Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0572-C01
Project Name Employ
Beneficiary 831671838 PLAMEX - PLAMEN MIHAYLOV ST
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 05.08.2016
Start Date 05.08.2016
End Date 05.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411)

Description

Brief description
Проектът "Осигуряване на заетост" по ОП „Развитие на човешките ресурси” е изготвен по насоки за кандидатстване по схема: BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”. Дейностите по проекта ще се изпълняват на територията на Република България. Продължителността на проекта е 16 месеца.
Основната цел на проекта е да се осигурят предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица.
Основните дейности които ще се изпълнят при реализацията на проекта са:
Дейност 1: Организация и управление на проекта;
Дейност 2: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места;
Дейност 3: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;
Дейност 4: Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности;
Дейност 5: Осигуряване на информиране и публичност по проекта.
Чрез тези дейности ще бъдат постигнати заложените резултати: безработни и неактивни лица, които при напускане на операцията получават квалификация и имат работа.
Описание на целевата група: Представители на целевата група в проекта са 14 броя лица, безработни и неактивни участници. Броят на лицата от целевата група включени в проекта е 14 души.
Общата стойност на проекта е 136 720,58 лева.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да бъдат създадени условия за ефективно изпълнение на останалите дейности по проекта. Екипът по проекта ще се състои от трима души: ръководител проект - 1 брой, координатор проект - 1 брой и счетоводител проект - 1 брой. Отделните задачи в рамките на дейността включват: Разпределяне на дейностите, сформиране на екип по проекта. Ще бъдат сключени договори с отделните членове от екипа на проекта. В договорите ще бъдат ясно разписани задълженията на всеки член на екипа по изпълнението на проекта. Задачата на екипа е да следи за напредъка по проекта и за постигане на поставените цели и резултати. Сключване на договори с външни изпълнители за реализиране на някои от дейностите предвидени в проекта. Изработване на конкретен работен план. По време на тази дейност се предвиждат провеждане на срещи между екипа за управление с цел събиране на информация за организационната среда и политиката й по отношение на хората. Ще се направи анализ на конкретните нужди и потребности от обучение и заетост на участниците, като се отчете спецификата на дейността на фирмата и проблемни сфери. Конкретни изисквания - в какви насоки ще бъдат обучавани безработните и неактивни лица, теми, варианти и възможности ще бъдат съгласувани между желаните насоки за обучение и реалните им потребности. Ще се уточнят вариантите за място и време на провеждане на обучението, продължителност, както и разходи за провеждане на обучението. С оглед на това, дейностите по проекта да се изпълняват навреме и с нужното качество, по време на изпълнение на проектните дейности ще се осъществява непрекъснат вътрешен контрол от членовете на екипа по проекта, отговорни за съответната дейност, както и от Ръководителя на проекта, отговорен за цялостното му изпълнение. Чрез осъществявания мониторинг на проекта членовете на екипа ще имат ясна представа относно спазването на времевия график. Резултатите от мониторинга по проекта ще дадат възможност да се реагира навреме, ако е необходимо и ако има разлика с разписаните проектни дейности. За целта ще се води протокол за извършения вътрешен мониторинг. Екипа за управление ще изготви правила и процедури за вътрешен мониторинг, които ще включват: • периодични срещи на екипа за управление; • оценка на резултатите от подбора и назначаването на работа на лицата от целевата група; • контрол върху дейността по закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места; • оценка на резултатите от обучението, чрез попълване на анкетни карти от обучаваните; • текущ контрол на присъствие, чрез отразяване в присъствени списъци; • изготвяне на междинни доклади на резултатите от проекта и набелязване на коригиращи дейности при необходимост; • снимков материал; • отчитане и контрол по време на наемане на лицата на трудов договор от кандидата по проекта; • окончателен отчет изготвен от ръководителят на проекта с приложени документи, доказващи извършването на дейностите., Contracted Amount: 13 550.00 , Reported Amount: 13 345.99
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на закупеното оборудване и обзавеждане е да бъдат създадени нови работни места за представителите на целевата група. Тази дейност включва: • обезпечаването на фирмата за почистване на обектите които почиства с: 4 броя Еднодискови машини. Тези еднодискови машини са подходящи за основно и ежедневно поддържащо почистване на всякакви твърди и меки подови покрития; 4 броя Спрей екстрактор за пране на килими и мокети. Той е подходящ за пране на килими, мокети и тапицерия; 2 броя Ръчноводима кабелна скръбър машина за основното и поддържащо почистване на малки и средни пространства, които са недостижими за по-големи машини. Той е подходящ за площи с различен размер – от 200 кв.м до 1250 кв.м. Благодарение на лекотата на управление и удобните дръжки този скръбър мие и подсушава превъзходно дори в ограничени и пълни с препятствия помещения; 1 брой Ръчноводима батерийна скръбър машина за основното и поддържащо почистване на малки и средни пространства, които са недостижими за по-големи машини. Тя е подходяща за площи с различен размер – от 200 кв.м до 2000 кв. м. Благодарение на лекотата на управление и компактните размери този скръбър мие и подсушава превъзходно дори в ограничени и пълни с препятствия помещения; 1 брой Ръчноводима батерийна скръбър машина за основното и поддържащо почистване на промишлени обекти, складове, обществени сгради, летища, пристанища, училища, болници, бизнес сгради и др. • обезпечаването на фирмата за поддръжка на офисите си с 2 броя преносими компютри, 2 броя мултифункционални устройства, 1 брой мобилен телефон, 2 броя бюра, 2 броя контейнера, 2 броя работни стола, 4 броя посетителски стола, 1 брой работна маса. Закупеното оборудване ще е необходимо за създаване на нови работни места за представителите на целевата група, ще се придобият нови знания и умения от лицата които го използват. Нашата цел е да имаме техника от високо ниво, с което ще се подобри работната на фирма ЕТ "Планекс - Пламен Михайлов" и ще се осигури заетост на лицата от целевата група. Със закупеното оборудване – 4 броя Еднодискови машини, 4 броя Спрей екстрактор за пране на килими и мокети, 2 броя Ръчноводима кабелна скрабър машина, 2 броя Ръчноводима батерийна скрабър машина, ще се осигурят работни места на 12 лица от целевата група. Фирмата ще оборудва център в който ще се намира горепосоченото оборудване. То ще се използва за работа от лицата от целевата група в обектите които фирмата поддържа. Със закупеното оборудване и обзавеждане – 2 броя преносими компютри, 2 броя мултифункционални устройства, 1 брой мобилен телефон, 2 броя бюра, 2 броя контейнера, 2 броя работни стола, 4 броя посетителски стола, 1 брой работна маса, в офисите на фирмата ще се обособят 2 работни места. Със закупеното със средства по настоящата процедура изброеното по-горе оборудване и обзавеждане ще се осигурят работни места на 2 лица от целевата група преминали обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ – „Компютърна грамотност и информационни технологии“. Гореизброеното оборудване и обзавеждане ще бъдат използвани много активно в реализацията на съдържателните дейности на проекта. Чрез него ще се обособят работни места с гъвкави форми на заетост, тъй като разкритите работни места ще бъдат споделени. Така обезпечаването с изброеното оборудване и обзавеждане ще позволи да се изпълни основната цел на проекта – разкриване на нови работни места за представители на целевата група, както и ще съдейства за осигуряване на устойчивост на резултатите от проекта и тяхното бъдещо мултиплициране., Contracted Amount: 29 940.00 , Reported Amount: 21 740.00
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на тази дейност е да се осигури трудова заетост на 14 лица от целевата група - 7 броя безработни и неактивни участници ще бъдат безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 3) и 5 броя безработни и неактивни участници ще бъдат безработни лица на възраст над 54, 2 лица безработни и неактивни участници ще бъдат от допустимата целева група по настоящата процедура, младежи на възраст до 29 год. включително. 12 лица от целевата група ще бъдат назначени на длъжност хигиенист. Завършилите успешно обучението по ключова компетентност в областта дигитална компетентност 2 лица от целевата група ще бъдат назначени на длъжност секретар /технически/. Трудовата дейност ще се извърши на обектите, които обслужва и поддържа фирма ЕТ „Пламекс - Пламен Михайлов”, които се намират на територията на Република България, като и в офисите на фирмата в град София. Продължителността на заетостта ще бъде в рамките на 12 /дванадесет/ месеца. Поради необходимост от квалифицирани работници, на успешно завършилите обучение, наети на работа и ненапуснали работа през горепосочените 12 месеца ще бъде предложено да останат на работа във фирма ЕТ „Пламекс - Пламен Михайлов”., Contracted Amount: 90 385.58 , Reported Amount: 85 013.78
  • Activity: Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности: Целта на тази дейност е 2 лица от целевата група, безработни и неактивни участници, младежи на възраст до 29 год. включително, да придобият познания по ключови компетентности. Участниците в обученията попълват заявления за участие в обучението. Ръководителят на проекта уведомява всички участници за целите на проекта, началната дата, съдържанието и плана за провеждане на съответното обучение. Лекторите подготвят конкретното учебно съдържание, необходимите демонстрационни материали, казуси, тестове и др. за целите на занятията. Изготвените подробни учебни програми, съобразени с всички изисквания за придобиване на заявените конкретни знания и умения се предоставят на всеки участник в обучението. След отчитане нуждите на фирма ЕТ „Пламекс - Пламен Михайлов” се установи потребност от обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“, за работа в офиса на фирмата. При формирането на учебните програми са заложени курсове на обучение, третиращи проблеми, с които фирма ЕТ „Пламекс - Пламен Михайлов” се сблъсква почти всеки ден. В отговор на тези потребности, фирмата предвижда да обучи лицата от целевата група по дигитална компетентност с наименование на конкретното обучение – Компютърна грамотност и информационни технологии. Обучението ще е организирано в една учебна група от 2 човека, в които безработните и неактивни участници ще усвоят основните теоретични и практически знания. Продължителността на курса ще е 45 учебни часа (един учебен час е равен на 45 минути), като се предвиждат допълнителни до 2 учебни часа за провеждане на заключителен теоретичен и до 2 учебни часа на заключителен практически изпит. Брой часове по теория - 15 учебни часа; Брой часове по практика - 30 учебни часа. На успешно издържалите заключителните изпити обучаващата организация ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Сертификат за проведено обучение, Компютърна грамотност и информационни технологии)., Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 500.00
  • Activity: Осигуряване на информиране и публичност на проекта: Целта на тази дейност е да се популяризират дейностите и резултатите по проекта. Популяризирането на дейностите по проекта ще се осъществи като се подготвят информационни брошури, плакати и диплянки с подходящо съдържание, информиращи гражданите на град София за програмата и за дейностите по проекта. Брошурите, плакатите и диплянките ще се разпространяват по обществени места, общината, областта и т.н. Брошурите ще бъдат 230 копия, формат А4, двойно сгъваеми, цветни – представят целите и дейностите по проекта, специално ориентирани към целевата група, адрес, телефон и e-mail за контакти. Плакатите ще бъдат 215 броя, а диплянките ще бъдат 230 броя. За популяризиране на проекта ще се осъществят четири публикации в пресата. За целите на проекта ще се изготвят две табели с номера и наименованието на проекта, които ще се поставят на местата на изпълнение на проекта. Така ще се постигне промотиране на дейностите и резултатите от проекта и информиране на обществеността за финансирането по настоящата програма. Особено важно е да бъде подчертавана помощта на ЕС, като начин на интегриране на общоевропейските ценности при вливане на безработни и неактивни лица от уязвими групи в пазара на труда. С цел осигуряване на максимална прозрачност и публичност се предвижда кандидатът регулярно да информира бенефициентите и медиите относно етапите и резултатите по изпълнението на проекта. Като резултат от предприетите мерки за прозрачност и публичност във връзка с изпълнението на проекта ще се засили общественият интерес към съдържанието на ОП «Развитие на човешките ресурси» и възможностите за финансиране, предоставени от ЕСФ... Съгласно правилата на Регламент /ЕК/ №1828/ 2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент /ЕО/ № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европийския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие, всички информационни и рекламни материали, както и всеки продукт – резултат от проекта, ще носят символи на ЕС и ЕСФ в указания формат., Contracted Amount: 2 345.00 , Reported Amount: 1 785.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: CALDERRA, Contracted Amount*: 3 940.00 , Reported Amount**: 3 740.00
  • Contractor: Polina, Contracted Amount*: 3 575.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STAMH- TECH LTD, Contracted Amount*: 26 000.00 , Reported Amount**: 18 000.00
  • Contractor: NGO "Center for Socio-Economic Research and Programs", Contracted Amount*: 500.00 , Reported Amount**: 500.00
  • Contractor: Dariya, Contracted Amount*: 5 487.00 , Reported Amount**: 2 037.02
  • Contractor: Margarita, Contracted Amount*: 4 488.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DUS - DESISLAVA SPASOVA ET, Contracted Amount*: 2 345.00 , Reported Amount**: 1 785.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 12.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 19.00

Financial Information

Total Project cost 136 720.58 BGN
Grant 136 720.58 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 115 478.79 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 5.00 0.00 0.00 0.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване,обзавеждане и стопански инвентар по проект договор№BG05M9OP001-1.003-057C01 - Избор без провеждане на процедура /по указание на УО/ чрез публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения,съгласно чл.2 ал.7 от ПМС №160/01.07.2016г. , Estimated Amount: 29 940.00
  • Differentiated position 1: 1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – ДОСТАВКА НА МАШИНИ ЗА ПОЧИСТВАНЕ: 1.1 Доставка на еднодискови машини – 4 броя; 1.2. Доставка на спрей екстрактор за пране на килими и мокети - 4 броя; 1.3. Доставка на ръчноводима кабелна скръбър машини - 2 броя; 1.4. Доставка на ръчноводима батерийна скръбър машина за площи с различен размер – 1 брой; 1.5. Доставка на ръчноводима батерийна скръбър машина за почистване на промишлени обекти, складове, обществени сгради, летища, пристанища, училища, болници, бизнес сгради и др. – 1 броя;
    Contractor: STAMH- TECH LTD
    Contract total funded value: 26 000.00
  • Differentiated position 2: 2. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – ДОСТАВКА НА ОФИС ОБОРУДВАНЕ: 2.1. Доставка на преносими компютри – 2 броя; 2.2. Доставка на мултифункционални устройства – 2 броя; 2.3. Доставка на мобилен телефон – 1 брой; 2.4. Доставка на бюра – 2 броя; 2.5. Доставка на контейнери – 2 броя; 2.6. Доставка на работни столове – 2 броя; 2.7. Доставка на посетителски столове – 4 броя; 2.8. Доставка на работна маса – 1 брой.
    Contractor: CALDERRA
    Contract total funded value: 3 940.00
Procedure 2 Subject to due process: Осигуряване на информиране и публичност по проект договор №BG05M9OP001-1.003-0572 - C01 - Избор без провеждане на процедура /по указание на УО/ чрез публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения,съгласно чл.2 ал.7 от ПМС №160/01.07.2016г. , Estimated Amount: 2 345.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Изработка,отпечатване и доставка на материали за публичност и визуализация. 1.1 Изработка, отпечатване и доставка на информационни брошури – 230 броя; /формат А4,цветни изображения с логото на проекта/ 1.2. Изработка, отпечатване и доставка на диплянки - 230 броя; /формат А4 , двустранен цветен печат, с две сгъвания, с логото на проекта/ 1.3. Изработка, отпечатване и доставка на плакати - 215 броя; /размер 308/445мм, 130гр двойнохромирана хартия, цветни, с логото на проекта/ 1.4. Отпечатване на публикации в пресата – 4 броя; / с логото на проекта/ 1.5. Изработка и доставка на информационни табели – 2 броя /размер 60/90см, с логото на проекта/
    Contractor: DUS - DESISLAVA SPASOVA ET
    Contract total funded value: 2 345.00
Procedure 3 Subject to due process: Провеждане на обучение по ключови компетентности по проект BG05M9OP001-1.003-0572-C01 - Избор без провеждане на процедура /по указание на УО/ чрез публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения,съгласно чл.2 ал.7 от ПМС №160/01.07.2016г. , Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на обучение по ключови компетентности по проект BG05M9OP001-1.003-0572-C01
    Contractor: NGO "Center for Socio-Economic Research and Programs"
    Contract total funded value: 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN