411)

Description

Brief description
Проектното предложение цели да допринесе за постигане на съот. с изискванията на Директива 91/271/ЕИО за пречистване на градските отпадъчните води, чрез осигуряване на инфраструктура за отвеждане на отпадъчните води в 3 агломерации с над 10 000 е.ж. на територията на СО - „София-град“, „Банкя“ и „Нови Искър“. В резултат на извършени анализи и проучвания, отчитайки становище № PJ-JASPERS/2020-424/ET/RA/jw от 21.12.2020 на ДЖАСПЪРС са идентифицирани следните обекти, които да се включат в обхвата на проекта: „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. "Кръстова вада-изток", "Изграждане на канализационна мрежа за кв. "Драгалевци", "Доизграждане на канализационната мрежа на кв. "Суходол", "Доизграждане на канализационната мрежа на кв. "Обеля", "Доизграждане на канализационната мрежа на кв. "Бенковски", "Доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа на гр. Банкя, кв. „Градоман“, „Михайлово“, „Вердикал“ и с. Иваняне, р-н „Банкя“, както и "Доизграждане на канализационна мрежа на гр. Нови Искър“, както и реконструкция, модернизация и доизграждане на СГПСОВ–Кубратово, вкл. технологично оборудване. Проекта предвижда изграждане на 100,297 км. канал. мрежа, както следва: 9, 789 км. смесена канал. мрежа; 55, 926 км. битова канал. мрежа, 33, 140 км. дъждовна канал. Мрежа, новоизграден тласкател 1,442 км и реконструкция на 1,941 км. канал. мрежа. Допълнителният бр. е.ж. с достъп до подобрено пречистване на отпадъчните води след реализирането на проекта е 12 434, като общият товар на замърсяване, който се събира и третира се очаква да достигне 1 393 324 е.ж. По време на реализацията на проекта, няма да бъде допуснато заустване на непречистени отпадъчни води, които се пречистват в съществуващата ПСОВ.
Проектът ще бъде изпълнен в два етапа между двата програмни периода – фаза I с финансиране от ОПОС 2014-2020 г. и фаза II с финансиране от ПОС 2021-2027 г.
Activities
  • Activity: Инженеринг за обект „Реконструкция, модернизация и доизграждане на СГПСОВ – Кубратово“: Дейността е ключова за постигане на целите на проектното предложение и заложените индикатори. Изпълнението и е свързано с проектиране, авторски надзор, строително-монтажни работи и доставка на оборудване на обект: Реконструкция, модернизация и доизграждане на СГПСОВ – Кубратово. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности, включително закупуване, доставка и монтаж на машини, оборудване, съоръжения и обзавеждане. При изпълнение на СМР ще бъдат изпълнени и предвидените мерки за интегриране на политиката по опазване на околната среда, по изменение на климата и устойчиво развитие: Изграждане на анамокс реактор за снижаване концентрациите на азот от утайковите води; Доставка, монтаж, пуск и наладка на машини и съоръжения за анамокс реактор за снижаване концентрациите на азот от утайковите води; Изграждане на байпас от аериран пясъко-масло задържател до биобасейни; Доставка, монтаж, пуск и наладка на машини и съоръжения за байпас от аериран пясъко-масло задържател до биобасейни; Изграждане на инсталация за термална хидролиза; Доставка, монтаж, пуск и наладка на машини и съоръжения за инсталация за термална хидролиза; Включване на новите съоръжения към съществуващата SCADA. - Въвеждане в експлоатация на СГПСОВ – Кубратово. Дейностите по третиране на утайките съответстват на действащата програма за управление на отпадъците на Столична община. Допълнителна информация относно обхвата, капацитета и характеристиките на предвидените за изграджане инсталации, съоръжения, оборудване, обслужващи сгради, пътища и др. е представена във файл "3 Dopalnitelna informacia za deinost 1_rev2"., Contracted Amount: 28 242 607.39 , Reported Amount: 32 340 463.47
  • Activity: Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Кръстова вада - изток“, район "Лозенец": Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Кръстова вада – изток“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикатори. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 от ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Ще бъдат изградени Гл. кл. 1Б по улица „Флора Кънева“ с участъци от ОТ 408 до кръстовището на улиците „Флора Кънева“ и ул. „Георги Йолов“ и от новопроектиран Дъждопреливник Дпр. № 1 на съществуващ колектор, от кръстовището на ул. „Флора Кънева“ и ул. „Академик Иван Буреш“ до кръстовището на ул. „Флора Кънева“ и ул. „Светослав Минков“, както й Кл. 63 по ул. „Арарат“. С изпълнението на дейността ще бъде изградена смесена канализационна мрежа с обща дължина 1 434,20 м., като към канализационната мрежа на Столична община ще бъдат присъединени 359 ЕЖ. Към СМР за доизграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. Реализирането на обекта е от изключителна важност, за да бъде възможно отвеждането на отпадъчните води и от кв. „Драгалевци“. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Дейността ще бъде изпълнена в два етапа, а информацията за това може да бъде намерена в секция „Прикачени документи“., Contracted Amount: 1 703 238.46 , Reported Amount: 1 821 138.75
  • Activity: Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Симеоново“, район „Витоша“: Заличава се., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Инженеринг за обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Драгалевци“, район „Витоша“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Драгалевци“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикатори. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Ще бъдат изградени Главни канализационни колектори и канализационни клонове, както й част от второстепенната мрежа за битови и дъждовни води. С изпълнението на дейността ще бъде изградена битова канализационна мрежа – 17 997,52 м. и дъждовна канализационна мрежа – 16 272,59 м. От територията на кв. „Драгалевци“ към канализационната мрежа на Столична община ще бъдат присъединени 3319 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Дейността ще бъде изпълнена в два етапа, а информацията за това може да бъде намерена в секция „Прикачени документи“., Contracted Amount: 12 594 061.07 , Reported Amount: 17 189 096.43
  • Activity: Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Суходол“, район „Овча купел“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Суходол“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Територията от кв. „Суходол“, в която е констатирана необходимост от изграждане на канализация е разделена условно на 3 зони: Зона „А“– територията на северозапад от река Суходолска; Зона „В“ – сравнително малка зона, разположена югоизточно от река Суходолска, със силно изразен наклон в посока към реката и Зона „С“ – най-голямата зона, обхващаща централната и източна територия на кв. „Суходол“. Дейността предвижда да бъде изградена разделна (битова и дъждовна) канализация за Зона „B“ и няколко смесени клона в Зона „А“. Общата дължина на изградените канализационни клонове е: смесена канализация - 466 м., битова канализация – 1819 м. и дъждовна канализация - 1536 м. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа ще бъдат присъединени 354 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Дейността ще бъде изпълнена в два етапа, а информацията за това може да бъде намерена в секция „Прикачени документи“. , Contracted Amount: 2 358 358.29 , Reported Amount: 2 566 344.13
  • Activity: Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Обеля“, район „Връбница“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Обеля“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Ще бъде изградена битова канализация за събиране на отпадъчни води и заустването им в главните колектори преминаващи през територията – ЛКК и ДКК, които да ги транспортират до ПСОВ „Кубратово“, както и частично дъждовни колектори, събиращи и заустващи повърхностните води в р. Какач. Общата дължина на изградени канализационни клонове е 4 085 м. - битова канализация и 2 970 м. - дъждовна канализация. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа ще бъдат присъединени 800 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Дейността ще бъде изпълнена в два етапа, а информацията за това може да бъде намерена в секция „Прикачени документи“. , Contracted Amount: 4 161 306.38 , Reported Amount: 4 467 596.94
  • Activity: Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Бенковски“, район „Сердика“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Бенковски“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Ще бъде изградена разделна канализационна система с обща дължина 2934 м., в това число: битови канализационни колектори - 2694м. и дъждовни канализационни колектори - 240 м. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа ще бъдат присъединени 678 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Дейността ще бъде изпълнена в два етапа, а информацията за това може да бъде намерена в секция „Прикачени документи“. , Contracted Amount: 2 688 514.11 , Reported Amount: 2 736 986.68
  • Activity: Инженеринг за обект „Доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа на гр. Банкя, кварталите „Градоман“, „Михайлово“, „Вердикал“ и с. Иваняне“, район „Банкя“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа на гр. Банкя, кварталите „Градоман“, „Михайлово“, „Вердикал“ и с. Иваняне“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности, включително закупуване, доставка и монтаж на машини, оборудване, съоръжения и обзавеждане. Предвижда се изграждане на канализационна мрежа на територията на гр. Банкя, кварталите „Градоман“, „Михайлово“, „Вердикал“ и с. Иваняне с обща дължина 31 748,65 м., в това число: смесена канализация - 8102 м., битова канализация – 13 875 м. и дъждовна канализация – 7829 м. Също така е предвидено реконструкция на съществуващи канали с обща дължина 1941 м. Клоновете за реконструкция са предвидени поради липса на достатъчен хидравличен капацитет – наводнения и връщане на отпадъчни води в сградната канализация на прилежащите застроени имоти. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа ще бъдат присъединени 3639 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Дейността ще бъде изпълнена в два етапа, а информацията за това може да бъде намерена в секция „Прикачени документи“ , Contracted Amount: 15 210 320.55 , Reported Amount: 17 508 149.25
  • Activity: Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на гр. Нови Искър“, район „Нови Искър“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на гр. Нови Искър“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности, включително закупуване, доставка и монтаж на машини, оборудване, съоръжения и обзавеждане. Предвижда се изграждане на канализационната мрежа на кварталите „Славовци“ и източната част от кв. „Кумарица“. Ще бъде изградена разделна канализационна система с обща дължина 20 976,00 м., в това число: битови канализационни колектори – 15 454,74м., дъждовни канализационни колектори - 4 079,26 м, тласкател с дължина 1 442,00 м. и 2 бр. помпени станции. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа на гр. Нови Искър и към ГПСОВ ще бъдат присъединени 3229 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Дейността ще бъде изпълнена в два етапа, а информацията за това може да бъде намерена в секция „Прикачени документи“. , Contracted Amount: 14 502 904.24 , Reported Amount: 16 468 449.32
  • Activity: Упражняване на независим строителен надзор, оценка на съответствие и изпълнение на функциите на инженер по смисъла на Договорните условия по ФИДИК при реконструкция, модернизация и доизграждане на СГПСОВ – Кубратово и при доизграждане, реконструкция и изграждане на канализационна мрежа и съоръжения, както и доставка на оборудване за 3 помпени станции : Дейността включва извършване на консултантски услуги по упражняване на независим строителен надзор, оценка на съответствие и изпълнение на функциите на инженер по смисъла на Договорните условия по ФИДИК, както и по смисъла на чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) на всички договори за строителство. Строителният надзор ще се състои в организиране и подписване на кореспонденция с Възложителя и изпълнителите на строителните договори; ще гарантира, че проектирането и строителството са организирани и се изпълняват в съответствие с договорите за строителство и приложимата нормативна уредба; ще преглежда проектната документация и гарантира за нейната пълнота и качество; ще контролира изпълнението на строителните програми; да изготвя сертификати за плащания, сертификати за приемане и сертификати за изпълнение; ще администрира договорите по време на периодите за съобщаване на дефекти. Надзорът ще осъществява технически контрол при проектирането и ще изготвя доклади за оценка на съответствието на инвестиционните проекти за обектите. Инженерът по ФИДИК ще бъде и строителен надзор по смисъла на чл. 168 от ЗУТ. Ще бъдат изпълнени следните поддейности: - Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта съгласно чл. 142 от ЗУТ; - Упражняване функциите на Инженер по ФИДИК; - Строителен надзор по време на изпълнение на СМР в съответствие с изискванията на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове, включително законосъобразно започване на СМР, контрол върху пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, спиране на строежа в случай на нарушения и съществени отклонения от одобрения проект, контрол върху условията за ЗБУТ, както и недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Проверка и контрол на влаганите строителни материали и извършените СМР; - Контрол върху доставените машини и съоръжения за СГПСОВ и помпените станции; - Изготвяне на всички актове и протоколи по време на строителството, вкл. окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; - Изготвяне на технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. , - След подписване на Констативен Акт - Образец 15, провеждане на съответните изпитания и проби, необходими за въвеждане в експлоатация; - Съдействие за изготвяне на документация за издаване на Удостоверения за изпълнено задължение по Закона за кадастъра и имотния регистър, - След приключване на строително-монтажните работи - изготвяне на окончателен доклад до Възложителя по чл. 168, ал.6 от ЗУТ. Дейността ще бъде изпълнена в два етапа, а информацията за това може да бъде намерена в секция „Прикачени документи“., Contracted Amount: 363 959.51 , Reported Amount: 493 716.54
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността за организация и управление на проекта се явява необходимо начално условие за цялостното осъществяване на проекта, съгласно изискванията на УО на ОПОС. Във връзка с изпълнението и управлението на проекта ще бъде проведена обществена поръчка, по реда на ЗОП, за избор на външен изпълнител, ще включва ръководител на проекта и 12 експерти, съответно: координатор, административен сътрудник, счетоводител на проекта, финансист, юрист, експерт „Комуникации и публичност“, ГИС експерт, Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кварталите „Драгалевци“ и „Кръстова вада - изток“, Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на Нови Искър“, Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кварталите „Градоман“, „Михайлово“ и „Вердикал“ и с. Иваняне в агломерацията, обхваната от район Банкя“, Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кварталите „Суходол“ и „Обеля“, Технически експерт „Пречистване“: Реконструкция, модернизация и доизграждане на ПСОВ „Кубратово“ и „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кв. „Бенковски“. - Управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности; - обезпечава изпълнението на задълженията на бенефициента, произтичащи от АДБФП - Администриране на АДБФП, като извършва дейности по междинно и окончателно техническо докладване и финансово отчитане на изпълнението пред УО на ОПОС. - Своевременно определяне на степента на проявление на рисковете, които застрашават изпълнението на проекта; - Координация и комуникация между всички заинтересовани страни: Столична община, изпълнителите на договори за обществени поръчки, районните администрации, външни институции във връзка с изпълнението на проектните дейности и представители на УО на ОПОС; - Мониторинг и контрол върху техническото, финансовото и времево изпълнение на проекта; - Законосъобразно изготвяне и съхраняване на техническата, административната и финансова документация във връзка с изпълнението на проекта. Изпълнението на дейността ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта в съответствие със заложените цели и очаквани резултати; ще подсигури методически неговото изпълнение, посредством избрания изпълнител - сформиран Екип. Сформираният екип ще има задължение да организира, контролира работата на изпълнителите по сключени договори, следи за изпълнението на дейностите по проекта, предприема и предлага корективни мерки при трудности, участва при проверки от страна на УО и отговаря за цялостния мониторинг и докладване на проекта. Екипът в случай на необходимост, ще организира тематични работни срещи с представители на всички заинтересовани лица. Срещите и заседанията ще бъдат документирани с протоколи, решения, заповеди и др. В рамките на дейността се предвиждат и разходи, свързани с такси необходими за съгласуване на инвестиционните проекти и въвеждане на обектите в експлоатация. Дейността ще бъде изпълнена в два етапа, а информацията за това може да бъде намерена в секция „Прикачени документи“. , Contracted Amount: 835 337.02 , Reported Amount: 866 967.12
  • Activity: Комуникации и публичност: Дейността по комуникации и публичност има за цел да популяризира осигуреното финансиране от ОПОС и ЕС, дейностите, целите и резултатите на проекта сред широката общественост. Чрез нейната реализация ще се осигури обществена подкрепа за проекта. Чрез предвидените мерки за информация и комуникация ще бъдат изпълнени изискванията на Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по ОПОС 2014 – 2020 г. и Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020. В рамките на дейността са предвидени няколко групи мерки за осигуряване на публичност и повишаване на информираността на заинтересованите страни за целите и ефектите от проекта: пресконференция за стартиране и пресконференция за приключване на проекта, официални церемонии за ефективния старт на проекта „Първа копка“ – 8 бр. и за откриване на обекта – 8 бр. Ще бъдат организирани 3 публични събития/информационни дни за напредъка на проекта. Ще бъдат организирани 21 разяснителни кампании (7 обекта по 3 разяснителни кампании), в непосредствена близост до линейните обекти. Събитията ще бъдат предварително разгласени сред обществеността, както и ще бъдат поканени представители на УО, местни институции и представители на медиите. Ще бъдат изработени, доставени и монтирани 15 билборда, които след приключване на СМР ще бъдат заменени с 8 постоянни информационни табели. Ще бъдат изработени промоционални материали, като: химикалки – 500 бр., тефтери – 500 бр., флаш памети – 500 бр., торбички/подаръчни чанти – 500 бр., тениски – 500 бр., информационни стикери за доставеното оборудване - 150 бр., както й 1000 бр. информационни брошури, включващи информация за проекта. Също така ще бъдат изработени 1600 бр. листовки, включващи информация за осемте обекта - за всеки обект по 200 бр. и 1 бр. банер. До 2 дни след подписване на АДБФП на официалната интернет страницата на Столична община ще бъде публикувана информация, съдържаща информация за сключения договор - начална и крайна дата за изпълнение, стойност, кратко описание на дейностите, включително целите и резултати. На интернет страницата на бенефициента ще бъде публикувана и текуща информация за напредъка по проекта. Контролът и взаимодействието с изпълнителя ще се осъществява от експерта по информация и комуникация, който ще отговаря и за техническото отчитане на дейността. Контрол по изпълнение на дейността ще упражнява ръководителят на проекта. За спазването на всички клаузи на договора и изискванията за изпълнение на ОУ на ОПОС ще отговаря юриста. Контролът ще се осъществява чрез проверки на място, документални проверки, работни срещи. Дейността ще бъде изпълнена в два етапа, а информацията за това може да бъде намерена в секция „Прикачени документи“., Contracted Amount: 99 622.20 , Reported Amount: 99 622.20

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA SV. GEORGI POBEDONOSEC, Contracted Amount*: 4 814.45 , Reported Amount**: 1 402.20
  • Contractor: SOFIA-STROITELEN NADZOR, Contracted Amount*: 1 053 397.80 , Reported Amount**: 414 815.29
  • Contractor: SOFIA AQUAPROJECT, Contracted Amount*: 1 095 633.28 , Reported Amount**: 632 602.00
  • Contractor: DRAGALEVCI 2021, Contracted Amount*: 22 655 481.39 , Reported Amount**: 17 189 096.43
  • Contractor: DZZD "SPSOV-Kubratovo", Contracted Amount*: 21 924 173.41 , Reported Amount**: 32 340 463.47
  • Contractor: GELAR KANALSTROI, Contracted Amount*: 17 959 582.26 , Reported Amount**: 17 508 149.25
  • Contractor: DZZD Transkonsult Grupa-BG, Contracted Amount*: 230 559.53 , Reported Amount**: 78 901.25
  • Contractor: Trace Group Hold, Contracted Amount*: 1 753 654.84 , Reported Amount**: 2 566 344.13
  • Contractor: NOVI ISKAR, Contracted Amount*: 13 091 697.83 , Reported Amount**: 16 468 449.32
  • Contractor: LOZENEC 2021, Contracted Amount*: 1 416 579.76 , Reported Amount**: 1 821 138.75
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB, Contracted Amount*: 95 725.98 , Reported Amount**: 98 220.00
  • Contractor: OBEDINENIE VRABNICA M 2021, Contracted Amount*: 3 560 873.13 , Reported Amount**: 4 467 596.94
  • Contractor: STROIMONTAJ, Contracted Amount*: 1 848 141.40 , Reported Amount**: 2 736 986.68
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Additional population served by improved wastewater treatment, Measure Unit: еквивалент жители, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Amount of pollution load that receives full collection and treatment in compliance with the legislation, Measure Unit: Екв. ж., Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Constructed/Rehabilitated/Reconstructed WWTP, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 82 760 229.22 BGN
Grant 56 830 196.20 BGN
Self amount 25 930 033.02 BGN
Total actual amounts paid 58 422 538.41 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 Дружество по ЗЗД "ГЕЛАР КАНАЛСТРОЙ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 85 034.06 38 795.94 123 830.00 Дружество по ЗЗД "ЛОЗЕНЕЦ 2021"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 Дружество по ЗЗД "ДРАГАЛЕВЦИ 2021"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "СТРОЙМОНТАЖ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ОБЕДИНЕНИЕ „ВРЪБНИЦА М 2021“
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "НОВИ ИСКЪР 2021"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 Обединение "СОФИЯ-СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 220 819.62 1 013 226.72 3 234 046.34 ДЗЗД „СПСОВ-Кубратово“
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 53 820.28 24 554.97 78 375.25 Обединение "СОФИЯ АКВАПРОДЖЕКТ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 11 527.98 5 259.52 16 787.50 ДЗЗД ,,Трансконсулт Група-БГ“

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Реконструкция, модернизация и доизграждане на СПСОВ - Кубратово", Estimated Amount: 31 926 858.02
  • Differentiated position 1: Инженеринг - проектиране и строителство на обект "Реконструкция, модернизация и доизграждане на СПСОВ - Кубратово"
    Contractor: DZZD "SPSOV-Kubratovo"
    Contract total funded value: 21 924 173.41
Procedure 2 Subject to due process: „Изпълнение на дейност „Организация и управление на проекта“ по проект „Изграждане на ВиК инфраструктура в Столична община“, процедура BG16M1OP002-1.020 по приоритетна ос 1 „Води“ на ОП „Околна среда 2014-2020 г.”, Estimated Amount: 2 058 512.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на дейност „Организация и управление на проекта“ по проект „Изграждане на ВиК инфраструктура в Столична община“, процедура BG16M1OP002-1.020 по приоритетна ос 1 „Води“ на ОП „Околна среда 2014-2020 г.”
    Contractor: SOFIA AQUAPROJECT
    Contract total funded value: 1 095 633.28
Procedure 3 Subject to due process: „Инженеринг – проектиране и строителство на обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Кръстова вада - изток”, р-н Лозенец, Estimated Amount: 2 275 039.56
  • Differentiated position 1: „Инженеринг – проектиране и строителство на обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Кръстова вада - изток”, р-н Лозенец
    Contractor: LOZENEC 2021
    Contract total funded value: 1 416 579.76
Procedure 4 Subject to due process: „Инженеринг – проектиране и строителство на обект: „Доизграждане на канализационната мрежа на гр. Нови Искър, район „Нови Искър“ – СО“, Estimated Amount: 20 530 177.20
  • Differentiated position 1: „Инженеринг – проектиране и строителство на обект: „Доизграждане на канализационната мрежа на гр. Нови Искър, район „Нови Искър“ – СО“
    Contractor: NOVI ISKAR
    Contract total funded value: 13 091 697.83
Procedure 5 Subject to due process: „Инженеринг – проектиране и строителство на обект: Доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа на гр. Банкя, кварталите „Градоман“, „Михайлово“, „Вердикал“ и с. Иваняне, р-н „Банкя“, Estimated Amount: 28 888 517.48
  • Differentiated position 1: „Инженеринг – проектиране и строителство на обект: Доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа на гр. Банкя, кварталите „Градоман“, „Михайлово“, „Вердикал“ и с. Иваняне, р-н „Банкя“
    Contractor: GELAR KANALSTROI
    Contract total funded value: 17 959 582.26
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на дейност „Комуникации и публичност“ по проект „Изграждане на ВиК инфраструктура в СО“, процедура BG16M1OP002-1.020 по приоритетна ос 1 „Води“ на ОП „Околна среда 2014-2020 г., Estimated Amount: 364 000.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на дейност „Комуникации и публичност“ по проект „Изграждане на ВиК инфраструктура в СО“, процедура BG16M1OP002-1.020 по приоритетна ос 1 „Води“ на ОП „Околна среда 2014-2020 г.
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB
    Contract total funded value: 95 725.98
Procedure 7 Subject to due process: Инженеринг - проектиране и строителство на обект „Доизграждане на канализационна мрежа на кв. „Суходол“, район „Овча купел“, Estimated Amount: 2 927 706.18
  • Differentiated position 1: Инженеринг - проектиране и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Суходол“, район „Овча купел“
    Contractor: Trace Group Hold
    Contract total funded value: 1 753 654.84
Procedure 8 Subject to due process: Инженеринг – проектиране и строителство на обект: Доизграждане на канализационна мрежа на кв. „Бенковски“, р-н „Сердика", Estimated Amount: 3 343 882.84
  • Differentiated position 1: Инженеринг – проектиране и строителство на обект: Доизграждане на канализационна мрежа на кв. „Бенковски“, р-н „Сердика“
    Contractor: STROIMONTAJ
    Contract total funded value: 1 848 141.40
Procedure 9 Subject to due process: Инженеринг – проектиране и строителство на обект: Доизграждане на канализационна мрежа на кв. „Обеля“, р-н „Връбница“, Estimated Amount: 5 790 660.54
  • Differentiated position 1: Инженеринг – проектиране и строителство на обект: Доизграждане на канализационна мрежа на кв. „Обеля“, р-н „Връбница“
    Contractor: OBEDINENIE VRABNICA M 2021
    Contract total funded value: 3 560 873.13
Procedure 10 Subject to due process: Инженеринг – проектиране и строителство на обект: Изграждане на канализационна мрежа на кв. „Драгалевци“, район „Витоша“, Estimated Amount: 35 660 722.39
  • Differentiated position 1: Инженеринг – проектиране и строителство на обект: Изграждане на канализационна мрежа на кв. „Драгалевци“, район „Витоша“
    Contractor: DRAGALEVCI 2021
    Contract total funded value: 22 655 481.39
Procedure 11 Subject to due process: Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Симеоново“, район „Витоша“, Estimated Amount: 14 498 516.53
Procedure 12 Subject to due process: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ при изпълнение на проект: „ИЗГРАЖДАНЕ НА ВИК ИНФРАСТРУКТУРА В СТОЛИЧНА ОБЩИНА“, Estimated Amount: 1 738 500.00
  • Differentiated position 1: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и свързаните с него подзаконови нормативни актове, изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно Наредба №2 от 22 март 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд и функции на инженер по ФИДИК при изпълнение на проект: „ИЗГРАЖДАНЕ НА ВИК ИНФРАСТРУКТУРА В СТОЛИЧНА ОБЩИНА“
    Contractor: SOFIA-STROITELEN NADZOR
    Contract total funded value: 1 053 397.80
Procedure 13 Subject to due process: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от ЗУТ и свързаните с него подзаконови нормативни актовеи др. за "Реконструкция, модернизация и доизграждане на СПСОВ - Кубратово", Estimated Amount: 445 000.00
  • Differentiated position 1: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и свързаните с него подзаконови нормативни актове, изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно Наредба №2 от 22 март 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд и функции на инженер по ФИДИК за "Реконструкция, модернизация и доизграждане на СПСОВ - Кубратово" при изпълнение на проект: „ИЗГРАЖДАНЕ НА ВИК ИНФРАСТРУКТУРА В СТОЛИЧНА ОБЩИНА“
    Contractor: DZZD Transkonsult Grupa-BG
    Contract total funded value: 230 559.53
Procedure 14 Subject to due process: Осигуряване на информационни материали за информация и публичност по процедура BG16M1OP002-1.020 „Изграждане на ВиК инфраструктура в Столична община", Estimated Amount: 21 910.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информационни материали за информация и публичност по процедура BG16M1OP002-1.020 „Изграждане на ВиК инфраструктура в Столична община
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA SV. GEORGI POBEDONOSEC
    Contract total funded value: 4 814.45

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN