Identification

UMIS Number BG05M9OP001-3.004-0001-C07
Project Name Optimization and innovation in the GLI EA
Beneficiary 831545394 General Labour Inspectorate Executive Agency
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 16.06.2016
Start Date 16.06.2016
End Date 02.10.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • Територията на ЕС

Description

Brief description
С настоящото проектно предложение ще се повиши капацитетът на ИА „ГИТ“ за ефективно и ефикасно осъществяване на нейните функции. За изпълнението на тази основна цел са предвидени следните специфични цели: 
1. Оптимизиране на бизнес процесите в работата на служителите в ИА ГИТ
2. Подобряване на инспекционната дейност в ИА ГИТ чрез прилагане на иновативни методи.
За постигането им са заложени дейности в четири направления:
1. Инспектиране, осъществявано от служители на ИА „ГИТ“
2. Повишаване знанията и уменията на работещите в ИА „ГИТ“
3. Повишаване на информираността на работодатели и заети в предприятията по отношение осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и спазване на трудовото законодателство
4. Подкрепа на практики, насочени към борба със сивата икономика и недекларираната заетост в предприятията.
В допълнение, в съответствие с изискванията на УО на ОП РЧР са предвидени дейности за организация и управление на проекта и за информираност и публичност.
Очаквани резултати са:
-Създадена първоначална база данни на обектите за контрол
-Разработена и внедрена процедура за внедряване на критериите за оценка на рисковия потенциал на обектите за контрол в дейността на ИА ГИТ
-Разработена методика за инспектиране, чрез въпросници за самоконтрол и прилагане на системата в 200 предприятия
-Разработена процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) и приложена в най-малко 200 предприятия
-Внедрена електронна система за обучение и контрол на знанията 
-Разработена и приложена методика за наблюдение и контрол на нововъведената система за обучение 
-Обучени минимум 300 служители на ИА ГИТ 
-Закупено, доставено и въведено в експлоатация оборудване
-Осигуряване на високо качество на всички дейности и разработки по проекта
-Проучени и разпространени добри практики във всяка административна област на Република България.
Проектното предложение е насочено към служителите на агенцията като целева група.
Activities
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: За изпълнение на настоящата дейност са предвидени три поддейности. 1. Екип по проекта Във връзка с реализирането на дейността ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, като за целта ще бъде осъществено следното: 1.1. Определяне на членовете на екипа за организация и управление на проекта в състав: - Ръководител на проекта - създава цялостната организация за изпълнение на проекта, като разпределя задачи между членовете на екипа и следи за изпълнението им. Представлява бенефициента както пред УО, така и пред изпълнителите; - Координатор на проекта - в оперативен порядък координира действията по изпълнение на проекта. Представлява бенефициента (без право на подпис) при отсъствие на ръководителя; - Счетоводител на проекта - води счетоводната дейност по проекта и следи за спазване на приложимите нормативни актове и бюджетната рамка на проекта; - Юрист на проекта - оформя юридически цялата документация по проекта. Следи за законност на договори, процедури, контакти и кореспонденция с УО и трети страни; - Експерти - 9 броя - изпълняват възложени от ръководителя на проекта задачи, съобразно своята професионална квалификация. Играят водеща роля при управление и контрол и изпълнение на конкретни дейности, за които се изискват специфични компетенции. 7 от експертите ще бъдат от ИА ГИТ, а двама ще бъдат външни. Първият експерт ще отговаря за дейностите , свързани с обучение и укрепване на капацитета на служителите на ИА ГИТ, като подпомага екипа за успешната реализация на Дейности 3, 5 и 6. Вторият експерт ще отговаря за въпроси свързани с информационни технологии, хардуер и програмни продукти по дейности 2, 3, 5 и 10 (ИТ експерт). - Специалист информираност и публичност - следи за спазване на изискваната от ОП РЧР информираност и публичност на проекта. Изпълнява и други задачи възложени от ръководителя на проекта; - Технически сътрудник - отговаря за съхраняване, класифициране и архивиране на цялостната документация по проекта. Играе водеща роля при подготовка на документи за верифициране на разходите по проекта заедно със счетоводител по проекта и съответния експерт; 1.2. Определяне на правила за работа, вътрешна комуникация и докладване, както и процедури за вътрешен мониторинг и отчетност по време на началната среща, организирана след стартиране на проекта. 1.3. Определяне на специални нива за достъп до информационната система на ИА "ГИТ", както за този проект, така и за всички други проекти, изпълнявани от агенцията. 1.4. Функциониране на екипа: провеждане на регулярни срещи, подготовка на документи, мониторинг изпълнението на дейностите. 2. Предоставяне на възможност на екипа за мониторинг изпълнението по проекта, чрез осигуряване на средства за командировки. Екипа ще извършва регулярно посещение на място върху реализацията на дейностите от страна на изпълнителите. Във връзка с успешното постигане на резултатите и недопускането на финансови корекции е предвидено организирането на изнесени срещи на екипа за обсъждане на въпроси свързани с коректното реализиране на проекта. 3. Гарантираме безпрепятстваната работа на екипа по проекта чрез доставката на необходимите канцеларски материали, тонери и копирна хартия както следва: - 19 броя тонери, 150 пакета хартия, 50 броя класьори., Contracted Amount: 749 440.54 , Reported Amount: 748 867.57
  • Activity: Създаване на база данни на обектите за контрол: Дейност 2 ще включва следните поддейности: 2.1. Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол и създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол. Поддейност 2.1. ще се раздели на две части: 2.1.1. Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол: 2.1.2. Създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол. Системата ще: - посочи алгоритъм, по който се определя рисковия потенциал на конкретния обект на контрол, чрез обработка на данните за всеки един от критериите определени в етап 4 от дейност 2.1.1. - определи период, по които отделните критерии ще се актуализират; - създаде процедура за планиране на контролната дейност, която ще отчита рисковия потенциал на обектите за контрол. 2.2. Представяне на критериите за оценка на рисковия потенциал и системата за прилагането им на заинтересованите страни. Изготвените критерии ще бъдат представени и обсъдени на среща с директори, началник отдели и други заинтересовани лица от ИА ГИТ, с не по-малко от 45 човека. 2.3. Пилотно внедряване на системата и критериите за оценка на рисковия потенциал в най-малко две инспекции и нанасяне на необходимите корекции. 2.4. Разработване на софтуер за управление на база данни, която ще групира предприятията според техния рисков потенциал, като периодиката на планираните проверки в обектите за контрол ще зависи от техния рисков потенциал. 2.5. Обучение на служителите на ИА ГИТ - 340 човека - за прилагане критериите за оценка и на системата за планиране на инспекционната дейност, според рисковия потенциал на обектите за контрол. Обученията ще бъдат тридневни и в присъствена форма. Ще се проведат 17 обучения със средно 20 обучавани в група. Логистичната подкрепа и лекторите ще са осигурени от Изпълнителя на дейността. 2.6. Тестване на софтуера и корекции при необходимост. 2.7. Разработване на процедура за внедряване на критериите за оценка на рисковия потенциал на обектите за контрол в дейността на ИА ГИТ., Contracted Amount: 455 398.51 , Reported Amount: 455 398.51
  • Activity: Разработване на нови и гъвкави форми на инспектиране. : Дейността ще включи следните поддейности: 1. Разработване на въпросници за самоконтрол, които ще бъдат комбинирани с примери за добри практики и предложения за изпълнение. Тези въпросници ще позволят на работодатели или длъжностни лица, на които са предоставени, по собствена инициатива да отстранят нарушение на трудово законодателство, идентифицирано при работа с въпросниците. 2. Разработване на методика за планиране на дейността и контрол чрез въпросници за самоконтрол. 3. Тестване на въпросниците в пет Д ИТ, определени от възложителя. 4. Обучение на 340 служители на ИА ГИТ за работа с въпросниците и методиката за планиране на дейността. 5. Популяризиране на методиката за инспектиране и планиране, чрез създаване на информационни материали с тематична насоченост, като се използват примери и илюстрации от въпросниците, и разпространението им сред работодатели, работещи, социални партньори и други заинтересовани лица. 6. Представяне на разработената методика и материали пред социалните партньори и други заинтересовани лица (двудневен семинар с не по-малко от 50 човека на територията на Република България). 7. Разработване и внедряване на софтуер за изпращане, приемане и обобщаване на въпросниците за самоконтрол в електронна форма, който ще бъде интегриран с информационната система на ИА ГИТ и неговото тестване, и пилотно прилагане в най-малко 200 предприятия. 8. Изготвяне на процедура/правила за осъществяване дейността на ИА ГИТ в условия на кризисна ситуация, и в случаите на обявено извънредно положение по чл. 84, т. 12 от Конституцията на Република България. Процедурата ще обхваща действия/правила/процедура за осъществяване дейността на ИА ГИТ в условия на кризисна ситуация, и в случаите на обявено извънредно положение по чл. 84, т. 12 от Конституцията на Република България, които биха могли да се отложат във времето, и действия, който следва да се извършват в условия на криза. Дейностите, които не могат да бъдат отложени във времето, следва да се разделят в две направления: - извършвани от работно място в офис на ИА ГИТ; - посещение и проверка на място; При възникналите нови обстоятелства, всяко едно от двете направления съдържа в много от случаите значителен риск, тъй като често е свързано с контакт с потенциални вирусоносители. Това от своя страна налага допълнителни както организационни, така и технически мерки, които следва да обхванат осъществяване на контрол по спазване на трудовото законодателство в условия на кризисна ситуация и осигуряване на безопасни условия на труд и подобряване на работната среда и организацията на труд. Това изисква новата процедура да бъде съобразена с преразгледана оценка на риска за служителите на ИА ГИТ, отчитаща въведеното извънредно положение., Contracted Amount: 424 048.70 , Reported Amount: 424 048.70
  • Activity: Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията.: Дейност 4 ще включва следните поддейности: 4.1. Проучване на практиката в ИА ГИТ за съвместна работа с КУТ/ГУТ и нагласата за такава и в най-малко три страни членки на ЕС. 4.2. Проучване на нагласата на КУТ/ГУТ за съвместна работа с ИА ГИТ. 4.3. Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията. Процедурата ще обхване: 4.3.1. всички етапи при извършване на проверка в контекста на дейността, както следва: - избор на обект за контрол, в които тя ще се прилага; - откриване на проверката; - извършване на проверката; - приключване на проверката; - последващи проверки. 4.3.2. включване на КУТ/ГУТ в информационни мероприятия провеждани от ИА ГИТ. Всеки от етапите ще описва действията на служители на ИА ГИТ и комуникацията, които те ще осъществяват с работодателя, или негови представители и членовете на КУТ/ГУТ. 4.4. Представяне на процедурата пред служители на ИА ГИТ, чрез организиране на двудневен семинар с най-малко 50 участника. 4.5. Разработване на модел на информационна кампания за популяризиране на процедурата. 4.6. Представяне на процедурата пред социалните партньори и други заинтересовани лица, чрез организиране на двудневен семинар с най-малко 50 участника. 4.7. Разработване на информационни материали за популяризиране на процедурата. 4.8. Провеждане на информационна кампания за популяризиране на процедурата. 4.9. Пилотно прилагане на процедурата в най-малко едно предприятие от всяка Д ИТ, и в не по-малко от 200 проверени предприятия в цялата страна. 4.10. Провеждане на 6 регионални работни срещи (за не по-малко от 200 участника общо) с присъствието на представители от предприятия, участвали в прилагането на процедурата и други заинтересовани лица, за споделяне на опит и обмен на добри практики. В срока за изпълнение на дейността е включено времето за изготвяне на документация и провеждане процедурата за избор на изпълнител., Contracted Amount: 292 928.53 , Reported Amount: 293 310.73
  • Activity: Разработване и прилагане на електронна система за обучение и контрол на знанията и вътрешни практики за наблюдение и контрол върху използването на нововъведената система за обучение и резултатите от нея и предприемане на действия за подобряване ефективността на системата за обучение в ИА ГИТ: Дейността включва следните компоненти: 5.1. Разработване, внедряване и поддръжка на електронна система за обучение и контрол на знанията със зададени от Възложителя параметри за функционалност най-малко в следните направления: обучения, проверка на знания, обмен на информация между участниците, електронна библиотека, търсене (карта на библиотеката) и администриране. 5.2. Актуализиране на наличните в ИА ГИТ информационни и методически материали, и привеждането им във вид подходящ за публикуване в платформата за дистанционно обучение. 5.3. Създаване на информационен масив от български и чужди източници, включващи добри практики в сферата на дейност на ИА ГИТ, като материалите от чужди източници следва да бъдат преведени на български език. 5.4. Разработване на ръководство за работа с платформата за дистанционно обучение и обучение на вътрешни лектори и администратори за работа с платформата. 5.5. Провеждане на пилотно дистанционно обучение на най-малко 300 служители на ИА ГИТ от обучените лектори (също служители на ИА ГИТ) при използване на електронната система за обучение и контрол на знанията. Дистанционното обучение ще бъде по теми включени в годишния план за обучение на служители на ИА ГИТ за съответната година. 5.6. Провеждане на заключителна дискусия по въпросите на дистанционно обучение в ИА ГИТ, чрез провеждане на двудневен семинар за най-малко 45 участника. В срока за изпълнение на дейността е включено времето за изготвяне на тръжна документация и провеждане процедурата за избор на изпълнител. 5.7. Разработване на методика за наблюдение и контрол на нововъведената система за обучение. 5.8. Оценка на ефекта от пилотното дистанционно обучение. , Contracted Amount: 371 804.88 , Reported Amount: 371 804.88
  • Activity: Повишаване на капацитета на служителите на ИА ГИТ в иновативни сфери на инспекционната дейност, чрез специализирани обучения за служители по нововъзникващи въпроси от дейността на ИА ГИТ (например: международна трудова миграция, нанотехнологии, ергономия, психосоциални рискове, условия на труд на специални групи работници и други).: Дейността включва следното: 6.1. Провеждане на специализирани (тематични) обучения на служители на ИА ГИТ ( служители с инспекторски правомощия, юрисконсулти, икономисти) в присъствена форма на територията на Република България, по теми посочени от Възложителя включващи най-малко следното: международна трудова миграция, нанотехнологии, ергономия, психосоциални рискове, условия на труд на специални групи работници, инспекционна практика, практика на административните съдилища отнасящи се до дейността на ИА ГИТ, управление дейността на ИА ГИТ и други. В срока за изпълнение на дейността е включено времето за изготвяне на документация и провеждане процедурата за избор на изпълнител., Contracted Amount: 256 261.22 , Reported Amount: 456 145.07
  • Activity: Информиране и публичност: Своевременно информиране на обществеността, потенциалните изпълнители на дейностите по проекта и представителите на целевите групи и заинтересованите лица за целите на дейностите, очакваните резултати и съфинансирането от европейския социален фонд, с оглед спазване на принципите за прозрачност и добро управление и активизиране на широка подкрепа за проектните дейности и цели. Дейностите по визуализация, информиране и публичност ще се осъществят в съответствие с изискванията посочени в единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г., и ще включват извършване на: 1. Провеждане на 2 пресконференции - една при стартиране и една при приключване на проекта. 2. Разработване и доставка на информационни материали. 3. Периодично информиране чрез средствата за масово осведомяване за степента на напредъка на проекта, чрез публикуване на прессъобщения на официалната интернет страница на ИА ГИТ. 4. Разработване и поддръжка на интернет страница на проекта. В срока за изпълнение на дейността е включено времето за изготвяне на тръжна документация и провеждане процедурата за избор на изпълнител., Contracted Amount: 37 452.00 , Reported Amount: 37 452.00
  • Activity: Закупуване на оборудване и лицензи необходими за изпълнение дейностите по проекта (материални и нематериални активи): За осигуряване изпълнението на отделните дейности по проекта ще бъде закупено следното оборудване: 1.Компютърна конфигурация - 330 бр. (по проекта ще се създаде съвременна платформа за обучения, база данни на рисковите обекти на контрол, софтуер за изпращане, приемане и обобщаване на въпросниците за самоконтрол в електронна форма, система за еднодневни трудови договори базирани на нови технологии, за ползването на които ще се изискват работни станции със съвременни параметри, чрез платформата за обучения, която ще се създаде в рамките на проекта, се предвиждат видео обучения и видео/аудио конференции, които изискват надеждни камери, слушалки и качествени микрофони към тях. Съществуващите настолни компютри в ИА ГИТ, използвани от служителите с инспекторски функции са физически и морално остарели и не могат да обслужват новите системи, респ. бизнес процеси. Всички разработвани системи ще притежават аналитична част, която ще извършва процеси на клиентските десктоп машини); 2.Сървър - 2 бр. (необходимо е осигуряването на безотказен сървърен ресурс (уеб сървъри и сървъри за бази данни(дублирани) за публичната електронна услуга за всички програмни продукти разработвани по проекта, тъй като няма свободен капацитет на текущата сървърна инфраструктура.) 3.Дисков масив - 1 бр. (в рамките на проекта ще бъдат изградени 3 централизирани информационни системи, съхраняващи голям и нарастващ обем от данни - платформа за обучения, система за рискови предприятия и система за еднодневни трудови договори, които ще изискат дисково пространство, с което ИА ГИТ не разполага в момента.) 4.Копирна машина - 28 броя (в рамките на проекта ще има голям документооборот за копиране, разпечатване и редовно сканиране на голям обем от документи с цел да се дигитализират и данните от тях да се съхранят в системите. Необходимо е да се закупи по 1 бр. копирна машина за нуждите на всяка дирекция ИТ, тъй като в момента ИА ГИТ не разполага с такива. Тези нови машини са силно необходими за обслужване на системата за обработка на въпросниците, както и за системата за система за обучение и контрол на знанията .Необходими са нов вид съвременни копирни машини, които ще са изключително производителни и могат да обслужват различни хартиени формати.) 5.Екран - 28 бр. (необходими са за електронната система за обучение и контрол на знанията) 6.Система за групова видеоконференция - 28 броя (необходими са за групови видео конференции използвани в електронната система за обучение и контрол на знанията.) 7.Лекторска система за групова видеоконференция с екрани - 1 брой (чрез платформата за обучения, която ще се създаде в рамките на проекта, се предвиждат видео обучения и групови видео конференции, водени от голяма зала, които изискват системи за видеоконференция за всяка дирекция ИТ с достатъчно добро качество за лекторския екип в централно управление.) 8.Лицензи за сървърна операционна система за два двупроцесорни сървър с по 8 ядра всеки процесор (32 ядра общо),с включена виртуализация за над 2 бр. виртуални машини на физически сървър, лицензи за СУРБД за неограничен брой потребители, позволяващ клъстер тип активен-пасивен за 8 ядрен активен и 8 ядрен пасивен сървър. Сървърен публичен SSL сертификат за два домейна/поддомейна от световно доверена оторизирираща организация. Лицензи за използване/отключване на 8 порта от комуникационно устройство за връзка с дисков масив - QLogic SANbox 5800V 8 Gb Fibre Channel Switch. Закупуването на материални и нематериални активи е отразено в бюджета на проекта. В срока за изпълнение на дейността е включено времето за изготвяне на документация и провеждане процедурата за избор на изпълнител., Contracted Amount: 810 878.40 , Reported Amount: 810 878.40
  • Activity: Повишаване на информираността на работодатели и заети в предприятията по отношение осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и спазване на трудовото законодателство. : 1.1. За изпълнение на дейността ще бъдат наети помощник инспектори по трудови правоотношения, които ще извършат следното: - Провеждане на информационни кампании от “врата на врата” в предприятията; - Проучване на нагласата на комитетите и групите по условия на труд, за активизиране съвместната им дейност с ИА ГИТ; - Представяне на добри практики за функционирането на КУТ и ГУТ в предприятия; - Ще участват в създаване на първоначална база данни на национално ниво на обектите за контрол; - Популяризирането на методиката за инспектиране и планиране; - Подкрепа за практики, насочени към стимулиране на защитата на трудовите, осигурителните и социалните права на работниците и служителите в предприятията. Помощник инспекторите ще бъдат обучени за дейностите по проекта, в които ще участват. Броят на помощник инспекторите ще варира в зависимост от етапа на изпълнение на дейностите по проекта., в които те ще участват. 1.2. Съгласно преразгледаната оценка на риска за служителите в ИА ГИТ и разработена процедура/правила/мерки за осъществяване дейността на ИА ГИТ в условия на кризисна ситуация, и в случаите на обявено извънредно положение по чл. 84, т. 12 от Конституцията на Република България по Дейност № 3, за осъществяване на контрол по спазване на трудовото законодателство в тези условия, служителите на ИА ГИТ извършват дейността си и във високо рискова работна среда, например задължително разследване на злополука в стопански обект с налични вирусоносители, или потенциални такива, или извършване на проверки за установяване доколко работодателите са изпълнили предвидените от законодателството мерки, свързани с обявеното извънредно положение. Тези обстоятелства изискват като възможна компенсаторна мярка срещу стреса на който те са изложени и повишеният риск за инфектирането им осигуряване на възнаграждения за тях. , Contracted Amount: 3 092 149.08 , Reported Amount: 2 776 906.94
  • Activity: Подкрепа на практики, насочени към борба със сивата икономика и недекларираната заетост в предприятията: Дейността ще включва следното: 1. Създаване и внедряване чрез надграждане на информационен продукт за електронно регистриране на трудови договори по чл.114а, ал.1 от Кодекса на труда. 2. Наемане на помощник-инспектори по трудови правоотношения, които да следят за прилагането на трудовите договори по чл. 114а, ал. 1 от Кодекса на труда, като техния брой няма да надвишава 45 човека. 3. Закупуване на 30 (тридесет) броя леки автомобили за осъществяване на контрол за прилагането на трудовите договори по чл. 114а, ал. 1 от Кодекса на труда. , Contracted Amount: 3 852 493.16 , Reported Amount: 3 675 252.87
  • Activity: Логистична подкрепа за дейностите по проекта: За осигуряване на логистична подкрепа за преките дейности по проекта (извън дейностите по организация и управление), ще се извърши: - доставка на канцеларски материали необходими (копирна хартия, тонери и канц. м-ли) за работа на помощник инспекторите при провеждане на кампанията от врата на врата и проучване нагласата на комитети и групи за съвместна работа с ИА ГИТ, както и за пилотно обучение с лектори от ИА ГИТ по системата за електронно обучение. Необходимите материали са както следва: - тонер касети - 500 броя - копирна хартия - 3000 пакета - флаш памет - 350 броя - тонер касети за многофунционални копирни машини - 150 броя - канцеларски материали с общо предназначение ( химикали - 1000 броя, кламери - 1000 пакета, листчета за лепене - 1000 пакета, класьори - 700 броя, джобове - 700 пакета, PVC папки - 700 броя, перфоратори - 200 броя, антителбод - 200 броя, телбод - 200 броя, телчета за телбот - 200 пакета, DVD дискове - 1500 броя) - командировка на инспектори при пилотно внедряване на въпросниците за самоконтрол, критериите за оценка на рисковия потенциал и процедурата за активизиране на КУТ/ГУТ; - Доставка на лични и колективни предпазни средства, тестове за изследване на коронавирус и медицински изделия (дезинфектанти) за служители на ИА ГИТ, както следва: - маски за обща употреба: 30 000 броя; - ръкавици: 30 000 броя (3000 пакета по 100 броя); - дезинфектанти: 1 000 литра; - калцуни: 30 000 броя (3000 пакета по 100 броя); - облекла за обща употреба за еднократна употреба: 3000 броя; - защита за очи (очила): 400 броя; - предпазни шлемове: 500 броя; - еднократни гащеризони: 3000 броя; - PCR тест за изследване на коронавирус (COVID-19): 510 броя., Contracted Amount: 242 554.98 , Reported Amount: 146 278.06

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ASAP Ltd., Contracted Amount*: 278 400.00 , Reported Amount**: 278 400.00
  • Contractor: IVEL PRO EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 80.00
  • Contractor: MITOV.NET LTD., Contracted Amount*: 15 840.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SGM Group Ltd, Contracted Amount*: 261 477.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FRESH TREYD 2016 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 109.03
  • Contractor: ANETA I SIE - FARMA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 40.00
  • Contractor: Data Solutions Ltd., Contracted Amount*: 469 740.00 , Reported Amount**: 297 300.00
  • Contractor: LIREX BG Ltd., Contracted Amount*: 250 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KATYA FARMA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 33.60
  • Contractor: VIP STYLE LTD, Contracted Amount*: 21 612.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SKY TRADE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 371.94
  • Contractor: SAMOSTOYATELNA MEDIKO-DIAGNOSTICHNA LABORATORIYA - RAMUS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 440.00
  • Contractor: RONOS Ltd., Contracted Amount*: 14 250.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 66 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VALENA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 81.12
  • Contractor: Emil, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ROEL-98 Ltd., Contracted Amount*: 8 685.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CAPSIMA Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 298.00
  • Contractor: MARVIN LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 319.30
  • Contractor: Printrefill Ltd., Contracted Amount*: 97 586.64 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SEVDA SIRAKOVA 2018, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 202.50
  • Contractor: Kalina, Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INTER BUSINESS 91 Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 16 200.00
  • Contractor: DRAGO I RADO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 358.80
  • Contractor: INDUSTRIAL COMMERCE CO EAD, Contracted Amount*: 1 124 676.00 , Reported Amount**: 1 124 676.00
  • Contractor: "SMART" DZZD, Contracted Amount*: 132 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BEZOPASNOST 2019 DZZD, Contracted Amount*: 342 000.00 , Reported Amount**: 342 000.00
  • Contractor: KONTRAX JSC, Contracted Amount*: 560 078.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULTEX 99, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 83.69
  • Contractor: Margarita, Contracted Amount*: 10 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 28 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PROLET LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 287.60
  • Contractor: Olya, Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GFK - 2016 DZZD, Contracted Amount*: 258 604.80 , Reported Amount**: 258 604.80
  • Contractor: M amp; D Farma, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 17.50
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: MEDIKO LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Data Solutions Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: FOCUS SYSTEMS Ltd., Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of projects aimed at the public administrations and public services at national, regional or local level, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Employed participants, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 465.00 , Reached amount: 650.00
Indicator 3 Подкрепени служители, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 350.00 , Reached amount: 887.00
Indicator 4 Number of newly introduced and/or updated processes and models of planning and implementation of policies and services, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 5 Number of employed participants, gained qualification upon leaving, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 415.00 , Reached amount: 974.00
Indicator 6 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 350.00 , Reached amount: 372.00
Indicator 7 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 200.00 , Reached amount: 295.00
Indicator 8 Брой срещи за представяне на еднодневните трудови договори и разясняване работата със софтуера, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2 000.00 , Reached amount: 7 178.00
Indicator 9 Увеличаване броя на сключените еднодневни договори на 5%, спрямо средноаритметичния брой на договорите, сключени през последните три години, в резултат на подобрените контролни дейности., Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 11.00

Financial Information

Total Project cost 10 183 341.30 BGN
Grant 10 183 341.30 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 10 183 341.30 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Провеждане на специализирани (тематични) обучения на служители на ИА ГИТ ( служители с инспекторски правомощия, юрисконсулти, икономисти) в присъствена форма на територията на Република България.", Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: "Провеждане на специализирани (тематични) обучения на служители на ИА ГИТ ( служители с инспекторски правомощия, юрисконсулти, икономисти) в присъствена форма на територията на Република България."
    Contractor: SGM Group Ltd
    Contract total funded value: 261 477.60
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на 30 броя нови леки автомобили за осъществяване на контрол за прилагането на трудовите договори по чл. 114а, ал. 1 от Кодекса на труда, Estimated Amount: 942 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на 30 броя нови леки автомобили за осъществяване на контрол за прилагането на трудовите договори по чл. 114а, ал. 1 от Кодекса на труда“
    Contractor: INDUSTRIAL COMMERCE CO EAD
    Contract total funded value: 1 124 676.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери, необходими за изпълнението на проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ““, Estimated Amount: 205 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка по еднократна или периодични заявки на хартия"
    Contractor: RONOS Ltd.
    Contract total funded value: 14 250.60
  • Differentiated position 2: "Доставка по периодични заявки на канцеларски материали"
    Contractor: ROEL-98 Ltd.
    Contract total funded value: 8 685.00
  • Differentiated position 3: "Доставка по периодични заявки на оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети)"
    Contractor: Printrefill Ltd.
    Contract total funded value: 97 586.64
Procedure 4 Subject to due process: „Закупуване на лицензи необходими за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ““ , Estimated Amount: 210 000.00
  • Differentiated position 1: „Закупуване на лицензи необходими за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ““
    Contractor: LIREX BG Ltd.
    Contract total funded value: 250 800.00
Procedure 5 Subject to due process: „Избор на външен експерт за изготвяне на техническа спецификация за обществена поръчка с предмет "Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол и създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол.“" , Estimated Amount: 20 000.00
Procedure 6 Subject to due process: „Избор на външен експерт за изготвяне на техническа спецификация за обществена поръчка с предмет: „Разработване и прилагане на електронна система за обучение и контрол на знанията и вътрешни практики за наблюдение и контрол върху използването на нововъведената система за обучение и резултатите от нея и предприемане на действия за подобряване ефективността на системата за обучение в ИА ГИТ“, Estimated Amount: 20 000.00
Procedure 7 Subject to due process: „Избор на външен експерт за изготвяне на техническа спецификация за обществена поръчка с предмет: „Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията.“, Estimated Amount: 20 000.00
Procedure 8 Subject to due process: „Избор на външен експерт като член на екипа за организация и управление на проекта с професионална компетентност – Информационни технологии“, Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: „Избор на външен експерт като член на екипа за организация и управление на проекта с професионална компетентност – Информационни технологии“
    Contractor: Krasimir
    Contract total funded value: 66 000.00
Procedure 9 Subject to due process: „Избор на външен експерт като член на екипа за организация и управление, който ще отговаря за дейностите , свързани с обучение и укрепване на капацитета на служителите на ИА ГИТ“ , Estimated Amount: 28 000.00
Procedure 10 Subject to due process: „Разработване и доставка на информационни материали“, Estimated Amount: 18 010.00
Procedure 11 Subject to due process: „Разработване и поддръжка на интернет страница на проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ“, Estimated Amount: 18 500.00
Procedure 12 Subject to due process: „Разработване и прилагане на електронна система за обучение и контрол на знанията и вътрешни практики за наблюдение и контрол върху използването на нововъведената система за обучение и резултатите от нея и предприемане на действия за подобряване ефективността на системата за обучение в ИА ГИТ“, Estimated Amount: 422 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване и прилагане на електронна система за обучение и контрол на знанията и вътрешни практики за наблюдение и контрол върху използването на нововъведената система за обучение и резултатите от нея и предприемане на действия за подобряване ефективността на системата за обучение в ИА ГИТ
    Contractor: ASAP Ltd.
    Contract total funded value: 278 400.00
Procedure 13 Subject to due process: „Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията.“, Estimated Amount: 291 000.00
  • Differentiated position 1: „Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията.“
    Contractor: GFK - 2016 DZZD
    Contract total funded value: 258 604.80
Procedure 14 Subject to due process: „Разработване на софтуер за управление на база данни, който ще групира предприятията според техния рисков потенциал“, Estimated Amount: 290 392.00
  • Differentiated position 1: Разработване на софтуер за управление на база данни, който ще групира предприятията според техния рисков потенциал
    Contractor: Data Solutions Ltd.
    Contract total funded value: 297 300.00
Procedure 15 Subject to due process: Закупуване на оборудване, необходимо за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ“, Estimated Amount: 487 500.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на оборудване, необходимо за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ“
    Contractor: KONTRAX JSC
    Contract total funded value: 560 078.40
Procedure 16 Subject to due process: Избор на външен експерт за изготвяне на техническа спецификация за обществена поръчка с предмет: „Разработване на методика за планиране на дейността и контрол чрез въпросници за самоконтрол.“, Estimated Amount: 20 000.00
Procedure 17 Subject to due process: Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол и създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол, Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол и създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол
    Contractor: "SMART" DZZD
    Contract total funded value: 132 000.00
Procedure 18 Subject to due process: Разработване на методика за планиране на дейността и контрол чрез въпросници за самоконтрол, Estimated Amount: 352 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване на методика за планиране на дейността и контрол чрез въпросници за самоконтрол
    Contractor: BEZOPASNOST 2019 DZZD
    Contract total funded value: 342 000.00
Procedure 19 Subject to due process: Създаване и внедряване чрез надграждане на информационен продукт за електронно регистриране на трудови договори по чл.114а, ал.1 от Кодекса на труда., Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: Създаване и внедряване чрез надграждане на информационен продукт за електронно регистриране на трудови договори по чл.114а, ал.1 от Кодекса на труда.
    Contractor: Data Solutions Ltd.
    Contract total funded value: 172 440.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN