Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0767-C02
Project Name Providing sustainable employment in "DCC Avis-Medica" Ltd."
Beneficiary 114508586 DIAGNOSTICS AND CONSULTING CENTER AVIS-MEDICA Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 07.10.2016
Start Date 07.10.2016
End Date 07.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е насочено към разкриване на 21 нови работни места в "ДКЦ Авис-Медика" ООД. Целевата група по проекта е 21 безработни и/или неактивни лица, от които поне 50% попадат в специфичните категории: безработни и/или неактивни лица на възраст над 54 г. и продължително безработни и/или неактивни лица. Във връзка с реализирането на проекта ще бъдат създадени 21 нови работни места, както следва: 8 бр. на длъжност рехабилитатор, 7 бр. на длъжност медицински сестри, 4 бр. санитари, 1 медицински лаборант и 1 работник поддръжка. По проекта ще бъдат закупени оборудване и обзавеждане, свързани с разкритите нови работни места. След приключване на субсидираната заетост поне 50% (поне 11) от новосъздадените работни места ще бъдат запазени.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца: Наемането на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца е задължителна дейност и е в пълно съответствие със заложените обща и специфични цели в раздел 1. Дейността ще стартира през петия месец от план-графика на проекта, тъй като преди това ще се проведе тръжна процедура за избор на доставчик на оборудване и обзавеждане за целите на проекта (месец 1 и месец 2), а месец 3 и месец 4 са предвидени за доставка и монтаж на заложените за закупуване активи, свързани с предстоящите за създаване нови 21 работни места. След доставката и монтажа на необходимото оборудване и обзавеждане ще се проведе подбор на служители при спазване на хоризонталните принципи на ЕС за равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. От значение ще бъдат единствено необходимата квалификация и опит за заемане на длъжността. Новите служители (21 бр.) изцяло ще попадат в целевата група безработни или неактивни лица, като над 50% - т.е. минимум 11 от тях ще попадат в специфичните категориите: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни и неактивни лица на възраст над 54 г. Извършването на подбор за назначаване на 21 служители, от които 1 работник поддръжка, 4 санитари, 7 медицински сестри, 8 рехабилитатора и 1 медицински лаборант, ще бъде извършен на база следните минимални изисквания: - работник поддръжка (код НКПД 93120008) - средно образование, професионален опит не се изисква. - медицински лаборант (код НКПД 32125012) - полувисше медицинско образование със специалност клиничен / медицински лаборант, професионален опит не се изисква. - рехабилитатор (код НКПД 22645001) - висше медицинско образование по специалност рехабилитатор, професионален опит не се изисква. - медицинска сестра (код НКПД 22215001) - висше медицинско образование по специалност медицинска сестра, професионален опит не се изисква; - санитар (код НКПД 53211002) - средно образование, професионален опит не се изисква., Contracted Amount: 145 384.85 , Reported Amount: 157 029.88
  • Activity: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Дейността предвижда закупуване на обзавеждане за кабинети на седемте новоназначени медицински сестри и оборудване, което е необходимо за изпълняване на задълженията и функциите на новоназначените рехабилитатори. Новоназначените медицински сестри ще бъдат настанени в кабинети, които трябва да бъдат обзаведени със следните активи: - бюро, на което да работят, за всеки кабинет; - контейнер с 4 бр. чекмеджета за всеки кабинет; - гардероб за всеки кабинет; - шкаф за лекарства за всеки кабинет; - мивка за всеки кабинет; - кухненски бокс, представляващ шкафове около мивката, за всеки кабинет; - компютър за всеки кабинет; - монитор към компютъра за всеки кабинет - екран 20-22 инча; - кушетка във всеки кабинет. Без закупуване на изброеното обзавеждане за кабинетите, на което да изпълняват своите задължения, няма как да бъдат създадени 7 нови работни места за медицински сестри. За да могат да изпълняват своите функции и задължения, за рехабилитаторите (8 души) трябва да бъде закупено следното оборудване, което към момента не е налично, за извършване на манипулациите: - Апарат за нискочестотни и средночестотни токове и вакуум. Това са токовете ,които най-често се използуват при лечението на: спортни травми, тензии, навяхвания, състояние след фрактури и луксации, неврологични заболявания, невралгии, неврити, плексити, радикулити, артрози, дегенеративни заболявания - гонартроза, коксартроза и други. Използва се също при мускулни спазми и болка. - Апарат за ултразвукова терапия, 1-3 MHz с глава 5 кв. см, УЗ глава 2 кв. см. Използва се за противоалергично и антибактерицидно действие. - Апарат за магнитотерапия - двуканален, в комплект с легло, двойка плоски електроди и индуктор тип Цилиндър с размер ф60 см. Използва се при всякакви заболявания за терапевтични цели на постоянни и променливи магнитни полета с ниска честота. - Апарат за високочестотни тонове с 2 бр. кондензаторни електроди и 2 бр. рамена и 2 бр. меки електроди с възглавнички. Терапията работи на основата на ултрависокочестотно електромагнитно поле, което генерира топлина в тъканите. - Апарат за микровълнова терапия с кръгъл излъчвател. С помощта на тази терапия ще се постига намаляване на болката, подобряване на колагеновата разтегливост, редукция на ставната ригидност, намаляване на отока и възпалението. - Модул за терапия с инфрачервена светлина - с 8 инфрачервени лампи, с постоянен режим или режим "бягаща вълна". Служи за нормализиране на високото кръвно налягане, подобряване и стабилизиране на кръвообращението. Има благоприятен ефект при болки в гръбната област и мускулите, при шипове, бронхит и астматични заболявания. - Апарат за пасивна рехабилитация на долен крайник - за раздвижване на коляно, бедро и глезен с памет карта. Служи за подобряване на локалното кръвообращение, намаляване на отоците и релаксация на мускулатурата. - Апарат за пасивна рехабилитация на горен крайник - за раздвижване на раменна и лакътна става. Служи за подобряване на локалното кръвообращение, намаляване на отоците и релаксация на мускулатурата. Видно от описанието необходимото за закупуване оборудване е непреодолима предпоставка за създаване на осемте работни места за длъжност рехабилитатор. Без наличието му в центъра няма как назначените рехабилитатори да изпълняват своите задължения и функции., Contracted Amount: 69 810.00 , Reported Amount: 69 810.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността е свързана с успешното изпълнение на проекта, спазване на нормативната уредба и клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ. След стартирането на проекта ще бъде сключен граждански договор с посочения в проектното предложение за Ръководител на проекта Йордан Любчов Методиев за целия период на изпълнението му. За надлежното администриране, осчетоводяване на разходите и отчитане на проекта ще бъде избран външен изпълнител, който ще бъде под контрола на Ръководителя на проекта. Външната фирма ще има следните минимални задължения и отговорности: 1. Верификация на първични счетоводни документи; 2. Документира редовно и точно изпълнението на финансовата част по проекта, съгласно изискванията на българското законодателство; 3. Подготвя всички необходими финансово-счетоводни документи и води отделна пълна и прозрачна финансово-счетоводна отчетност; 4. Участва при осигуряване на достъп до документацията на представители на финансиращата организация; 5. Докладва на Ръководителя на проекта и осъществява пълен финансов контрол върху действията на изпълнителите; 6. Подпомага административното изпълнение на проекта; 7. Координира действията на всички участващи в изпълнението на проекта страни; 8. Получава, обработва и съхранява информацията и документацията, свързана с хода на проекта; 9. Следи за спазване на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта., Contracted Amount: 18 200.00 , Reported Amount: 10 600.00
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Дейността е свързана с популяризиране на получената безвъзмездна помощ и ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 152.00 , Reported Amount: 242.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Yordan, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 1 600.00
  • Contractor: ALNED MEDICAL LRDgt;, Contracted Amount*: 50 140.00 , Reported Amount**: 50 140.00
  • Contractor: VIP MEBEL LTD., Contracted Amount*: 19 670.00 , Reported Amount**: 19 670.00
  • Contractor: Artvision Ltd., Contracted Amount*: 242.00 , Reported Amount**: 242.00
  • Contractor: Fin-Spred Ltd., Contracted Amount*: 11 000.00 , Reported Amount**: 9 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 18.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 21.00 , Reached amount: 23.00

Financial Information

Total Project cost 233 546.85 BGN
Grant 233 546.85 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 232 775.32 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места по проект "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД, Estimated Amount: 69 810.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Закупуване на обзавеждане за 7 кабинета за седем новоразкрити работни места за длъжност медицинска сестра: - бюро - 7 бр.; - гардероб - 7 бр.; - шкаф за лекарства - 7 бр.; - мивка - 7 бр.; - кухненски бокс, представляващ шкафове около мивката - 7 бр.; - компютър - 7 бр.; - монитор към всеки компютър - 7 бр.; - кушетка - 7 бр.
    Contractor: VIP MEBEL LTD.
    Contract total funded value: 19 670.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. Закупуване на специализирано оборудване, сверзано с осем нови работни места за длъжността рехабилитатор: - Апарат за нискочестотни и средночестотни токове и вакуум – 1 бр.; - Апарат за ултразвукова терапия – 1 бр.; - Апарат за магнитотерапия – 1 бр.; - Апарат за високочестотни токове – 1 бр.; - Апарат за микровълнова терапия – 1 бр.; - Модул за терапия с инфрачервена светлина – 1 бр.; - Апарат за пасивна рехабилитация на долен крайник – 1 бр.; - Апарат за пасивна рехабилитация на горен крайник – 1 бр.
    Contractor: ALNED MEDICAL LRDgt;
    Contract total funded value: 50 140.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на външен изпълнител на дейности по информиране и публичност за проект "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД", Estimated Amount: 152.00
  • Differentiated position 1: Избор на външен изпълнител на дейности по информиране и публичност за проект "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД"
    Contractor: Artvision Ltd.
    Contract total funded value: 242.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на външен изпълнител на дейности по организация и управление на проект "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД", Estimated Amount: 11 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на външен изпълнител на дейности по организация и управление на проект "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД"
    Contractor: Fin-Spred Ltd.
    Contract total funded value: 11 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN