Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1516-C01
Project Name Electronic commerce - step to progress
Beneficiary 131197187 Pepina-M Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 27.09.2016
Start Date 27.09.2016
End Date 27.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към една от най-уязвимите целеви групи на пазара на труда - безработни и неактивни младежи до 29 годишна възраст.
Липсата на трудов опит сред младежите е основен проблем при изграждане на трудови навици и осигуряване на устойчива заетост.
Бенефициентът "Пепина-М" ЕООД ще осигури нови работни места и повишаване на знанията и уменията за 14 младежи, като на лицата ще бъде осигурена устойчива заетост и обучения по професионална квалификация и ключова компетентност.

За постигането на тези цели по проекта са предвидени за изпълнение 6 дейности, както следва:
1. Управление на проекта;
2. Обособяване на нови работни места;
3. Избор на представители на целевата група;
4. Осигуряване на заетост за безработните лица за 12 месеца;
5. Обучение на новоназначените служители;
6. Публичност и визуализация.

Проектът ще се изпълни в рамките на 15 месеца, в които е предвидена 12 месечна заетост за 14 лица, като поне 7 от тях ще запазят заетостта си след приключване на проектните дейности.
Новите работни места ще бъдат разкрити в гр. София, като това ще даде възможност на младежи от региона да се реализират професионално и да повишат квалификацията си.

Благодарение на предвидените за закупуване оборудване, обзавеждане и софтуери, работодателят ще разкрие нови работни места, разполагащи с подходящи условия и база за професионална реализация на новоназначените безработни или неактивни младежи.

Изпълнението и напредъкът по проекта ще бъдат отразени в публичното пространство чрез мерки, които са определени съгласно утвърдения „Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” - провеждане на 2 пресконференции (въвеждаща и заключителна), публикуване на 2 статии в медиите, поставянето на 3 информационни табели, както и разпространението на информационни брошури.
Activities
  • Activity: Управление на проекта: За да се постигне успешно реализиране на проекта, е необходимо да бъде създадено звено за управление, което да е отговорно както за техническото, така и за финансовото изпълнение на проекта. След стартирането на проекта ще се състои среща, на която да бъдат подписани граждански договори с членовете на екипа и ще бъдат разпределени задачите и отговорностите за всеки от тях. За успешното реализиране на проекта за срок от 15 месеца ще бъдат назначени 1 ръководител проект, 1 счетоводител и 1 координатор. Основните качества, на които е заложено при избора на екип са инициативност, опит в мениджмънта и управлението на проекти, опит в работа с хора, както и умения за работа в екип. Ръководителят по проекта е отговорен за организирането и правилното изпълнение на предвидените проектни дейности. Организира срещите на екипа. Ръководителят представлява водещата организация в публичните и изяви и документи. Също така осъществява контрол на разходите и заедно със счетоводителя по проекта подготвят документите за отчитане и верификация. Счетоводителят по проекта е отговорен за коректното изразходване и отчитане на средствата, както и за изработването на договорите с членовете на екипа, с новоназначените служители и с външните изпълнители. Изготвя финансовата и счетоводна документация по проекта. Подготвя финалния и междинните финансови отчети. На счетоводителят ще бъде вменена финансова отговорност. Координаторът отговаря за оперативното изпълнение на проекта, съгласува и координира дейностите и задълженията на членовете на екипа. Подготвя финалния и междинните технически отчети. Съдейства на обучаващите организации за провеждане на учебния процес. Изготвя месечни справки и отчети. Поддържа контакт с представителите на държавните институции., Contracted Amount: 22 046.38 , Reported Amount: 21 889.51
  • Activity: Обособяване на нови работни места: По проекта ще бъдат разкрити 14 нови работни места за безработни и неактивни младежи до 29 годишна възраст. Освен със знания и умения, всеки служител трябва да разполага със съответното оборудване и обзавеждане, за да върши ефективно и безопасно своята работа. Затова е предвидено обособяването на работните места да бъде обезпечено с изискуемите дълготрайни материални и нематериални активи. Дейността е планирана за изпълнение през първите 3 проектни месеца, като ще се изпълнява успоредно с подбора на лицата. Целта е работните места да са обособени до назначаването на работа на лицата, за да може същите да стартират работата си в ефективна работна среда. За работните места на всички новоназначени лицата ще бъдат осигурени компютри и комплект бюро със стол. За оперативната работа ще бъде доставено мултифункционално устройство. Основната работа на лицата ще зависи от покупката на специализиран софтуер за финансово-счетоводна, складова и логистична организация и отчетност на работния процес и артикули. Чрез този софтуер ще се извършва целият процес на онлайн продажби от постъпване на стоката в склада, през онлайн поръчката на клиента и до реализиране на самата продажба. Чрез него може да бъде проследявано движението на всяка една стока и нейното крайно осчетоводяване. Ще бъдат закупени 2 броя сървъри, на които ще бъде инсталиран, поддържан и защитен от външна намеса новият специализиран софтуер Доставеното оборудване и обзавеждане ще бъде застраховано за срока за изпълнение на проекта с цел компенсация при евентуални природни бедствия, аварии, кражби и др., Contracted Amount: 66 339.15 , Reported Amount: 66 139.15
  • Activity: Избор на представители на целевата група: Целевата група по проекта е безработни и неактивни лица на възраст до 29 години. От посочената целева група ще бъдат избрани 14 младежи за включване в заетост и обучения по професионална квалификация, както следва: - 5 лица, назначени на длъжност "Специалист, продажби" и включени в обучения по специалност „Електронна търговия” и чужд език; - 3 лица, назначени на длъжност "Организатор, работа с клиенти" и включени в обучения по специалност „Електронна търговия” и чужд език; - 3 лица, назначени на длъжност "Организатор, продажби и реклама" и включени в обучения по специалност „Електронна търговия” и чужд език; - 3 лица, назначени на длъжност "Продавач, интернет търговия" и включени в обучения по специалност „Електронна търговия” и чужд език. Изборът на лицата ще се проведе в Дирекциите „Бюро по труда” в София. Ще бъдат спазени всички изисквания по одобрената процедура за подбор. За коректното провеждане на процедурата ще се създаде комисия за подбор, като нейни членове ще бъдат, както членове на екипа за управление, така и служители на Дирекциите „Бюро по труда”. Назначаването на одобрените лица на новосъздадените работни места е предвидено за 4-ти проектен месец, затова подборите ще се проведат през първите 3 проектни месеца, което е достатъчно, за да се изберат мотивирани кандидати. Началото на процедурата ще бъде поставено в 1-ви проектен месец с подаване на Заявка от страна на Кандидата. Ще бъде изготвена и утвърдена цялата изискуема за подбора документация., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на заетост за безработните лица за 12 месеца: Дейността ще стартира от 4-ти проектен месец и включва разкриването на 14 нови работни места за представителите от целевата група за период от 12 месеца. Поради нарастващия обем на дейности в дружеството, с цел повишаване качеството на организацията, е предвидено обособяването на нови работни места. Служителите ще разполагат с напълно оборудвани и обзаведени работни места, като ключов за извършване на задълженията им е специализираният софтуер. Лицата ще бъдат назначени на длъжности, както следва: - 5 лица, назначени на длъжност "Специалист, продажби"; - 3 лица, назначени на длъжност "Организатор, работа с клиенти"; - 3 лица, назначени на длъжност "Организатор, продажби и реклама"; - 3 лица, назначени на длъжност "Продавач, интернет търговия". Лицата ще бъдат наети на трудово правоотношение. Сключените трудови договори ще бъдат заверени в Националната агенция по приходите. Ще бъдат утвърдени длъжностни характеристики, които ще определят задълженията и отговорностите на новоназначените лица. Съгласно действащото българско законодателство ще бъде стриктно водена цялата необходима документация. Ще се проведе първоначален инструктаж за работа със закупената техника и софтуер. Редовно ще се води форма за присъствие на работното място (форма 76). Счетоводителят по проекта ще обработва ежемесечно финансово-счетоводните документи, свързани с възнагражденията на новоназначените служители., Contracted Amount: 104 323.68 , Reported Amount: 104 587.99
  • Activity: Обучение на новоназначените служители: Съгласно изискванията на Европейския съюз и издадените от него регламенти, както и постановленията на Министерски съвет на Република България, ще бъдат спазени всички указания за избор на обучаващи организации, които да проведат качествени обучения според целите на проекта. В началото на проектните дейности ще бъде изготвен график за избор на външни изпълнители, съгласно указанията на Управляващия орган - Министерството на труда и социалната политика. Същият ще бъде предоставен на Управляващия орган за съгласуване. Изборът на обучаващи организации ще се проведе съгласно разписаното в ПМС №118/20.05.2014г. - избор без провеждане на тръжна процедура, тъй като сумата за обучения не надвишава определения с изменение от 03.07.2015г. праг от 30 000 лв. В резултат на предприетите действия ще бъдат избрани обучаващи организации, които да извършат предвидените обучения по професионална квалификация и ключови компетентности за 14 безработни и неактивни младежи до 29 години, както следва: 1. Обучение по професионална квалификация по професия 482040 - "Организатор Интернет приложения", специалност 4820401 - „Електронна търговия” - 600 учебни часа за част от професия трета квалификационна степен (300 часа теория + 300 часа практика); 2. Обучение по чужд език по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - 3 нива и общо 300 учебни часа (150 часа теория + 150 часа практика). Лицата ще изучават английски език, като универсален международен език; Обучението по професионална квалификация „Електронна търговия” отговаря в най-пълна степен на изискванията на предвидените длъжности по новосъздадените работни места, както и на основната цел на дружеството да бъде конкурентоспособно на пазара за електронна търговия. Това обучение ще постави основите за придобиване на знания и умения, нужни за коректно изпълнение на служебните задължения. Обучението по английски език ще осигури по-голяма комуникативност на служителите при работата им с клиенти и софтуер. Лицата, успешно завършили обученията, ще получат удостоверения за професионална квалификация и сертификати за придобита ключова компетентност. Също така ще бъдат осигурени необходимите учебни материали и консумативи. , Contracted Amount: 25 550.00 , Reported Amount: 25 340.00
  • Activity: Публичност и визуализация: Информационната кампания е важна за изпълнението на проекта. Публичната информираност ще бъде коректив за нашите действия. Съгласно утвърдения „Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” ще се проведат 2 пресконференции с представители на медиите – в началото и края на проекта, на които ще бъдат обявени нашите цели и заложени показатели, а след това ще бъдат отчетени постигнатите резултати. В информационната кампания ще се заложи на съвременни методи за информиране – в медиите ще бъдат публикувани 2 статии относно идеята, целите и постигнатите резултати по проекта. На местата, на които ще се реализира проектът, ще бъдат поставени информационни табели, съдържащи всички задължителни по регламент реквизити. Също така ще бъдат отпечатани информационни брошури. За нуждите на информационната кампания ще се проведат съответните действия, разписани в ПМС №118/20.05.2014г. , Contracted Amount: 2 204.63 , Reported Amount: 2 204.63

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SEDIA Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 000.00
  • Contractor: GRADOMAN Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 161.01
  • Contractor: GSP SERVICE Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 29 239.15
  • Contractor: Harmonia 1 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 15 680.00
  • Contractor: KISS-707 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 660.00
  • Contractor: Plamena, Contracted Amount*: 4 500.00 , Reported Amount**: 4 864.86
  • Contractor: Lidia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 394.94
  • Contractor: Stefan, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 6 673.33
  • Contractor: V G SERVICE Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 29 900.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 14.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 7.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 17.00

Financial Information

Total Project cost 220 463.84 BGN
Grant 220 463.84 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 214 354.07 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Oбучение на наети по проекта лица, Estimated Amount: 25 550.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на професионално обучение
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обучение по ключови компетентности
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Извършване на доставка на канцеларски материали., Estimated Amount: 956.38
  • Differentiated position 1: Извършване на доставка на канцеларски материали.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Извършване на доставка на офис обзавеждане., Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на доставка на офис обзавеждане.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на доставка на офис оборудване., Estimated Amount: 29 239.15
  • Differentiated position 1: Извършване на доставка на офис оборудване.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Извършване на доставка на офис оборудване.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на услуга по застраховане на оборудване и обзавеждане., Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по застраховане на оборудване и обзавеждане.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Координатор по проекта., Estimated Amount: 6 660.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Координатор по проекта.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Извършване на услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Счетоводител по проекта., Estimated Amount: 4 995.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Счетоводител по проекта.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Извършване на услуга по осигуряване на публичност и визуализация., Estimated Amount: 2 204.63
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по осигуряване на публичност и визуализация.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Изработка на специализиран софтуер., Estimated Amount: 29 900.00
  • Differentiated position 1: Изработка на специализиран софтуер.
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN