Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0074-C04
Project Name New opportunities for social support and independent living of disadvantaged people of Svoge Municipality
Beneficiary 000776502 Svoge Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 18.09.2015
Start Date 18.09.2015
End Date 20.08.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Област, Своге

Description

Brief description
Над 10% от населението на община Своге са хора с установена различна степен на увреждане. Те търпят редица ограничения в личен и социален план. Настоящето проектно предложение предвижда разкриване на нова социална услуга:  Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, който ще осигурява комплексна подкрепа за хората с увреждания и хора над 65 г. с невъзможност за самообслужване. Към Центъра ще бъде назначен персонал/ръководител, технически секретар, лични и здравни асистенти, домашни помощници, социални работници/, за  който се предвижда  придобиване на допълнителна квалификация чрез въвеждащо и поддържащо обучение, както и психологическа подкрепа и супервизия. Психологическо консултиране от специалисти, индивидуална и групова  терапия са заложени и за потребителите, в зависимост от техните идентифицирани нужди. Материалното обезпечаване дейността на Центъра включва ремонт, обзавеждане и оборудване  с необходимите материали, мебели и техника, а методическото: разработването на правила, осигуряващи нов  подход при планиране на услугите, ефикасност и ефективност, с възможност за обхващане на най-голям  брой потребители.
С реализирането на предвидените дейности се цели подобряване качеството и разширяване възможностите за самостоятелен живот на хора с увреждания и хора над 65 години в невъзможност за самообслужване от община Своге, чрез предоставяне на иновативна социална услуга в общността и в домашна среда. Специфични цели: 
1.Осигуряване на  дългосрочна здравно-социална грижа за хората в неравностойно положение в община Своге  чрез създаване на  Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. 
2. Връщане на реалния  пазар на труда на безработни лица от общината  и хората, които полагат грижи за близките си с увреждания и повишаване на тяхната квалификация.
3. Даване на възможност на лицата в неравностойно положение да участват активно при планиране на услугата.
Activities
  • Activity: Сформиране на екип по проекта. Организация и управление на проекта: Цел на дейността: Осигуряване на добро управление на проекта по отношение на реализиране на дейностите, целесъобразното и законосъобразно изразходване на средствата и постигане на заложените в проекта цели, резултати и индикатори. Организацията и управлението на проекта ще се осъществява от назначен със заповед на кмета на община Своге екип от 3 члена: ръководител, координатор и счетоводител. На етап кандидатстване е определен само ръководител на проекта. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели, резултати и индикатори за изпълнение. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност по отношение на качеството и срока й за реализация. Управлението на проекта ще се извърши съгласно изискванията на Управляващия орган и нормативната уредба на Република България. Функционирането на екипа ще бъде подчинено изцяло на план-графика на дейностите по проекта и в съответствие с отговорностите и задълженията на всеки един член от екипа, разписани в длъжностните характеристики, които ще бъдат изготвени на етап назначение. Екипът ще провежда регулярни работни срещи, на които ще планира предстоящите задачи, начина на изпълнението им и ще изготвя протоколи от своята работа. Настоящата дейност включва: 1. Организация на всички останали дейности, в съответствие с плана за изпълнение на проекта, контрол за спазване на необходимите процедури и срокове, координиране на действията с избраните изпълнители, текуща комуникация с всички заинтересовани страни, подреждане и съхраняване на документацията по проекта. 2. Комуникация с Управляващия орган: Изготвяне на искания за плащания, технически доклади и финансови отчети, доклади за напредък. Представяне на УО на Искания за верифициране на разходи и плащания за период не по-късно от шест месеца, подкрепени с представяне на междинни и окончателни отчети, направени на базата на действително изпълнени дейности, извършени и верифицирани разходи и след представяне на първични разходооправдателни документи. След приключавне на дейностите по проекта, екипът ще подготви окончателно искане за плащане, придружено от съответните документи, съгласно изискванията на финансиращата организация. Функционирането на екипа ще бъде подчинено на всички изисквания и указания на УО на ОПРЧР, както и с изискванията на договора за безвъзмездна финансова помощ. 3. Мониторинг. По проекта ще се осъществява мониторинг и постоянен контрол върху качеството на предоставянето на услугите за социално включване. Екипът за управление на проекта ще ръководи, контролира и наблюдава процеса по изпълнение на дейностите по проекта, като при констатиране на отклонения от предварително заложените параметри по проекта, своевременно ще бъдат предприемани коригиращи мерки., Contracted Amount: 20 900.00 , Reported Amount: 25 892.52
  • Activity: Информиране и публичност : Цели: Информиране на заинтересованите страни за целите, дейностите и резултатите от проекта. Популяризиране на дейностите по проекта и постигнатите резултати сред широката общественост. Информиране на обществеността за съфинансирането, предоставено от Европейския съюз, чрез Европейски социален фонд и ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Гарантиране на прозрачност в процеса по усвояване на европейските фондове и изпълнението на проекта. Настоящата дейност ще бъде организирана при спазване задължителните изисквания на мерките за информация и комуникация на ЕС и описани подробно в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейностите по информиране и публичност са насочени и към повишаване заинтересоваността на обществото от проблемите на хората с увреждания и засилване на социалната толерантност. В срок от два дни след сключване на договора за БФП на уеб-сайта на община Своге ще бъде публикувана информация, съдържаща кратко описание на проекта, неговите цели и очаквани резултати, обхват, целеви групи,открояване финансовата подкрепа на ЕС, което задължително включва: емблемата на ЕС, упоменаването "Европейския съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 с наименованието на съфинансиращата програма, наименованието на проекта, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представено в български лева. За осигуряване на визуализация по проекта са предвидени следните материали за информация и публичност: • Плакати • Брошури, съдържащи информация за целите, дейностите, целевите групи, срокове и очаквани резултати по проекта • Постоянна обяснителна табела на входа на сградата, в която се помещава Центъра за почасово предоставяне на услеги за социално включване в общността или в домашна среда. За отразяване стартирането на проекта, изпълнението на дейностите и представяне на резултатите от проекта ще бъдат организирани и проведени две конференции: пресконференция за представяне на проекта, предварително анонсирана чрез съобщение на сайта на община Своге и местните медии и след приключване на събитието - публикуване на прессъобщение по местната кабелна телевизия и в бюлетина на общината; ще бъдат поканени 30 участника - представители на Община Своге, други институции на местно и национално ниво, медии и всички заинтересовани страни, на които ще се раздадат информационни материали/изготвените брошури, плакати, папки, презентационни материали, химикалки/. Тя ще осигури присъствие на основната информация за проекта и неговите възможности сред целевите групи и в медиите. По този начин информацията ще достигне до максимален брой хора – преки и косвени бенефициенти. Заключителна пресконференция - представяне на постигнатите резултати, извършените дейности, начина по който ще се осигури устойчивост на услугата; ще бъдат поканени представители на медиите, неправителствени организации, на целевите групи, социални институции. Във всеки документ, който се използва за обществеността или участниците, включително присъствен списък или доказателствен материал изрично ще се посочва, че финансиращата го Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. се осъществява с подкрепата на ЕСФ. През целия период:разгласяване на дейностите от проекта и неговите резултати в разработените документи, материали, отчети и доклади. Всички печатни материали - брошури, плакати, сертификати от проведени обучения, както и покани, папки, тетрадки - дневници, блок-листа ще съдържат: емблемата на ЕС, упоменаването "Европейския съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 с наименованието на съфинансиращата програма, наименованието на проекта, адреса на Единния информационен портал., Contracted Amount: 4 380.00 , Reported Amount: 3 650.00
  • Activity: Организиране и предоставяне на комплексни социални услуги в общността или в домашна среда, отговарящи на потребностите на целевата група: Цел на дейността: Създаване на иновативна социална услуга, която предоставя комплексен набор от услуги на лица с трайни увреждания и възрастни хора над 65 г.с невъзможност за самообслужване, живущи на територията на общината, в зависимост от оценката на нуждите на съответния потребител, с активното му участие при планирането им. Центърът за почасово предоставяне на услуги по същество има институционален характер, собствено административно управление, но без юридическа самостоятелност, назначен персонал, правила за организиране на дейността, вътрешен ред, документация и всички присъщи на дадена организация свойства, задължения и отговорности. Стартирането на Центъра, като услуга се предхожда от материално/ремонт, обзавеждане, оборудване/ и методическо /правила, процедури и документи/ обезпечаване. Предоставянето на комплексни социални услуги се изразява в следното: 1. Предоставяне на почасови услуги за лична помощ на нуждаещите се лица: помощ за поддържане на лична хигиена, хигиена на жилището, помощ при хранене, приготвяне на храна с продукти на потребителя. 2. Битови услуги: закупуване на хранителни продукти, хигиенни материали, лекарства и др. 3. Медицински услуги: измерване на кръвно налягане, кръвна захар, поставяне на инсулин, рехабилитационни услуги, съдействие при настаняване в болница, проследяване приема на лекарства и др. 4.Административни услуги - съдействие при изготвяне и подаване на документи в институции, при снабдяване с помощни средства, куриерска работа и др. 5.Помощ при общуването и поддържането на социални контакти, занимания в центъра, организиране на срещи и др. Вида и продължителността на услугите се осъществяват съгласно ежемесечен индивидуален план за всеки потребител. Предоставянето на социални услуги в Центъра се осъществява въз основата на договор подписан между кмета на общината и потребителя на социалната услуга или неговия законен представител. За предоставянето на почасовите услуги в рамките на проекта, потребителите няма да заплащат месечни такси. Екипът на общинско ниво организира приема на документи от кандидат-потребители и организира оценка на техните потребности за почасово ползване на услуги за социално включване, във времеви период: първи и втори месец от стартиране на проекта. Лицата, които желаят да бъдат включени в социалната услуга подават заявление и изискващите се документи – лично, чрез законния си представител или изрично упълномощено лице, по настоящ адрес в общината. Оценката на индивидуалните потребности на кандидатите се извършва от специалисти, наети на граждански договор с необходимата квалификация. Определянето на индивидуален месечен бюджет за всеки оценен кандидат и класиране е функция на Комисията за оценка и подбор. Комисията извършва оценка на заявения от кандидата индивидуален месечен бюджет, като водещ източник за информация е оценката на потребностите за предоставяне на социалната услуга, извършена от специалистите и желанието на потребителя. Предоставянето на социалната услуга се осъществява по разработен индивидуален план за всеки потребител, съобразно определения индивидуален месечен бюджет – в брой часове. Срокът за предоставянето на услугите в Центъра, в рамките на проекта е 18 месеца. Включването на нови потребители става при: наличие на свободни часове и направена вече социална оценка при първоначалното набиране на потребители и класиране. Кметът на общината или упълномощено от него лице, назначава персонал на Центъра. Персоналът на центъра ще се назначава след извършване на подбор и ще включва предимно безработни лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия. Кандидатите подават заявление и изискващите се документи – лично, или чрез изрично упълномощено лице, по настоящ адрес в общината. Обучението на лицата за предоставяне на социални услуги се извършва преди назначаването им., Contracted Amount: 434 590.00 , Reported Amount: 426 684.14
  • Activity: Текущ ремонт, обзавеждане и оборудване на помещенията, предвидени за предоставяне на социалната услуга: Цел на дейността: Създаване на добра материална база, осигуряваща функционирането на новата социална услуга Разкриването на нова социална услуга с капацитет от над 130 потребители и персонал над 80 човека изисква обезпечаване откъм материален ресурс - помещения, техника, обзавеждане. За персонала, обслужващ Центъра /ръководител и техн.сътрудник/ е необходим най-малкото офис, в който да извършват задълженията си и съхраняват текущата документация, както и да осъществяват комуникация с останалитет назначени лица - предоставящи услугите на потребителите. От друга страна в Своге няма помещение, в което хората с увреждания биха могли да осъществяват социални контакти, групови или индивидуални занимания, както и да получат компетентна помощ. В рамките на проекта се предвиждат дейности за социална подкрепа включващи: административни услуги, социално включване, медицински услуги, психологическа подкрепа. Съществуването на Център в материален, а не само в институционален аспект ще даде възможност за извършване на тези дейности на едно място, както и на потребителите и техните близки да разполагат със сигурност, че могат на определено място да се срещнат със специалисти, на разположение да съдействат и предоставят необходимата услуга или просто ще има място, на което да осъществяват социални контакти, да излязат от домашната обстановка. На етап кандидатстване е приложено решение на Общински съвет за предоставяне на помещения, намиращи се на първи етаж в сградата на читалището, която е общинска собственост за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, както и за запазване на предназначението им за срок не по-малък от три години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване. Това допринася за устойчивостта на резултатите от проектните дейности. Прилагаме становище на главния архитект на община Своге за вида на ремонта. В рамките на тази дейност се предвижда ремонт на следните помещения: основно помещение, с предвидени работни места /за административния персонал на Центъра, както и за социалните работници, които освен в домашни условия ще осъществяват помощ на потребителите и на място, в Центъра/, обособено място за провеждане на занимания, срещи и др., санитарен възел, входно антре, помощно помещение за подреждане и съхраняване на материали, документи и др., предверие към него; обособен отделен вход, пространството около входа. Обзавеждането и оборудването обезпечава извършването на отделните дейности заложени по проекта: бюра и работни столове, компютърна техника, МФУ и цветен принтер, маси и столове за потребителите, обособен кът за срещи и контакти - диван, масичка; шкафове за документи, климатик за отопление, телефон.Компютърната и копирна техника е необходима, както за административното обслужване на новосъздадения Център/ за изпълнение на задълженията на администратор и технически сътрудник/, изготвяне в електронен и хартиен вариант на документацията, свързана с организиране и отчитане дейността на персонала; с потребителите – индивидуални планове, графици, отчетна документация; правилници, процедури и др. свързани с работата на Центъра като институция, осъществяване на комуникация и интернет-връзка с други институции – община, екип по проекта, Дирекция „Социално подпомагане“ и др.; също за: дейността на социалните работници/2 бр./ – административни услуги: попълване на формуляри, осигурен достъп до информационна система на НОИ, АСП и др. институции; съдействие при изготвяне и подаване на документи в институции, при снабдяване с помощни средства и др.; дейности за социално включване: помощ при общуването и поддържането на социални контакти, занимания в центъра, организиране на срещи с презентации и др.; разпространение на презентационни материали, листовки и различна информация, която е в интерес на потребителите. Техническата обезпеченост е предпоставка и за осигуряване устойчивостта на иновативната социалната услуга., Contracted Amount: 24 720.00 , Reported Amount: 21 730.09
  • Activity: Разработване на правила/методология за дейността на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: Цел на дейността: Разписване на детайлни правила за цялостното функциониране на Центъра и превръщането му в работещ модел за социална подкрепа в общността или в домашна среда. Центърът за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда е нова социална услута, специализирана за предоставяне на различни, комплексни, според нуждите на потребителя услуги, а от страна на доставчика трябва да се създаде такъв ред и график, че с наличния персонал да се подкрепят възможно най-голям брой хора с увреждания и хора със затруднения или невъзможност за самообслужване. Ефективността и ефикасността на социалната услуга ще се постигне цялостно, ако съществуват ясно разписани правила, процедури, права и задължения. Методологията ще регламентира процеса на предоставяне на социалната услуга в общността или в домашна среда в съответствие с изискванията на нормативните документи в тази област. Тъй като на практика Центърът за предоставяне на услуги за социално включване обединява различни услуги „Личен асистент“, „Домашен помощник“, „Социален асистент“, „Здравен асистент“ , неговата дейност трябва да бъде в съобразена с изискванията, отнасящи се минималните стандарти за качество на тези услуги, разписани в Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане, Правилника за прилагане на Закона за закрила на детето и Наредбата за критериите и стандартите за социални услуги за деца. Целта на методологията е да даде указания на доставчиците на услугата за нейното качествено предоставяне в практиката, както и да предложи на всички ангажирани институции на местно и национално ниво инструментариум за проследяване, регулиране и подобряване на нейната ефективност. Разписването на правилата ще подпомогне специалистите да развият уменията си за предоставяне на социални услуги в общността, спазвайки основните принципи на зачитане на човешките права и достойнство. Методологията трябва да съдържа подробно описание на различните дейности при предоставянето на социалната услуга Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване, като същевременно формулира специфичните права и отговорности на всички участници в този процес: доставчик –община Своге, персонала за организация и управление на Центъра, персонала, предоставящ услугите, потребителите. В методологията трябва подробно да бъдат разписани: ръководните принципи в процеса на предоставяне на социалната услуга, правила и процедури, организация и управление на социалната услуга, управление на основните рискове, вид и брой персонал, видове услуги, място на извършване на услугите - в дома на потребителя, в Центъра или друго., начин на оценяване на потребителите, образци на документи - дневници, регистри, карта за оценка на потребностите, графици, индивидуален план, длъжностни характеристики на персонала, финансово обезпечаване на дейността., Contracted Amount: 1 500.00 , Reported Amount: 1 250.00
  • Activity: Обучение на персонала за предоставяне на услугите: Цел на дейността: Да се формират подходящи компетентности на одобрените кандидатите за назначаване, като им се предложат по-общи теоретични познания за социалните услуги в общността и в домашна среда и за методите на тяхното приложение в пряката работа с лица в неравностойно социално положение Да получат знания за удовлетворяване на основни потребности, на хората с трайни увреждания. Да се повиши компетентността, свързана с изготвянето и изпълнението на индивидуалните планове. Преди да започнат работа в Центъра, одобрените за назначаване кандидати, които не са преминали идентични обучения в рамките на други проекти с европейско или национално финансиране, преминават въвеждащо обучение. Всички назначени служители преминават поддържащо обучение в периода на предоставяне на услугата. За реализиране на обученията екипът по проекта подготвя формуляри: Списък на лицата, съответно за въвеждащо и поддържащо обучение, график на провеждане, присъствена форма, списък на получилите удостоверение. Задължение на екипа по проекта е проверката за двойно финансиране – дали одобрените кандидати не са преминали идентично обучение. Обучението се провежда в рамките на два дни по 4 часа, в групи по 25 човека. Екипа по проекта осигурява зала/място за провеждане на обучението и материали. Обучението задължително включва следните теми: потребности и права на потребителите на социални услуги; професионална роля и основни задължения, общи познания за необходимите грижи в домашна среда и извън нея, оценка на риска, първа помощ и справяне в кризисна ситуация. Участниците в обучението попълват Карта за участие. Обучителят предава списък на успешно преминалите обучението и им се издава удостоверение. В периода на изпълнение на дейността всички назначени служители преминават поддържащото обучение в рамките на 4 часа., Contracted Amount: 1 660.00 , Reported Amount: 1 390.09
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги: 1.Психологическата подкрепа е насочена към членовете на персонала, която се изразява в консултиране при трудни и специфични ситуации, както и подкрепа и посредничество при разрешаването на конфликти. Нейна цел е изграждането на модел за обективно и емоционално устойчиво професионално поведение, както и поддържане на професионалното самочувствие на специалистите. 2.Персоналът получава групова и индивидуална супервизия. Психологическата подкрепа на персонала се осъществява от наети с договор за услуга двама психолози, които извършват групови и индивидуални консултации във връзка с: изграждането на доверие между потребителя и предоставящия услугата, възможността да се прогнозират действията на потребителите, способността да разбират емоционалното им състояние, умения за самопознание и самоконтрол /способността да се анализират, разпознават и приемат собствените настроения, емоции и движещи сили, както и тяхното влияние върху своите действия и тези на околните/, как да постъпят в кризисна ситуация, запазване на самообладание и умение за вземане на решение. Практиката на предоставящите социални усулги на лица с тежки увреждания изисква да се взимат решения в редица ситуации, включително и рискови. Персоналът трябва да притежава умение за поставяне на професионални граници. С понятието „професионални граници“ се обозначава сферата на професионални действия, отговорности и емоционална ангажираност от страна на личните асистенти, домашните помощници и др. назначен персонал към проблемите на потребителите (докъде стигат те и откъде започват отговорностите на други лица и институции). Психолозите оказват консултиране по предварително обявени теми, при необходимост и при поискване от страна на назначеното лице. Супервизия на персонала ще бъде извършена на два пъти, главно в методическа подкрепа, във връзка с цялостната дейност на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда., Contracted Amount: 2 250.00 , Reported Amount: 2 242.67
  • Activity: Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност: Цели на дейността: Подобряване на психическото състояние и стимулиране пълноценното развитие и изява на потребителя; Психологическата подкрепа е насочена към развитие на уменията за общуване, създаване на социални контакти и социално включване. Психологическата подкрепа се осъществява на базата на оценка на потребностите и индивидуалния план за грижа на потребителя, които са разработени и се актуализират периодично и при необходимост. Ще се използват тестови методики за психологическо изследване от специалиста. Дейности, свързани с психологическа работа с потребители: 1.Индивидуално психологическо консултиране –консултации, специфициране на проблема; работа върху личностни бариери за преодоляване и определяне на критерии за постигане на удовлетворителен резултат; работа с методики, използване на специфични психологически техники за снижаване на напрежението у потребителя за преодоляване на трудности, свързани с неговото физическо и психо-емоционално състояние. Цели - консултирането е ориентирано към здравите страни на личността; консултирането е насочено към настоящето и бъдещето; консултирането обикновено е краткосрочна помощ; ориентирано е към проблеми, обикновено възникващи при взаимодействието на личността към средата; насочено е към изменение на поведението на потребителя, възникнало в резултат на физическото му състояние/увреждане/ 2.Групово психологическо консултиране- работа с методики, консултации за справяне със стреса и повишаване на самооценката, изграждане на основни умения за общуване, формиране на социални умения и контакти в общността - при необходимост се включват лица от близкото социално обкръжение на потребителя. Цели - Групите помагат на хората да споделят открито своите проблеми, да научат повече за себе си като получат полезна информация от водещия и от другите участници. Груповата работа мотивира хората да променят своите обичайни модели на реагиране и да пренесат наученото в реални ситуации. Дискусиите в групата са от значение за потребителя. При участието в група се забелязва, че и други хора преживяват подобни на неговите проблеми. Това спомага да развие интерес и доверие в груповата работа и да почувства релаксиращите ефекти от нея . Използват се различни тестови методики за психологически изследвания от специалиста. 3.Групова Арт-терапия – психотерапия, която използва материали от изобразителното изкуство. Комбинира традиционни психотерапевтични техники с психологичните аспекти на творческия процес. Цели - В арт-групите потребителите имат пълната свобода да творят, да развиват талант, което ги избавя от негативните емоции, имат възможност да се дистанцират от заобикалящите ги обстоятелства чрез творческа дейност, която доказано помага за освобождаване на стреса. Средства – използват се материали от изобразителното изкуство. 4.Индивидуална Арт-терапия – психотерапия, която използва материали от изобразителното изкуство. Комбинира традиционни психотерапевтични техники с психологичните аспекти на творческия процес Цели -Предлага специфични възможности за общуване. Арт-терапията създава възможност за една форма на невербална „аналогова” комуникация, което е особено ценно терапевтично средство при лица с по-изразени разстройства в общуването, затруднения в словесната експресия, бедни социални контакти, нарушения във възприятията и др. Включването в една непозната до този момент форма на комуникация способства за премахването на множество бариери. Обратната информация, която човек получава от творческия продукт е много богата. Произведението дава много нова и синтезирана информация, увеличаваща широтата на неговото себепознание и възприемането на собствената личност като единна цялост., Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 9 590.45

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Cultural Center "Gradiste 1907", Contracted Amount*: 2 880.00 , Reported Amount**: 1 325.04
  • Contractor: Natalina, Contracted Amount*: 298.71 , Reported Amount**: 298.71
  • Contractor: Iliya, Contracted Amount*: 200.01 , Reported Amount**: 400.02
  • Contractor: Tsvetomira, Contracted Amount*: 267.27 , Reported Amount**: 267.27
  • Contractor: Snezhanka, Contracted Amount*: 306.56 , Reported Amount**: 306.56
  • Contractor: Elvira, Contracted Amount*: 420.00 , Reported Amount**: 280.00
  • Contractor: Saska, Contracted Amount*: 290.84 , Reported Amount**: 290.84
  • Contractor: KOPYCAN LTD, Contracted Amount*: 781.20 , Reported Amount**: 781.20
  • Contractor: Giga Byte Ltd., Contracted Amount*: 1 579.14 , Reported Amount**: 1 573.45
  • Contractor: Evgenia, Contracted Amount*: 308.00 , Reported Amount**: 616.00
  • Contractor: Elvira, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 2 220.48
  • Contractor: TIK COMPUTERS, Contracted Amount*: 3 825.16 , Reported Amount**: 3 825.17
  • Contractor: Lyudmila, Contracted Amount*: 126.10 , Reported Amount**: 140.39
  • Contractor: Snezhanka, Contracted Amount*: 336.02 , Reported Amount**: 672.04
  • Contractor: Emilia, Contracted Amount*: 275.12 , Reported Amount**: 275.12
  • Contractor: Lyudmila, Contracted Amount*: 1 750.00 , Reported Amount**: 2 506.44
  • Contractor: DI 76 CONSULT, Contracted Amount*: 3 650.00 , Reported Amount**: 3 650.00
  • Contractor: Iliya, Contracted Amount*: 200.07 , Reported Amount**: 990.07
  • Contractor: Natalia, Contracted Amount*: 570.00 , Reported Amount**: 571.10
  • Contractor: Iliya, Contracted Amount*: 290.84 , Reported Amount**: 290.84
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 1 260.00 , Reported Amount**: 1 251.18
  • Contractor: DANI CLIMA LTD, Contracted Amount*: 2 079.99 , Reported Amount**: 2 080.00
  • Contractor: ADOLA 11 Ltd., Contracted Amount*: 1 052.40 , Reported Amount**: 624.00
  • Contractor: Evgenia, Contracted Amount*: 157.21 , Reported Amount**: 157.21
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 4 863.53
  • Contractor: Giga Byte Ltd., Contracted Amount*: 433.44 , Reported Amount**: 433.44
  • Contractor: Valya, Contracted Amount*: 267.27 , Reported Amount**: 267.27
  • Contractor: KL OFFICE LTD, Contracted Amount*: 1 987.26 , Reported Amount**: 1 987.26
  • Contractor: RADOSTINA TASKOVA ET, Contracted Amount*: 7 199.16 , Reported Amount**: 7 199.16
  • Contractor: NIKI-M 2008 EOOD, Contracted Amount*: 1 250.00 , Reported Amount**: 1 250.00
  • Contractor: N.K.V.D. UNION GROUP LTD, Contracted Amount*: 2 637.99 , Reported Amount**: 2 638.00
  • Contractor: KL BUILD LTD, Contracted Amount*: 13 186.92 , Reported Amount**: 13 186.92
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 110.00 , Target amount: 110.00 , Reached amount: 143.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 110.00 , Target amount: 130.00 , Reached amount: 271.00

Financial Information

Total Project cost 500 000.00 BGN
Grant 500 000.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 488 042.45 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация гр. Своге, Estimated Amount: 30 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали по обособени позиции за нуждите на Община Своге., Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: ОП 1
    Contractor: KL OFFICE LTD
    Contract total funded value: 1 987.26
  • Differentiated position 2: ОП 2
    Contractor: KOPYCAN LTD
    Contract total funded value: 781.20
Procedure 3 Subject to due process: Изработка и доставка на материали за информиране и публичност(брошури, плакати, постоянна информационна табела), организиране на пресконференции и публикации в местни или национални медии., Estimated Amount: 4 380.00
Procedure 4 Subject to due process: Изработка на работно облекло на домашни помощници, работещи по проекта, Estimated Amount: 6 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Комплексна индивидуална оценка на потребностите за ползване на улугата "Домашен помощник", Estimated Amount: 2 800.00
Procedure 6 Subject to due process: Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност, Estimated Amount: 10 000.00
Procedure 7 Subject to due process: Обзавеждане и оборудване на помещенията в "ЦППУСВОДС", Estimated Amount: 4 800.00
Procedure 8 Subject to due process: Обучение на одобрени за назначаване кандидати като персонал за предоставяне на услугите, Estimated Amount: 1 300.00
Procedure 9 Subject to due process: Периодична доставка на офис - консумативи за принтери и копирни машини, Estimated Amount: 30 000.00
Procedure 10 Subject to due process: Психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социалните услуги, Estimated Amount: 2 250.00
Procedure 11 Subject to due process: Разработване на правила/методология за дейността на "ЦППУСВОДС", Estimated Amount: 1 500.00
Procedure 12 Subject to due process: Ремонт на помещение, предвидено за Център за предоставяне на услуги за социално включване в общноста и в домашна среда, Estimated Amount: 18 960.00
  • Differentiated position 1: Ремонт на помещение, предвидено за Център за предоставяне на услуги за социално включване в общноста и в домашна среда
    Contractor: KL BUILD LTD
    Contract total funded value: 13 186.92

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN