Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.005-0001-C02
Project Name Integrated System for Urban Transport of the city of Ruse – 2nd stage
Beneficiary 000530632 Ruse Minicipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 05.01.2017
Start Date 05.01.2017
End Date 01.04.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Русе, гр.Русе

Description

Brief description
Проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр.Русе–2 етап“ е изготвен съгласно изискванията на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020, инв. приоритет 2 „Интегриран градски транспорт“. Изборът на включените в проектното предложение дейности е извършен на база изготвено подробно предпроектно проучване, с което на база извършените анализи (на текущото състояние, за търсенето и предлагането на МОГТ, на алтернативите за модернизация и правната и институционална рамка) са разгледани вариантни решения. Избраната алтернатива включва следните компоненти:
К.1–Изграждане на пешеходна връзка–надлез между кв.Родина 3 и кв.Чародейка
К.2–Реконструкция на бул.Придунавски и рехабилитация на 3бр.пасарелки
К.3–Изграждане на пешеходна зона по ул.Чипровци
К.4–Рехабилитация и реконструкция на ул.Шипка в участъка от ул.Чипровци до бул.България
К.5–Реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при МГ Баба Тонка
К.6–Надграждане на интелигентната транспортна система
Всички обекти на интервенция са включени в ИПГВР на гр.Русе. Проектното предложение надгражда изпълнения от Община Русе проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр.Русе“, реализиран с финансовата помощ на ОПРР 2007-2013. С избраната алтернатива  са включени взаимосвързани действия, трайно подобряващи икономическото, социалното и екологично състояние на гр.Русе. Отделните компоненти са избрани така, че цялостното въздействие на проектното предложение да превишава сбора от въздействието на отделните му съставни части, ако бъдат осъществени поотделно. Изпълнението на проект „ИСГТ на гр.Русе–2 етап“ не само надгражда изпълненото до момента, но и предоставя възможност след реализиране на посочените дейности да бъдат изпълнени като последващ проект  Алтернатива 3 и/или Алтернатива 4, описани в ППП, като Алт.3 ще продължи дейностите по изграждане на улеснения достъп до ОГТ, а Алт.4 ще създаде условия за максимално ефективно използване на изградената инфраструктура за ОГТ, чрез закупуването на нови тролейбуси.

Activities
  • Activity: Организация и управление: За реализиране на дейността ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, състоящ се от: ръководител, координатор, финансист, юрист, строителен инженер, експерт инвеститорски контрол и технически сътрудник. С членовете на екипа ще бъдат сключени граждански договори, в които ще бъдат разписани ясно и точно задълженията и отговорностите по управлението на проекта за всяка конкретна позиция.С цел прозрачност и мониторинг при осъществяване на дейностите по проекта са предвидени регулярни работни срещи на членовете на екипа, с цел разпределяне на задачи, касаещи текущото изпълнение на проекта и вземане на своевременни решения, свързани с реализацията му. Дейността на екипа включва поддържане на ефективна комуникация с УО по текущи въпроси, подготовка на междинните и финални технически доклади и финансови отчети, текущо информиране на обществеността за напредъка на отделните етапи от изпълнението на проекта и т.н. Екипът на проекта ще прилага конкретните насоки и указания на УО за управление на документооборота, архивиране, финансова и техническа отчетност, физически мониторинг, процедури за вътрешен и външен контрол и т.н., като ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, цялостната организация за изпълнение на заложените дейности при спазване изискванията и правилата на финансиращата програма, реда и процедурите прилагани в общината, съгласно законовите норми и регламенти на ЕС. Ръководителят на проекта ще следи за стриктното прилагане на тези механизми и ще бъде отговорен за разпределянето на задачите и отговорностите между членовете на екипа., Contracted Amount: 194 419.20 , Reported Amount: 142 522.52
  • Activity: Информация и комуникация : Изпълнението на дейността предвижда прилагане на комплекс от мерки за: осигуряване на максимална публичност и прозрачност на процеса на управление и изпълнение на проекта, както и на постигнатите резултати; популяризиране на подкрепата от Европейските фондове, чрез Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. сред обществеността, като финансов инструмент за подобряване развитието на региона и качеството на живот на гражданите. Предвидените мерки ще бъдат изпълнени при стриктно спазване на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Изпълнението на дейностите по информация и комуникация при осъществяване на проекта включва информация за получената подкрепа от Европейските фондове, осъществена чрез: 1. Създаване на банер на официалната интернет страница на бенефициента, водещ до статична страница, на която ще е поместена информация за същността и дейностите по проекта, включително неговите цели и резултати, като и финансовата подкрепа на Европейския съюз (ЕС); 2. Провеждане на информационни събития – 2 пресконференции за представяне на проекта и резултатите от изпълнението му; 3. Провеждане на официални церемонии за ефективния старт на проекта „Първа копка“ и за откриване на обекта – 6 броя; 4. Информиране на широката общественост за напредъка на проекта, чрез средствата за масова информация; 5. Изработване на информационен банер – 1 бр., който да се използва при провеждането на информационните събития; 6. Изработване и монтиране на временен билборд – 4 бр., за времето на строителните дейности в близост до обектите; 7. Изработване и поставяне на постоянни обяснителни табели – 6 бр., изработени от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия; 8. Изработване на промоционални материали: конферентни чанти - 100 бр.; тефтери - 100 бр; химикали - 100 бр.; моливи - 100 бр.; флаш памет /USB/ – 150 бр.; За популяризиране на проекта и финансовата подкрепа на ЕС бенефицента ще проведе комуникационна кампания, чрез информационни събития, официални церемонии и публикации в медиите. Изработването на печатно-информационните и промоционални материали ще бъде възложено по реда на ЗОП на външен изпълнител. Изпълнението на дейностите по информация и комуникация ще се осъществява при стриктно спазване на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 24 000.00 , Reported Amount: 13 722.00
  • Activity: Провеждане на обществени поръчки и избор на изпълнители: За изпълнението на проекта е необходимо провеждане на следните обществени поръчки, съгласно ЗОП с цел възлагане на дейностите по проекта: • за изпълнение на строително-монтажни работи; • за изпълнение на строителен надзор; • за изпълнението на авторски надзор; • за изпълнение на финансов одит; • за изпълнение на дейности по информация и комуникация; • изпълнение на интелигентна транспортна система. Изборът на изпълнители ще се извърши в съответствие с разпоредбите на ЗОП. По отношение на вида на всяка процедура ще бъде спазвано изискването за определянето и, вземайки предвид всички сключени договори, в които има сходен предмет на дейност. Строителният инженер ще е отговорен за контрол и проверка на техническите спецификации за изпълнение на СМР, авторски и строителен надзор, финансистът на проекта - за техническата спецификация за изпълнението на финансовият одит, а координаторът на проекта - за техническата спецификация за изпълнение на дейностите по информация и комуникация. Преди обявяването подготвените документации ще се изпращат за предварителен контрол до АОП и/или до УО на ОПРР (при необходимост), а след сключването на договор с изпълнител - за последващ контрол от УО на ОПРР (при необходимост). Дейността приключва след сключването на всички договори с изпълнители., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на СМР: Планираните СМР включват: К 1: Изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка“: Предвидено е изпълнение на покрита мостова конструкция с ширина 2,5м, остъклена от двете страни със закалено стъкло. Хоризонталната част на конструкцията ще е от метал, а вертикалните опори – от монолитен стоманобетон. Предвидена е стълбищна клетка и асансьор, осигуряващ достъп и за хора в неравностойно положение. Ще бъде изпълнено ефектно осветление и озеленяване, с оформяне на подходи към тротоарите за пешеходното движение. К 2: Реконструкция на бул. „Придунавски булевард” и рехабилитация на три броя пасарелки: Предвидено е разширение на булеварда в посока р.Дунав с цел използването му като носител на МГТ. Кръстовището при ул „Райко Даскалов“ се оформя като кръгово. При гимназията по облекло двете платна се разделят. Новото платно се включва в кръгово кръстовище на бул. „Славянски” пред сградата на Пристанищен комплекс. Изграждат се джобове за спирки на МГТ. Пасарелката пред гимназията по облекло се разрушава. Новата е със стб. конструкция-плоча, греди и носещи колони, при спазване изискванията за достъпна среда и възможност за ползване от велосипедисти. Предвиден е предпазен парапет и осветление. Пасарелките при ул. „Баба Тонка” и при ул. „Омуртаг” се обновяват. Подменят се настилките, поставят се нови парапети и осветителни тела, обособяват се панорамни площадки. К 3: Изграждане на пешеходна зона по ул. „Чипровци“: Ще се изпълни цялостно преасфалтиране в частта между ул. „Шипка” и „Тича”. Прилежащите тротоари се реконструират, като се подменят настилки и се обособяват зони за пешеходно и велосипедно движение. На всички кръстовища са предвидени скосявания на настилките за удовлетворяване изискванията за достъпна среда при пресичане на уличните платна. Предвидено е повдигнато кръстовище при ОУ „Олимпи Панов“. В кварталните пространства са осигурени нови места за паркиране в южната част на блоковете. Стълбовете за улично осветление се подменят с нови, с LED осветителни тела. К 4: Рехабилитация и реконструкция по ул. „Шипка“ в участъка от ул. „Чипровци“ до бул. „България“: Между ул. „Чипровци“ и ул. „Шипка“ се изгражда ново кръгово кръстовище. СМР включват полагане на нова настилка от асфалтобетон, демонтаж на стари и монтаж на нови бетонови бордюри, нова настилка по тротоарите, изграждане на достъпна среда, велоалеи и др. под. При ул. „Чипровци“ е предвидено изграждане на нов БКТП на мястото на съществуващ трафопост Розова долина, който ще бъде демонтиран. К 5: Реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при математическа гимназия „Баба Тонка”: Планираните дейности целят довършване на подлеза, изграден до груб строеж и привеждането му в съответствие със съвременните изисквания към такъв вид съоръжения, като се изпълнят и необходимите мерки за осигуряване на достъпна среда. На вход и изход ще се изпълни асансьорна шахта, в габарита на съществуващото стълбище, за монтаж на асансьорна уредба. Стълбището се покрива с остъклена метална конструкция. Предвидените СМР ще се изпълняват съгласно одобрените инвестиционни технически проекти и влезли в сила Разрешения за строеж за всички обекти на интервенция. За всички видове строителни работи са разработени подробни количествено-стойностни сметки. Цялата техническа инфраструктура, подлежаща на интервенция по настоящия проект е собственост на община Русе. Всички недопустими разходи, включващи реконструкция и изграждане на ВиК мрежи, както и изграждане на нов БКТП ще бъдат за сметка на Община Русе. Дейността започва с подписването на първия по ред протокол за откриване на строителна площадка и приключва с подписването на последния по време констативен акт за установяване годността за приемане на строежа. При изпълнението на дейността ще се съставят всички актове и протоколи, съгласно Наредба №3/2003 г., при необходимост ще бъде изготвена екзекутивна документация. , Contracted Amount: 21 810 982.58 , Reported Amount: 20 138 790.70
  • Activity: Изпълнение на строителен надзор: Дейността включва изпълнението на строителен надзор по време на осъществяваното строителство от избран изпълнител по реда на ЗОП. Упражняването на строителният надзор ще бъде в обем и обхват, съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, като се изпълняват най-малко следните дейности: • упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно техническите проекти и изискванията на нормативните актове; • проверка на изпълнените СМР по количества и цени и подписване на протоколи за приемане на изпълнените СМР, изготвени от Изпълнителя /бивш акт обр.19/; • осигуряване съставянето на актовете и протоколите, в съответствие с изискванията на Наредба № 3 (ДВ, бр. 72/2003), по време на строително-монтажните дейности; • осигуряване спазването на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него(ДВ, бр. 37 от 2004 г.); • контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; • контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти (ДВ, бр. 93/2000 г., изм. ДВ, бр. 75/2002 г., 109/2003 г.); • недопускане на увреждане на трети лица и имоти в следствие на строителството; • осигуряване присъствието на авторския надзор по съответните части на техническите проекти на обекта по време на изпълнение на строително-монтажните дейности; • подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; • даване на инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; • обсъждане с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информиране на Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след нарушението; • изискване изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя; • подписване съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности на изготвената екзекутивна документация и нейното представяне на съответните органи съгласно чл. 175 от ЗУТ; • внасяне на екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем; • съставяне на констативни актове, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, с които удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаване на строежите от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; • съдействие на Възложителя, след завършването на строително-монтажните работи и приключване на приемните изпитвания, да направи (регистрира) искане за въвеждането на обектите в експлоатация, като се представят окончателни доклади, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документи от Агенция по кадастъра, съгласно изискванията на ЗУТ; • Изготвяне на технически паспорти на строежите, съгласно изискванията на Наредба №5 / 28.12.2006 г. Упражняването на строителен надзор на всички СМР, недопустими за финансиране по настоящата схема, като реконструкция или изграждане на ВиК мрежи, както и изграждане на нов БКТП ще бъдат изпълнени за сметка на Община Русе. , Contracted Amount: 228 300.00 , Reported Amount: 156 452.79
  • Activity: Изпълнение на авторски надзор: Обхватът на дейността е осъществяването на авторски надзор на обектите на интервенция по време на изпълнение на СМР, съгласно изискванията на ЗУТ ; подписване на актове и протоколите съгласно изискванията на Наредба №3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба №2/2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и съгласуване на екзекутивната документация, изготвени от строителя. Упражняването на авторски надзор ще гарантира изпълнението на СМР при стриктно спазване на одобрените инвестиционните проекти. Успешното реализиране на обектите се гарантира с издаване на Разрешения за ползване. За целта е необходимо през целия период на строителството, до неговото завършване да се извършва авторски надзор, който освен проследяване и контрол на изпълнението на СМР консултира строителя, съдейства при избор на материали, при необходимост дава проектантски решения за извършване на допустими от закона промени, възникнали по време на строителството, предоставя допълнителни чертежи и детайли, участва в работни срещи с изпълнителите и възложителя, участва в комисии и съставяне на протоколи за етапно приемане на строителните работи. Изпълнението на дейността продължава до въвеждане в експлоатация на обектите на интервенция. Упражняването на авторски надзор на всички СМР, недопустими за финансиране по настоящата схема, като реконструкция или изграждане на ВиК мрежи, както и изграждане на нов БКТП ще бъдат изпълнени за сметка на Община Русе. , Contracted Amount: 266 700.00 , Reported Amount: 266 400.00
  • Activity: Извършване на финансов одит: Независимият одит ще бъде извършен от одитор, избран чрез конкурсна процедура по ЗОП. Одитът трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите и да включва следните проверки във връзка с: 1. всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, финансирани от ЕС; 2. първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; 3. неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; 4. счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Дейността стартира със сключване на договор с избрания изпълнител, като изпълнението й ще е в съответствие с изискванията на УО, с приложимите европейски и национални норми. , Contracted Amount: 16 260.00 , Reported Amount: 5 376.00
  • Activity: Надграждане на интелигентната транспортна система : Надграждането на интелигентната транспортна система съответства със стратегическия приоритет за устойчиво развитие и утвърждаване на гр.Русе като водещ стопански и туристически център с ефективна инфраструктура, отговаряща на общо европейските норми, стандарти и директиви. Водещ подход в тази насока е осъщ. на видео мониторинг на кръстовищата, който да осигури обективна инф. база за вземане на адекватни управленски решения за ограничаване влиянието на рискови фактори в/у устойчивостта на транспорта, което от своя страна ще ограничи в дългосрочен план въздействието на типичните рискове чрез ефективен мониторинг, анализ и управление причините, условията и факторите за тяхното преодоляване. Предвидено е надграждане на изпълнените до сега мерки, чрез осъщ. на видео мониторинг на 30 бр. натоварени (главни) кръстовища, подробно описани в пред проектното проучване. С изпълнение на дейността ще се постигне видео наблюдение в реално време на подвижни и неподвижни обекти, разположени или преминаващи през наблюдаваните кръстовища и възможност за бъдеща препратка към оперативен център ОДМВР-Русе; натрупване, архивиране и ползване на видео и друга съпътстваща инф. от видео наблюдението; идент. на регистрационни табели на МПС . По този начин се постига:подобряване организацията на пътното движ., намаляване на предпоставките за ПТП, ограничаване риска за транспорта и гарантиране на общ. ред и сигурност. Важно при реализацията на дейността е осиг. на подсистема за контрол на движ., чрез използване на камери с функц. за разчитане на рег. табели и извършване на статист. оценка на база преброяване на превозни средства. Задължително с-мата трябва да бъде съвместима със същ. техн. приложение изградено до момента (да надгражда) и с възможност за добавяне в последващ етап на подсистеми за управление на трафика (напр.: алармиране за възникване на ПТП, задръствания, увеличено време за пътуване и др.). При избора на местоположението на видеокамерите за постигане на ефективно видеонаблюдение ще се съблюдават следните принципи:Определяне на обектите на интерес в зоните за наблюдение и степента на разпознаваемост за всеки клас обект (рег. табела, силует на автомобил, и др.); Местополож. на всяка камера от с-мата е избрано така, че да осигурява възможност за контрол на зададените обекти във всяка дефинирана зона за наблюдение; Местополож. на всяка камера е избрано, така че да се постигне нужната степен на разпознаваемост на всеки обект от дефинираното множество за всяка зона. Общи изисквания към софтуера е да осигурява необходимият за работата на с-мата хардуер, предоставяне на необходимия брой лицензи за ползването му, да бъде съвместим със същ. с-ма, да бъде отворен тип, позволяваща разширение и мултиплициране на по-късен етап на всяко ниво при запазване на съвместимост с избрания тип преносна среда и да е универсален от страна на използвани техн. средства и протоколи за връзка. Администрирането на с-мата ще позволи приоритетно управление и достъп от по-горните адм. нива, потребителски пароли, филтриране на IР адреси, както и защита на мрежата и архивите от нерегламентиран достъп, наблюдение и промяна на информацията. В контролният център за управл. на трафика ще се предвиди оборудване, гарантиращо непрекъснатост на работата на с-мата. Стационарните камери ще са със светлочувствителност, гарантираща идентификация на рег. табели на МПС на предвиденото разстояние, за да могат да разпознават ефективно номера от една автомобилна лента независимо от осветеността на разстояние поне до 20м. За извеждане на информация на външни носители ще се предвиди хардуер с подходящ формат с оглед конвертируемост. Запис на сървърна с-ма на видеоинформацията при срок на съхранение 30 денонощия., Contracted Amount: 1 803 523.81 , Reported Amount: 1 745 524.79

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DZZD "MINSTROY-AM CHERNO MORE", Contracted Amount*: 11 498 780.88 , Reported Amount**: 11 821 226.83
  • Contractor: ALEKSANDAR, Contracted Amount*: 18 385.78 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RUMEN, Contracted Amount*: 7 435.77 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD , Contracted Amount*: 13 705.53 , Reported Amount**: 13 722.00
  • Contractor: PENKA, Contracted Amount*: 19 584.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ROSITSA, Contracted Amount*: 19 093.03 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RUBICON ENGINEERING, Contracted Amount*: 66 592.00 , Reported Amount**: 70 749.32
  • Contractor: IVELINA, Contracted Amount*: 17 472.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VAMOS LTD, Contracted Amount*: 261 286.08 , Reported Amount**: 266 700.00
  • Contractor: DIMITAR, Contracted Amount*: 45 696.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FINANS ODIT KONSULT 2002, Contracted Amount*: 5 369.54 , Reported Amount**: 5 376.00
  • Contractor: EMILIA, Contracted Amount*: 38 054.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VERA, Contracted Amount*: 25 382.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRI - ES LTD, Contracted Amount*: 16 779.84 , Reported Amount**: 16 800.00
  • Contractor: RADOSTIN, Contracted Amount*: 17 871.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LOG-SIBERIA, Contracted Amount*: 1 746 433.56 , Reported Amount**: 1 745 524.79
  • Contractor: PATINZHENERING AD, Contracted Amount*: 6 421 809.98 , Reported Amount**: 6 699 231.41
  • Contractor: RUSENSKA STROITELNA BORSA LTD, Contracted Amount*: 66 520.08 , Reported Amount**: 68 903.47
  • Contractor: KREMENA, Contracted Amount*: 42 850.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SONYA, Contracted Amount*: 29 184.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRACE GROUP HOLD PLC, Contracted Amount*: 1 646 787.42 , Reported Amount**: 1 618 332.46
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: AVTOMAGISTRALI - CHERNO MORE AD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: MINSTROY HOLDING AD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 90.26
Indicator 2 Градски транспорт: Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 90.26 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Пътувания с обществен градски транспорт по нови или подобрени линии на обществения транспорт, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 95 404.00 , Reached amount: 98 431.00
Indicator 4 Total length of new or improved public transport lines, Measure Unit: километри, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.24 , Reached amount: 2.43

Financial Information

Total Project cost 17 721 324.92 BGN
Grant 17 698 032.94 BGN
Self amount 23 291.98 BGN
Total actual amounts paid 17 722 734.75 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 642 181.00 771.54 642 952.54 ПЪТИНЖЕНЕРИНГ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 149 878.09 1 381.51 1 151 259.60 ДЗЗД "МИНСТРОЙ-АМ ЧЕРНО МОРЕ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 164 678.74 197.85 164 876.59 ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 6 652.01 7.99 6 660.00 РУСЕНСКА СТРОИТЕЛНА БОРСА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 677.98 2.02 1 680.00 ТРИ - ЕС EООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 6 659.20 8.00 6 667.20 РУБИКОН ИНЖЕНЕРИНГ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 342.39 1.62 1 344.01 ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 87 216.89 104.79 87 321.68 ЛОГ-СИБЕРИЯ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД
Липса на добро финансово управление 977 333.82 0.00 977 333.82 Project-level financial correction
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 2 516.98 3.02 2 520.00 ТРИ - ЕС EООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 661 533.09 1 996.24 1 663 529.33 ДЗЗД "МИНСТРОЙ-АМ ЧЕРНО МОРЕ"
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 240 863.90 289.38 241 153.28 ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Ръководител проект
    Contractor: DIMITAR
    Contract total funded value: 45 696.00
  • Differentiated position 2: Координатор на проекта
    Contractor: KREMENA
    Contract total funded value: 19 046.40
  • Differentiated position 3: Финансист
    Contractor: EMILIA
    Contract total funded value: 38 054.40
  • Differentiated position 4: Юрист
    Contractor: SONYA
    Contract total funded value: 29 184.00
  • Differentiated position 5: Строителен инженер
    Contractor: VERA
    Contract total funded value: 25 382.40
  • Differentiated position 6: Експерт инвеститорски контрол
    Contractor: PENKA
    Contract total funded value: 19 584.00
  • Differentiated position 7: Технически сътрудник
    Contractor: IVELINA
    Contract total funded value: 17 472.00
  • Differentiated position 8: Експерт инвеститорски контрол
    Contractor: ALEKSANDAR
    Contract total funded value: 18 385.78
  • Differentiated position 9: Ръководител проект
    Contractor: KREMENA
    Contract total funded value: 23 804.10
  • Differentiated position 10: Координатор на проекта
    Contractor: RUMEN
    Contract total funded value: 7 435.77
  • Differentiated position 11: Юрист
    Contractor: ROSITSA
    Contract total funded value: 19 093.03
  • Differentiated position 12: Юрист
    Contractor: RADOSTIN
    Contract total funded value: 17 871.60
Procedure 2 Subject to due process: Избор за изпълнител/и за СМР за обекти: Компонент 1: Изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка“; Компонент 2: Реконструкция на бул. „Придунавски булевард” и рехабилитация на три броя пасарелки; Компонент 3: Изграждане на пешеходна зона по ул. „Чипровци“; Компонент 4: Рехабилитация и реконструкция по ул. „Шипка“ в участъка от ул. „Чипровци“ до бул. „България“; Компонент 5: Реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при математическа гимназия „Баба Тонка” , Estimated Amount: 18 175 818.81
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 Изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка“ и Реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при МГ „Баба Тонка“
    Contractor: TRACE GROUP HOLD PLC
    Contract total funded value: 1 646 787.42
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 Изграждане на пешеходна зона по ул. „Чипровци“ и Рехабилитация и реконструкция на ул. „Шипка“ в участъка от ул. „Чипровци“ до бул. „България“
    Contractor: PATINZHENERING AD
    Contract total funded value: 6 421 809.98
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 Реконструкция на бул. „Придунавски“ и рехабилитация на 3 бр. пасарелки
    Contractor: DZZD "MINSTROY-AM CHERNO MORE"
    Contract total funded value: 11 498 780.88
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за информация и комуникация, Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 5: Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе – 2 етап“, инвестиционен приоритет „Интегриран градски транспорт“
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 10 325.59
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 6: Изпълнение на мерки за информация и публичност, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП по проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе – 2 етап“, инвестиционен приоритет „Интегриран градски транспорт“
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 3 379.94
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за авторски надзор на: Компонент 1: Изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка“; Компонент 2: Реконструкция на бул. „Придунавски булевард” и рехабилитация на три броя пасарелки; Компонент 3: Изграждане на пешеходна зона по ул. „Чипровци“; Компонент 4: Рехабилитация и реконструкция по ул. „Шипка“ в участъка от ул. „Чипровци“ до бул. „България“; Компонент 5: Реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при математическа гимназия „Баба Тонка”, Estimated Amount: 222 250.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3: „Упражняване на авторски надзор“ за проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе – 2 етап“, инвестиционен приоритет „Интегриран градски транспорт“
    Contractor: VAMOS LTD
    Contract total funded value: 261 286.08
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване, Estimated Amount: 1 502 936.51
  • Differentiated position 1: Надграждане на интелигентната транспортна система по проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе – Етап втори“, инвестиционен приоритет „Интегриран градски транспорт“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020
    Contractor: LOG-SIBERIA
    Contract total funded value: 1 746 433.56
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор на: Компонент 1: Изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка“; Компонент 2: Реконструкция на бул. „Придунавски булевард” и рехабилитация на три броя пасарелки; Компонент 3: Изграждане на пешеходна зона по ул. „Чипровци“; Компонент 4: Рехабилитация и реконструкция по ул. „Шипка“ в участъка от ул. „Чипровци“ до бул. „България“; Компонент 5: Реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при математическа гимназия „Баба Тонка”, Estimated Amount: 190 250.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 Изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка“ и Реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при МГ „Баба Тонка“
    Contractor: TRI - ES LTD
    Contract total funded value: 16 779.84
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 Изграждане на пешеходна зона по ул. „Чипровци“ и Рехабилитация и реконструкция на ул. „Шипка“ в участъка от ул. „Чипровци“ до бул. „България“
    Contractor: RUSENSKA STROITELNA BORSA LTD
    Contract total funded value: 66 520.08
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 Реконструкция на бул. „Придунавски“ и рехабилитация на 3 бр. пасарелки
    Contractor: RUBICON ENGINEERING
    Contract total funded value: 66 592.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за финансов одит на проекта , Estimated Amount: 13 550.00
  • Differentiated position 1: ОП № 3: „Извършване на независим финансов одит“ на проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе – 2 етап“, инвестиционен приоритет „Интегриран градски транспорт“
    Contractor: FINANS ODIT KONSULT 2002
    Contract total funded value: 5 369.54

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN