Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0131-C02
Project Name Patronage care in the Municipality of Belogradchik
Beneficiary 000159458 OBSHTINA BELOGRADCHIK
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 03.06.2021
Start Date 05.04.2021
End Date 30.08.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Белоградчик

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Activities
  • Activity: Патронажна грижа : В тази дейност ще се предоставят всички описани в Направление 1, а именно дейностите: - Представяне на почасови мобилни здравно - социални услуги на нуждаещите се лица с увреждания и възрастни хора; - Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране; - Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. и лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на административни услуги и др. /закупени със средства на потребителя или с други средства различни от тези по настоящата операция/; - Транспорт на персонала, от/до дома на лицата предоставящи патронажни грижи и Осигуряване на лични предпазни средства на персонала. Патронажните услуги - почасови интегрирани здравно - социални услуги в дома, ще бъдат предоставяни съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването Методика за предоставяне на патронажна грижа в рамките на процедура "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 1", като всеки потребител може да ползва услугите при максималния брой - до 2 часа на ден. Дейностите ще започнат с подготовка от м. април 2021. и период на предоставяне на услугата, за която се планира да бъде с продължителност 12 месеца, от м. май 2021г. Подготвителния период обхваща дейностите по извършване на оценка на кандидатите за персонал, които ще предоставят пряко услугите в дома на потребителите. Патронажните грижи ще се предоставят на 25 потребителите, след извършена оценка, като предоставяне на социални услуги се планира за период от 12 месеца. Наетия персонал ще обхваща следните длъжности: 1/2 щ.бр. мед. специалист : фелдшер/мед. сестра, 1/2 щ.бр. сътрудник - социална работа и 2 щ.бр. домашни помощници и 1 щ.бр. снадбител/доставчик, като същите ще бъдат наети на пълен и непълен работен ден, съгласно Кодекса на труда. За наетия персонал ще бъде обособено офис помещение - общинска собственост с необходимата техника. На наетите лица за предоставяне на патронажни грижи ще бъде извършено обучение, което ще допринесе за качествено предоставяне на патронажните грижи. На поне едно от наетите лица, ще се изисква да притежава свидетелство за управление на МПС, с цел осигуряване на бързи и ефективни услуги по обслужване в дома - с цел ефективност и ефикасност на предоставяната услуга - от и до дома на потребителя. Дейностите по осигуряване на психологическо консултиране и подкрепа ще бъдат обезпечени чрез наемане на психолог, който ще осъществява подкрепа на потребителите, както и ще осъществява еднодневна супервизия на персонала нает по проекта, която ще се извършва на всеки шест месеца, или иначе казано - за извършване на 2 еднодневни супервизии на персонала. С лицето ще бъде сключен Граждански договор, за определен брой часове месечно. За извършените консултации, ще представя отчети, графици, и протоколи. Тъй като общината не разполага с развита междуградска и междуселищна мрежа за обществен транспорт, наетия персонал ще ползва личен автомобил или служебен такъв, като при всяко пътуване ще бъде спазен принципа за най-икономичен маршрут и ще бъдат спазени условията и изискванията на Наредбата за командировките в страната. По проекта ще бъдат разходени средства за гориво. Услуги по доставка ще могат да бъдат заявявани и чрез опростена процедура за заявка - по телефона, на мейла или чрез друг вид информационни приложения - нуждата от услуга на карантинирани лица и семейства. На всички наети лице ще бъдат осигурени лични предпазни средства, както и работно облекло. Ще бъде сключен договор за трудова медицина. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 55 558.31
  • Activity: Превенция на COVID - 19 в социалните услуги, ДДД: Дейността обхваща дейностите, съгласно Направление 2, а именно: Въвеждане на мерки за дезинфекция на сграден фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейност, Тетсване на персонала и на потребителите на социалните услуги - ДДД за Ковид -19, Допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд, Осигуряване на компютърна техника, таблети, телефонни апарати и др. електронни устройства. На територията на общината функционират шест социални услуги делегирани от държавата дейност, с общ капацитет 92 места. Щатния персонал служители, на който ще бъде осигурена подкрепа чрез проектните дейности е 59 щ. бр., които са заети от 66 лица. По проекта ще бъдат назначени допълнителни служители - новонаети, които да окажат подкрепа на социалните услуги в създалата безпрецедентна ситуация с КОВИД - 19, като основни дейности ще бъдат вменени на лицата за дезинфекция и хигиена на услугите. За заетия към момента персонал в социалните услуги, ще бъде планирани средства за допълнителни плащания за извънреден труд. По проекта ще бъде закупена техника, която да подкрепи потребителите в социалните услуги. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 133 696.41

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 117.00 , Reached amount: 135.00
Indicator 2 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 80.00
Indicator 3 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 80.00
Indicator 4 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 117.00 , Reached amount: 135.00

Financial Information

Total Project cost 242 110.98 BGN
Grant 242 110.98 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 242 110.98 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN