Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.021-0124-C01
Project Name Increasing the professional qualification of the staff of RTK Ltd.
Beneficiary 122082104 RTK Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 06.03.2018
Start Date 06.03.2018
End Date 06.10.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към повишаване на професионална квалификация и придобиване на ключови компетентности на 16 от работниците и служителите на фирма РТК ООД, гр. София.

Целта на проектното предложение отговаря на заложените приоритети на Програмата за РЧР 2014-2020 г.:
- Подобряване на равния достъп до възможностите за учене през целия живот за всички възрастови групи, осъвременяване на познанията, уменията и компетенциите на работната ръка. 
Предложените действия допринасят за постигането на целите от първия стълб на оперативната програма: 
- Постигане на по-висока и по-качествена заетост.

Целева група по проекта - 16 бр. заети лица, включени в следните обучения: 
1. 346010 Офис мениджър, 3460101 Бизнес администрация III СПК - 1 лице
2. 851010 Еколог, 8510101 Екология и опазване на околната среда III СПК - 1 лице
3. 525020 Монтьор на транспортна техника, 5250201 Автотранспортна техника - II СПК - 9 лица
4. Ключова компетентност 2 "Общуване на чужд език" - 5 лица
5. Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”- 11 лица

Обучението за повишаване на професионалната квалификация и придобиване на ключови компетентности ще допринесе за постигане на следните резултати:
- Повишаване на знанията и уменията на работниците и служителите във фирмата, съобразно нуждите на бизнеса;
- Повишаване на конкурентоспособността на обучените работници и служители;
- Увеличаване на производителността на труда;
- Условия за заемане на по- качествени работни места;
- Условия за устойчива заетост.

Дейности и мерки за постигане на целта:
1. Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация. 
2. Провеждане на обучения за придобиване на ключови компетентности. 
3. Дейности по организация и управление. 
4. Дейности по визуализация и реклама.
Activities
  • Activity: Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация : Цел на дейността: Целта на дейността е да бъдат обучени 11 броя лица за придобиване на професионална квалификация, заети на трудов договор във фирма РТК ООД. Дейността включва обучение по следните професии и специалности: 1. 346010 Офис мениджър, 3460101 Бизнес администрация III СПК - 1 лице 2. 851010 Еколог, 8510101 Екология и опазване на околната среда III СПК - 1 лице 3. 525020 Монтьор на транспортна техника, 5250201 Автотранспортна техника - II СПК - 9 лица Описание на дейността: Обучението по професия "Офис мениджър" код 346010, специалност "Бизнес администрация" код 3460101, III СПК е с общ брой часове не по-малко от 960 уч.ч., от които 480 уч.ч. теория и 480 уч.ч. практика. Учебният ден е от 8 уч.ч. по 45 мин./час. Предвиждат се още 2 часа за държавен изпит по теория на професията и 6 часа държавен изпит по практика на професията. Цялото обучение ще бъде проведено в рамките на 120 дни плюс 2 дни за провеждане на държавните заключителни изпити. Бюджет на обучението: 1 лице х 1800 лв/лице = 1800,00 лв Обучението по професия "Еколог" код 851010, специалност "Екология и опазване на околната среда" код 8510101, III СПК е с общ брой часове не по-малко от 960 уч.ч., от които 480 уч.ч. теория и 480 уч.ч. практика. Планираната продължителност на учебния ден е 8 учебни часа по 45 мин./час. Предвиждат се още 2 часа за държавен изпит по теория на професията и 6 часа държавен изпит по практика на професията. Цялото обучение ще бъде проведено в рамките на 120 дни плюс 2 дни за провеждане на държавните заключителни изпити. Бюджет на обучението: 1 лице х 1800 лв/лице = 1800,00 лв Обучението по професия "Монтьор на транспортна техника" код 5250201, специалност "Автотранспортна техника" код 5250201, II СПК е с общ брой часове не по-малко от 660 уч.ч., от които 264 уч.ч. теория и 396 уч.ч. практика. Една обучаема група от 9 бр. лица, 8 уч.ч. на ден, 45 мин./час. Предвиждат се още 2 часа за държавен изпит по теория на професията и 6 часа държавен изпит по практика на професията. Цялото обучение ще бъде проведено в рамките на 83 дни плюс 2 дни за провеждане на държавните заключителни изпити. Бюджет на обучението: 9 лица х 1200 лв/ лице = 10 800,00 лв Общо разходи за дейност "Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация" : 14 400,00 лв. Документите, удостоверяващи завършеното образование след успешното приключване на обучението са: - Свидетелство за професионална квалификация; Изпълнението на тази дейност включва следните етапи: 1. Подготовка на обучението: - Сключване на договор с лицензирана обучителна организация. 2. Определяне на параметрите на обучение. 3. Подготовка на зали, материали и консумативи, необходими за провеждане на обучението. 4. Провеждане на обучение: - Обучение - теория; - Обучение - практика. 5. Провеждане на държавните заключителни изпити по теория и практика на професията и връчване на Свидетелства за придобитата професионална квалификация. Методите на обучение ще бъдат определени и следвани от страна на избрания изпълнител на обучителните дейности - Център за професионално обучение, притежаващ необходимия лиценз за извършване на предвиденото обучение. Обосновка на нуждата от обучение: Обученията за повишаване на професионалната квалификация на целевата група по проекта са съобразени с дейността на организацията и потребностите на самите заети лица. Целите са обучението да е насочено към нуждите на самите лица от развитие на техните умения – лични, социални, професионални и такива специфични за конкретни работни места и спецификата на дейността на фирмата. Така заетите лица ще придобият онези умения, съответстващи на търсените от страна на работодателя, което ще повиши тяхната ефективност, а също така тяхното по-нататъшно развитие и интегриране в заетостта., Contracted Amount: 14 400.00 , Reported Amount: 13 725.00
  • Activity: Обучение за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: - Ключова компетентност 2 "Общуване на чужд език" - Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: Цел на дейността: Целта на дейността е да бъдат обучени 16 броя работници и служители на фирма РТК ООД за придобиване на ключови компетентности. Описание на дейността: 1. Обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужд език" на 5 броя лица. Тема: Английски език - 300 учебни часа и три нива. Обучението по Ключова компетентност 2 " Общуване на чужд език" ще бъде в рамките на 300 учебни часа. Нивото на знанията на обучаемите ще бъде определено чрез входящ тест по Английски език. Ще има една група обучаеми от 5 бр. лица. Учебният ден е от 8 уч.ч. по 45 мин./час. Цялото обучение ще бъде проведено в рамките на 37 дни. Бюджет на обучението: 5 лица х 700 лв/ лице = 3 500,00 лв 2. Обучението по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” ще бъде в рамките на 45 учебни часа. Тема: - Компютърно обучение за начинаещи - Компютърно обучение за напреднали Продължителност на обучението - 6 дни. Форма на обучение - дневна. Брой часове на ден - 8 уч.ч. Бюджет на обучението: 11 лица х 250 лв/лице = 2 750,00 лв Общ разход по дейност "Обучение за придобиване на ключови компетентности на заети лица": 6 250,00 лв Документът, удостоверяващ придобитите знания и умения от обучението по Ключова компетентност е: - Сертификат за придобита Ключова компетентност. Етапи на дейността: 1. Подготовка на обучението - сключване на договор с лицензирана обучителна организация; 2. Определяне на параметрите на обучението; 3. Осигуряване на необходимите материали, консумативи и зали за обучението; 4. Провеждане на обучението; 5. Издаване и връчване на Сертификат за завършено обучение. Обосновка на нуждите от обучението: В съвременните бизнес условия тясната професионална специализация и изградените базови специфични умения за осъществяване на дадена дейност, не са достатъчна основа за изграждане на успешна организация. Основата на една организация са високообразованите и добре подготвени човешки ресурси, способни да реагират адекватно на динамично променящата се бизнес среда. Важна част от стратегията на фирмата за постигане на устойчива работна среда и растеж са ключовите компетенции на персонала. Ключовите компетентности са знания, умения, нагласи и поведение, които осигуряват по-високи постижения и са предпоставка за качество и прецизност на резултатите на служителите. Те имат значителна продължителност и осигуряват варианти на адаптивно поведение, действие или решение в различни ситуации. Ключовите компетентности допринасят за по-доброто социално адаптиране и личностно развитие на индивида. Проектът цели подобряване и повишаване на уменията на работниците и служителите във фирмата, повече професионални възможности и устойчивост на доходите, чрез предоставяне на възможност за учене през целия живот. Обученията по ключови компетентности осигуряват свързаност между личната, социалната и професионалната изява на човек. Ползите за работниците и служителите от обученията по Ключови компетентности са: - По-лесна реализацията на пазара на труда; - Повишена конкурентоспособност на пазара на труда; - Съдействат за успешната мобилност в рамките на европейската общност; - Улесняват адаптацията към динамично променящия се свят; - Осигуряват успешна изява и социално благополучие на хората, чрез повишаване на качеството на живот; - Намаляват риска от социално изключване., Contracted Amount: 6 250.00 , Reported Amount: 6 250.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници, придобили квалификация при напускане на операцията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 16.00
Indicator 2 Заети лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 16.00

Financial Information

Total Project cost 22 715.00 BGN
Grant 22 715.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 21 972.50 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN