Identification

UMIS Number BG06RDNP001-2.001-0001-C03
Project Name Establishment of mobile municipal centres (offices) for advisory services of the National Agricultural Advisory Service
Beneficiary 130339616 NATSIONALNA SLUZHBA ZA SAVETI V ZEMEDELIETO
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 22.11.2021
Start Date 22.11.2021
End Date 01.09.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към създаване на 28 общински центрове за консултантски услуги (мобилни офиси) на Национална служба за съвтеи в земеделието (НССЗ). Мобилните офиси ще са самостоятелни териториални звена към НССЗ и ще допълват дейността на областните офиси на Службата. 
Мобилните офиси ще извършват основно следните дейности: предоставяне на съвети и консултации на малки земеделски стопанства; организиране на информационни събития за малки земеделски стопанства в различни населени места; посещения на малки земеделски стопанства за разясняване на условията за кандидатстване по Тематичната подпрограма и други мерки, финансирани чрез ЕЗФРСР и предоставяне на други съвети и консултации, пряко свързани с дейността на земеделските стопанства.
Activities
  • Activity: Подготовка на работни помещения за мобилните общински офиси: Сключване на договор за ползване на помещение за нуждите на 28-те мобилни офиса и извършване на текущи ремонтни дейности при необходимост. На база на вече подадени оферти/уведомления ще се предприемат необходими действия за да се сключат договори със собствениците на офис помещенията, които ще се ползват от експертите на мобилните офиси. Ще се предприемат и необходимите действия за да се осигурят и работните места, в които ще работят шестте координаторите на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, като се определят помещенията, в които те ще бъдат настанени и се обособят работни места в тях., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 9 585.48
  • Activity: Осигуряване на офис обзавеждане : Осигуряване на офис обзавеждане (климатици, мебели и друго офис обзавеждане) за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), в т.ч. провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на обзавеждането в офис помещението. Закупуването на офис обзавеждането е с цел осигуряване на нормални условия за работа на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, Contracted Amount: 194 679.50 , Reported Amount: 157 255.26
  • Activity: Осигуряване на офис техника/оборудване и софтуер: Осигуряване на офис техника/оборудване и софтуер (компютърни конфигурации, мултифункционално устройство (МФУ)- черно-бяла копирна система, мултифункционално компактно (лесно преносимо) устройство, телефонни апарати, софтуерни лицензи за антивирусна защита и др. ) за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) в т.ч. провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на техниката в офис помещението; Закупуването на офис техника е необходимо с цел качествено и своевременно изпълняване на служебните задължения в т.ч. чрез закупването на: - компютърни конфигурации и лаптоп – ще бъде осигурена възможност за работа от различни места в обхвата на мобилния офис (МО), в това число при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни; - МФУ преносимо - ще бъде осигурена възможност за отпечатване и разпространение на допълнителна информация, свързана с дейността на консултираните лица, от различни точки в обхвата на МО, в това число при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни. - Телефони – осъществяване на комуникация със земеделските стопани, координаторите на централно ниво и други институции свързани с дейността на МО, използване на GPS апликация с цел точно и бързо локализиране и достигане до различни населени места и земеделски стопанства, както и заснемане на снимков материал при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни; - Мултимедия - За улесняване трансфера на знания чрез визуално представяне на актуална информация, в това число по мерки и схеми финансиране от ЕЗФРСР, специализирана информация в областта на растениевъдството, животновъдството и аграрната икономика; - Софтуерен лиценз – с цел повишаване на информационната сигурност и опазване личните данни на земеделските стопани от нерегламентиран достъп; , Contracted Amount: 430 329.84 , Reported Amount: 403 084.07
  • Activity: Осигуряване на служебни автомобили за нуждите на МО : Осигуряване на служебен автомобил за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) в т.ч. провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнител за закупуване и доставка на автомобила. Чрез закупуването на автомобилите ще се гарантира осъществяването на служебни пътувания, в това число достигане до земеделските стопани чрез посещение на място в стопанствата и провеждане на изнесени приемни., Contracted Amount: 1 227 450.00 , Reported Amount: 1 226 946.00
  • Activity: Провеждане на обществена поръчка за предпечат и печат на информационни материали;: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите свързани с предпечат и печат на информационни материали за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси , съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 10 516.80
  • Activity: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите, свързани с осигуряване на логистика при организиране на информационни събития: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите свързани с осигуряване на логистика при организиране на информационни събития за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 65 710.80
  • Activity: Провеждане на конкурс и избор на експерти за работа в МО.: Провеждане на конкурс и избор на експерти за работа в МО., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Назначаване и обучение на експертите за работа в МО;: Назначаване и обучение на експертите за работа в МО;, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на съветнически и консултантски услуги: Предоставяне на съветнически и консултантски услуги от 28-те мобилни офиса при предоставяне на съветническите и консултантски услуги в т.ч.: -предоставяне на съвети и консултации на земеделски стопани (основно на малки земеделски стопани, които попадат в границите на определението за малко земеделско стопанство по Тематичната подпрограма за развитие на малките земеделски стопанства) в т.ч. разясняване на условията и изискванията за кандидатстване по специално насочените към тях подмерки и мерки по Програмата за развитие на селските райони, както и по други схеми и мерки, финансирани чрез Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР); -предоставяне на други съвети и консултации, пряко свързани с дейността на земеделските стопанства; -посещения на земеделски стопанства (основно малки стопанства) за разясняване на условията за кандидатстване по Тематичната подпрограма и по други мерки; -организиране и провеждане на изнесени приемни в населени места попадащи в обхвата на МО; Координиране, контролиране и подпомагане от шестте регионални координатори и двамата координатори на централно ниво на служителите в 28-те мобилни офиса при предоставяне на съветническите и консултантски услуги , Contracted Amount: 7 824 000.00 , Reported Amount: 1 219 999.92
  • Activity: Организиране и провеждане на информационни събития : Организиране и провеждане на информационни събития (основно за малки земеделски стопанства) на общинско и регионално ниво, свързани с дейността на мобилните офиси, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), Contracted Amount: 484 800.00 , Reported Amount: 33 696.00
  • Activity: Разпространение на информационни материали: Изготвяне, отпечатване и разпространение на информационни материали (основно за малки земеделски стопанства), съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), Contracted Amount: 92 946.00 , Reported Amount: 5 443.20
  • Activity: Ресурсно обезпечаване на създадените мобилни офиси: Осигуряване на необходимите ресурси ( в т.ч. офис консумативи, гориво, консумативи, комуникации и др.) за нормалната дейност на служителите в 28-те мобилни офиси и шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, както и поддържане на помещенията в които те работят, Contracted Amount: 1 185 600.00 , Reported Amount: 133 908.48

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Sunay, Contracted Amount*: 16 200.00 , Reported Amount**: 5 312.90
  • Contractor: ESPAS AUTO LTD, Contracted Amount*: 1 226 946.00 , Reported Amount**: 1 226 946.00
  • Contractor: LIREX BG Ltd., Contracted Amount*: 39 816.00 , Reported Amount**: 31 852.80
  • Contractor: Gergana, Contracted Amount*: 10 800.00 , Reported Amount**: 4 272.58
  • Contractor: JAR Clima Ltd, Contracted Amount*: 82 656.00 , Reported Amount**: 82 656.00
  • Contractor: CENTER PRO, Contracted Amount*: 400 776.00 , Reported Amount**: 99 406.80
  • Contractor: HEDI KOMPUTERS LTD, Contracted Amount*: 170 796.00 , Reported Amount**: 170 796.00
  • Contractor: The Partners, Contracted Amount*: 118 440.00 , Reported Amount**: 118 440.00
  • Contractor: J B ELECTRONICS LTD, Contracted Amount*: 29 142.48 , Reported Amount**: 29 142.48
  • Contractor: EA PRINT Ltd, Contracted Amount*: 44 016.00 , Reported Amount**: 15 960.00
  • Contractor: "BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 268.46
  • Contractor: CALDERRA, Contracted Amount*: 12 234.24 , Reported Amount**: 12 234.24
  • Contractor: ARMEEC INSURANCE JOINT STOCK COMPANY, Contracted Amount*: 1 370.88 , Reported Amount**: 1 370.88
  • Contractor: GENERALI INSURANCE AD, Contracted Amount*: 28 311.15 , Reported Amount**: 28 877.45
  • Contractor: CANTEK, Contracted Amount*: 10 370.22 , Reported Amount**: 10 370.22
  • Contractor: PROFI TRADE Ltd., Contracted Amount*: 64 868.93 , Reported Amount**: 74 599.26
  • Contractor: ZK LEV INS AD, Contracted Amount*: 28 877.45 , Reported Amount**: 28 877.45
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

None

Financial Information

Total Project cost 10 226 232.45 BGN
Grant 9 801 404.33 BGN
Self amount 424 828.12 BGN
Total actual amounts paid 4 044 154.87 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на Национална служба за съвети в земеделието, Estimated Amount: 85 313.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на Национална служба за съвети в земеделието"
    Contractor: GENERALI INSURANCE AD
    Contract total funded value: 28 311.15
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на автомобили, Estimated Amount: 1 227 450.00
  • Differentiated position 1: „Доставка и гаранционно (сервизно) обслужване на 35 (тридесет и пет) броя фабрично нови автомобили за нуждите на Национална служба съвети в земеделието (НССЗ)“
    Contractor: ESPAS AUTO LTD
    Contract total funded value: 1 226 946.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на климатична техника за офис помещения., Estimated Amount: 83 580.00
  • Differentiated position 1: Доставка на климатична техника за офис помещения на Национална служба съвети в земеделието (НССЗ)“
    Contractor: JAR Clima Ltd
    Contract total funded value: 82 656.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на офис обзавеждане, Estimated Amount: 194 679.50
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на офис мебели и обзавеждане за нуждите на Национална служба за съвети в земеделието (НССЗ)
    Contractor: PROFI TRADE Ltd.
    Contract total funded value: 64 868.93
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на офис техника за нуждите на Национална служба съвети в земеделието (НССЗ)“ с шест обособени позиции: Обособена позиция №1- Доставка на компютърни конфигурации и оборудване; Обособена позиция №2 – Доставка на черно-бели копирни системи (МФУ)- принтер, скенер и копир; Обособена позиция №3 –Доставка на мултифункционални копактни (лесно преносими) устройства- принтер, скенер и копир; Обособена позиция №4 – Доставка на мултимедийни проектори с подвижен прожекторен екран; Обособена позиция №5 – Доставка на телефонни апарати - стационарни и мобилни устройства; Обособена позиция №6 – Доставка на антивирусен софтуер (лиценз/и за софтуер за антивирусна защита) на 64 броя преносими компютри. , Estimated Amount: 358 608.20
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №6 – Доставка на антивирусен софтуер (лиценз/и за софтуер за антивирусна защита) на 64 броя преносими компютри
    Contractor: CALDERRA
    Contract total funded value: 12 234.24
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №1- Доставка на компютърни конфигурации и оборудване
    Contractor: HEDI KOMPUTERS LTD
    Contract total funded value: 170 796.00
  • Differentiated position 3: 2 Обособена позиция №2 – Доставка на черно-бели копирни системи (МФУ)- принтер, скенер и копир
    Contractor: The Partners
    Contract total funded value: 118 440.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №3 –Доставка на мултифункционални копактни (лесно преносими) устройства - принтер, скенер и копир
    Contractor: CANTEK
    Contract total funded value: 10 370.22
  • Differentiated position 5: Обособена позиция №4 – Доставка мултимедийни проектори с подвижен прожекторен екран
    Contractor: LIREX BG Ltd.
    Contract total funded value: 39 816.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция № 5 „Доставка на телефонни апарати - стационарни и мобилни устройства“
    Contractor: J B ELECTRONICS LTD
    Contract total funded value: 29 142.48
Procedure 6 Subject to due process: Логистика при организиране на информационни събития, Estimated Amount: 484 800.00
  • Differentiated position 1: Логистика при организиране на информационни събития за нуждите на Национална служба съвети в земеделието (НССЗ)“
    Contractor: CENTER PRO
    Contract total funded value: 400 776.00
Procedure 7 Subject to due process: Предпечатна и печатна дейност на информационните материали, Estimated Amount: 92 946.00
  • Differentiated position 1: „Предпечатна и печатна дейност на информационни материали за нуждите на Национална служба за съвети в земеделието“
    Contractor: EA PRINT Ltd
    Contract total funded value: 44 016.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN