Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-3324-C01
Project Name Increasing the employment in IT
Beneficiary 201625868 Seaside Business Solutions
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.03.2017
Start Date 03.04.2017
End Date 03.08.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Бургас, гр.Бургас

Description

Brief description
Фирма "Сийсайд бизнес солюшънс" ЕООД е създадена с основна дейност компютърно програмиране, като ръководството има амбицията да го превърне в лидер в областта на компютърните приложения и уеб-програмирането, като предостави на ИТ пазара набор от услуги, които да спомогнат за подобряването на конкурентоспособността и намаляването на разходите на предприятията. За да може разработения софтуер максимално добре да отговори на специфичните нужди на всяка организация и е необходимо не само висококачествено програмиране, но и подробно и детайлно извличане на изискванията за разработения продукт. Към настоящия момент на ИТ пазара се наблюдава недостиг именно на служители, които успешно да комуникират с клиента, да разбират неговите нужди, да дефинират изискванията към софтуерния продукт и да ги предават успешно на програмистите, като същевременно текущо контролират резултата от техните действия и при необходимост своевременно ги коригират. Длъжността, която заемат този тип служители е бизнес анализатор. В рамките на настоящото проектно предложение ще бъдат наети на постоянен трудов договор 6 безработни или неактивни лица на длъжност бизнес анализатор, които от момента на назначаване независимо от наличието или липсата на предишен опит ще бъдат ангажирани с подготовката на технически спецификации на софтуерни продукти, разработвани от фирмата. Считаме, че най-полезният подход при обучението на всеки един нов служител е "учене чрез практика" (learn by doing) и поради тази причина след назначаването си служителите веднага ще започнат и реалната си работа. По този начин служителите бързо и качествено ще навлязат в сферата на бизнес анализа и ще придобият представа какви точно са техните отговорности и цел при изпълнението на техните задължения. В рамките на проекта ще бъде закупено и съответното оборудване за работното им място, пряко свързано с финансираните дейности, необходимо за качественото постигане на поставените от организацията цели.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: В рамките на Дейност "Сформиране на екип и управление на проекта" ще бъде организирано назначаването на новите служители, ще се проследява текущото изпълнение на проекта. Управлението на проекта е отговорност и задължение на Ръководителя на проекта. То обхваща както отговорности вътре в рамките на фирмата, така и отговорности по отношение на външните контрагенти и външните контакти на дружеството. В рамките на дейността ръководителят на проекта ще следи за цялостното спазване на сроковете заложени в проекта; ще контролира изпълнението на заложените дейности; ще управлява и ръководи наличните по проекта човешки ресурси; ще отчита свършената по проекта работа; ще осъществява контакти с представители на други фирми; ще отговаря за организирането провеждането на необходимите процедури за избор на изпълнител на дейности, които няма да бъдат извършвани от кандидата. Дейността ще премине през следните основни стъпки: 1. Създаване на подходяща организационна подготовка за стартиране на проекта 2. Ще се сформира се окончателния състав на екипа.Ще се проведе се работна среща, която освен опознавателен характер има следните цели и задачи: уточняване на функциите, задълженията и отговорностите на всеки член от екипа; сключване на договори с екипа за организация и управление; обсъждане и изготвяне на подробен план-график за реализация на проекта; - сключване на договори с експерти, анализ на възможните проблеми, ограничения, рискове и набелязване на мерки за изпреварващи действия; актуализация на информацията, събрана в хода на разработката и формиране началната база данни на проекта. 3. Задълженията на екипа за управление на проекта ще бъдат: - Ръководител проект- 1 бр.- ръководи дейностите, заложени в проекта, взема съответните управленски решения. Следи и контролира качеството и количеството на извършените дейности. Организира процедурите по определяне на изпълнител по постановление 118/ 20.05.2014 г.. Оформя и следи за подготвянето на отчетите до финансиращата институция и дава указания за изготвянето им. Приема и резолира месечните доклади на членовете на екипа. Носи отговорност за финансовите потоци на парични средства. Следи за качествените и количествени показатели за мониторинг и оценка на проекта. Организира представянето дейностите за информация и публичност прозрачност. Участва в изготвянето на плана за мониторинг и в извършването на оценките по него. Участва в изготвянето на междинни и финални технически и финансови отчети. Координира всички дейности по проекта,техническото обезпечаване на изпълнението му. Контролира работата на експертите по отделните дейности по проекта,. Следи за качеството на извършваните дейности и изготвя месечни доклади за ръководителя относно своята работа. Отговаря за воденето, подреждането и съхраняването на документацията по проекта - всички нужни документи за техническото изпълнение . - Счетоводител-1 бр.- Изготвя, съхранява,класира всички счетоводни документи; води всички счетоводни отчети и операции,изработва финансовата част на междинните доклади и заключителният доклад на разходооправдателните документи, както и техни копия за всички разходи, направени през периода на докладите по проекта , носи финансова отговорност, както и отговорност за извършените разходи по проекта . , Contracted Amount: 6 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Назначаване на безработни и неактивни лица: В рамките на настоящото проектно предложение ще бъдат наети на постоянен трудов договор 6 безработни или неактивни лица на длъжност бизнес анализатор, които от момента на назначаването си ще бъдат ангажирани с подготовката на технически спецификации на софтуерни продукти, разработвани от фирмата. В процеса на работа те ще получат необходимите знания и опит за успешно самостоятелно изпълнение на възложените им задачи., Contracted Amount: 54 720.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на необходимото техническо оборудване: Наред с пряката комуникация с клиентите, работата на бизнес анализатора е свързана основно с изготвянето на различни доклади, схеми, графики, таблици, прототипи и други графични изображения, които да улеснят комуникацията с програмистите, тъй като те са основната връзка между очакванията на възложителя за заявения софтуерен продукт и програмистите, които имат задачата да го реализират. Качественото изпълнение на тези задачи, както и дефинираните принципи на работа във фирмата (гъвкаво работно време, управление основано на резултатите) налага бизнес анализатора да бъде от мобилен, динамичен и гъвкав при решаване на спешни задачи и казуси. Поради тези причини е необходимо всеки от назначените служители да разполага със служебен преносим компютър, който да им предоставя възможност за гъвкаво изпълнение на техните задължения. , Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Информиране и публичност: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията на дейността ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Ще бъдат поставени две информационни табели. Първата ще бъде поставена пред офиса на фирмата, а по-малката – в самия офис. Табелите ще бъдат разработени съгласно всички изисквания за визуализация на финансирането на Европейския съюз. - На всеки един от закупените активи (лаптопи) ще бъда поставен информационен стикер, който да информира, че посочените активи са закупени със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове. - всеки от разработените по проекта документи, ще отговаря на изискванията за визуализация на документацията по програмата., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 72 720.00 BGN
Grant 72 720.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на 6 преносими компютри (лаптопи), Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на 6 преносими компютри (лаптопи)
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Наемане на Ръководител на проекта, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Наемане на Ръководител на проекта
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN