Identification

UMIS Number BG16RFPR001-1.004-1631-C01
Project Name Support for the family business Hit-Stroy Ltd
Beneficiary 102920991 HIT-STROY LTD
Funding ERDF ==> Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027
Date of the Contract/Order 18.06.2025
Start Date 18.06.2025
End Date 18.12.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Бургас, гр.Бургас

Description

Brief description
Целта на  процедура е да предостави необходимата подкрепа на семейните предприятия, предприятията от творческите индустрии и занаятите в съответствие със Специфична цел RSO1.3 „Засилване на устойчивия растеж и конкурентоспособността на МСП и създаване на работни места в МСП, включително чрез продуктивни инвестиции (ЕФРР)” на Приоритет 1 „Иновации и растеж” на ПКИП.

Настоящото проектно предложение е да насърчи инвестициите за подобряване на производствения капацитет и оптимизирането на бизнес процесите в семейното предприятие Хит-Строй ООД гр. Бургас.
С изпълнението на настоящият проект ще  се допринесе за развитието на общата цел за увеличаване на  производствения си капацитет , чрез закупуване на активи за основната дейност на дружеството и  ефективността на процесите, чрез внедряване на CRM система  както и  подобряване на пазарното присъствие и развитие на потенциала  за устойчивост и растеж.
Бюджета на проекта е 59 841.74 лв.
За  постигане на целта на проекта е предвидено реализирането на  следните 3 / три/ дейности , като реализацията на всяка една от тях ще допринесе за постигане на целите на процедурата  в семейното предприятия Хит-Строй ООД. 
Дейност 1 по бюджетен ред- Придобиването на активи за процеса по предоставяне на услуги за проектиране и технически консултации.
Дейност 3 по бюджетен ред- Подобряване на управленските  процеси и клиентските взаимоотношения  в семейното предприятие. 
Дейност 4 по бюджетен ред- Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата. 
Activities
  • Activity: Подобряване на производствения капацитет чрез закупуване на следните активи : 2 бр. преносими компютри, 1 бр. мастиленоструен плотер, 1 бр. широкоформатна сгъвачка , 1 бр. цветно многофункционално устройство и 1 бр. специализиран софтуер.: Тази дейност включва закупуването на специализирано инженерно оборудване, необходимо за реализиране на предприемаческата идея, а именно: 2 бр. Преносими компютри, конфигурирани в система за проектиране. Те са предназначени за работата на двама специалисти в Хит-Строй ООД и са необходими за предвидените инженерни дейности, защото дават възможност за инсталиране и безпроблемна работа на специализираните софтуерни приложения за проектиране и чертане, с които основно се работи. Голяма част от приходите в дружеството се сформират от услуги по проектиране на част Конструктивна и ВиК част към различни инвестиционни проекти, за което е необходимо да се работи с мощни компютърни конфигурации, позволяващи безпроблемно моделиране на строителната информация и осигуряващи възможност за проектиране на сгради и компоненти в 3D. На тези работни компютри се изработват чертежите, и са необходими условия на труд за извършване на ефективна професионална дейност. Често се налага чертежите да се показват извън проектантското студио директно на инвеститорите и е изключително важна мобилността на проектантите за което необходимостта е за 2 бр. Лаптопа, за по голяма гъвкавост за извършването на дейността им и в цялост на работния процес. 1бр. Мастилено струен плотер е професионално устройство, което се използва за извършване на прецизно цветно печатане на големи формати. Мастилено струйните плотери са необходимост за архитектурните и проектантските студиа, тъй като след изработката на проекта , от проектантите се изисква разпечатването им да е с високо качество на цветовете и детайлите. До този момент дружеството е разчитало на външна фирма доставчик на подобен тип услуга за принтиране на проектите си. Принтирането е разход, който се поема от проектантското дружество, а често се налага повторно принтиране заради смяна на част от чертежите, както и поради възникнали технически грешки. По този начин се губи времеви и финансов ресурс за дружеството. С едно такова устройство намиращо се в офиса на проектантското студио, значително ще се повиши работния процес от към бързодействие, ще се елиминират грешки при предаване на трети лица. 1 бр. Широкоформатна сгъвачка e устройство, което се използва за сгъване на големи формати на чертежи в архитектурните и инженерните дейности. Тези устройства са специално проектирани за обработка на големи листове хартия или други материали с размери, които надхвърлят стандартните размери за обикновените печатни устройства. Широкоформатните сгъвачки за чертежи осигуряват бързо и ефикасно сгъване на големи формати на материали, което улеснява транспорта, складирането и обработката на документите. Фирма Хит-строй ООД не разполага с подобна сгъвачка, а изцяло се разчита на външен доставчик по услугата. Дейността по сгъвачната машина е пряко свързана с плотерната машина и чрез дейностите от двете машини изцяло приключва обработката на хартиеният вариант на проекта. 1 бр. цветно многофункционално А3 устройство, което е от съществена значимост за дейността, тъй като техническата документация и проектите се представят на клиентите на хартиен носител и се явяват придружаваща документация за издаване на конкретни разрешителни документи от различни административни органи. Освен печат и копиране, тя включва и функцията сканиране, която е много важна за изготвяне на техническите проекти, с оглед на това, че се налага да се сканират големи чертежи и техническа документация. Чрез внедряването на предложеното решение ще може дружеството ХИТ-Строй ООД да се възползва от потенциала на предложената печатна инфраструктура, да оптимизирате работните процеси в компанията и да спестите време и усилия, свързани с поддръжката на оборудването. 1бр.Специализиран софтуер за проектиране на водоснабдителни и канализационни инсталации. Чрез новия софтуер, ще се извършват по прецизни изчисления и значително ще улесни разработките на проектите в различните им варианти от към бързина и качество. Софтуера е основен инструмент на труда. , Contracted Amount: 41 841.74 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изграждането на CRM система с физически сървър: За да се осигури оптимално управление на клиентските взаимоотношения и успешното изпълнение на проектите е предвидено внедряване на готово решение CRM система с предвиден физически сървър поставен в студиото за проектиране на фирма Хит-Строй ООД , намиращо се в гр.Бургас на ул.Ал.Стамболийски 51. В едно микропредприятие, изграждането на CRM система, е от ключово значение в оптимизацията на организацията. На малкия екип се налага да обработва голям обем разнородна информация, а при липса на дори и един човек от екипа, настава затруднение. Дигитализирането на тази фирмена информация е мощен инструмент, лесно се проследяват действията на колега, който липсва и може да продължи дейността му до неговото завръщане без да се извършват множество телефонни разговори. С една такава система се допринася за по голяма ефективност от към организацията и управлението на клиентските взаимоотношения. Управление на клиентската база данни (Customer Relationship Management) ще даде възможност за съхранение на информация за контакти, предпочитания, история на комуникацията и други важни данни за клиентите. Управление на продажбите ще даде възможност за проследяване на сделките, офертите, фактурите и други съществени данни свързани с продажбите към клиентите. Управлението на проекти и комуникацията със служителите ще се улесни чрез интегрираните инструменти за управление на проектите, включително създаване на планове за проектиране, задачи, календарни срокове и отчети за напредъка. Анализ и отчетност по време на всяко едно изпълнение на задачата. Възможност за създаване на детайлни анализи и отчети за клиентските отношения, продажбите, проектите и другите ключови аспекти на бизнеса. , Contracted Amount: 15 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата: Дейността включва ползването на консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата и е изпълнена преди неговото подаване. Консултантските услуги за подготовка на проектно предложение по процедурата обхващат няколко ключови аспекта, които са важни за успешното съставяне и представяне на предложение за финансиране или подкрепа по определена процедура. Основните стъпки и услуги, които консултантите предоставят: 1. Анализ на процедурата и изискванията Разбиране на процедурата: Консултантите анализират условията на процедурата за финансиране, включително допустимите разходи, критерии за оценка, срокове и специфични изисквания. Проверка на допустимостта: Оценяват дали проектът отговаря на критериите и условията на процедурата. 2. Разработка на проектната идея Формулиране на проектна концепция: Помагат за определяне на основната идея и целите на проекта, които са в съответствие с изискванията на процедурата. Идентифициране на нуждите: Консултантите помагат за анализа на нуждите и целевата аудитория, което е важно за обосноваване на проекта. 3. Подготовка на проектната документация Изготвяне на проектно предложение: Създават основния текст на предложението, включително описание на проекта, цели, дейности, очаквани резултати и методология. Финансов план и бюджет: Разработват подробен финансов план и бюджет, който включва всички разходи и източници на финансиране. Приложения и документи: Подготвят необходимите приложения, като доказателства за допустимост, партньорски споразумения, и други специфични документи, които са изисквани от процедурата. 4. Планиране на дейностите и ресурсите Създаване на график: Разработват подробен график за изпълнение на дейностите в проекта. Определяне на ресурси: Помагат за идентифициране на необходимите ресурси, включително човешки, материали и технически средства. 5. Преглед и финализиране на предложението Проверка на качеството: Извършва се преглед на проектното предложение, за да отговаря на всички изисквания и е представено по най-добрия възможен начин. 6. Подаване на предложението и комуникация Подаване на документите: Помагат за подаване на проектното предложение в съответствие с инструкциите на процедурата. Комуникация с финансиращата организация: Асистират в комуникацията с финансиращата организация и отговор на допълнителни запитвания или искания за информация. Консултантските услуги са важни за осигуряване на качествено и конкурентоспособно проектно предложение. Те помагат да се увеличат шансовете за одобрение и успешно финансиране на проекта, като осигуряват експертна помощ във всички етапи на подготовката и представянето на предложението. , Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Enterprises supported (of which: micro, small, medium, large), Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Private investment matching public support (grants, financial instruments), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 7 649.26 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Enterprises supported by grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 59 841.74 BGN
Grant 44 881.31 BGN
Self amount 14 960.43 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 81.67 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: CRM система с физически сървър , Estimated Amount: 15 000.00
Procedure 2 Subject to due process: консултация за писане на проект, Estimated Amount: 3 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Подобряване на производствения капацитет чрез закупуване на следните активи : 2 бр. преносими компютри, 1 бр. мастиленоструен плотер, 1 бр. широкоформатна сгъвачка , 1 бр. цветно многофункционално устройство и 1 бр. специализиран софтуер., Estimated Amount: 41 841.74
  • Differentiated position 1: специализиран софтуер
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: специализирана техника
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN