Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0030-C01
Project Name Providing infrastructure for development of 5 new social services in the community
Beneficiary 000696327 SOFIA MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 21.02.2018
Start Date 21.02.2018
End Date 21.03.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът предвижда основен ремонт/реконструкция, обновяване,  осигуряване на нова материално-техническата база и внедряване на мерки за енергийна ефективност в 3 обекта от социалната инфраструктура на Столична община, в които е предвидено предоставянето на пет от новите социални услуги в общността, определени за София в Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда, както следва: 
Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с множествени увреждания и техните семейства, Център за обществена подкрепа. Разпределението на обектите на интервенция по райони е следното: 
1.р-н Надежда-ж.к. Надежда, ул. Сава Филаретов № 23 (Сградата на бивш ДДЛРГ „Ас.Златаров“) - ет. 2 и 3
2.р-н Подуяне-ж.к. Хаджи Димитър, ул. Баба Вида № 1 (Бивш СУПЦ „Кн. Борис I“)–етаж 4, подпокривен
3. р-н Овча купел-кв. Горна баня, ул. Христо Стефчов №2 (Бивш дом за деца „Хр.Ботев“). 
Обновената инфраструктура и новата материално-техническа база ще допринесат за разкриването на нови качествени социални услуги в общността, осигуряващи социална подкрепа и включване. Услугите ще създадат възможност за активно социално включване на представителите на целевите групи, сред които: 
- деца и младежи с увреждания;
- деца и младежи с трайни множествени увреждания;
- деца и семества в риск, чрез социално и психологическо консултиране, превенция (от изоставяне, отпадане от у-ще и др.), подкрепа за реинтеграция на деца, изведени от семейна среда, обучение в умения за самостоятелен живот и социална интеграция на деца, настанени в резидентни услуги и др. 
Всички технически параметри на предстоящите СМР и ново оборудване предназначени за осигуряването на материално-техническата основа, необходима за разкриването на новите услуги са в пълно съответствие с разработените и утвърдени от МТСП функционални изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата и релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността.
Activities
  • Activity: Проектиране, ремонт, преустройство, и/или реконструкция и прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект ж.к.Надежда, ул. Сава Филаретов № 23 (Бивш дом за деца „А.Златаров“) - етажи 2 и 3, предназначени за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с множествени увреждания и техните семейства и Център за обществена подкрепа : Новата функция на обекта ще се постигне чрез извършване на проектиране, ремонт, преустройство и/или реконструкция, и прилагане на мерки за енергийна ефективност на помещенията намиращи се в лявото крило на етаж 2 със ЗП по заснемане 409,63 кв.м. и със ЗП по заснемане на етаж 3– 409,63 кв.м.Осн. помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да отговарят на функционалните изисквания на трите услуги, които ще предоставя. Ще бъдат обособени следните помещения:1) Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, включващ: 1.Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/–1бр. с препоръч. площ -25м2; 2.Кабинет логопед/психолог–1бр. с препоръч. площ–32м2; 3.Зали за индивидуална работа-2 бр. с обща площ 45м2; 4.Зали за групова работа/дневен престой-2 бр. с препоръч. площ–по 25м2 или общо 50м2; 5.Санитар.помещения–2 бр., едното за лица с увреждания с препоръчителна обща площ–10м2; 6.Санитар. помещение с баня за персонала – 1бр. , с препоръч. площ– 4,5м2; 7.Стая за персонала с място за преобличане на персонала–1 бр., с препоръч. площ– 20м2; 8.Кухня/разливно и трапезария - 1 бр. , с препоръчителна площ– 30м2; 9.Психосензорна зала - 1 бр., с препоръч. площ– 20м2; 10.Място за почивка на потребители с препоръч. площ–25 м2; 11. Обслужващи помещения–коридор, фоайе, складове и др.;12.Изграждане на асансьор, с който да се осигури достъпна среда, съгл. на Наредба № 4/01.07. 2009г.; 2)Дневен център за подкрепа на деца с множествени увреждания и техните семейства:1.Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/–1бр. с препоръч. площ-25м2; 2.Кабинет логопед/психолог–1бр. с препоръч. площ–32м2; 3.Зали за индивидуална работа-2 бр. с обща площ 45м2; 4.Зали за групова работа /дневен престой-2 бр. с препоръч. площ–по 25м2 или общо 50м2; 5.Санитар. помещения–2 бр., едното за лица с увреждания с препоръч. обща площ– 10м2; 6.Санитар. помещение с баня за персонала–1 бр.,с препоръч. площ– 4,5м2; 7.Стая за персонала с място за преобличане на персонала– 1бр., с препоръч. площ– 20м2; 8.Кухня/разливно и трапезария-1 бр. , с препоръч. площ– 30м2; 9.Психосензорна зала-1 бр., с препоръчителна площ–20м2; 10.Място за почивка на потребители с препоръч. площ– 25 м2; 11.Обслужващи помещения–коридор, фоайе, складове и др.;12.Дворно място с изграждане на сензорна градина и поставяне подходящи съоръжения за деца; 3)Център за обществена подкрепа:1.Офис помещение за ръководител на центъра–1бр. с препоръч. площ -12м2; 2.Офис помещения за екипите–2бр. с препоръч. площ–по 16м2 или общо 32м2; 3.Зали за индивидуална и семейна работа-4 бр. с препоръч. площ–по 12м2 или общо 48м2; 4.Зали за групова работа за деца и родители-2 бр. с препоръч. площ–по 25м2 или общо 50м2; 5.Санитарни помещения с препоръч. обща площ– 18м2; 6.Стаи за настаняване/ 2х2 души с възможност за разполагане на допълнително по 1 временно легло в стая/ със самостоятелен санитарен възел и бокс кухня за затопляне на храна с препоръч. обща площ– 45м2; 7.Обслужващи помещения – коридор, фоайе, складове и др.; 8. Изграждане на т.н.”синя стая” – две помещения на стената между които да има стъкло за едностранно виждане.Осн. помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да се осигури удобно разполагане на необходимото обзавеждане и оборудване за индивидуална или групова дейност. Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители със затруднена мобилност.В дневния център за деца с тежки множествени увреждания и техните родители ще бъдат осигурени стационарни/подвижни повдигащи устройства.Ключовете и контактите ще се монтират на височина за достъп от инвалидна количка и контактите ще бъдат обезопасени.Широчината на всички коридори и врати по пътя на движение ще са съобразени с широчината,необх. за преминаване за преминаване на инвалидна количка.Навсякъде по всички коридори и там където е необх. ще има ръкохватки и парапети.Фоайето ще бъде разположено и оразмерено така, че да осигури връзка с всички основни помещения за работа и необх. брой места за сядане и изчакване., Contracted Amount: 637 500.00 , Reported Amount: 423 642.77
  • Activity: Проектиране, ремонт, преустройство, и/или реконструкция и прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект ж.к. Хаджи Димитър, ул. Баба Вида № 1 (Бивш СУПЦ „Княз Борис I“ ), етаж 4, предназначен за Център за обществена подкрепа. : Новата функция на обекта ще се постигне чрез извършване на проектиране, ремонт, преустройство и/или реконструкция, и прилагане на мерки за енергийна ефективност на помещенията намиращи се на етаж 4 със ЗП по заснемане 803,43 кв.м. Основните помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да отговарят на функционалните изисквания на услугата, които ще предоставя. Ще бъдат обособени следните помещения: Център за обществена подкрепа (ЦОП), включващ: 1) Офис помещение за ръководител на центъра – 1бр. с препоръчителна площ -12м2 2) Офис помещения за екипите–2бр. с препоръчителна площ–по 16м2 или общо 32м2. 3) Зали за индивидуална и семейна работа-4 бр. с препоръчителна площ–по 12м2 или общо 48м2 4) Зали за групова работа за деца и родители-2 бр. с препоръчителна площ–по 25м2 или общо 50м2 5)Санитарни помещения с препоръчителна обща площ– 18м2 6) Стаи за настаняване/ 2х2 души с възможност за разполагане на допълнително по 1 временно легло в стая/ със самостоятелен санитарен възел и бокс кухня за затопляне на храна с препоръчителна обща площ– 45м2 7) Обслужващи помещения – коридор, фоайе, складове и др. 8) Изграждане на т.н.”синя стая” – две помещения на стената между които да има стъкло за едностранно виждане/венецианско огледало/ 9) Изграждане на асансьор , с който да се осигури достъпна среда , съгласно на Наредба № 4/01.07. 2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания. Основните помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да се осигури удобно разполагане на необходимото обзавеждане и оборудване за индивидуална или групова дейност. Фоайето на центъра ще бъде разположено и оразмерено така, че да осигури връзка с всички основни помещения за работа и необходимия брой места за сядане и изчакване. Всички Технически/работни проекти ще бъдат изготвени в пълно съответствие с функционалните изисквания на МТСП и с Наредба №4 от 21.05.2001 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и ще бъдат съгласувани с релевантните институции. Строително-монтажите работи ще бъдат изпъленени съгласно изготвения и съгласуван технически/рабоетен проект в съотвествтие със ЗУТ и действащите нормативни документи в строителството., Contracted Amount: 228 600.00 , Reported Amount: 223 408.61
  • Activity: Проектиране, ремонт, преустройство, и/или реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност на обект кв. Горна баня, ул.Христо Стефчов № 2 (Бивш дом за деца „Христо Ботев“ ) предназначен за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства : Новата функция на обекта ще се постигне чрез извършване на инженеринг за проектиране, ремонт, преустройство и/или реконструкция, и прилагане на мерки за енергийна ефективност на помещенията намиращи се на етаж 1 със ЗП по заснемане 240,55 кв.м. и със ЗП по заснемане на етаж 2 – 156,45 кв.м. Основните помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да отговарят на функционалните изисквания на услугата, които ще предоставя - Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства. Ще бъдат обособени следните помещения: 1) Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/ – 1бр. с препоръчителна площ -25м2; 2)Кабинет логопед/психолог–1бр. с препоръчителна площ– 32м2; 3) Зали за индивидуална работа-2 бр. с обща площ 45м2; 4)Зали за групова работа /дневен престой-2 бр. с препоръчителна площ–по 25м2 или общо 50м2; 5)Санитарни помещения – 2 бр. , едното за лица с увреждания с препоръчителна обща площ– 10м2; 6)Санитарно помещение с баня за персонала – 1 бр. , с препоръчителна площ– 4,5м2; 7) Стая за персонала с място за преобличане на персонала– 1 бр. , с препоръчителна площ– 20м2; 8) Кухня/разливно и трапезария - 1 бр.; , с препоръчителна площ– 30м2; 9) Психосензорна зала - 1 бр. , с препоръчителна площ– 20м2; 10) Място за почивка на потребители с препоръчителна площ– 25 м2; 11) Обслужващи помещения – коридор, фоайе, складове и др.; 12) Изграждане на асансьор , с който да се осигури достъпна среда , съгласно на Наредба № 4/01.07. 2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания. Основните помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да се осигури удобно разполагане на необходимото обзавеждане и оборудване за индивидуална или групова дейност. Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители със затруднена мобилност. Ключовете и контактите ще се монтират на височина за достъп от инвалидна количка и контактите ще бъдат обезопасени.Широчината на всички коридори и врати по пътя на движение ще са съобразени с широчината,необходима за преминаване за преминаване на инвалидна количка.Навсякъде по всички коридори и там където е необходимо ще има ръкохватки и парапети.Фоайето на центъра ще бъде разположено и оразмерено така, че да осигури връзка с всички основни помещения за работа и необходимия брой места за сядане и изчакване. Всички Техн./раб. проекти ще бъдат изготвени в пълно съответствие с функционалните изисквания на МТСП и с Наредба №4 от 21.05.2001 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и ще бъдат съгласувани с релевантните институции. Строително-монтажите работи ще бъдат изпълнени съгласно изготвения и съгласуван технически/работен проект в съответствие със ЗУТ и действащите нормативни документи в строителството. , Contracted Amount: 183 400.00 , Reported Amount: 176 799.31
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Модернизирането на социалната инфраструктура целящо създаването на нови социални услуги в общността в съответствие с Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда неминуемо включва и модернизиране на съпътстващата матеиална база и специализирано оборудване. За целта в рамките на настоящата дейност след приключване на ремонтните/строително-монтажни работи ще се извърши доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за включените в проекта 3 обекта. За всички обекти има изготвени и приложени към настоящото проектно предложение Технически спецификации включително остойностяване на необходимото обзавеждане и специализирано оборудване одобрени от МТСП с писмо изх. № 08-1797/26.07.2017г. За трите обекта включващи следните социални услуги в общността Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства - 2бр., Дневен център за подкрепа на деца с множествени увреждания и техните семейства и Център за обществена подкрепа - 2 бр. оборудването и обзавеждането е предназначено за Зали за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика, Психосензорни зали, Зали за групова работа/дневен престой, Кабинети логопед/психолог, Зали за индивидуална работа и др. включително оборудване за дворно място в т.ч.: Кушетка/масажна, Широка кушетка с регулираща се височина за прилагане на специализирани кинезитерапевтични методики, Позициониращ/терапевтичен/стол за деца с увреждания – вертикализатор с работен плот и регулируеми разстояния - различни размери съобразно възрастовите групи, Стълба за рехабилитация, Шведска стена, Вертикализатор, Проходилка за деца с увреждания, Многофункционални модули комплектр Огледала, Дюшеци, топки, Прожектор с постоянен филтър, огледална сфера с двигател, Воден кът с два броя кули с платформи и огледала-ъгъл, Диоден тунел, Светлинен водопад/завеса с източник на светлина сноп, Килимчета дунапрен с кожа, Музикално водно легло с вибрации и музика (виброакустично), легла - сгъваем тип „легло в шкаф за помещение за почивка на децата с увреждания, матраци, постелъчен инвентар, столове, маси, детски столчета, детска къща с малки кукли, ванички за бебе, повивалници, сгъваеми бебешки кошарки, бработни столове, посетителски столове, шкафове за документация, монитори, стационарни компютри с периферия, мултифункционално устройство, касетофон/CD/DVD player, аудио миксер - професионелен, Вокален безжичен микрофон в стая за изслушване, Безжични слушалки, камери за видеозапис, гардероби, Кухненска мивка, кухнунски шкафове, храдиълници, печки, микровълнови фурни, съдомиялни, абсорбатор, перголи/сенници за двор, телефонни апарати, пожарогасители, лифтер - вертикализатори и др.. , Contracted Amount: 331 840.00 , Reported Amount: 267 694.77
  • Activity: Оценка за съответствие на инвестиционните проекти и Строителен Надзор на изпълнението на строително-монтажните работи : Предвижда се избор на изпълнител/и за дейностите по оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите съгласно чл. 142 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за 3 обекта в обхвата на настоящия проект, както и дейностите по независим строителен надзор на същите обекти - лицензирана фирма (консултант) съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ за интервенции върху строежи от първа до четвърта категория. Изпълнителя ще бъде избран след провеждането на тръжна процедура, съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки, за надзор по време на строителството. С избрания изпълнител ще се сключи договор за услуга, като определения за надзорник ще извърши оценката за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите съгласно чл. 142 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и ще реализира предвидените в чл. 168 от ЗУТ дейности, а именно: законосъобразно започване на строежа; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; контрол на изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годност на строежа за въвеждане в експлоатация и др. Предписанията и заповедите на лицата, упражняващи строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. След приключване на строително-монтажните работи лицата, упражняващи строителен надзор ще изготвят окончателни доклади до възложителя., Contracted Amount: 52 475.00 , Reported Amount: 3 173.25
  • Activity: Осигуряване на информация и комуникация по проекта: С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта се предвижда използването на следните комуникационни инструменти: Публични събития и официални церемонии Пресконференция по повод стартирането на проекта и Информационно събитие, при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. На Пресконференцията за начало и на Информационното събитие за край на проекта ще бъдат поканени заинтересовани страни, представители на институциите и медиите. Ще се наблегне на обществената значимост на проекта и на резултатите и ефектите от неговото изпълнение. Те ще дадат възможност на медиите да научат и разпространят информация сред широката общественост за модернизираната социална инфраструктура и повишеното качество и достъпност на социални услуги предоставяни в обновените общински сгради. В процеса на изпълнение на строително-монтажните работи ще се проведат 6 Официални церемонии – 3 за “Първа копка” (по една за всеки обект) и 3 Официални церемонии по откриване на готовите обекти, реализирани в рамките на проекта (по една за всеки обект). На двата вида събития ще бъдат поканени представители на ръководството на Столична община, изпълнители на строително-монтажни работи, медии и др. Билбордове и постоянни пояснителни табели Ще бъдат изработени 3 билборда за всички обекти на СМР /размер 4х3 метра/; 3 постоянни пояснителни табели за всеки от трите обекта, в които ще бъдат позиционирани 5-те нови социални услуги в общността; 1 постоянна табела на проекта за административния офис. Банери - 2 бр. Рекламни банери (винил) - 2 кв. метра, 4+0 (вертикален – за окачване на стойка). Платени репортажи – 2 бр. излъчвания на официалните церемонии (“Първа копка” и “Официална церемония по откриване” на готовите обектите) Печатни информационни материали - Изготвяне и отпечатване на Брошура с информация и снимков материал за проекта и извършените ремонт/модернизация и приложени енергийно ефективни мерки в обектите от социалната инфраструктура в обхвата на проект - 300 бр. Заедно с това на единния електронен портал на Столична Община ще бъде публикувана подробна информация за проекта. Всички мероприятия и рекламно-информационни материали, както и провеждането на публични събития и официални церемонии ще бъдат в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г , Contracted Amount: 14 300.00 , Reported Amount: 8 530.00
  • Activity: Управление и отчитане на проекта : В тази дейност се включва създаването на екип по проекта, цялостното му управление, изготвяне на отчети, контролиране работата на подизпълнителите, изготвяне на справки за свършената работа от всеки член на екипа, подготовка и предаване на междинни и финални доклади, приемане на извършената работа от изпълнителите на дейностите. Настоящата дейност е избрана с цел: ¬ Осигуряване на успешно изпълнение на дейностите и постигане на целите на проекта; ¬ Ефективно използване на ресурсите; ¬ Постигане на ефективна координация и комуникация с УО на ОПРР, контролиращите институции свързани с дейностите изпълнявани в рамките на проекта, както и с подизпълнителите; ¬ Осигуряването на прозрачност в управлението на проекта; ¬ Осигуряването на добра отчетност и контрол върху изпълнението; ¬ Спазване на изискванията на нормативната база за управлението и изпълнението на инфраструктурни проекти, финансирани със средства на ЕС; Назначеният със заповед на Кмета екип за управление на проекта ще изпълнява следните дейности свързани с управлението и организацията на проекта във всичките му фази – подготовка, изпълнение, контрол, отчитане, приключване: - осъществява управлението и контрола на дейностите по проекта - осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или непряко с реализацията на проекта - анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи, подпомага кмета на общината като бенефициент в осъществяването на връзката с УО на програмата. - подготовя първичните отчетни документи за напредъка. - осъществява вътрешния мониторинг на проекта и съдейства на УО и МРРБ при провежданите мониторинги. - осъществява проверка на документите за разплащане – представени от изпълнителите по проекта - съдейства при реализация на дейностите по осигуряване информация и публичност по проекта - изготвя междинния и финалния технически отчет на проекта с изготвяне досие с копия на всички разходооправдателни документи и попълнени форми за отчет - осъществява подготовката на документацията по проекта и осъществява на практика кореспонденцията по проекта с УО, МРРБ и институциите. - организира междинните срещи с избраните изпълнители. - осъществява предварителни проверки и подпомага контрола на финансовите операции при реализацията на проекта, - осъществява помощ при управлението и контрола на финансовите потоци - съдейства при представянето на документите и резултатите от проекта и самия проект пред финансовите органи и УО при финансов мониторинг. - подпомага с всички средства и данни изготвянето на месечните и тримесечните отчети, финалния финансов отчет на проекта Всички действия на екипа по управление на проекта трябва да са изцяло съобразени с всички ръководства, насоки, указания на Управляващия орган, кмета на общината и ръководителя на проекта. Екипът за управление на проекта ще подготви специфичната документация, необходима на ДОПК при СО за провеждане на процедури по ЗОП (специфични изисквания, произтичащи от проекта, в т.ч. финансови и технически параметри, възлагателни писма до дирекция "Обществени поръчки и концесии" /ДОПК/ и др.) за избор на външни изпълнители по следните проектни дейности: - Инженеринг за 3-те обектите за създаване на 5 нови социални услуги в общността.; - Оборудване и обзавеждане; - Оценка за съответствие на инвестиционните проекти и строителен надзор на изпълнението на строително-монтажните работи; - Информация и комуникация по проекта и др. Процесът по предварителна подготовка на документацията за обявяване на процедурите ще бъде съгласуван с Дирекция "Обществени поръчки и концесии" при Столична община, която отговаря за осъществяването на подготовката, организацията и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки в съответствие с изискванията на Закона за обществените поръчки., Contracted Amount: 28 962.30 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SOFINVEST Ltd., Contracted Amount*: 62 812.90 , Reported Amount**: 62 812.90
  • Contractor: project, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Panda cooperation, Contracted Amount*: 69 474.00 , Reported Amount**: 48 144.83
  • Contractor: Anzhela, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sonya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: project, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ELEKTRA TIM, Contracted Amount*: 219 027.71 , Reported Amount**: 212 159.17
  • Contractor: ELEGANT LT , Contracted Amount*: 1 036 880.52 , Reported Amount**: 1 020 257.74
  • Contractor: project, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: project, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: project, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dragoslava, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ABV Zemedelie LTD, Contracted Amount*: 243 114.00 , Reported Amount**: 188 925.34
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB, Contracted Amount*: 10 236.00 , Reported Amount**: 10 236.00
  • Contractor: Shkolsnab 2001 EOOD, Contracted Amount*: 85 620.00 , Reported Amount**: 84 163.56
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 470.00 , Reached amount: 470.00
Indicator 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 1 646 247.92 BGN
Grant 1 646 247.92 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 646 247.92 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ЕЛЕКТРА ТИМ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ЕЛЕГАНТ ЛТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ЕЛЕГАНТ ЛТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 АБВ Земеделие ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ПАНДА
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дейности за информация и комуникация "Избор на изпълнител по обособени позиции за осигуряване на информация и комуникация в изпълнение на проектите: №BG16RFOP001-5.001-0030-C01 "Осигуряване на инфраструктура за създаване на 5 нови социални услуги в общността" и №BG16RFOP001-5.001-0048-C01 "Осигуряване на инфраструктура за създаване на 2 нови социални услуги в общността на територията на Столична община", финансирани по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца", Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Estimated Amount: 14 300.00
  • Differentiated position 1: ОП 1 - „Избор на изпълнител за осигуряване на дейности по информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.001-0030-C01 „Осигуряване на инфраструктура за създаване на 5 нови социални услуги в общността“
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB
    Contract total funded value: 10 236.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване. "Избор на изпълнител по обособени позиции за доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на нови социални услуги в общността на територията на Столична община в изпълнение на проектите: №BG16RFOP001-5.001-0030-C01 и №BG16RFOP001-5.001-0048-C01, финансирани по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца", Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020";, Estimated Amount: 331 840.00
  • Differentiated position 1: ОП1 - Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект BG16RFOP001-5.001-0030-C01 в обект с местонахождение: р-н „Надежда“, ж.к. "Надежда 1", ул. „Сава Филаретов“ № 23
    Contractor: ABV Zemedelie LTD
    Contract total funded value: 243 114.00
  • Differentiated position 2: ОП2 - Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект BG16RFOP001-5.001-0030-C01 в обект с местонахождение: гр. София, р-н „Подуяне“, ж.к. "Хаджи Димитър", ул. „Баба Вида“ №1
    Contractor: Panda cooperation
    Contract total funded value: 69 474.00
  • Differentiated position 3: ОП3 - Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект BGI6RFOP00I-5.001-0030-C01 в обект с местонахождение: гр. София, р-н "Овча купел", кв. "Горна баня", ул. "Христо Стефчов" № 2
    Contractor: Shkolsnab 2001 EOOD
    Contract total funded value: 85 620.00
Procedure 3 Subject to due process: Екип по проекта - екип за управление на проекта с членове - служители на Столична община , сформиран със заповед , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Антон Димитров Константинов - ръководител проект
    Contractor: project
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Координатор - Соня Людмилова Блажева-Труйкова
    Contractor: Sonya
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Счетоводител - Снежана Николова Антова (главен счетоводител в ДИХУПП на Столична община)
    Contractor: project
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Технически сътрудник (СМР) - Цветан Георгиев Иванов (старши експерт в Дирекция "Здравеопазване" на Столична община)
    Contractor: project
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Технически сътрудник (ЗОП) - Елена Димитрова Анастасова (старши експерт в Дирекция "Обществени поръчки и концесии" на Столична община)
    Contractor: project
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Технически сътрудник - Галя Цветанова Георгиева (старши експерт в ДИХУПП на Столична община)
    Contractor: project
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 7: Счетоводител - Снежана Николова Антова (главен счетоводител в ДИХУПП на Столична община)
    Contractor: project
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 8: Технически сътрудник - Драгослава Георгиева Лунджова (главен експерт в ДИХУПП на Столична община)
    Contractor: Dragoslava
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 9: Технически сътрудник Анжела Рангелова (младши експерт в ДИХУПП на Столична община)
    Contractor: Anzhela
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: Инженеринг - проектиране (вкл.авторски надзор) и строителство с обособени позиции по обекти "Избор на изпълнител по обособени позиции за осигуряване на информация и комуникация в изпълнение на проектите: №BG16RFOP001-5.001-0030-C01 "Осигуряване на инфраструктура за създаване на 5 нови социални услуги в общността" и №BG16RFOP001-5.001-0048-C01 "Осигуряване на инфраструктура за създаване на 2 нови социални услуги в общността на територията на Столична община", финансирани по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца", Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Estimated Amount: 1 049 500.00
  • Differentiated position 1: ОП 1 - Инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР - ремонт, преустройство и/или реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефект.) за обект с местон.: гр. София, ул. „Хр. Стефчов" 2
    Contractor: ELEKTRA TIM
    Contract total funded value: 219 027.71
  • Differentiated position 2: ОП 2 - Инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълн. на СМР - ремонт, преустройство и/или реконструкция и внедряване на мерки за енерг. ефект.) за обект с местон.гр. София, ул. Баба Вида" №1
    Contractor: ELEGANT LT
    Contract total funded value: 272 933.96
  • Differentiated position 3: ОП 3 - Инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълн. на СМР - ремонт, преустройство и/или реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефект.) за обект с мест.: гр. София,ул. „Сава Филаретов“ №23
    Contractor: ELEGANT LT
    Contract total funded value: 763 946.56
Procedure 5 Subject to due process: Оценка за съответствие на инвестиционните проекти и Строителен Надзор на изпълнението на строително-монтажните работи, Estimated Amount: 52 475.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN