Brief description |
Проектът включва представяне пред българска публика на европейската продукция "Джекил на лед". Представлението е подходящо за публика във възрастов диапазон от 3 до 80 години и е пантомимно, универсално и напълно разбираемо за публиката по целия свят. Това дава възможност за достъп до култура на общности и групи в неравностойно положение. В дейностите по проекта са включени и съпътстващи събития /открити лекции, практически упражнения, кратки театрални форми етюди тип "ситуационна комедия", флашмоб/ с цел привличане на обществен интерес и публика към основното събитие. Те са неразделна част от представянето на гостуващия артист и своеобразен мост между европейското и българското изкуство. Спектакълът ще се представи пред жители и гости на градовете София, Габрово, Бургас и Пловдив на общодостъпни локации, което е предпоставка за увеличаване достъпа на българската публика до културно съдържание. Проектът е насочен към представяне на културното многообразие, изграждане на връзки между културите и развитието на чувство за обща европейска принадлежност. При изпълнение на проекта Фондация Ред Ноус ще прилага подходящи мерки за публичност, видимост и прозрачност с цел упоменаване на финансовия принос на ЕС и МВУ. В резултат на изпълнение на проекта ще се увеличи достъпа на българската публика до качествена европейска културна продукция. С включването на публиката в самия спектакъл ще се засили чувството за обща принадлежност и ще се укрепят социалните ценности, а включването на групи в неравностойно положение в дейностите по проекта е предпоставка за преодоляване на тяхното социално изключване. Предвидените за изпълнение дейности по проекта са съобразени с принципа за ненанасяне на значителни вреди по смисъла на Регламент (ЕС) 2020/852 и не се очаква същите да окажат съществено негативно влияние върху околната среда. Проектното предложение следва принципите на доброто управление, устойчиво развитие и на равните възможности.
|
Activities |
-
Activity: Представяне пред българска публика на съвременна европейска продукция и организиране и провеждане на съпътстващи събития: Дейността включва организиране на турне в градовете София, Габрово, Бургас и Пловдив и представянето на спектакъла “Джекил на лед” на актьора Паоло Нани. Клоунадата е подходяща за публика във възрастов диапазон от 3 до 80 години и е пантомимно представление, без думи на конкретен език. Затова е универсално и напълно разбираемо за публиката по целия свят. Така се отговаря на целта на Процедурата за преодоляване на обществените предизвикателства, свързани с европейската идентичност и сближаване. Спектакълът завладява с актьорското майсторство на Паоло Нани и поставя въпроси за взаимоотношенията между хората и толерантността на обществото към уязвимите групи. За да е достъпно до целеви групи по проекта - посетители на събитията и обществеността, представлението ще се осъществи на общодостъпна локация - площад, парк, пешеходна улица. Постановката ще бъде адаптирана към нуждите на групи от хора в неравностойно положение - лица с нарушено зрение. За тях ще бъде осигурен и транспорт до мястото на представлението и обратно. Като се постига целта на Процедурата за социално включване и приобщаване към европейската култура. Във всеки един от посочените градове ще се организират и провеждат съпътстващи събития: преди самото представление екип от професионални актьори ще изпълняват цивилна клоунада, намеса в публичната среда, интерактивни акции тип "флашмоб" и етюди тип "ситуационна комедия". Съпътстващите събития, създадени в екип от българските актьори от фондация Ред Ноус и Паоло Нани, са своеобразен мост между европейското и българското изкуство и ще презентират пантомимата и клоунадата като разбираемо за всички и обединяващо изкуство. Друга част от съпътстващите събития на представлението “Джекил на лед” ще са за целева група широката общественост, в частност студенти и преподаватели от света на изкуството. За гр. София и за гр. Пловдив Паоло Нани съвместно с управителя на фондация Ред Ноус ще проведат открита лекция и практически упражнения за ученици и студенти от специалностите по сценични и екранни изкуства и актьорско майсторство, като и за техните преподаватели. Лекциите и практическите упражнения ще са открити и за желаещите, жители и гости на градове София и Пловдив, да се докоснат до магията на клоунадата и да се запознаят с творчеството на Паоло Нани и българските актьори.
Дейността отговаря на целите на Процедурата като представя пред българската публика европейска продукция и дава неограничен достъп до нея. Чрез представянето в неформална театрална среда /общодостъпно обществено място/ ще се изгради тясна връзка между културата и развитието на чувство за обща принадлежност въз основа на културното разнообразие. Спектакълът подкрепя социалните ценности и идентичността, демокрацията и участието на общността.
,
Contracted Amount: 81 020.25
,
Reported Amount: 0.00
-
Activity: Маркетинг и реклама на продукцията и съпътстващите събития: Дейността включва различни маркетингови способи за представянето, позиционирането, популяризирането и отразяването на турнето на световноизвестния Паоло Нани със спектакъла “Джакил на лед”, както и промотиране на съпътстващите събития. Целта на маркетинговата стратегия е да се достигне до по-широката общественост и привлече повече публика към спектаклите и съпътстващите събития. Популяризиране на турнето и четирите основни открити улични представления в София, Габрово, Бургас и Пловдив.
Дейността ще подчертае образователните събития като съществена част от гостуването на европейския артист Паоло Нани, ще представи дейността на фондация Ред Ноус и Театър „Хенд“ чрез съпътстващите, подгряващи събития и запознаване на публиката с цивилната клоунада. Изпълнението на маркетинговата стратегия ще допринесе за изграждане на дългосрочен интерес към театъра и в частност театралния жанр сатира чрез ангажиране на нови аудитории. Анализа от проведените маркетингови действия ще отрази многообразието от посетители, сред които уязвими групи хора и такива в неравностойно положение. Маркетинг дейностите, които планираме, обхващат всичко необходимо за представянето, позиционирането, популяризирането и отразяването на “Джакил на лед в България”- турне на световноизвестния Паоло Нани. Маркетинг екипът ще се съобрази със спецификата на гостуващия европейски културен продукт, артиста и ще покаже начина на достигане и ангажиране на българската публика.
Цели на комуникацията и рекламата:
- Популяризиране на турнето и четирите основни открити улични представления в София, Габрово, Бургас и Пловдив.
- Подчертаване на образователните събития като съществена част от гостуването на европейския артист Паоло Нани.
- Представяне на Фондация „Ред Ноус“ и Театър „Хенд“ чрез съпътстващите събития и запознаване на публиката с цивилната клоунада.
- Изграждане на дългосрочен интерес към театъра и в частност театралния жанр сатира чрез ангажиране на нови аудитории.
- Отразяване на многообразието от посетители, сред които уязвими групи хора и такива в неравностойно положение.
За да се постигнат тези цели, трябва да се извършат следните дейности:
- Лендинг страница - Създаване на лендинг страница към съществуващия уебсайт на Театър „Хенд“ с пълната информация за “Джакил на лед в България”. Тя ще съдържа програмата на турнето, информация за Паоло Нани и неговото улично представление, информация за подгряващите събития на Театър „Хенд“, регистрационна форма за лекцията и уъркшопа, галерия със снимки и видеа, както и информация за проекта, в рамките на който се осъществяват дейностите.
- Развитие на социални медии и онлайн реклама - Facebook, Instagram, YouTube - реализиране на информационни видеа, фото заснемане, които ще осигурят и необходимите визуални материали.
- Офлайн реклама и публичност - ПР информации за медиите (регионални и/или национални) - реализиране на информационни видеа и фото заснемане, които ще осигурят и необходимите визуални материали: Радиореклама в Радио София, Радио Пловдив, Радио Бургас, Радио Фокус В. Търново (което покрива област Габрово); Телевизионна реклама в БНТ 2 Пловдив и Бургас, както и с предаването Култура.бг в БНТ 1 за отразяване на турнето на Паоло Нани и съпътстващите събития; Регионална/национална преса - публикации във в. 24 часа, в. Марица и Капитал Лайт; Външна реклама – наем на билбордове в Пловдив и София, разлепяне на плакати, позициониране на ситилайтове в градска среда.
Целта на дейността е да насочи вниманието на аудиторията към европейска качествена продукция "Джекил на лед" с актьор Паоло Нани и да стимулира търсенето и разпространението на културно съдържание. От своя страна това води до увеличаване достъпа на българската публика до качествена културна продукция.,
Contracted Amount: 34 000.00
,
Reported Amount: 0.00
|