Identification

UMIS Number BG-RRP-11.016-0038-C01
Project Name "Jackyll on Ice in Bulgaria" - world-famous Paolo Nani on tour
Beneficiary 206390235 RED NOSE
Funding RRF ==> Recovery and Resilience Plan
Date of the Contract/Order 06.08.2025
Start Date 06.08.2025
End Date 31.12.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Габрово (BG322), Габрово, гр.Габрово
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Бургас, гр.Бургас

Description

Brief description
Проектът включва представяне пред българска публика на европейската продукция "Джекил на лед". Представлението е подходящо за публика във възрастов диапазон от 3 до 80 години и е пантомимно, универсално и напълно разбираемо за публиката по целия свят. Това дава възможност за достъп до култура на общности и групи в неравностойно положение. В дейностите по проекта са включени и съпътстващи събития /открити лекции, практически упражнения, кратки театрални форми етюди тип "ситуационна комедия", флашмоб/ с цел привличане на обществен интерес и публика към основното събитие. Те са неразделна част от представянето на гостуващия артист и своеобразен мост между европейското и българското изкуство. Спектакълът ще се представи пред жители и гости на градовете София, Габрово, Бургас и Пловдив на общодостъпни локации, което е предпоставка за увеличаване достъпа на българската публика до културно съдържание. Проектът е насочен към представяне на културното многообразие, изграждане на връзки между културите и развитието на чувство за обща европейска принадлежност. При изпълнение на проекта Фондация Ред Ноус ще прилага подходящи мерки за публичност, видимост и прозрачност с цел упоменаване на финансовия принос на ЕС и МВУ. В резултат на изпълнение на проекта ще се увеличи достъпа на българската публика до качествена европейска културна продукция. С включването на публиката в самия спектакъл ще се засили чувството за обща принадлежност и ще се укрепят социалните ценности, а включването на групи в неравностойно положение в дейностите по проекта е предпоставка за преодоляване на тяхното социално изключване. Предвидените за изпълнение дейности по проекта са съобразени с принципа за ненанасяне на значителни вреди по смисъла на Регламент (ЕС) 2020/852 и не се очаква същите да окажат съществено негативно влияние върху околната среда. Проектното предложение следва принципите на доброто управление, устойчиво развитие и на равните възможности.
Activities
  • Activity: Представяне пред българска публика на съвременна европейска продукция и организиране и провеждане на съпътстващи събития: Дейността включва организиране на турне в градовете София, Габрово, Бургас и Пловдив и представянето на спектакъла “Джекил на лед” на актьора Паоло Нани. Клоунадата е подходяща за публика във възрастов диапазон от 3 до 80 години и е пантомимно представление, без думи на конкретен език. Затова е универсално и напълно разбираемо за публиката по целия свят. Така се отговаря на целта на Процедурата за преодоляване на обществените предизвикателства, свързани с европейската идентичност и сближаване. Спектакълът завладява с актьорското майсторство на Паоло Нани и поставя въпроси за взаимоотношенията между хората и толерантността на обществото към уязвимите групи. За да е достъпно до целеви групи по проекта - посетители на събитията и обществеността, представлението ще се осъществи на общодостъпна локация - площад, парк, пешеходна улица. Постановката ще бъде адаптирана към нуждите на групи от хора в неравностойно положение - лица с нарушено зрение. За тях ще бъде осигурен и транспорт до мястото на представлението и обратно. Като се постига целта на Процедурата за социално включване и приобщаване към европейската култура. Във всеки един от посочените градове ще се организират и провеждат съпътстващи събития: преди самото представление екип от професионални актьори ще изпълняват цивилна клоунада, намеса в публичната среда, интерактивни акции тип "флашмоб" и етюди тип "ситуационна комедия". Съпътстващите събития, създадени в екип от българските актьори от фондация Ред Ноус и Паоло Нани, са своеобразен мост между европейското и българското изкуство и ще презентират пантомимата и клоунадата като разбираемо за всички и обединяващо изкуство. Друга част от съпътстващите събития на представлението “Джекил на лед” ще са за целева група широката общественост, в частност студенти и преподаватели от света на изкуството. За гр. София и за гр. Пловдив Паоло Нани съвместно с управителя на фондация Ред Ноус ще проведат открита лекция и практически упражнения за ученици и студенти от специалностите по сценични и екранни изкуства и актьорско майсторство, като и за техните преподаватели. Лекциите и практическите упражнения ще са открити и за желаещите, жители и гости на градове София и Пловдив, да се докоснат до магията на клоунадата и да се запознаят с творчеството на Паоло Нани и българските актьори. Дейността отговаря на целите на Процедурата като представя пред българската публика европейска продукция и дава неограничен достъп до нея. Чрез представянето в неформална театрална среда /общодостъпно обществено място/ ще се изгради тясна връзка между културата и развитието на чувство за обща принадлежност въз основа на културното разнообразие. Спектакълът подкрепя социалните ценности и идентичността, демокрацията и участието на общността. , Contracted Amount: 81 020.25 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Маркетинг и реклама на продукцията и съпътстващите събития: Дейността включва различни маркетингови способи за представянето, позиционирането, популяризирането и отразяването на турнето на световноизвестния Паоло Нани със спектакъла “Джакил на лед”, както и промотиране на съпътстващите събития. Целта на маркетинговата стратегия е да се достигне до по-широката общественост и привлече повече публика към спектаклите и съпътстващите събития. Популяризиране на турнето и четирите основни открити улични представления в София, Габрово, Бургас и Пловдив. Дейността ще подчертае образователните събития като съществена част от гостуването на европейския артист Паоло Нани, ще представи дейността на фондация Ред Ноус и Театър „Хенд“ чрез съпътстващите, подгряващи събития и запознаване на публиката с цивилната клоунада. Изпълнението на маркетинговата стратегия ще допринесе за изграждане на дългосрочен интерес към театъра и в частност театралния жанр сатира чрез ангажиране на нови аудитории. Анализа от проведените маркетингови действия ще отрази многообразието от посетители, сред които уязвими групи хора и такива в неравностойно положение. Маркетинг дейностите, които планираме, обхващат всичко необходимо за представянето, позиционирането, популяризирането и отразяването на “Джакил на лед в България”- турне на световноизвестния Паоло Нани. Маркетинг екипът ще се съобрази със спецификата на гостуващия европейски културен продукт, артиста и ще покаже начина на достигане и ангажиране на българската публика. Цели на комуникацията и рекламата: - Популяризиране на турнето и четирите основни открити улични представления в София, Габрово, Бургас и Пловдив. - Подчертаване на образователните събития като съществена част от гостуването на европейския артист Паоло Нани. - Представяне на Фондация „Ред Ноус“ и Театър „Хенд“ чрез съпътстващите събития и запознаване на публиката с цивилната клоунада. - Изграждане на дългосрочен интерес към театъра и в частност театралния жанр сатира чрез ангажиране на нови аудитории. - Отразяване на многообразието от посетители, сред които уязвими групи хора и такива в неравностойно положение. За да се постигнат тези цели, трябва да се извършат следните дейности: - Лендинг страница - Създаване на лендинг страница към съществуващия уебсайт на Театър „Хенд“ с пълната информация за “Джакил на лед в България”. Тя ще съдържа програмата на турнето, информация за Паоло Нани и неговото улично представление, информация за подгряващите събития на Театър „Хенд“, регистрационна форма за лекцията и уъркшопа, галерия със снимки и видеа, както и информация за проекта, в рамките на който се осъществяват дейностите. - Развитие на социални медии и онлайн реклама - Facebook, Instagram, YouTube - реализиране на информационни видеа, фото заснемане, които ще осигурят и необходимите визуални материали. - Офлайн реклама и публичност - ПР информации за медиите (регионални и/или национални) - реализиране на информационни видеа и фото заснемане, които ще осигурят и необходимите визуални материали: Радиореклама в Радио София, Радио Пловдив, Радио Бургас, Радио Фокус В. Търново (което покрива област Габрово); Телевизионна реклама в БНТ 2 Пловдив и Бургас, както и с предаването Култура.бг в БНТ 1 за отразяване на турнето на Паоло Нани и съпътстващите събития; Регионална/национална преса - публикации във в. 24 часа, в. Марица и Капитал Лайт; Външна реклама – наем на билбордове в Пловдив и София, разлепяне на плакати, позициониране на ситилайтове в градска среда. Целта на дейността е да насочи вниманието на аудиторията към европейска качествена продукция "Джекил на лед" с актьор Паоло Нани и да стимулира търсенето и разпространението на културно съдържание. От своя страна това води до увеличаване достъпа на българската публика до качествена културна продукция., Contracted Amount: 34 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

None

Financial Information

Total Project cost 115 020.25 BGN
Grant 103 219.17 BGN
Self amount 11 801.08 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN