Identification

UMIS Number BG05SFOP001-3.002-0001-C06
Project Name Quality professional training to enhance the Justice efficiency
Beneficiary 131177220 National Institute of Justice
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 11.11.2016
Start Date 03.10.2016
End Date 03.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектното предложение е свързано с подготовка, провеждане, отчитане и оценка на присъствени, регионални и дистанционни обучения за магистрати, съдебни и прокурорски помощници, съдебни служители, държавните съдебни изпълнители, съдиите по вписванията, съдебни заседатели и други лица съгласно чл. 249 от ЗСВ. Постигането на качествено професионално обучение с цел повишаване ефективността на правосъдието ще е основен приоритет за екипа на Националния институт на правосъдието. За целта се предвижда изпълнението на дейности, които са ясно разграничени според спецификата на материята и на целевите групи. В тази връзка се обособява дейност за присъствени обучения; друга дейност за регионалните обучения, по която институтът има 55 партньорски декларации; дейност за дистанционни обучения и дейност, която включва издаването на тематично помагало по Европейско право. В рамките на 38 месеца дейностите ще бъдат изпълнявани от служителите на НИП със съдействието на външни експерти, което значително ще засили административния и професионален капацитет на института. Настоящето проектно предложение представлява надграждане над предишните общо седем проекта, изпълнявани в рамките на ОПАК и чрез него ще се засили натрупания опит и практика, за да се очертаят нови посоки на развитие. Новите акценти са свързани с развиването на тематични области, които да осигурят устойчиво повишаване на качеството на обучението, както и с разгръщането на регионални обучения, които по тематична насоченост отговарят на конкретни нужди на правораздаването по места. Същите са в каталога на добри практики на страните членки на Европейската мрежа за съдебно обучение. Изготвянето на тематично помагало по Европейско право успешно допълва процеса на обучение по национално законодателство и съчетава знания за достигане на европейски стандарти за качествено правосъдие.
Activities
  • Activity: Провеждане на присъствени обучения в различен формат съобразно конкретните потребности на целевите групи: Дейността включва подготовката, провеждането, отчитането и оценката на присъствени обучения за магистрати, съдебни и прокурорски помощници, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията, съдебни служители, инспектори от Инспектората към Министъра на правосъдието и други експерти на Министерството на правосъдието съгласно чл. 249, ал.1, т. 2 от Закона за съдебната власт, както и служители на МВР и ДАНС. Предвижда се обученията да се фокусират върху следните примерни тематични области: наказателно право и процес, гражданско право и процес, Европейско право и ЕКПЧ, интердисциплинарни теми, устройство и управление на съдебната власт, съдебна администрация, както и административното правораздаване, свързано със специфичната задача за осъществяване на съдебен контрол върху актовете на администрацията. По съдържание и заложени резултати дейността пряко допринася за постигането на двете специфични цели на проекта - повишаване на професионалната квалификация на целевите групи чрез провеждане на обучения в присъствен формат и подобряване на капацитета на НИП за предоставяне на качествено професионално обучение. Провеждането на присъствени обучения съответства на цели 1 и 2 на настоящата процедура, свързани с „осигуряване на качествено професионално обучение”, насочено към „повишаване ефективността на правосъдието”, и „устойчиво повишаване на качеството и услугите, предлагани от НИП в съответствие с най-добрите европейски и световни стандарти”. Конкретните теми на обученията ще бъдат определени в хода на изпълнението на проекта на базата на идентифицираните специфични нужди на целевите групи и като се вземат предвид стратегически документи на национално и европейско ниво. Присъствените обучения са основна форма за текущо повишаване на квалификацията на представителите на целевата група, при която се съчетават различни методически похвати за практическо обучение на професионалисти в по-малки или по-големи групи. Присъствените обучения включват представители от всички нива на съдебната система и се провеждат в София или в страната. Интересът към този тип обучения е стабилен и постоянен. Преподаватели са магистрати или експерти, подбрани според специфичната им експертиза по реда на Вътрешните правила за организацията и реда на учебната дейност в Националния институт на правосъдието. Цялостната подготовка, организация и отчитане на тези обучения се осъществява от НИП съобразно Вътрешните правила за организацията и реда на учебната дейност, подбора и възнаграждението на преподавателите в Националния институт на правосъдието. В рамките на обученията ще бъдат раздавани на хартиен носител на обучаемите учебни материали, изготвени от преподавателите в обученията (презентации, слайдове, казуси, въпроси, извадки от съдебна практика/нормативни актове). Окомплектоването, размножаването и раздаването на тези учебни материали за обученията ще се осъществява от служителите на НИП, участващи в подготовката, провеждането и отчитането на обученията. Дейността ще се изпълнява съобразно Вътрешните правила, както и Вътрешните финансови правила на НИП. Част VII „Вътрешни правила за работната заплата” във връзка с прилагане на Указание No2/07.04.2016 г. относно прилагане на чл.49, ал. 3 от ЗУСЕСИФ., Contracted Amount: 2 365 506.17 , Reported Amount: 2 174 488.65
  • Activity: Изпълнение на Програмата за регионални обучения на съдилищата и прокуратурите: Програмата за регионални обучения на съдилищата и прокуратурите е иновативна присъствена форма за текуща квалификация на магистратите, съдебните служители и представителите на целевата група по проекта, която е разработена от Националният институт на правосъдието и е обявена от Европейската комисия като водеща добра европейска практика в доклад, публикуван през м. юни 2014 г. Тематично, регионалните обучения отразяват конкретните нужди на правораздаването по места. Като организационен модел на обучение, те се основават на взаимното доверие и сътрудничество между НИП и съдилищата при стриктно разпределение на отговорностите между тях. За разлика от стандартните присъствени форми на обучение, при определянето на темите, продължителността, учебната програма и преподавателите в регионалните обучения, водеща е инициативата на съответния орган на съдебната власт. Обученията се провеждат с активното участие на съдилищата и прокуратурите като партньори, а ползватели по тази програма могат да бъдат всички целеви групи. На обученията присъстват представители на целевите групи от съответния съдебен район, а организацията на обучението преимуществено се осъществява от съответния орган на съдебната власт. Цялостният контрол по изпълнението на Програмата за регионални обучения се осъществява от НИП чрез проверки на място и работни срещи с преподавателите и ръководителите на съдилищата и прокуратурите, участващи в Програмата за регионални обучения (за разликата между двете форми на обучение, виж приложена сравнителна таблица). Потребностите на целевите групи по проекта във връзка с провеждането на регионалните обучения, както и правилата на Програмата за регионални обучения ще бъдат обсъдени в рамките на 5 начални еднодневни работни срещи, проведени по апелативни райони на страната с представители на съдилищата - партньори по проекта, както и прокурори и съдебни служители в тези апелативни райони, доколкото същите участват като целева група по дейността. В 20-месечен срок от стартиране на дейността ще бъде изготвена междинна оценка на приложения организационен модел на регионално обучение с оглед изготвянето на Проект за изменение на Вътрешните правила за организацията и реда за изпълнение на програмата за регионални обучения на съдилищата и прокуратурите. Тя ще бъде представена на вниманието на представители на органите на съдебната власт, съдебни служители и преподаватели на НИП в рамките на две последващи работни срещи, предвидени да се проведат в хода на изпълнението на проекта. Тъй като по заложени резултати, тези срещи са насочени към изменения на вътрешните правила, предвиждаме в тях да се включат възможно най-широк кръг представители от органите на съдебната власт, ползватели на обучителния ресурс на регионалните обучения. На базата на натрупания опит от проведените обучения и предложенията на органите на съдебната власт, преподавателите и съдебните служители, представени на работните срещи, ще бъде изготвен Проект за изменение и допълнение на Вътрешните правила за организацията и реда за изпълнение на програмата за регионални обучения на съдилищата и прокуратурите, който ще бъде докладван на УС на НИП. По съдържание и заложени резултати дейността допринася за постигането на двете специфични цели на проекта - повишаване на професионалната квалификация на целевите групи чрез провеждане на обучения в присъствен формат и подобряване на капацитета на НИП за предоставяне на качествено професионално обучение. Провеждането на обучения по Регионалната програма съответства на цели 1 и 2 на настоящата процедура, свързани с „осигуряване на качествено професионално обучение”, насочено към „повишаване ефективността на правосъдието”, и „устойчиво повишаване на качеството и услугите, предлагани от НИП в съответствие с най-добрите европейски и световни стандарти”., Contracted Amount: 261 313.49 , Reported Amount: 226 114.26
  • Activity: Провеждане на дистанционни обучения : Развитието на дистанционната форма на обучение в НИП през последните години се възприема като сериозно постижение при въвеждането на информационни и комуникационни технологии в обучението на целевите групи на Института. Дейността включва подготовката, провеждането, отчитането и оценката на дистанционни обучения за магистрати, съдебни и прокурорски помощници, на държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията, съдебни служители в т. ч. експерти от ИВСС, на инспекторите от Инспектората към Министъра на правосъдието и на други експерти на Министерството на правосъдието съгласно чл. 249 от ЗСВ, както и служители на МВР и ДАНС. Предвижда се обученията да фокусират върху примерни тематични области като: наказателно право и процес, гражданско право и процес, административно право и процес, Европейско право и ЕКПЧ, интердисциплинарни теми, устройство и управление на съдебната власт, ТОТ, ИТ умения, т. нар. soft skills и др. Провеждането на обучения по посочените тематични области съответства на цели 1 и 2 на настоящата процедура, свързани с „осигуряване на качествено професионално обучение”, насочено към „повишаване ефективността на правосъдието”, и „устойчиво повишаване на качеството и услугите, предлагани от НИП в съответствие с най-добрите европейски и световни стандарти”. Режимът на организиране и провеждане на дистанционните обучения е уреден с Правила за реда и организацията на дистанционното обучение в НИП, приети от УС на НИП с Протокол № 50 от 14.07.2011 г. Провежданите от Института дистанционни обучения са без присъствени срещи. От натрупаната през годините практика стана ясно, че участниците в тези обучения, предпочитат да не пътуват и изпитват затруднения да организират отсъствието си от работа или дома за участие в присъствени срещи. Това наложи НИП да се ориентира предимно към дистанционни обучения без присъствен елемент. Технически реализирането на дистанционните обучения се осъществява чрез софтуер с отворен код Moodle, версия 2.8.7. Конкретната тема, формат, профил на аудитория и лектори ще бъдат прецизирани от сформираните работни групи по дейността, които ще изготвят анализи в трите тематични направления на обученията (гражданско, наказателно и административно) и годишни учебни планове по тези направления. Така настоящият проект с всички заложени дейности по него - остава насочен към тематичното обновяване и обогатяване на обученията във всякакъв формат - електронен и присъствен, а методите свързани с техническо усъвършенстване на обученията и прилагането на нови софтуерни решения към тях ще бъдат обособени в отделно проектно предложение. Предложеният подход допринася за запазването на целостта, логическата последователност на дейностите и целенасочеността на проектното предложение. , Contracted Amount: 146 954.38 , Reported Amount: 140 451.38
  • Activity: Изготвяне на самообучителни ресурси за целитена съдебното обучение: Дейността включва издаване на тематично помагало по Европейско право за нуждите на обучението в Националния институт на правосъдието. Разработването на помагалото отговаря на потребностите от изчерпателно и практически ориентирано книжно издание за обучаващите се в задължителните форми на първоначално обучение и в текущите форми на обучение. Помагалото ще включва актуални теми от Европейското право и е в пряка връзка с подготовката на магистратите за прилагане на правото на Европейския съюз и достигане на европейските стандарти за качествено правосъдие. То ще бъде естествено продължение на тематичните помагала по наказателно и гражданско материално и процесуално право за нуждите на началното обучение, издадени по проект, финансиран по ОПАК. Издаването на тематично помагало успешно допълва процеса на обучение и това устойчиво се наблюдава вече трета година. При последните три випуска от кандидати за младши съдии и младши прокурори, използването на издадените по проекта по ОПАК тематични помагала, позволява на обучаемите предварително да се запознаят с конкретната тема, а по време на учебно занятие да бъдат проведени практически упражнения и дискусия по спорните моменти. Издаването на тематично помагало ще позволи подобен подход и в обучението по Европейско право, което в рамките на първоначалното и текущото обучение към момента е организирано единствено като лекционен курс и се отбелязва недостиг на практическия елемент в обучението. Дейността допринася за постигането на специфичната цел на проекта за подобряване на капацитета на НИП за предоставяне на качествено професионално обучение. Тематичното помагало ще се разработи от български експерти, специалисти в съответната област. Предвижда се тематичното помагало по Европейско право да е в обем до 400 стр. и тираж от 1 500 бр. книжно издание и 500 броя компактдискове, които ще бъдат предоставени на представителите на целевите групи, както следва: кандидати за младши съдии, прокурори и следователи за випуските от предстоящите 3 три години, обучаеми от останалите форми на задължителна начална и текуща квалификация, участниците в текущите форми на обучение. Електронният формат на тематичното помагало ще бъде достъпен на Екстранет страницата на НИП, както и във Виртуалната читалня, поддържана в рамките на платформата за дистанционно обучение на Института. Като добра практика на НИП, оценена като такава от ЕК, е вплитането на въпросите на европейското право в обученията по национално законодателство, както и разпространение сред съдилищата и прокуратурите в страната, на книжните полагала, издадени по предходни проекти. Предвижда се разработване на „Наръчник на съдебните процедури за производствата по стабилизация и търговска несъстоятелност".В изпълнение на Плана за действие, включващ мерки за изпълнение на намеренията на Република България за присъединяване към Валутния механизъм (ERM II) и към Банковия съюз, Националният институт на правосъдието е поел ангажимент за разработване на самообучителен ресурс за съдии – Наръчник на съдебните процедури за производства по стабилизация и търговска несъстоятелност, който ще допринесе за повишаване на професионалната компетентност, знания и умения на съдиите при разглеждане и решаване на делата., Contracted Amount: 92 512.36 , Reported Amount: 91 653.31
  • Activity: Дейности по информация и комуникация: Публичното отразяване на проекта и резултатите от дейностите ще привлече вниманието на българското общество върху мерките, които се предприемат за укрепване капацитета на магистратите и на съдебните служители в България. Същевременно осведомяването на обществеността за действията и резултатите, които постига НИП пряко кореспондира със заложената специфична проектна цел за подобряване на капацитета на институцията за предоставяне на качествено професионално обучение. Прозрачността на дейностите, финансирани със средствата на структурните фондове на ЕС е условие за укрепване на доверието в съдебната система и предпоставка за развиването и утвърждаването на институционален капацитет., Contracted Amount: 15 500.00 , Reported Amount: 15 500.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Reginal court Shumen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 216.15
  • Partner: Administrative Court Gabrovo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 495.30
  • Partner: District Court Stara Zagora, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Court of Appeal Sofia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Court of Appeal Plovdiv, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 560.00
  • Partner: Administrative Court Smolyan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 98.00
  • Partner: District Court Shumen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 512.29
  • Partner: District Court Ruse, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 302.85
  • Partner: Administrative court Sofia District, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 2 162.00
  • Partner: Regional court Lovetch, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Administrative Court Haskovo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 936.00
  • Partner: District court Blagoevgrad, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 796.61
  • Partner: Administrative Court Shumen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 130.30
  • Partner: Court of Appeal Burgas, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 955.85
  • Partner: Administrative Court Varna, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 478.00
  • Partner: District Court Targovishte, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 495.80
  • Partner: Administrative Court Veliko Tarnovo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 254.97
  • Partner: District Court Pazardzhik, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 992.60
  • Partner: Administrative Court Ruse, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 864.67
  • Partner: District Court Kyustendil, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 817.48
  • Partner: District Court Montana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 670.78
  • Partner: District Court Vidin, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Administrative Court Yambol, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 695.00
  • Partner: District Court Razgrad, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 250.90
  • Partner: Regional Court Varna, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 715.90
  • Partner: Specialized Criminal Court, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Court of Appeal Varna, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 2 136.92
  • Partner: Regional court Sofia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Regional court Targovishte, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 098.20
  • Partner: Sofia City Court, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Administrative Court Razgrad, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 881.40
  • Partner: Administrative Court Lovech, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 527.20
  • Partner: District Court Varna, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 791.53
  • Partner: District Court Dobrich, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Administrative Court Sliven, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 307.70
  • Partner: District Court Haskovo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 804.70
  • Partner: Administrative Court Pleven, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 448.00
  • Partner: District Court Lovech, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 351.10
  • Partner: District court Sofia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Administrative Court Pernik, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 333.60
  • Partner: Administrative Court Blagoevgrad, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 630.00
  • Partner: Administrative Court Montana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 576.02
  • Partner: District Court Gabrovo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 997.80
  • Partner: District Court Burgas, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 20.40
  • Partner: Administrative court Sofia Sity, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: District Court Smolyan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 925.46
  • Partner: Administrative Court Kyustendil, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 379.60
  • Partner: District Court Plovdiv, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 179.94
  • Partner: Administrative Court Dobrich, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 954.32
  • Partner: Administrative Court Silistra, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 628.80
  • Partner: Regional Court Plovdiv, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 2 278.84
  • Partner: District Court Veliko Tarnovo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 524.00
  • Partner: Regional court Burgas, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Court of Appeal Veliko Tarnovo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 553.18
  • Partner: Administrative Court Burgas, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 715.40
Contractors
  • Contractor: Emiliya, Contracted Amount*: 229.40 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: Plamen, Contracted Amount*: 230.52 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 218.99 , Reported Amount**: 190.00
  • Contractor: Darina, Contracted Amount*: 956.65 , Reported Amount**: 830.00
  • Contractor: Venka, Contracted Amount*: 771.34 , Reported Amount**: 746.01
  • Contractor: Todor, Contracted Amount*: 1 277.32 , Reported Amount**: 1 110.00
  • Contractor: Kalina, Contracted Amount*: 795.26 , Reported Amount**: 780.00
  • Contractor: Veneta, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: Tsvetan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 302.04
  • Contractor: Jasmin, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 600.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 368.82 , Reported Amount**: 325.76
  • Contractor: Kapka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 981.97
  • Contractor: Iliana, Contracted Amount*: 507.14 , Reported Amount**: 440.00
  • Contractor: Emil, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 178.98
  • Contractor: Vasil, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 302.04
  • Contractor: Iliana, Contracted Amount*: 276.62 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: Kamelia, Contracted Amount*: 1 728.90 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: Veselin, Contracted Amount*: 138.31 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 1 795.20 , Reported Amount**: 1 560.00
  • Contractor: Bonka, Contracted Amount*: 344.10 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Tanya, Contracted Amount*: 908.14 , Reported Amount**: 790.00
  • Contractor: Valya, Contracted Amount*: 1 098.35 , Reported Amount**: 960.00
  • Contractor: Lubomir, Contracted Amount*: 1 905.31 , Reported Amount**: 1 830.00
  • Contractor: Natalia, Contracted Amount*: 599.35 , Reported Amount**: 520.00
  • Contractor: Tihomir, Contracted Amount*: 2 334.01 , Reported Amount**: 2 250.00
  • Contractor: Mihail, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 257.29
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 749.49
  • Contractor: Vladislav, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 302.04
  • Contractor: Aneta, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 980.00
  • Contractor: Boryana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 080.00
  • Contractor: Galina, Contracted Amount*: 1 060.39 , Reported Amount**: 6 640.00
  • Contractor: Tzvetta, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 920.00
  • Contractor: Nevin, Contracted Amount*: 9 028.84 , Reported Amount**: 8 137.88
  • Contractor: Diana, Contracted Amount*: 253.57 , Reported Amount**: 220.00
  • Contractor: Alexander, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 939.67
  • Contractor: Bulgarian telecomunication company EAD VIVACOM, Contracted Amount*: 780.00 , Reported Amount**: 1 462.35
  • Contractor: Alexander, Contracted Amount*: 1 244.81 , Reported Amount**: 6 480.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 275.28 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: "Roel-98" OOD, Contracted Amount*: 37 563.97 , Reported Amount**: 13 526.58
  • Contractor: Evelina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 302.04
  • Contractor: Biliana, Contracted Amount*: 1 454.29 , Reported Amount**: 1 548.68
  • Contractor: Zhivko, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 520.00
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 3 245.95 , Reported Amount**: 2 820.00
  • Contractor: Kiril, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 178.98
  • Contractor: Emilia, Contracted Amount*: 2 996.76 , Reported Amount**: 2 600.00
  • Contractor: Donka, Contracted Amount*: 16 516.80 , Reported Amount**: 13 840.00
  • Contractor: PUBLISHING LEGAL LITERATURE "SIBI" Ltd., Contracted Amount*: 34 490.00 , Reported Amount**: 34 490.00
  • Contractor: Vladislav, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 080.51
  • Contractor: Marina, Contracted Amount*: 229.40 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 311.20 , Reported Amount**: 300.90
  • Contractor: Vladislav, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 570.51
  • Contractor: Valentin, Contracted Amount*: 553.24 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: Svetla, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 156.61
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 316.05
  • Contractor: Econt Express, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 934.10
  • Contractor: Lubomir, Contracted Amount*: 138.31 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: "LUKOIL-BULGARIA" LTD, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 5 520.15
  • Contractor: Lydia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 526.62
  • Contractor: Borislav, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 103.89
  • Contractor: Peter, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 920.00
  • Contractor: Veselin, Contracted Amount*: 276.62 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: "Iana Tur" EOOD, Contracted Amount*: 73 050.00 , Reported Amount**: 48 625.50
  • Contractor: Tsveta, Contracted Amount*: 332.63 , Reported Amount**: 290.00
  • Contractor: Svetlana, Contracted Amount*: 16 516.80 , Reported Amount**: 14 400.00
  • Contractor: Ralitsa, Contracted Amount*: 1 231.71 , Reported Amount**: 1 132.95
  • Contractor: Chavdar, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 44.58
  • Contractor: Doncho, Contracted Amount*: 507.14 , Reported Amount**: 854.40
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 1 118.01 , Reported Amount**: 970.00
  • Contractor: Darina, Contracted Amount*: 4 701.19 , Reported Amount**: 4 224.44
  • Contractor: Tsvetinka, Contracted Amount*: 275.28 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: Kremena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 302.04
  • Contractor: Boyko, Contracted Amount*: 184.41 , Reported Amount**: 160.00
  • Contractor: Milko, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 40.00
  • Contractor: Lyubka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 696.19
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 984.41
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 183.52 , Reported Amount**: 177.64
  • Contractor: Antoniy, Contracted Amount*: 1 915.35 , Reported Amount**: 1 660.00
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 1 302.43 , Reported Amount**: 1 130.00
  • Contractor: Polina, Contracted Amount*: 172.89 , Reported Amount**: 150.00
  • Contractor: Rumen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 246.10
  • Contractor: Margarita, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 89.16
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 1 106.49 , Reported Amount**: 1 051.56
  • Contractor: Central 52 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 17 358.00
  • Contractor: Lilyana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: Ivaylo, Contracted Amount*: 1 172.79 , Reported Amount**: 1 020.00
  • Contractor: Nenka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 970.00
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 330.00
  • Contractor: Alexander, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 785.00
  • Contractor: Anna, Contracted Amount*: 4 897.47 , Reported Amount**: 4 260.00
  • Contractor: Galeri EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 448.00
  • Contractor: Zhivka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 302.04
  • Contractor: Ivelina, Contracted Amount*: 1 694.30 , Reported Amount**: 1 470.00
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 332.63 , Reported Amount**: 290.00
  • Contractor: Vladimir, Contracted Amount*: 541.72 , Reported Amount**: 470.00
  • Contractor: Yonko, Contracted Amount*: 553.24 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: Kostadinka, Contracted Amount*: 1 556.01 , Reported Amount**: 1 350.00
  • Contractor: Irena, Contracted Amount*: 2 797.96 , Reported Amount**: 2 638.83
  • Contractor: Nikolai, Contracted Amount*: 1 872.65 , Reported Amount**: 1 775.22
  • Contractor: "E-TOURS" OOD, Contracted Amount*: 1 728 342.48 , Reported Amount**: 1 601 306.40
  • Contractor: Sonya, Contracted Amount*: 230.52 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: Stanislav, Contracted Amount*: 1 532.95 , Reported Amount**: 6 130.00
  • Contractor: Rositsa, Contracted Amount*: 378.51 , Reported Amount**: 330.00
  • Contractor: Marin, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: Diana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 553.24 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: Valentina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 480.55
  • Contractor: Krassimir, Contracted Amount*: 553.24 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: Ralitsa, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 89.49
  • Contractor: Rositsa, Contracted Amount*: 1 440.75 , Reported Amount**: 1 250.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 1 723.32 , Reported Amount**: 1 546.00
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 138.31 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: Bianca, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 469.83
  • Contractor: Valeri, Contracted Amount*: 584.97 , Reported Amount**: 566.23
  • Contractor: Slavina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 160.00
  • Contractor: Vladimir, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 050.00
  • Contractor: Alexander, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 637.64
  • Contractor: Ruzha, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: Tsvetomir, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 178.98
  • Contractor: Lada, Contracted Amount*: 16 803.55 , Reported Amount**: 11 730.00
  • Contractor: Chavdar, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 167.80
  • Contractor: Alexander, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 178.98
  • Contractor: Dimitar, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 990.00
  • Contractor: Margarita, Contracted Amount*: 553.24 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: Vasil, Contracted Amount*: 1 556.01 , Reported Amount**: 1 350.00
  • Contractor: Vladimir, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 178.98
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 121.19
  • Contractor: Eddie, Contracted Amount*: 829.87 , Reported Amount**: 802.40
  • Contractor: Nadka, Contracted Amount*: 587.52 , Reported Amount**: 568.37
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 520.02
  • Contractor: Kristina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 480.55
  • Contractor: Maksim, Contracted Amount*: 275.28 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: "MOBILTEL" EAD, Contracted Amount*: 240.00 , Reported Amount**: 888.50
  • Contractor: Anita, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 89.49
  • Contractor: Totka, Contracted Amount*: 1 082.32 , Reported Amount**: 940.00
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 553.24 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: "BP" EAD RU "West region", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 308.31
  • Contractor: Valeria, Contracted Amount*: 587.82 , Reported Amount**: 568.37
  • Contractor: Pancho, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 80.00
  • Contractor: Teodora, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 44.58
  • Contractor: Iliyana, Contracted Amount*: 470.27 , Reported Amount**: 410.00
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 178.98
  • Contractor: Alexander, Contracted Amount*: 1 313.96 , Reported Amount**: 6 340.00
  • Contractor: Emilya, Contracted Amount*: 584.97 , Reported Amount**: 510.00
  • Contractor: Yordan, Contracted Amount*: 172.05 , Reported Amount**: 150.00
  • Contractor: Tatyana, Contracted Amount*: 286.75 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: Bozhidar, Contracted Amount*: 309.69 , Reported Amount**: 270.00
  • Contractor: Zlatka, Contracted Amount*: 217.93 , Reported Amount**: 190.00
  • Contractor: Vessela, Contracted Amount*: 138.31 , Reported Amount**: 133.73
  • Contractor: Silvi, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: Kalina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: Vladimir, Contracted Amount*: 172.05 , Reported Amount**: 150.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Trained magistrates, court officials, officials of the investigating authorities under the CPC, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12 362.00 , Reached amount: 14 653.00
Indicator 2 Projects for the implementation of joint actions, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Introduced new and improvement of existing tools for modernization of the judiciary, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Analyzes, research, studies, methodologies and assessments related to the operation of the judiciary supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 5 Magistrates, court staff and employees of the investigating authorities under CPC who successfully completed training with a certificate, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12 362.00 , Reached amount: 14 653.00

Financial Information

Total Project cost 2 916 329.12 BGN
Grant 2 916 329.12 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 916 329.12 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 590.80 0.00 590.80 "Роел-98" ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, консумативи и протоколни подаръци и/или сувенири за нуждите на Националния интитут на правосъдието при изпълнение на дейността му”, Estimated Amount: 69 880.00
  • Differentiated position 1: :„Доставка на канцеларски материали и консумативи“;
    Contractor: "Roel-98" OOD
    Contract total funded value: 11 816.11
  • Differentiated position 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”;
    Contractor: "Roel-98" OOD
    Contract total funded value: 11 816.11
  • Differentiated position 3: Доставка на протоколни подаръци и/или сувенири”.
    Contractor: "Roel-98" OOD
    Contract total funded value: 11 816.11
Procedure 2 Subject to due process: „Логистични дейности: туроператорски услуги - хотелско настаняване и логистика (комплекс от дейности, посредством които се осъществява техническа и логистична подкрепа за провеждане на обучения и други публични събития - осигуряване на зала за провеждане на събитията, техническо оборудване и презентационни средства, кафе паузи) за срок от една година в периода 01.01 – 31.12.2016 г. за нуждите на НИП по изпълнение на дейността му, съгласно Закона за съдебната власт”., Estimated Amount: 170 000.00
  • Differentiated position 1: „Логистични дейности: туроператорски услуги - хотелско настаняване и логистика (комплекс от дейности, посредством които се осъществява техническа и логистична подкрепа за провеждане на обучения и други публични събития - осигуряване на зала за провеждане на събитията, техническо оборудване и презентационни средства, кафе паузи) за срок от една година в периода 01.01 – 31.12.2016 г. за нуждите на НИП по изпълнение на дейността му, съгласно Закона за съдебната власт”.
    Contractor: "Iana Tur" EOOD
    Contract total funded value: 73 050.00
Procedure 3 Subject to due process: Договор за електронни съобщителни услуги - директно възлагане, Estimated Amount: 19 900.00
  • Differentiated position 1: Договор за електронни съобщителни услуги
    Contractor: Bulgarian telecomunication company EAD VIVACOM
    Contract total funded value: 780.00
Procedure 4 Subject to due process: Договор за обществени електронни съобщителни услуги - директно възлагане, Estimated Amount: 19 500.00
  • Differentiated position 1: Електронни съобщителни услуги, чрез свои обществени, мобилни, наземни мрежи по стандарта GSM и UMTS
    Contractor: "MOBILTEL" EAD
    Contract total funded value: 240.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на гориво и консумативи за служебните автомобили на Националния институт на правосъдието - директно възлагане, Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на гориво и консумативи за служебните автомобили на Националния институт на правосъдието
    Contractor: "LUKOIL-BULGARIA" LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на гориво и консумативи за служебните автомобили на Националния институт на правосъдието - директно възлагане, Estimated Amount: 29 999.99
  • Differentiated position 1: Доставка на гориво и консумативи за служебните автомобили на Националния институт на правосъдието
    Contractor: "LUKOIL-BULGARIA" LTD
    Contract total funded value: 2 400.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Националния институт на правосъдието при изпълнение на дейността му, Estimated Amount: 69 999.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Националния институт на правосъдието при изпълнение на дейността му
    Contractor: "Roel-98" OOD
    Contract total funded value: 19 268.70
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и на консумативи за нуждите на Националния институт на правосъдието в три обособени позиции: Обособена позиция № 1 "Доставка на различни видове канцеларски материали" и обособена позиция № 2 "Доставка на оригинални, неупотребявани тонери за копирни машини, принтери и др. печатна и размножителна техника", Обособена позиция №3: „Доставка на специфични консумативи за печатна и размножителна техника – барабани”, Estimated Amount: 64 926.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Доставка на различни видове канцеларски материали"
    Contractor: "Roel-98" OOD
    Contract total funded value: 5 579.16
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Доставка на оригинални, неупотребявани тонери за копирни машини, принтери и др. печатна и размножителна техника"
    Contractor: "Roel-98" OOD
    Contract total funded value: 900.00
Procedure 9 Subject to due process: Издаване на тематично помагало по Европейско право и изработване на технически средства за информация и комуникация. - директно възлагане, Estimated Amount: 28 741.67
  • Differentiated position 1: 1. Изработване, корекция, предпечатна подготовка, дизайн, отпечатване и доставка на тематично помагало по Европейско право, включено в Дейност 4 по проекта "Издаване на тематично помагало по Европейско право"; 2. Изработване, дизайн, отпечатване и доставка на технически средства за информация и комуникация, в това число: 6 банера; 60 плаката; 2 200 бр. комплекта рекламни материали, включващи 1 бр. химикалка, 1 бр. блок за писане, 1 бр. хартиена торбичка с дръжки, включени в Дейност 5 по проекта" Дейности по информация и комуникация".
    Contractor: PUBLISHING LEGAL LITERATURE "SIBI" Ltd.
    Contract total funded value: 34 490.00
Procedure 10 Subject to due process: Логистични дейности: туроператорски услуги - комплекс от дейности за хотелско настаняване и логистика, Estimated Amount: 1 495 746.66
  • Differentiated position 1: Логистични дейности: туроператорски услуги - хотелско настаняване и логистика (комплекс от дейности, посредством които се осъществява техническа и логистична подкрепа за провеждане на обучения и други публични събития - осигуряване на зала за провеждане на събитията, техническо оборудване и презентационни средства, кафе паузи, кетъринг).
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 с предмет: „Логистично и техническо обезпечаване на обучения/работни срещи, провеждани от Националния институт на правосъдието по проект „Качествено професионално обучение за повишаване ефективността на правосъдието”, процедура BG05SFOP001-3.002 - "Повишаване на компетентността на магистратите и съдебните служители чрез ефективно обучение в Националния институт на правосъдието", съгласно Договор № BG05SFOP001-3.002-0001-C01/11.11.2016 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”, сключен между Управляващия орган по ОПДУ и Бенефициента - Националния институт на правосъдието.”, Estimated Amount: 1 440 285.40
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 с предмет: „Логистично и техническо обезпечаване на обучения/работни срещи, провеждани от Националния институт на правосъдието по проект „Качествено професионално обучение за повишаване ефективността на правосъдието”, процедура BG05SFOP001-3.002 - "Повишаване на компетентността на магистратите и съдебните служители чрез ефективно обучение в Националния институт на правосъдието", съгласно Договор № BG05SFOP001-3.002-0001-C01/11.11.2016 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”, сключен между Управляващия орган по ОПДУ и Бенефициента - Националния институт на правосъдието.”
    Contractor: "E-TOURS" OOD
    Contract total funded value: 1 728 342.48

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN