Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.002-0004-C01
Project Name Building a social care complex for the elderly and mentally retarded
Beneficiary 000133634 Veliko Tarnovo Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 04.02.2019
Start Date 04.02.2019
End Date 31.01.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Велико Търново, гр.Велико Търново

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда изграждането на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост  на територията на община Велико Търново, съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността и Картата на резидентните услуги, чрез:

1. Изграждане на 4 сгради (ново строителство), всяка от които с предназначение за предоставяне на услуга „Център за грижа за лица с умствена изостаналост“ с общ капацитет 60 лица (места) в с. Церова кория, община Велико Търново. 
Центровете представляват отделни масивни сгради, разположени в общ  парцел, със самостоятелни прилежащи дворни пространства. Архитектурно ще бъдат оформени в единен композиционен комплекс. Общото за комплекса външно прилежащо пространство ще се оформи като паркова среда, с места за почивка и разходки. Предвижда се изграждане на обща кухня майка (в изнесена пристройка към една от сградите), обзаведена и оборудвана съобразно общия брой на потребителите. 

2. Ремонт, реконструкция, осъвременяване и саниране на съществуваща сграда за предоставяне на услуга "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" с капацитет 15 лица (места) в град Велико Търново. 
Центърът ще бъде обособен като самостоятелен обект с отделен вход и собствено прилежащо дворно пространство.    

Във всяка от посочените сгради ще има помещения за общо ползване, лични и сервизни помещения (складови; инсталационни; за персонала, включително медицински кабинети според нормативните изисквания). 

Ще бъдат осъществени дейности по инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството); изготвяне  на оценка за съответствие; строителен надзор; информационно-комуникационна кампания за популяризиране на проекта и източниците на финансиране. 

Ще бъде закупено, доставено и монтирано необходимото оборудване и обзавеждане, съобразно изискванията за предоставяне на съответната услуга, а прилежащите дворни пространства ще бъдат благоустроени.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността цели да се създадат условия за ефективно и качествено изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности, като в рамките й ще се сформира екип за управление на проекта, включващ: - ръководител, - координатор, - експерт обществени поръчки, - счетоводител; - експерт инвеститорски контрол . Екипът ще се състои от служители на общинска администрация Велико Търново с нужния опит съгласно правилата на УО на ОПРР по отношение изискванията за управление на инфраструктурни проекти. С оглед качествено и своевременно изпълнение на планираните задачи, екипът за управление ще включва лица, които са теоретично и практически подготвени в сферата на предвижданите за реализация дейности и имат умения по администриране, координиране, управление и отчитане дейностите/операциите по проекта. Дейността ще бъде организирана в следните етапи: 1. Определяне и назначаване на екипа След сформиране на екипа ще се организира среща, на която ще се изготви план-график за изпълнение на дейностите, осигуряващ в най-голяма степен ефективно постигане на поставените цели, с оглед времето за изпълнение и ефикасно използване на разполагаемия финансов ресурс. На срещата ръководителят на проекта ще разпредели функционалните отговорности на всеки член от екипа съобразно изготвения план-график. 2. Текущо управление на проекта: - запознаване на членовете на екипа за управление с Методическите указания на УО на ОПРР за изпълнение на сключения договор за БФП; - провеждане на периодични срещи на екипа (при необходимост ще се провеждат извънредни срещи в случай на възникнали проблеми, свързани с технически въпроси, разходи, качество или други теми, свързани с изпълнението на ДБФП). - актуализиране на план-графика на проекта след текущо отчитане на напредъка; - регулярни срещи с представители на избраните изпълнители и всички други лица, които имат участие в изпълнението на проекта на съответния етап; 3. Финансово управление на проекта: вътрешната организация на финансовите документи ще бъде направена така, че да подпомага управлението. 4. Провеждане на процедури за избор на изпълнители: - актуализиране и съгласуване с УО на ОПРР график на обществените поръчки; - организация на изготвянето на документациите за избор на изпълнители; - организация на процедурите за избор на изпълнители; - контрол на процеса по изпълнение на договорите с избраните изпълнители. 5.Вътрешен мониторинг на проекта: - периодично актуализиране на план-графика на проекта; - документални проверки (междинни и при извършване на плащане) за качество, за достоверност и допустимост; Членовете на екипа ще осъществяват административното, техническо и финансово управление на проекта, съгласно Методическите указания за изпълнение на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020., Contracted Amount: 22 809.92 , Reported Amount: 21 248.22
  • Activity: Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост": В рамките на изпълнение на дейността, съгласно техническото задание на Възложителя, ще бъдат изготвени инвестиционни проекти за изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост. Ще бъдат изготвени технически/работни проекти по съответните части включващи изграждане (ново строителство) на четири сгради, всяко от които с предназначение „Център за грижа за лица с умствена изостаналост“ и ремонт и реконструкция на съществуваща сграда с предназначение "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване". За нуждите на потребителите на социални услуги в четирите „Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост“ ще бъде проектирано изграждането на обща кухня. Техническата разработка включва и цялостно проектантско решение по отношение на дворното пространство на комплекса за социални грижи. При осъществяване на строително-монтажните работи се предвижда: - Изграждане (ново строителство) на четири „Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост". Сградите ще бъдат самостоятелни (отделени една от друга) всяка с капацитет за 15 потребителя и всяка със самостоятелно дворно пространство. Във всяка сграда ще бъдат обособени помещения за: общо ползване, лично ползване, сервизни, санитарни, складови, инсталационни и за персонала. - Благоустройство и паркоустройство на дворното пространство около сградите и на комплекса, като цяло; - Изграждане на обща кухня за нуждите на потребителите съгласно разработените проекти. За нуждите на потребителите на социалната услуга в "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" се предвижда изпълнение на строително-монтажни работи включващи: - ремонт, реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност в южния двуетажен корпус и първото ниво на западния двуетажен корпус на съществуваща сграда (бивша детска ясла с четири корпуса). Строителството ще бъде осъществено по начин позволяващ "Центърът за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" да бъде обособен като самостоятелен обект с отделен вход и със собствено прилежащо дворно пространство. - При реконструкцията ще бъдат обособени и изцяло ремонтирани помещения за общо ползване, за задоволяване на личните нужди на потребителите на услугата, сервизни, складови, инсталационни, медицински кабинет с манипулационна и служебни помещения. - Преходните пространства - коридори и фоайета - ще бъдат изградени и оразмерени по начин позволяващ свободно придвижване на болнични легла и инвалидни колички между отделните помещения в сградите. Ще бъдат извършени СМР за обезопасяване и благоустройство на прилежащото дворно пространство. Върху прилежащите дворни пространства към посочените по-горе 5 обекта, предвидени за предоставяне на социалните услуги, ще бъдат извършени благоустройствени мероприятия и озеленяване, което да гарантира възможност за визуално проследяване на местоположението на ползвателите на услугите. Прилежащите пространства ще бъдат оформени така, че да позволяват провеждането на разнообразни занимания – разходки и свободно придвижване, занимания с градинарство, спорт и други. Ще бъдат изпълнени всички предвидени в инвестиционните проекти мерки за достъпна архитектурна среда за хора с увреждания в центровете за грижа за лица с умствена изостаналост и в центъра за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване. През периода на изпълнение на СМР ще се осъществява ефективен авторски надзор съобразно чл.162, ал. 2 от Закона за устройство на територията. Преди подаването на настоящето проектно предложение е подготвена техническа документация, включваща изготвянето на актуална скица на имота за застрояване и архитектурно заснемане, заверено от главния архитект на общината, заедно с обяснителна записка, както и индикативна количествено-стойностна сметка по окрупнени показатели. Разходите за тези предварително извършени дейности са на стойност 20 150 лв. и са заложени в бюджета на проектното предложение., Contracted Amount: 2 007 608.13 , Reported Amount: 2 333 895.54
  • Activity: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството: В процеса на изпълнение на дейността ще бъде извършена оценка за съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите. Оценката за съответствието ще бъде изготвена под формата на комплексен доклад съставен от регистрирана фирма - консултант. В процеса на изпълнение на строително-монтажните работи се предвижда системен контрол по време на строителството, чрез упражняването на независим строителен надзор, в съответствие с разпоредбите на чл.168 от Закона за устройство на територията. Представителят на строителния надзор ще участва във всички проби и изпитания на материали, конструкции и инсталации, използвани и/или изградени на обектите подлежащи на интервенция при строителството, като подписва всички документи, удостоверяващи резултатите от тези проби и изпитания. Решенията и указанията на лицето, упражняващо независим строителен надзор, вписани в заповедната книга на строежа, са задължителни за всички участници в строителството и следва да се изпълняват незабавно след вписването. Независимият строителен надзор по време на строителството ще се упражнява в следния задължителен обхват: 1. Законосъобразно започване на строежа; 2 .Пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на строежите, съобразно одобрените проекти; 4. Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за организация на строителството; 5. Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; 6. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; 7. Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 8. Правилно изпълнение на строително монтажните работи; 9. Годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителния контрол ще се упражнява през целия период от откриване на строителната площадка до издаване на разрешение за ползване на строежа. Представители на независимия строителен надзор ще присъстват на съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството с цел установяване точното изпълнение на проекта. След приключване на строителството упражняващия строителен надзор изготвя окончателен доклад на основание чл.168, ал. 6 от Закона за устройство на територията., Contracted Amount: 23 000.00 , Reported Amount: 14 880.00
  • Activity: Закупуване, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост": В рамките на изпълнение на дейността ще бъде закупено, доставено и монтирано оборудване и обзавеждане, съгласно приложената към проектното предложение остойностена техническа спецификация - Приложение В1. Оборудването и обзавеждането е съобразено изцяло със спецификите и изискванията за предоставяне на социални услуги от резидентен тип, предвидени за разкриване в резултат от изпълнението на проектните дейности. За нуждите на четирите "Център за грижа за лица с умствена изостаналост" ще бъде закупено, доставено и монтирано: - Обзавеждане на спални помещения, включващо легла, матраци, гардероби, маси, столове, шкафове за лични вещи на ползвателите; - Оборудване и обзавеждане на общите помещения (дневни и складови помещения), включващо холни гарнитури, маси, телевизори, етажерки и стелажи; - Оборудване и обзавеждане на санитарните възли и антретата, включващо шкафове за обувки, огледала, аксесоари за баня и тоалетна и шкафове за баня; - Кухненско оборудване и обзавеждане за кухненските боксове с трапезарии, включващо кухни за вграждане, мивки и батерии, ел. печки, ел. котлони, абсорбатори, хладилници с фризер, микровълнови печки, трапезни маси, столове, перални машини, сушилни машини, съдомиялни машини; - Кухненско оборудване и обзавеждане за общата кухня, обслужваща четирите центъра за грижа за лица с умствена изостаналост, включващо хладилни шкафове, работни шкафове, работни маси, стелажи, професионална електрическа печка, конвектомат, скара, аспираторен чадър, вентилатор, въздуховоди, съдомиялна машина; - Оборудване и обзавеждане за офисите на управителя и персонала, включващо бюра, столове, шкафове, компютри За нуждите на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" ще бъде закупено, доставено и монтирано: - Обзавеждане на спални помещения, включващо медицински легла, матраци, антидекубитални дюшеци, гардероби, шкафове за лични вещи на ползвателите, столове, маси, телевизори; - Оборудване и обзавеждане на общите помещения (дневни и складови помещения), включващо холна гарнитура, маси, телевизор, етажерки и стелажи; - Оборудване и обзавеждане на санитарните възли и антретата, включващо, огледала, аксесоари за баня и тоалетна и шкафове за баня; - Кухненско оборудване и обзавеждане за кухненския бокс с трапезарията, включващо кухня за вграждане, мивка и батерия, хладилници, микровълнова печка, електрическа кана, кафе машина, трапезна маса, столове, спешни шкафове, перална машина, сушилна машина; - Оборудване и обзавеждане за офисите на управителя и персонала, включващо бюра, столове, шкафове, компютри, лаптопи, принтери., Contracted Amount: 242 663.60 , Reported Amount: 193 354.08
  • Activity: Изпълнение на мерки за информация и комуникация: В проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на ЕС за изпълнението на предвидените интервенции и за ефекта, който те ще имат за развитието на община Велико Търново. Предвидените мерки и дейности са съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагана на правилата за информация и комуникация. Разясняването на целите и задачите на проекта и постигането на максимална публичност на постигнатите резултати ще се осъществи в рамките на дейността чрез: - Поместване на информация на интернет-страницата на община Велико Търново, включваща: кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, финансовата подкрепа от Европейския съюз; - Изработване, доставка и монтаж на информационни временни билборда в процеса на изпълнение на строително-монтажните работи. Предвижда се изработването и поставянето на 2 (два) броя информационни временни билборда в процеса на изпълнение на строително-монтажните работи. На тях ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съ-финансиращия фонд - ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева, начална и крайна дата на изпълнението на проекта. - Изработване, доставка и монтаж на 2 (два) броя постоянни информационни табели. Постоянни информационни табели се предвижда да бъдат поставени в обхвата на всеки от обектите на видно за обществеността място. На тях ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съ-финансиращия фонд - ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева. - Организиране и провеждане на 2 (две) публични събития под формата на пресконференции. Ще бъдат проведени 2 (две) публични събития: непосредствено след сключването на договорите за строителство и при приключване на дейностите по проекта. Публичните събития ще бъдат анонсирани чрез две прессъобщения в местните медии, като информацията посочена в тях ще бъде публикувана и на интернет-страницата на община Велико Търново. Ще се изготви информационен банер и снимков материал по време на събитията. - Организиране и провеждане на официална церемония за откриване на обекта "Първа копка" и церемония "Откриване на обекта". Ще бъдат проведени две официални церемонии "Първа копка" (за откриване на обектите в с. Церова кория и на обекта във Велико Търново) и две церемонии "Откриване на обекта". Събитията ще бъдат анонсирани чрез публикации в местните медии, като информацията посочена в тях ще бъде публикувана и на интернет-страницата на община Велико Търново. Официалните церемонии за откриване на обекта "Първа копка" ще се състоят непосредствено след съставянето на протоколите за откриване на строителните площадки и за определяне строителна линия и ниво, а официалните церемонии "Откриване на обекта" след приключване на строително-монтажните работи и приемането им. - Изработване и поставяне на информационни стикери на закупеното оборудване и обзавеждане – 4 000 броя, съдържащи: визуализиране на емблемата на ЕС, упоменаване „Европейски съюз“, наименование на съфинансиращия фонд - ЕФРР, общото лого на програмен период 2014-2020 и номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ., Contracted Amount: 7 720.00 , Reported Amount: 7 656.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MISTRAL 7, Contracted Amount*: 434 914.80 , Reported Amount**: 434 664.03
  • Contractor: PESHEV, Contracted Amount*: 9 780.00 , Reported Amount**: 9 408.00
  • Contractor: R G B, Contracted Amount*: 24 180.00 , Reported Amount**: 24 180.00
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 4 561.98 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: REKLAMNA AGENCIA AB -ANELIA MINKOVA, Contracted Amount*: 4 776.00 , Reported Amount**: 4 776.00
  • Contractor: IZDATELSKA KUSTA AB, Contracted Amount*: 2 880.00 , Reported Amount**: 2 880.00
  • Contractor: Viara, Contracted Amount*: 4 561.98 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 26 362.08 , Reported Amount**: 26 362.08
  • Contractor: Aleksandar, Contracted Amount*: 4 561.98 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Smart Soft Ltd, Contracted Amount*: 7 248.00 , Reported Amount**: 7 248.00
  • Contractor: Goro, Contracted Amount*: 4 561.98 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MINERVA-KL LTD, Contracted Amount*: 5 472.00 , Reported Amount**: 5 472.00
  • Contractor: BOLIARITE 2019, Contracted Amount*: 1 876 952.40 , Reported Amount**: 1 875 051.51
  • Contractor: B I S, Contracted Amount*: 51 300.00 , Reported Amount**: 51 300.00
  • Contractor: "SMART BUZNES KUMPANI" EOOD, Contracted Amount*: 108 444.00 , Reported Amount**: 108 444.00
  • Contractor: Ana, Contracted Amount*: 4 561.98 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: ARCHITECTURAL STUDIOCHANGULEV, Contracted Amount*: 39 302.00
  • Member of the Consortium: STROY KONTROL INVEST Ltd, Contracted Amount*: 1 524 825.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of supported facilities of social infrastructure in the process of deinstitutionalization, Measure Unit: обекти, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 2 454 586.46 BGN
Grant 2 454 586.46 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 454 586.46 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 93 847.62 0.00 93 847.62 ДЗЗД "БОЛЯРИТЕ 2019"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 21 745.74 0.00 21 745.74 "МИСТРАЛ 7" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 БИС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 "СМАРТ СОФТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ТРАНС КО 04 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 "ПЕШЕВ" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Изготвяне на техническа документация по проект "Изграждане на комплекс от социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост" по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г., Estimated Amount: 20 150.00
  • Differentiated position 1: "Изготвяне на техническа документация по проект "Изграждане на комплекс от социални грижи за възрастни лица и лица с умствена изостаналост" по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г.
    Contractor: R G B
    Contract total funded value: 24 180.00
Procedure 2 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Жоро Георгиев Ковачев
    Contractor: Goro
    Contract total funded value: 4 561.98
  • Differentiated position 2: Ана Димова Тодорова
    Contractor: Ana
    Contract total funded value: 4 561.98
  • Differentiated position 3: инж. Вяра Георгиева Димитрова
    Contractor: Viara
    Contract total funded value: 4 561.98
  • Differentiated position 4: Мариана Малчева Иванова
    Contractor: Mariana
    Contract total funded value: 4 561.98
  • Differentiated position 5: Александър Галинов Колев
    Contractor: Aleksandar
    Contract total funded value: 4 561.98
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост", Estimated Amount: 242 663.60
  • Differentiated position 1: Обособена позиция: 1 "Доставка на мебели и обзавеждане"
    Contractor: "SMART BUZNES KUMPANI" EOOD
    Contract total funded value: 108 444.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция: 2 "Доставка на бяла и черна техника"
    Contractor: B I S
    Contract total funded value: 51 300.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция: 3 "Доставка на компютри / настолни и преносими/, периферия и оборудване
    Contractor: Smart Soft Ltd
    Contract total funded value: 7 248.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция: 4 "Доставка на специализирано оборудване
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 26 362.08
Procedure 4 Subject to due process: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост" , Estimated Amount: 23 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството за обект: „Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост“ за изграждане на нови 4 броя „Център за грижа за лица с умствена изостаналост“ с капацитет 15 места всеки; - прогнозна стойност до 18 440,00лв. без ДДС
    Contractor: PESHEV
    Contract total funded value: 9 780.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството за обект: „Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост“ за ремонт и реконструкция на „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване“ 1 брой с капацитет 15 места; - прогнозна стойност до 4 560,00лв. без ДДС
    Contractor: MINERVA-KL LTD
    Contract total funded value: 5 472.00
Procedure 5 Subject to due process: Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост", Estimated Amount: 1 987 458.13
  • Differentiated position 1: Обособена позиция: 1 "Проектиране, строителство и авторски надзор по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост" за изграждане на нови 4 броя "Център за грижа за лица с умствена изостаналост" с капацитет 15 места всеки
    Contractor: BOLIARITE 2019
    Contract total funded value: 1 876 952.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция: 2 "Проектиране, строителство и авторски надзор по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост" за ремонт и реконструкция на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" 1 брой с капацитет 15 места
    Contractor: MISTRAL 7
    Contract total funded value: 434 914.80
Procedure 6 Subject to due process: Осъществяване на информационно-комуникационна кампания по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост", Estimated Amount: 7 720.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция: 1 "Изработка и монтаж на билбордове, постоянни обяснителни табели, банер и информационни стикери", запазена на основание чл.80, ал.1 от ППЗОП
    Contractor: REKLAMNA AGENCIA AB -ANELIA MINKOVA
    Contract total funded value: 4 776.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция: 2 "Организиране и провеждане на информационни събития и официални церемонии"
    Contractor: IZDATELSKA KUSTA AB
    Contract total funded value: 2 880.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN