UMIS Number | BG16M1OP001-5.001-0002-C07 |
Project Name | Technical assistence the capacity of NRIC as beneficiary under OP TTI years 2014-2020 by continuing the best practices identified during the previous period and the inclusion of new measures to achieve the required capacity for preparation, implementation, monitoring and control of projects funded by means of the ESIF |
Beneficiary | 130823243 National Railway Infrastructure Company |
Funding | ERDF ==> Transport and Transport Infrastructure |
Date of the Contract/Order | 03.06.2016 |
Start Date | 01.06.2015 |
End Date | 09.07.2021 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Проектът за техническа помощ включва осигуряване на финансов ресурс за изпълнението на дейности по програмиране/идентифициране, подготовка, управление, наблюдение и контрол на изпълнението на проектите / операциите по ОПТТИ, а именно: Дейност 1. Осигуряване на финансовия ресурс при спазване на разпоредбите на националното законодателство в сферата на заплащането на труда за служителите на дирекция СРИП, в т.ч. месечно възнаграждение и социални и здравни осигурителни вноски съгласно разпоредбите на Кодекса на труда; настаняване и командировъчни; подготовка, организиране и провеждане на специализирани обучения . Дейност 2. Подобряване на материално-техническата база, включително наем, лизинг, покупка и застраховане на оборудване, необходимо на служителите на Дирекция СРИП , в т.ч. доставка на ново компютърно и периферно оборудване, сървърна конфигурация, комуникационно и друго електронно оборудване, консумативи, както и закупуването на лицензи за специализирани софтуерни продукти; доставка на канцеларски материали и консумативи. Дейност 3. Необходимост от обновяване и реорганизация на работни офис площи на 5-ти етаж на администартиванта сграда на бул. „Кн. Мария Луиза“ № 110. Реализацията на дейноста ще осигури благоприятни и здравословни условия на труд, включително архитектурно оформяне на помещенията съобразно нуждите на дирекция СРИП и покупка на работно оборудване, необходимо на служителите. Разходите за осигуряване на финансов ресурс, необходим за изпълнението на дейностите са допустими и съответстват на изискванията на ПМС №189/28.07.2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите, съфинансирани от ЕСИФ, за програмен период 2014-2020 г., (отменящо ПМС №119/20.05.2014 г.) и на разпоредбите на Регламент 1303/2013, Регламент 1304/2013, Регламент 966/2012 и приложимото национално законодателство за финансовата рамка 2014-2020. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Доставено оборудване, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 221.00 , Reached amount: 221.00 |
Indicator 2 | Доставено обзавеждане, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 514.00 , Reached amount: 514.00 |
Indicator 3 | Одобрен идеен/технически/работен проект, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
Indicator 4 | Number of employees (Full-time equivalents, FTEs) whose salaries are co-financed by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 45.80 , Reached amount: 45.08 |
Indicator 5 | Извършени СМР - сгради/съоръжения/инфраструктура, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 416.17 , Reached amount: 416.17 |
Indicator 6 | Number of trainings of employees of Managing Authority and beneficiaries, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 118.00 , Reached amount: 118.00 |
Indicator 7 | Доставени консумативи/материали, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 11 216.00 , Reached amount: 11 216.00 |
Indicator 8 | Number of on the spot checks, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 153.00 , Reached amount: 153.00 |
Indicator 9 | Доставени рекламни материали, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 337.00 , Reached amount: 1 337.00 |
Indicator 10 | Доставени машини/съоръжения/транспортни средства, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00 |
Indicator 11 | Изготвени анализи, доклади и становища, свързани с изпълнението на проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 192.00 , Reached amount: 192.00 |
Total Project cost | 7 884 342.99 BGN |
Grant | 7 884 342.99 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 7 884 342.99 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: „Доставка на ново комуникационно оборудване”,
Estimated Amount: 32 000.00
|
Procedure 2 |
Subject to due process: „Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ",
Estimated Amount: 2 098 070.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: „Изготвяне на стандартизирани документи за подготовка, организиране и възлагане на обществени поръчки в ДП НКЖИ“,
Estimated Amount: 69 999.00
|
Procedure 4 |
Subject to due process: „Специализирани обучения за НКЖИ при управление и изпълнение на дейности по проекти,съфинансирани от ЕСИФ“,
Estimated Amount: 2 110 000.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: Актуализиране на анализ за оценка на потребностите от обучение в ДП НЖКИ и разработената детайлна програма за обучение с идентифицирани теми,
Estimated Amount: 5 000.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: Доставка и монтаж на офис мебелировка и офис електроуреди по обособени позиции,
Estimated Amount: 47 695.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: Доставка и монтаж на щори за работни помещения на 5-ия етаж в сградата на ЦУ на ДП НКЖИ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 8 |
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи. ,
Estimated Amount: 184 366.33
|
Procedure 9 |
Subject to due process: Доставка на ново компютърно и периферно оборудване, комуникационно и друго електронно оборудване, по четири обособени позиции.,
Estimated Amount: 580 140.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ,
Estimated Amount: 2 645 113.00
|
Procedure 11 |
Subject to due process: Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ,
Estimated Amount: 2 713 638.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на Анализ на нуждите от обучения на служителите на дирекция СРИП и други структурни звена на НКЖИ, отговорни за управлението и изпълнението на дейностите по Структурните и Кохезионните фондове,
Estimated Amount: 19 900.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: Извършване на строително-монтажни дейности, необходими за обновяването и реорганизацията на 5-ти етаж от административна сграда находяща се на бул. „Кн. Мария Луиза“ № 110.,
Estimated Amount: 110 000.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: Изготвяне на актуализирани финансови анализи на големите железопътни проекти, във връзка с приключване на програмен период 2007-2013 г. и прилагане на чл. 55 от Регламент 1083/2006,
Estimated Amount: 60 000.00
|
Procedure 15 |
Subject to due process: Изготвяне на доклад за организирано и краткосрочно мигриране към новата техника без създаване на проблеми, неудобства и забавяне ,
Estimated Amount: 2 000.00
|
Procedure 16 |
Subject to due process: Изготвяне на Технически проект за извършване на обновяване и реорганизация и обзавеждане на 5-ти етаж от административна сграда находяща се на бул. „Кн. Мария Луиза“ № 110. - включващ разработки по части – Архитектурно-строителна, Електрическа, ОВиК, ВиК и Обзавеждане,
Estimated Amount: 4 500.00
|
Procedure 17 |
Subject to due process: Изграждане на решение за отказоустойчивост и резервираност на приложенията и информацията с географско разпределение между София и Варна за нуждите на ДП НКЖИ, дирекция СРИП ,
Estimated Amount: 20 000.00
|
Procedure 18 |
Subject to due process: Осигуряване на информация и публичност,
Estimated Amount: 20 000.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN