Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.019-0013-C03
Project Name Equal access to services of everyone
Beneficiary 000320840 LOM MUNICIPALITY
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 19.03.2020
Start Date 01.04.2020
End Date 18.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Лом

Description

Brief description
Проект "Равен достъп до услуги за всeки" предвижда създаване на две нови социални услуги за деца и семейства  и за лица с психични разстройства на територията на община Лом, община Брусарци и община Вълчедръм, а именно:
- Дневен център за подкрепа на деца  с увреждания и техните семейства с капацитет 30 деца;
- Защитено жилище за лица с психични разстройства с капацитет 8 лица.
С цел създаване на условия за подпомагане, взаимопомощ, ефективна защита и социална интеграция на хората с психични разстройства на територията на община Лом, община Брусарци и община Вълчедръм, ще бъдат реализирани следните дейности:
-	Подбор и наемане на персонал, ангажиран в социалните услуги "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства" и " Защитено жилище за лица с психични разстройства";
-	Дейности по настаняване на лица от целевата група в услуга от резидентен тип "Защитено жилище за лица с психични разстройства";
-	Предоставяне на услуга "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства";
-	Предоставяне на услуга "Защитено жилище за лица с психични разстройства".
Дейностите са основани на социална работа, като ще се прилага индивидуален подход, съобразен с конкретните потребности на всяко лице с психични разстройства.

Реализирането на дейностите по проекта ще създаде условия за предоставянето на нови услуги в общността на територията на община Лом, община Брусарци и община Вълчедръм, за които е изградена подходяща инфраструктура със средства от Оперативна програма "Региони в растеж".
Проектът ще се реализира в съответствие с Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия "Визия за деинституционализация на децата в Република България" и Карта на услугите за подкрепа в общността и в семейната среда и Карта на резидентните услуги по процедура BG16RFOP001-5.001.
Activities
  • Activity: Подбор и наемане на персонал, ангажиран в социалните услуги "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства" и "Защитено жилище за хора с психични разстройства": Дейността цели подбор и сключване на трудови договори с персонала на двете нови услуги. 3. Подбор на персонал, предоставящ социалната услуга "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства". 4. Подбор на персонал, предоставящ социалната услуга от резидентен тип "Защитено жилище за лица с психични разстройства". Длъжностите и числеността в двете услуги ще бъдат съобразени с Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социални услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012 година на министъра на труда и социалната политика. За социалната услуга от резидентен тип "Защитено жилище за лица с психични разстройства" с капацитет 8 лица и препоръчителен коефициент 0,8% ще бъдат наети минимум 7,5 лица. За социалната услуга "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства" с капацитет 30 лица и препоръчителен коефициент 0,4% ще бъдат наети минимум 13 лица. Конкурсът за подбор на персонала на двете нови услуги ще се проведе по различно време, поради обвързаността на дейността с приключване на строително-ремонтните дейности, финансирани по ОПРР. Със заповед на кмета ще бъдат обявени конкурси - по документи и събеседване, като с одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори по КТ. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейности по преместване на децата от целевата група и настаняването им в услуга от резидентен тип "Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст": Дейността по преместване на децата от целевата група и настаняването им в услуга от резидентен тип "Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст" е свързана единствено с подготовката на физическото им преместване, както и самото преместване. Планира се да бъде за период не повече от 6 месеца, преди реалното предоставяне на услугата или до запълване на капацитета. Наетите специалисти от Дейност 1 за предоставяне на услуга "Преходно жилище за деца от 15-18-годишна възраст" ще участват пряко в процеса на преместване на децата. За осъществяване на срещи по преместването и самото преместване ще бъде осигурен служебен автомобил, а за командированите лица ще бъдат осигурени командировъчни разходи, съгласно Наредба за командировките в страната. Предвидени са и разходи за храна на потребителите, консумативи и материали за услугата, както и режийни разходи. В случай, че се запълни определеният капацитет от 8 места на услугата "Преходно жилище за деца от 15-18-годишна възраст" преди приключване на подготвителния период от 6 месеца, разходите ще се отчитат съгласно стойностите, регламентирани за съответната услуга от деня, следващ деня на запълване на капацитета., Contracted Amount: 10 154.85 , Reported Amount: 10 154.85
  • Activity: Предоставяне на услуга "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства": Дейността е насочена към създаване на нов тип социално-консултативна услуга "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства", която да осигурява ежедневни, полудневни и почасови услуги на 30 деца с увреждания и консултативна подкрепа на техните родители. Предвижда се консултативните услуги и подкрепа да се предоставят на 60 родители и/или лица полагащи грижа за децата с увреждания в семейството. В Центъра ще се предоставят услуги за стимулиране развитието на децата, осигуряване на цялостна грижа за тях през деня, задоволяване на техните образователни потребности, двигателна и логопедична рехабилитация, организация на свободното време и др. Услугите ще се предоставят от мултидисциплинарен екип от специалисти с цел създаване на условия за социално включване на децата, стимулиране развитието им и най-пълно удовлетворяване на потребностите им. Екипа в Центъра ще работи в няколко направления: 1. „Дневна или полудневна форма на грижа за деца с увреждания” - Задоволяване на ежедневните потребности, развитие на навици и умения за самостоятелен живот, рехабилитационна подкрепа -двигателна и логопедична, групи по арт-терапия и трудотерапия и др. 2. „Почасови специализирани услуги” – включва услуги, предоставяни от психолог, логопед, рехабилитатор, педагог. 3. „Работа с родители” - информиране, консултиране и обучения за повишаване на родителския капацитет, подобряване на грижите за детето с увреждания; специфика на конкретното увреждане, организиране и провеждане на групи за самопомощ и др. За ефективната работа на услугите ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи, дидактически и обучителни пособия и игри. За децата, които ползват дневна или полудневна форма на грижа ще се предоставя хранене. Цялостното оборудване на Центъра е осигурено по проект „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом" с Договор № BG16RFOP001-5.001-0006-C01, финансиран от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г. По настоящия проект ще бъдат закупени: цифров фотоапарат, пожарогасители, медицинско оборудване /апарат за кръвно налягане, стетоскоп, глюкомер, теглилка с ръстомер, аспиратор, термометри и др./, Комбиниран стол за баня и тоалет 3:1 /тоалетен стол, стол за баня, транспортна количка/ и др. По проект "Община Лом- в грижа за децата", по схема "Услуги за ранно детско развитие" се предоставя комплекс от интегрирани услуги за ранно детско развитие на над 230 деца от 0 до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители. По проекта е закупен специализиран бус, но обслужваните потребители по петте услуги, които предоставя Центъра са на пълен капацитет и той не може да бъде използван за нуждите на новата услуга. В община Лом са включени както град Лом, така и 9 прилежащи села. По данни на ДСП - Лом на територията на общината има 101 деца с увреждания, потенциални потребители на услугите. Населението е с ниски доходи, транспортната мрежа е слабо развита и достъпа до градска част е затруднен. Всичко това налага закупуване на специализирано транспортно средство за нуждите на новата услуга. Това ще бъде условие за достъпност до социалната услуга, за по-голям брой потребители и предпоставка за социално включване, както и превенция на настаняването на деца с увреждания в специализирана институция. Община Лом предвижда да закупи бус/микробус брой места минимум 6+1 с възможност за преконфигурация за обособени места за инвалидни колички - мин. 2 бр. места - оборудвани с необходимите сертифицирани специализирани лайсни на пода за закрепване на колички, с което местата стават минимум 8+1. По време на реализирането на проектните дейности няма да се заплащат такси от потребителите на услугите., Contracted Amount: 695 914.92 , Reported Amount: 618 490.71
  • Activity: Предоставяне на услуга "Дейности по настаняване на лица от целевата група в услуга от резидентен тип " Защитено жилище за лица с психични разстройства".: Услугите предоставяни в социалната услугата „Защитено жилище за лица с психични разстройства“ ще отговарят изцяло на критериите и стандартите предвидени в Наредбата за качеството на социалите услуги. Дейностите ще са основани на социална работа, като се прилага индивидуален подход, съобразен с конкретните потребности на всяко настанено лице с психични разстройства. Организацията на дейностите в Защитеното жилище ще бъде насочени към: -Създаване на условия за подпомагане, взаимопомощ, ефективна защита и социална интеграция на потребителите на услугата; -Осъщетвяване на дейности за постигане на социално включване и възстановяване на изгубените социални умения и навици; -Осигуряване на пълноценен и самостоятелен начин на живот в подходяща среда, близка до семейната с възможност за подкрепа и изява; На всеки потребител ще бъде изготвена индивидуална оценка на потребностите. Дейностите по предоставяне на услугата, както и свързани с организацията на обслужването ще бъдат изцяло съобразени с методиката за условията и реда за предоставяне на социалната услугата „Защитено жилище“. Социалната услуга отговаря на изискванията за регламентираните критерии и стандарти, включващи: местоположение, материална база, хранене, здравни грижи, образователни услуги и информация, организация на свободното време и личните контакти, квалифициран персонал. Дейността ще стартира веднага след настаняването на лицата в услугата и след запълване на капацитета. Потребители на услугата ще бъдат 8 лица с психични разстройства С подкрепата на персонала ще се формират и затвърждават умения за водене на пълноценен самостоятелен живот и ще се осъществяват дейности за постигане на социално включване с възможност за подкрепа и изява. Потребителите ще имат възможност да бъдат включени в допълнителни съпътстващи социални услуги. , Contracted Amount: 168 065.03 , Reported Amount: 168 065.03

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: FINES - 2020 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 275.00
  • Contractor: MEDAP KONSULT OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 396.00
  • Contractor: KER TOKI POWER AD, Contracted Amount*: 16 000.00 , Reported Amount**: 1 151.29
  • Contractor: MOUSETOYS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 155.30
  • Contractor: TINI TOYS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 503.51
  • Contractor: MURA 2001 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 537.00
  • Contractor: LILI TOYS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 474.74
  • Contractor: UCHMAG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 918.70
  • Contractor: LOMSKI APTEKI EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 440.24
  • Contractor: ET ELREMONTI-IVAILO STOEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 28.70
  • Contractor: Adapt.bg, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 840.00
  • Contractor: SOLARSHOP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 931.73
  • Contractor: EA 2015 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 24.00
  • Contractor: TRANS KO 04 EOOD, Contracted Amount*: 4 860.00 , Reported Amount**: 444.88
  • Contractor: KOOPERACIA PANDA, Contracted Amount*: 1 839.99 , Reported Amount**: 489.73
  • Contractor: CEZ Elektro Bulgaria AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 173.86
  • Contractor: ZORA EM EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 392.50
  • Contractor: EL Distribution LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 521.00
  • Contractor: MEDMAG OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 778.00
  • Contractor: BMB LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 500.00
  • Contractor: DARTON GEORGIEVI 1 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 590.70
  • Contractor: PUFOMANIYA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 559.00
  • Contractor: Blaniko, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 750.15
  • Contractor: EUROLUCS-99, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 109.00
  • Contractor: X Security Ltd, Contracted Amount*: 3 900.00 , Reported Amount**: 1 107.68
  • Contractor: TIT OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 280.98
  • Contractor: MOST ENERGY AD, Contracted Amount*: 91 568.00 , Reported Amount**: 11 670.16
  • Contractor: ET VERJI - ZOIA VERGILOVA, Contracted Amount*: 32 596.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INKOMM LTD, Contracted Amount*: 1 420.40 , Reported Amount**: 804.00
  • Contractor: SD DELTA V G FERDINANDOV I S IE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 272.39
  • Contractor: STELI O6 EOOD, Contracted Amount*: 32 682.72 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ILINEKS EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 330.00
  • Contractor: DAVIDOV SECURITY EOOD, Contracted Amount*: 10 246.14 , Reported Amount**: 2 426.52
  • Contractor: OMNICAR AUTO, Contracted Amount*: 66 900.00 , Reported Amount**: 66 900.00
  • Contractor: STEMO, Contracted Amount*: 699.00 , Reported Amount**: 699.00
  • Contractor: ENERGO-PRO Energiini uslugi EAD, Contracted Amount*: 46 000.00 , Reported Amount**: 38.48
  • Contractor: ET VENI VERONIKA EVTIMOVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 419.82
  • Contractor: ET ASKOM-KANCHO TRICHKOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 411.00
  • Contractor: ALVIDEN EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 177.90
  • Contractor: EF EDNO OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 206.00
  • Contractor: MEDILINK 2001 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 025.50
  • Contractor: V i K OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 32.29
  • Contractor: REFRESH-2015 EOOD, Contracted Amount*: 10 200.00 , Reported Amount**: 9 315.39
  • Contractor: TRIMEKS INVEST EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 229.95
  • Contractor: KRISTAL OIL EOOD, Contracted Amount*: 70 403.07 , Reported Amount**: 5 452.83
  • Contractor: VAIMS KLIMA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 770.00
  • Contractor: „Furniture Videnov” Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 478.00
  • Contractor: DDD INSEKTA KONTROL EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 140.00
  • Contractor: ET SIPTOM-V-PAVEL PAVLOV, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 851.62
  • Contractor: Antoaneta, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 609.51
  • Contractor: AL EK PLAST EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 269.55
  • Contractor: SVETLINA-2003-VRATSA, Contracted Amount*: 2 398.90 , Reported Amount**: 1 378.84
  • Contractor: TIVV 1 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 493.76
  • Contractor: ET TELEVIZIONEN SERVIZ-C.KIRILOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 50.10
  • Contractor: Lider Trend EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 118.29
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 6 722.08 , Reported Amount**: 2 802.02
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Хора с увреждания (специфичен индикатор), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Children and youth receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 8.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Children and youth in institutional care, covered by the deinstitutionalization measures, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Хора с увреждания, получаващи социални и здравни услуги в общността (специфичен индикатор), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00

Financial Information

Total Project cost 844 860.84 BGN
Grant 844 860.84 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 844 860.84 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 360.00 0.00 360.00 РЕФРЕШ-2015 ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрацията на община Лом, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри” ; Обособена позиция № 2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”, Estimated Amount: 52 033.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри”
    Contractor: KOOPERACIA PANDA
    Contract total funded value: 1 839.99
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”
    Contractor: REFRESH-2015 EOOD
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 2 Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрацията на община Лом, по обособени позиции, както следва:Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри” ;Обособена позиция № 2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”“, Estimated Amount: 37 075.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри”
    Contractor: REFRESH-2015 EOOD
    Contract total funded value: 8 100.00
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на горива за нуждите на общинска администрация гр. Лом, общинските детски градини, детски ясли, специализирани институции и социални услуги в Община Лом за отоплителен период 2020-2021 г." по 3 обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: "Доставка на дизелово гориво за отопление" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: "Доставка на въглища за отопление" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: "Доставка на пелети за отопление", Estimated Amount: 162 198.12
  • Differentiated position 1: "Доставка на горива за нуждите на общинска администрация гр. Лом, общинските детски градини, детски ясли, специализирани институции и социални услуги в Община Лом за отоплителен период 2020-2021 г." по 3 обособени позиции: ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: "Доставка на пелети за отопление"
    Contractor: KRISTAL OIL EOOD
    Contract total funded value: 1 666.67
Procedure 4 Subject to due process: "Доставка на горива за нуждите на общинска администрация гр. Лом, общинските детски градини, детски ясли, специализирани институции и социални услуги в Община Лом за отоплителен период 2021-2022 г." по 3 обособени за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: "Доставка на пелети за отопление", Estimated Amount: 56 250.00
  • Differentiated position 1: Доставка на пелети
    Contractor: KRISTAL OIL EOOD
    Contract total funded value: 3 240.00
Procedure 5 Subject to due process: "Доставка на горива за нуждите на общинска администрация гр. Лом, общинските детски градини, детски ясли, специализирани институции и социални услуги в Община Лом за отоплителен период 2022-2023 г." по 3 обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: "Доставка на дизелово гориво за отопление" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: "Доставка на въглища за отопление" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: "Доставка на пелети за отопление", Estimated Amount: 182 700.00
  • Differentiated position 1: Доставка на пелети
    Contractor: KRISTAL OIL EOOD
    Contract total funded value: 11 340.00
Procedure 6 Subject to due process: “Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП „Чистота“, Estimated Amount: 547 468.84
  • Differentiated position 1: “Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП „Чистота“.
    Contractor: KRISTAL OIL EOOD
    Contract total funded value: 5 742.80
Procedure 7 Subject to due process: “Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и структурните и звена“, Estimated Amount: 524 567.70
  • Differentiated position 1: “Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и структурните и звена“
    Contractor: KRISTAL OIL EOOD
    Contract total funded value: 5 213.60
Procedure 8 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА НАЕЕ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛ,КООРДИНАТОР НА СБГ, ЗА НИСКО И СР. НАПРЕЖЕНИЕ С ПЪЛНО АДМ. НА ИНФ. ПОТОК С ЕСО И ПОЕМАНЕ НА РАЗХОДИТЕ ЗА НЕБАЛАНСИ ЗА ОБЕКТИ НА ОБЩИНА ЛОМ”, Estimated Amount: 215 882.00
  • Differentiated position 1: „ДОСТАВКА НА НАЕЕ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛ,КООРДИНАТОР НА СБГ, ЗА НИСКО И СР. НАПРЕЖЕНИЕ С ПЪЛНО АДМ. НА ИНФ. ПОТОК С ЕСО И ПОЕМАНЕ НА РАЗХОДИТЕ ЗА НЕБАЛАНСИ ЗА ОБЕКТИ НА ОБЩИНА ЛОМ”
    Contractor: MOST ENERGY AD
    Contract total funded value: 45 784.00
Procedure 9 Subject to due process: „Доставка на нетна електрическа енергия за нуждите на Община ЛОМ и включване в стандартна балансираща група”, Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на нетна електрическа енергия за нуждите на Община ЛОМ и включване в стандартна балансираща група”
    Contractor: MOST ENERGY AD
    Contract total funded value: 45 784.00
  • Differentiated position 2: Кер Токи Пауър АД
    Contractor: KER TOKI POWER AD
    Contract total funded value: 16 000.00
Procedure 10 Subject to due process: „Доставка на техническо оборудване за нуждите на Община Лом по обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 „Доставка на компютърна техника и периферия“ 2. Обособена позиция 2 „Доставка на копирни системи“ 3. Обособена позиция 3 „Доставка на цифров фотоапарат по проект BG05M9OP001-2.019-0013-C01 "Равен достъп до услуги за всяко дете", финансиран по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № от ИСУН - BG05M9OP001-2.019-0013-C01 /РД-05-21 от дата 28.01.2020 г. 4. Обособена позиция 4 „Доставка на цифров фотоапарат за нуждите на Община Лом“ , Estimated Amount: 36 423.34
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 3 „Доставка на цифров фотоапарат по проект BG05M9OP001-2.019-0013-C01 "Равен достъп до услуги за всяко дете", финансиран по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № от ИСУН - BG05M9OP001-2.019-0013-C01 /РД-05-21 от дата 28.01.2020 г.
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 699.00
Procedure 11 Subject to due process: „Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на Община Лом, ОП „Чистота“ и всички второстепенни разпоредители с бюджетни средства, съгласно приложената спецификация по три обособени позиции, Estimated Amount: 130 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3 – извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните специални автомобили обслужващи Община Лом, ОП „Чистота“ и всички второстепенни разпоредители с бюджетни средства, съгласно приложената спецификация.
    Contractor: ET SIPTOM-V-PAVEL PAVLOV
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 12 Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрацията на община Лом, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри”, съгласно "Техническа спецификация". Обособена позиция №2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”, съгласно "Техническа спецификация"., Estimated Amount: 26 250.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”, съгласно "Техническа спецификация".
    Contractor: REFRESH-2015 EOOD
    Contract total funded value: 1 500.00
Procedure 13 Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри за нуждите на администрацията на община Лом“, Estimated Amount: 27 500.00
  • Differentiated position 1: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри за нуждите на администрацията на община Лом
    Contractor: TRANS KO 04 EOOD
    Contract total funded value: 3 500.00
Procedure 14 Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на администрация на Община Лом, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на администрация на Община Лом»
    Contractor: TRANS KO 04 EOOD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 15 Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на администрация на Община Лом“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на администрация на Община Лом»
    Contractor: TRANS KO 04 EOOD
    Contract total funded value: 360.00
Procedure 16 Subject to due process: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1. „ Предоставяне на мобилна телефонна услуга “ Обособена позиция № 2. „ Предоставяне на фиксирана телефонна услуга ” Обособена позиция № 3. „Предоставяне на интернет достъп ” , Estimated Amount: 38 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1. „ Предоставяне на мобилна телефонна услуга “
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 1 450.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 3. „Предоставяне на интернет достъп ”
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 1 450.00
Procedure 17 Subject to due process: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Предоставяне на фиксирана телефонна услуга”. Обособена позиция №2: „Предоставяне на интернет достъп”, Estimated Amount: 36 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №2: „Предоставяне на интернет достъп”
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 18 Subject to due process: „ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДАЛЕКОСЪОБЩИТЕЛНИ УСЛУГИ ЧРЕЗ ОБЩЕСТВЕНА ДАЛЕКОСЪОБЩИТЕЛНА ПОДВИЖНА КЛЕТЪЧНА МРЕЖА ПО СТАНДАРТ GSM/UMTS С НАЦИОНАЛНО ПОКРИТИЕ”, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие”.
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 19 Subject to due process: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП "Чистота"., Estimated Amount: 420 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП "Чистота".
    Contractor: KRISTAL OIL EOOD
    Contract total funded value: 21 600.00
Procedure 20 Subject to due process: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП „Чистота., Estimated Amount: 352 334.50
  • Differentiated position 1: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП „Чистота“.
    Contractor: KRISTAL OIL EOOD
    Contract total funded value: 21 600.00
Procedure 21 Subject to due process: Доставка на ново специализирано транспортно средство - бус/микробус за нуждите на проекта., Estimated Amount: 58 333.33
  • Differentiated position 1: Доставка на ново специализирано транспортно средство - бус/микробус за нуждите на проекта.
    Contractor: OMNICAR AUTO
    Contract total funded value: 66 900.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN