Identification

UMIS Number BG16M1OP002-4.003-0012-C01
Project Name Strengthening of landslide SLV 20.07613-09 on the territory of village 'Kachulka' (former village 'Kachulka'), Sliven Municipality
Beneficiary 000590654 Municipality of Sliven
Funding CF ==> Environment
Date of the Contract/Order 16.10.2018
Start Date 31.10.2018
End Date 25.08.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Настоящият проект има за предмет разработване на укрепителни и противоерозионни мероприятия на терен на територията на „Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост - селище Качулка, Община Сливен".
Предвидените мероприятия включват изпълнение на конструкция от фабрични габиони за стабилизиране петата на откоса, както и преоткосиране на прилежащия терен с включен ерозионен контрол по повърхността, с възможност за създаване на среда за трайно затревяване. 
Укрепването има за цел да възстанови трайно прилежащия терен, чието констатирано състояние в момента може да се определи за деформируемо, следствие загуба на устойчивост на терен поради преовлажняване. Това състояние е резултат от дрениране на повърхностни води от интензивни валежи, водещи до консолидация и загуба на устойчивост на ската. Деформацията на терена предизвиква свлачищни процеси и застрашава прилежащата пътна инфраструктура.
Свлачището е регистрирано през 2010 г., когато е установено свличане на земни маси по северозападния скат над единствения път към селището, свързващ административния корпус със сградите, където са настанени потребителите на социални услуги. 
Подлежащият на укрепване участък обхваща терен с площ приблизително 850 кв.м, периметър 145 м. Площта има правоъгълна форма със средна основа 15 м. и средна височина 17 м. Свличане е установено върху цялата площ, като са формирани характерните за активно свлачище елементи.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта;: Управлението на проекта ще се извършва от екип за управление, който ще се състои от: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; Счетоводител на проекта; Юрист на проекта; Експерт "СМР и геоукрепителни мероприятия". Той ще бъде назначен със заповед на Кмета. Екипът на проекта ще изготви график на дейностите по проекта, срокове и отговорници. Екипът за управление ще се събира на екипни срещи, на които ще се обсъждат предстоящите и изпълнените задачи. Ръководителят на проекта ще разпределя задачите между всички членове на екипа. Основната цел на тази дейност е сформиране на екип на проекта и изграждане на ефикасна и ефективна система за управлението и отчитане. Екипът ще детайлизира плана за изпълнение на проекта, след неговото одобрение. Екипът по проекта ще осъществява управлението и контрола по изпълнение на дейностите; ще следи за осъществяването на план - графика, правилното разходване на средствата за постигане на проектните цели; ще осъществява връзката с Управляващия орган на програмата; ще осъществява вътрешния мониторинг на проекта и ще съдейства на Управляващия орган на програмата при провежданите мониторинги; ще съдейства при реализация на дейностите по осигуряване на публичност; ще изготвя междинните и финалния технически и финансови отчети на проекта, искания за авансово, междинни и окончателно плащане, с изготвяне на копия на всички разходооправдателни документи и попълнени форми за отчет. Чрез екипа на проекта бенефициентът ще изпълнява указанията на Управляващия орган на програмата, ще комуникира с него и ще може ефективно да изпълни, контролира и отчете заложените дейности. Дейността включва: подготовка и изпращане на документация и писма до УО, изпълнители, институции и граждани по всяка една дейност, свързана с изпълнението на проекта; Подготовка и изпращане на отговори по евентуални сигнали за нередности; провеждане на процедури за обществени поръчки и сключване на договори с изпълнители; организация и провеждане на дейностите по информация и публичност; осигуряване на място и служител за съхранение на проектната документация, в съответствие с указанията на УО; извършван на проверки на място на обекта и контрол върху работата на изпълнителите, в т.ч. проверка на актове за действително извършени СМР, преди тяхното приемане. При приемането на работата и при осъществяването на контрол при изпълнение на договорите за обществени поръчки, включително върху разплащанията по договорите за възлагане на обществени поръчки ще бъдат стриктно спазвани реда и изискванията на следните документи и вътрешни правила на Община Сливен: - Система за финансово управление и контрол, в т.ч. приложимите към нея контролни листове преди поемане на задължение и преди извършване на разход; - Вътрешни правила за възлагане на обществени поръчки., Contracted Amount: 18 000.00 , Reported Amount: 16 569.67
  • Activity: Изготвяне на тръжни документации и провеждане на обществени поръчки: Дейността включва изготвяне на тръжни документации за 4-те предвидени процедури за възлагане на обществени поръчки, провеждане на самите процедури за възлагане на обществени поръчки и сключване на договори. Изборът на външни изпълнители и възлагането на дейности по проекта на външни изпълнители ще бъде изцяло съобразено с изискванията на Закона за обществените поръчки. При възлагане на обществени поръчки ще бъдат съблюдавани принципите на равни възможности и недискриминация, прозрачност, обективност, безпристрастност. В рамките на проекта ще бъдат възложени следните поръчки: - Изпълнение на геозащитни съоръжения - СМР по укрепване на свлачището; - Изпълнение на строителен надзор; - Изпълнение на авторски надзор; - Мерки за информация и комуникация;, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на СМР по укрепване на свлачище SLV 20.07613-09 на територията на ДПЛУИ – селище Качулка, (бивше селище Качулка), Община Сливен;: Планираните геоукрепителни работи включват преоткосиране на прилежащия терен и изпълнение на конструкция от фабрични габиони за стабилизиране петата на откоса, изграждане и нулево измерване на КИС. Планирани са и изграждане на ерозионен контрол и възможност за създаване на среда за трайно затревяване. Подлежащият на укрепване участък обхваща терен с площ приблизително 850 кв.м, периметър 145 м. Площта има правоъгълна форма със средна основа 15 м. и средна височина 17 м. След завършване на СМР и след приемане на строежа от Възложителя с Протокол за приемане, Акт обр. 15, ще бъде инициирано назначаване на Държавна приемателна комисия, съответно строежът ще бъде въведен в експлоатация с Акт обр. 16., Contracted Amount: 342 524.44 , Reported Amount: 438 696.35
  • Activity: Изпълнение на строителен надзор;: Строежът е първа категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 1, б. "ж" от ЗУТ и строителният надзор е задължителен. Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразното започване на строежа, пълнотата и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнението на обекта съобразно одобрения инвестиционен проект и нормативните изисквания (ЗУТ), спазването на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация и др. Дейностите по надзор ще се провеждат през цялото време на изпълнение на обектите на интервенция, включително до въвеждането им в експлоатация. , Contracted Amount: 6 350.57 , Reported Amount: 2 356.80
  • Activity: Изпълнение на авторски надзор: В рамките на дейността се изпълнява авторски надзор. Изпълнител на дейността е проектанта, носител на авторските права на инвестиционния проект. Изпълнителите на авторския и строителния надзор съставят, съгласуват, подписват актовете и протоколите в съответствие с Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. В тази дейност са включени упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР, съгласно одобрения проект, в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане като Нар.№3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, и др. Поддейността ще се осъществява за периода на СМР до въвеждане в експлоатация на обекта;, Contracted Amount: 3 175.28 , Reported Amount: 3 120.00
  • Activity: Подготовка на проектното предложение преди подаването на формуляра за кандидатстване: В настоящата дейност са групирани извършените дейности преди подаване на проектното предложение, включително възлагането на обществените поръчки за изввършването им. Дейността включва изготвяне на инвестиционен проект за укрепване на свлачището; изготвяне на Комплексен доклад за съответствие със съществените изисквания; изготвяне на Подробен устройствен план на имота; изготвяне на геодезическо заснемане., Contracted Amount: 26 845.16 , Reported Amount: 25 992.00
  • Activity: Изпълнение на мерки за информация и комуникация: Общото публично финансиране по проекта не надвишава 500 000 евро, следователно по него не е задължително издигането на билборд и постоянна обяснителна табела. Мерките за информация и комуникация по проекта са следните: - Плакат; - Две пресконференции - при започването на СМР и при приключването на проекта; - Две публични събития - първа копка (непосредствено след подписването на Акт образец 2а) и официално въвеждане в експлоатация на обекта (непосредствено след подписването на Акт образец 1(6); - Подготовка, отпечатване и раздаване на дипляни, съдържащи описание на проекта и приноса на ОПОС и КФ. Предвидените мерки за информация и комуникация ще отговарят на изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 към Национална комуникационна стратегия и на изискванията на Насоките за информация и комуникация по проекти, финансирани по ОПОС 2014-2020 г., Contracted Amount: 3 096.00 , Reported Amount: 3 096.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: AVGUSTA KONSULT, Contracted Amount*: 853.16 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VDH, Contracted Amount*: 339 239.59 , Reported Amount**: 438 296.35
  • Contractor: RIMI OOD, Contracted Amount*: 3 096.00 , Reported Amount**: 3 096.00
  • Contractor: UPI Prodzhekts, Contracted Amount*: 26 827.28 , Reported Amount**: 26 772.00
  • Contractor: IVT Consult Ltd, Contracted Amount*: 2 356.80 , Reported Amount**: 2 356.80
  • Contractor: GEOKORP, Contracted Amount*: 2 340.00 , Reported Amount**: 2 340.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Reinforced landslide area, Measure Unit: хектари, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.08 , Reached amount: 0.08
Indicator 2 Population at risk of landslides, Measure Unit: лица, Base Value: 750.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 750.00

Financial Information

Total Project cost 359 859.78 BGN
Grant 359 859.78 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 359 859.78 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 100.00 853.16 0.00 853.16 "АВГУСТА КОНСУЛТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 РИМИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ВДХ АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на Инвестиционен проект, Estimated Amount: 19 010.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на комплексен доклад за съответствие , Estimated Amount: 710.97
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на контролно геодезическо заснемане, Estimated Amount: 1 950.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на Подробен устройствен план, Estimated Amount: 700.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за изпълнение на укрепване свлачище SLV 20.07613-09 на територията на ДПЛУИ – селище Качулка, (бивше селище Качулка), Община Сливен, Estimated Amount: 282 937.03
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изпълнение на укрепване свлачище SLV 20.07613-09 на територията на ДПЛУИ – селище Качулка, (бивше селище Качулка), Община Сливен
    Contractor: VDH
    Contract total funded value: 339 239.59
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за осъществяване на авторски надзор, Estimated Amount: 2 646.07
  • Differentiated position 1: Договор за авторски надзор
    Contractor: UPI Prodzhekts
    Contract total funded value: 3 175.28
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за осъществяване на дейности по информация и комуникация, Estimated Amount: 2 580.00
  • Differentiated position 1: Договор за информация и комуникация
    Contractor: RIMI OOD
    Contract total funded value: 3 096.00
Procedure 8 Subject to due process: Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор, Estimated Amount: 5 292.14
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изпълнение на укрепване свлачище SLV 20.07613-09 на територията на ДПЛУИ – селище Качулка, (бивше селище Качулка), Община Сливен
    Contractor: IVT Consult Ltd
    Contract total funded value: 2 356.80

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN