Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0004-C03
Project Name Functioning of the District Information Point of Silistra
Beneficiary 000565537 The Municipality of Silistra
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 02.03.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Силистра

Description

Brief description
С настоящия проект Община Силистра ще продължи функционирането на ОИЦ-Силистра като част от създадената мрежа от 27 ОИЦ. Мрежата подпомага изпълнението на ангажимента на България като държава-членка на ЕС да информира своите граждани за предоставяната от ЕСИФ помощ, процесите по изпълнение и управление на СП и ОП и възможностите за финансиране с европейски средства. Постигането на целите ще бъде осигурено чрез изпълнението на четири взаимосвързани дейности: обезпечаване функционирането на ОИЦ; разработване и разпространение на информационни и промоционални материали; организиране, провеждане и участие в публични информационни събития и работа с медии; публичност и визуализация на проекта. Лесният достъп до експертна и актуална информация кореспондира нуждите на кандидати и бенефициенти. Осигуряване на публичност и прозрачност изгражда увереност в непосредствените резултати за хората и формира положителни нагласи и доверие към процесите на взаимодействие на всички заинтересовани страни за постигане целите за програмния период 2014-2020 г. В резултат  изпълнението на проекта ще осигури равен достъп на целевите групи до безплатна и компетентна информация и ще увеличи ангажираността им към възможностите за кандидатстване по конкретни схеми, процедури и мерки по програмите. Разпространението на информационни и промоционални материали, споделянето на добри практики и работата с медиите ще повиши познаваемостта и ще популяризира ЕСИФ и ОП, чрез които тези средства стигат до всеки гражданин. Предоставянето на експертна помощ на място в офиса и чрез използването на съвременните комуникационни канали, организирането и провеждането на публични информационни събития, включително в сътрудничество с УО и партньорство с местните администрациите, гражданския сектор и други мрежи, съобразно конкретните нужди на областта и целевите групи, ще допринесе за повишаване капацитета на кандидатите и бенефициентите и ще повиши броя на проектите за успешно привличане на европейски средства.
Activities
  • Activity: Обезпечаване функционирането на ОИЦ – Силистра : Реализирането на тази дейност допринася за постигането на основната цел на проекта за ефективно функциониране на ОИЦ и предоставяните от центъра услуги. В рамките на дейността ще бъде осигурен необходимия човешки и материален ресурс, за да се гарантира нормалното функциониране на офиса и предоставяните в него услуги – разпространение на обща информация относно политиките на ЕС, СП, управлението и изпълнението на ЕСИФ; представянето на конкретна информация на потенциалните бенефициенти за кандидатстване по програмите; разпространението на информационни и промоционални материали. Услугите ще се предоставят от екип от 3-ма души – Управител, експерт „Информационно обслужване и услуги“ и експерт „Комуникация, информация и логистика“, като в рамките на дейността ще се финансират техните възнаграждения до определения в Насоките за кандидатстване месечен размер. Потребители на услуги ще продължат да бъдат общински администрации, фирми, неправителствени организации, училища, граждани, медии, всички заинтересовани лица и широката общественост, които са и целевите групи по проекта. Услугите ще се предоставят на принципа на "едно гише" на място в офиса, по телефона и по интернет. Освен консултации, посетителите ще могат да ползват наличната в офиса литература и да получат информационни материали, изготвени в рамките на проекта, както и такива, от изпълнени проекти от бенефициенти или предоставени от УО на ОП. За осигуряване предоставянето на тези услуги, както и подготовката и изпълнението на останалите дейности по проекта, ще се подсигури нормалното функциониране на офиса, като се финансират разходи за издръжката на офиса - електроенергия, почистване и СОТ; ще се подсигурят комуникациите чрез осигуряване на непрекъснат интернет достъп, включително мобилен, телефон, пощенски и куриерски услуги, вода и топли напитки. Офисът на ОИЦ е в сграда - общинска собственост и отговаря на изискванията съгласно Концепцията за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра. За гарантиране на бъдещото безпроблемното функциониране на центъра и осигуряване постигнатия висок стандарт на достъп до услуги в офиса, към момента е необходимо извършването на текущ ремонт – освежаване на таван, стени и врата на офиса и залата, шпакловане на стени и подмяна на счупено стъкло. В рамките на предходния проект е осигурено предвиденото обзавеждане и оборудване. В процеса на работа възникна необходимост от закупуване на допълнително обзавеждане – нови офис столове за експертите, шкаф за копирната машина, масичка за мултимедия и допълнителен шкаф с възможност за заключване на затваряемата част и ламинатор. Столовете на служителите са амортизирини вследствие ежедневната употреба и е необходимо да бъдат подменени с нови. В шкафа ще се съхраняват информационни и промоционални материали, изработени по проекта или предоставени от УО на ОП, които към момента няма къде да бъдат съхранявани, а масичката за мултимедията - за да не бъде ангажирана работна маса по време на информационни събития. Шкаф за копирната машина не е бил предвиден първоначално и към момента тя заема работно пространство. Ще бъде ремонтиран един от наличните преносими компютри и ще се осигури поддръжка на наличната техника. Във връзка със съхранение на набраната информация е предвидено и закупуването на външна памет. Ламинаторът е необходим при изготвяне на грамоти за конкурси и др. Предвидени са разходи за поддръжка и ремонт на използваното за нуждите на проекта обзавеждане и оборудване (климатици, офис техника и др.). За обезпечаване работата на служителите на ОИЦ в рамките на тази дейност ще бъдат осигурени канцеларски материали и консумативи – папки, класьори, хартия, кламери, тонер, лампи и др. Входната врата на офиса ще бъде брандирана по подходящ начин, като това ще подпомогне насочването на посетителите и ще идентифицира центъра сред другите помещения от вътрешността на сградата, където се помещава., Contracted Amount: 181 111.00 , Reported Amount: 200 000.84
  • Activity: Разработване и разпространение на информационни и промоционални материали: Дейността включва изработването на информационни и промоционални материали, които ще бъдат разпространявани в офиса на посетителите, по време на планираните информационни събития и срещи с бенефициенти, кандидати, медии и широката общественост при провеждане на изнесен приемни на открито. Предвижда се издаването на 3 вида печатни информационни материали от ОИЦ – кратки информационни брошури в тираж 3 500 броя; издание за популяризиране на добрите практики от изпълнени проекти на територията на областта в тираж 1000 броя и флаер във формата на разделител за книга в тираж 3 500 броя. Изборът на така описаните видове информационни материали е продиктуван от досегашния опит на ОИЦ. Кратката информация по различни теми е по-лесна за възприемане в малък обем. Брошурите ще бъдат във формат А4, пълноцветен печат и ще съдържат актуална информация в помощ на кандидатите и широката общественост. Според необходимостта и наличната актуална информация, експертите от ОИЦ ще подготвят материали за възможностите за кандидатстване с проекти, начина на подаване на проектни предложения и др. Издаването на справочник с Добри практики от изпълнени проекти ще надгради дейността на ОИЦ-Силистра от предходния проект, когато бяха издадени и разпространени поредица от 3 книжки „Успешните проекти в област Силистра“ – 1, 2 и 3 и един Алманах „Европейски проекти в област Силистра 2007-2013“ с най-характерните проекти по 7-те оперативни програми във всички общини от областта. Новият сборник ще бъде издаден през последната година от изпълнението на проекта, тъй като до тогава се очаква да приключат част от новосключените договори. Тиражът е съобразен с краткото време за разпространение на изданието. Каталогът ще бъде в пълноцветен печат, с ориентировъчни размери до В5 и обем до 60 страници. Флаерите ще бъдат във формата на разделител за книга с ориентировъчни размери до 5/20 см, пълноцветен печат. Предвижда се да бъдат разпространявани по време на провежданите информационни събития и ще съдържат кратка информация за услугите на центъра и контакти. Проектът предвижда изработването на различни категории промоционални материали – папки, химикали, календари, еко продукти, компютърни и офис аксесоари, рекламни чаши и чанти, флаш памет и други, които ще бъдат раздавани на участниците в информационни събития и работни срещи, изнесените приемни и при посещения при бенефициенти. Важни критерии при избора на видове промоционални материали са: атрактивност, приложение (при възможност с двойна употреба), качество, иновативност и др. Визията на единното лого, което ще присъства върху всички продукти, ще спомогне за по-високата разпознаваемост на ЕСИФ и на мрежата от ОИЦ като основен източник на информация. За провеждането на информационните събития, работни срещи и общата инициатива до края на 2018 г. ще бъдат раздавани на участниците промоционални материали-химикали, флаш памет,слушалки, бележник, тениски и шапки с козирки. За всички материали ще бъдат спазени изискванията на Концепцията за брандиг и визи на Мрежата от 28 информационни центъра. Освен изготвените в рамките на проекта информационни и промоционални материали, експертите ще разпространяват при провеждането на различни информационни събития и такива, предоставени от управляващите органи на програмите и от бенефициенти, изпълнявали или изпълняващи проекти с европейско финансиране., Contracted Amount: 24 954.00 , Reported Amount: 10 563.60
  • Activity: Организиране, провеждане на и участие в публични информационни събития и работа с медии: Дейността обхваща активното предоставяне на услуги от страна на ОИЦ и включва организиране и провеждане на няколко типа публични инф. събития съобразно нуждите на различните целеви групи - общински и местни администрации, фирми, неправителствени организации, училища, граждани, медии, всички заинтересовани лица и широката общественост. Основен тип инф. събития са тези, които ще бъдат организирани и провеждани от ОИЦ във всички общини на областта, включително в широко партньорство с настоящи и бъдещи партньори. Планира се провеждането на два цикъла събития във всяка община годишно, съгласно ПН. Освен задълж. събития, при установяване на необходимост, отправяне на покана от партньори, за инициирани от кандидати или бенефициенти срещи, за проучване на добри практики или в отговор на други поводи, е предвидена възможност за провеждане на допълнителни такива. В зависимост от това, към кого е насочено конкретното събитие и застъпената тематика, ще бъде подбран и форматът на събитието – работни и инф. срещи, дискусии, изнесени приемни, семинари и други. Избраната тематика ще адресира също нуждите на целевите групи участници в събитията – предстоящи и отворени процедури, представяне на индик. работни програми на ОП, обща инф. за политиката на сближаване на ЕС, възможностите за кандидатстване, предоставени от ЕСИФ, споделяне на добрите практики, електронно кандидатстване и отчитане и други. Информацията ще се предоставя на достъпен език, по време на събитията ще бъдат разпространявани инф. и промоц. материали, изготвени в рамките на проекта, предоставени от УО на ОП или подготвени от експертите на ОИЦ. Друг тип събития са тези, организирани и проведени в рамките на общи инициативи на мрежата на територията на общините от областта. Предвижда се общите инициативи да бъдат по една годишно или общо три в рамките на проекта. За проактивна работа с медиите са планирани по две събития годишно съгласно ПН. Освен тези срещи представителите на местните, регионални и национално представени медии ще бъдат канени и при всяко друго публично инф. събитие. Дейността предвижда и участието на служителите на ОИЦ в инфодни, кампании и други мероприятия, организирани и провеждани от УО на ОП извън територията на областта, както и обмяна на опит в други ОИЦ, или до 10 участия на експерт годишно. И не на последно място дейността включва оказване на съдействие и подкрепа на Управляващите органи при организиране и провеждане на информационни събития в рамките на област Силистра. За изпълнение на дейността са предвидени разходи за наем на зали, кетъринг, командировъчни за експертите, разходи за вода и топли напитки, както и за поддръжка и експлоатация на автомобила на ОИЦ за събитията извън гр. Силистра. За визуализация в залите ще бъде поставен банер, а по време на изнесените приемни ще се използва мобилния щанд и шатрата, доставени в рамките на предходния проект. Дейността е насочена към всички целеви групи - служителите на ОИЦ, кандидати и бенефициенти по програмите, съфинансирани от ЕСИФ, управляващите органи и междинните звена по програмите и широката общественост. Предвидените публични инф. събития ще осигурят равнен достъп на различните целеви групи и широката общественост в областта до предоставяните от ОИЦ услуги, ще повишат тяхната информираност относно политиката на сближаване на ЕС и нейното възд. в страната и региона чрез популяризиране на добрите практики и възможностите за финансиране по оперативните програми посредством ЕСИФ в България през прогр. период 2014-2020 г. По време на събитията се осигурява публичност и прозрачност при изпълнение на СР и ОП, осъществява се непосредствена комуникация с всички социални, етнически и възрастови групи, което гарантира равен, пълен и лесен достъп до информация, спомага за повишаване на капацитета на потенциалните бенефициенти. Всичко това допринася за постигане целите на проектното предложение. Организиране на инф. събитие-във връзка с първото българско председателство на съвета на ЕС., Contracted Amount: 75 550.00 , Reported Amount: 69 986.53
  • Activity: Публичност и визуализация на проекта : В рамките на тази дейност са предвидени мерки за осигуряване на публичност и визуализация на проекта, съобразно Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат изработени и доставени банери, които ще бъдат използвани при провеждането на публични информационни събития; ще бъдат изработени и монтирани две вътрешни табели – пред офиса и във фоайето на сградата, в която се помещава офиса на ОИЦ; ще бъде монтирана и външна табела пред сградата. Дейността предвижда изработването и монтирането в близост до офиса на центъра на насочваща табела, тъй като част от посетителите споделят, че трудно се ориентират за местоположението на ОИЦ. Ще бъдат изготвени стикери, които ще бъдат залепяни на всички материални активи, закупени по проекта. Ще бъдат организирани и проведени две пресконференции – на старта и в края на проекта, предвидени са и публикации в медиите. Дейността е насочена към всички целеви групи на проекта, като нейното изпълнение ще идентифицира ОИЦ като част от мрежата и предоставящ информация за Кохезионната политика на ЕС в България и кореспондира с изпълнението на целите на проекта и НКС. , Contracted Amount: 1 961.00 , Reported Amount: 5 489.43

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SUPER LUKS-84 EOOD, Contracted Amount*: 650.00 , Reported Amount**: 650.00
  • Contractor: OFIC B, Contracted Amount*: 10 009.99 , Reported Amount**: 9 977.63
  • Contractor: ADM GRUP EOOD, Contracted Amount*: 19 740.00 , Reported Amount**: 19 733.09
  • Contractor: Nikolai, Contracted Amount*: 2 200.00 , Reported Amount**: 1 793.33
  • Contractor: ERBAYER EOOD, Contracted Amount*: 7 399.72 , Reported Amount**: 1 233.30
  • Contractor: ERBAUER EOOD, Contracted Amount*: 12.00 , Reported Amount**: 5 960.95
  • Contractor: "REMI - 2015" EOOD, Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 3 218.52
  • Contractor: OFIS CERVIZ EOOD, Contracted Amount*: 1 854.00 , Reported Amount**: 1 854.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 48 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OFIS CERVIZ EOOD, Contracted Amount*: 9 941.62 , Reported Amount**: 9 879.60
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 37 700.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: izdatelcka kashta Sv. Georgi Pobedonoseits EOOD, Contracted Amount*: 3 362.40 , Reported Amount**: 3 362.40
  • Contractor: BTK EAD, Contracted Amount*: 5 550.00 , Reported Amount**: 5 297.52
  • Contractor: GRACHIA EOOD, Contracted Amount*: 48 000.00 , Reported Amount**: 48 000.00
  • Contractor: Miroslav, Contracted Amount*: 15 980.00 , Reported Amount**: 9 516.08
  • Contractor: ELEKTRA-COD OOD, Contracted Amount*: 5 184.00 , Reported Amount**: 5 184.00
  • Contractor: TIBO OOD, Contracted Amount*: 22 812.00 , Reported Amount**: 22 812.00
  • Contractor: Rumyana, Contracted Amount*: 12 704.00 , Reported Amount**: 7 736.71
  • Contractor: Ana, Contracted Amount*: 54 150.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 110.00 , Reached amount: 1 440.00
Indicator 2 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 3 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 48.00 , Reached amount: 95.00
Indicator 4 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 305 986.35 BGN
Grant 305 986.35 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 305 986.35 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 875.00 0.00 875.00 "РЕМИ - 2015" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на интернет и телекомуникационни услуги за ОИЦ - Силистра, Estimated Amount: 5 550.00
  • Differentiated position 1: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕООД
    Contractor: BTK EAD
    Contract total funded value: 5 550.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на канцеларски и офис материали , Estimated Amount: 10 010.00
  • Differentiated position 1: ОФИС В ООД
    Contractor: OFIC B
    Contract total funded value: 10 009.99
Procedure 3 Subject to due process: Екип на проекта - в работно време, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Мирослав Ангелов Калинов
    Contractor: Miroslav
    Contract total funded value: 15 070.00
  • Differentiated position 2: Румяна Георгиева Петрушева
    Contractor: Rumyana
    Contract total funded value: 11 976.00
  • Differentiated position 3: Николай Михайлов Николов
    Contractor: Nikolai
    Contract total funded value: 1 080.00
Procedure 4 Subject to due process: Екип ОИЦ-Силистра, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Елена Любенова Стоянова
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 48 100.00
  • Differentiated position 2: Ана Светославова Караджова
    Contractor: Ana
    Contract total funded value: 5 400.00
  • Differentiated position 3: Ана Светославова Караджова
    Contractor: Ana
    Contract total funded value: 48 750.00
  • Differentiated position 4: Мария Иванова Недялкова
    Contractor: Maria
    Contract total funded value: 37 700.00
Procedure 5 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Мирослав Ангелов Калинов
    Contractor: Miroslav
    Contract total funded value: 910.00
  • Differentiated position 2: Румяна Георгиева Петрушева
    Contractor: Rumyana
    Contract total funded value: 728.00
  • Differentiated position 3: Николай Михайлов Николов
    Contractor: Nikolai
    Contract total funded value: 1 120.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на лазерно многофункционално устройство за ОИЦ-Силистра, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: ОФИС СЕРВИЗ ЕООД
    Contractor: OFIS CERVIZ EOOD
    Contract total funded value: 1 854.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на строително-ремонти дейности за ОИЦ-Силистра, Estimated Amount: 3 500.00
Procedure 8 Subject to due process: Избор на изпълнител за организиране и материално осигуряване на Общи инициативи за ОИЦ-Силистра, Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: ГРАЦИЯ ЕООД
    Contractor: GRACHIA EOOD
    Contract total funded value: 30 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Извършване на текущ ремонт на помещенията на ОИЦ , Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: РЕМИ 2015 ЕООД
    Contractor: "REMI - 2015" EOOD
    Contract total funded value: 3 500.00
Procedure 10 Subject to due process: Изготвяне и доставка на информационни и промоционални материали , Estimated Amount: 22 816.00
  • Differentiated position 1: ТИБО ООД
    Contractor: TIBO OOD
    Contract total funded value: 22 812.00
Procedure 11 Subject to due process: Изработване и доставка на обзавеждане, Estimated Amount: 700.00
  • Differentiated position 1: СУПЕР ЛУКС 84 ЕООД
    Contractor: SUPER LUKS-84 EOOD
    Contract total funded value: 650.00
Procedure 12 Subject to due process: Изработване и доставка на обзавеждане за ОИЦ-Силистра, Estimated Amount: 583.33
Procedure 13 Subject to due process: Изработка и доставка на рекламни и промоционални материали по проект "Функциониране на ОИЦ-Силистра" по обособени позиции: Обособена позиция 1-Израбтка и доставка на промоционални материали, включени в списъка по чл.12, ал.1 т.1 от ЗОП Обособена позиция 2- Изработка и доставка на промоционални материали, Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1-Израбтка и доставка на промоционални материали, включени в списъка по чл.12, ал.1 т.1 от ЗОП
    Contractor: izdatelcka kashta Sv. Georgi Pobedonoseits EOOD
    Contract total funded value: 1 128.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2- Изработка и доставка на промоционални материали
    Contractor: izdatelcka kashta Sv. Georgi Pobedonoseits EOOD
    Contract total funded value: 2 234.40
Procedure 14 Subject to due process: Куриерски и пощенски услуги , Estimated Amount: 720.00
Procedure 15 Subject to due process: Организиране, материално осигуряване и провеждане на събития по повод първото българско председателство на Съвета на ЕС, Estimated Amount: 18 950.00
  • Differentiated position 1: "ГРАЦИЯ" ЕООД
    Contractor: GRACHIA EOOD
    Contract total funded value: 18 000.00
Procedure 16 Subject to due process: Осигуряване на кетъринг за обезпечаване дейностите на ОИЦ , Estimated Amount: 19 740.00
  • Differentiated position 1: АДМ ГРУП ЕООД
    Contractor: ADM GRUP EOOD
    Contract total funded value: 19 740.00
Procedure 17 Subject to due process: Охрана на помещенията на ОИЦ – Силистра , Estimated Amount: 7 200.00
  • Differentiated position 1: ЕЛЕКТРА СОД ООД
    Contractor: ELEKTRA-COD OOD
    Contract total funded value: 5 184.00
Procedure 18 Subject to due process: Поддръжка на офис техника и доставка на компютърни аксесоари и консумативи , Estimated Amount: 9 950.00
  • Differentiated position 1: ОФИС СЕРВИЗ ЕООД
    Contractor: OFIS CERVIZ EOOD
    Contract total funded value: 9 941.62
  • Differentiated position 2: ОФИС СЕРВИЗ ЕООД
    Contractor: OFIS CERVIZ EOOD
    Contract total funded value: 1 854.00
Procedure 19 Subject to due process: Почистване на помещенията на ОИЦ – Силистра, Estimated Amount: 7 400.00
  • Differentiated position 1: ЕРБАУЕР ЕООД
    Contractor: ERBAYER EOOD
    Contract total funded value: 7 399.72

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN