Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2300-C04
Project Name "Providing sustainable jobs for unemployed youths within UAFOO Corp."
Beneficiary 203155883 UAFOO Corp.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 26.01.2017
Start Date 01.02.2017
End Date 01.06.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
УАФУУ АД е компания с осн. предмет на д-ст "Компютърно програмиране". Във връзка с предмета на д-ст, персонала на кандидата се селектира и назначава,така че да отговаря на високите изисквания и все по-развиваща се и динамична сфера на д-ст на фирмата. Необходимостта  от назначаване на нови служители се обуславя от увеличаващия бр. клиенти и невъзможността на настоящия персонал да се справи с обслужване им, както и поради приетата стратегия от страна на рък-то за разширяване на д-стта. С реализацията на проекта фирмата ще създаде 12 нови качествени и устойчиви раб. места, от които  10 лица  ще са Безр. младежи до 29г. и 2 лица  ще са Прод. безработни и неакт. лица. Рък-вото на фирмата винаги е ценяла ентусиазма и способ. на младите, както и в детайли познава техните нужди и проблеми, поради което цел.група на наст. проект ще обхваща групата на безр. младежи до 29г. и групата на Прод. безработни и неакт. лица Подборът на хората, на които ще бъде осиг. заетост по проекта ще се реализира в сътрудничество с представители на терит. структури на АЗ. На подбраните лица ще бъде осиг. заетост за най-малко 12 м. при условията на схемата за предоставяне на БФП, а на най-малко 50 % от тях ще бъде гарантирана трайна заетост във фирмата. Чрез реализацията на проекта и чрез назначаването на лица от тези групи, УАФУУ АД ще спомогне в известна степен за соц. им включване и за трайното им интегриране на пазара на труда. За осиг. на качеството на НРМ ще бъде закупено съвременно оборудване съотносимо към длъжностите, на които ще бъдат назначени лицата. Кандидатът очаква постигане на дълг. ефект върху целевата група и цялостно в д-стта на фирмата след реализиране на дейностите по проекта. Във фирмата ще получат възможност мотивирани за работа хора, които да се утвърдят като търсени професионалисти в областта на инф. технологии.
Activities
  • Activity: "Управление, мониторинг и отчитане на проекта": Дейността цели ефективна организация, изпълнение и контрол на всички дейности по проекта. За постигане на целта, ще се сформира екип по управление, които ще бъде съставен от трима члена - Ръководител, Координатор и Счетоводител. Ръководителя ще бъде с опит в управлението на проекти с европейско финансиране гарантиращо ефективно управление и контрол на проекта. Екипът ще сключи граждански договори за целите на проекта.Часовете ще бъдат разпределени в 16 проектни месеца. - Екипът по управление на проекта ще организира, контролира и отчита цялостното изпълнение на проекта. - Ще изготвя и реализира ежемесечни планове за реализация на дейностите по проекта и ще създаде система за отчитане и вътрешен контрол на изпълнението месечни отчети. - Членовете ще имат редовни оперативни срещи, на които ще се разпределят организационни задачи и ще се следи напредъка по проекта. - Всеки от членовете на екипа ще има собствени отговорности, но също така ще има взаимен контрол и взаимопомощ между членовете на екипа по проекта. Задълженията на екипа са свързани с изпълнението на дейностите по проекта съгласно Договора за безвъзмездна помощ. - Екипът ще води непрекъсната комуникация с Договарящия орган, като ще изготвя цялостната документация по проекта. - Ще бъде ангажиран с месечните справки за изпълнението на проекта, както и с изготвянето на отчети, междинни и финално, съгласно нормативната уредба и изискванията на Договарящия орган. - Екипът ще осъществява връзка и с всички заинтересовани страни. Процедурите за избор на изпълнител по ПМС №118/20.05.2014 също ще бъдат ангажимент на екипа. Дейността по управление, мониторинг и отчитане на проекта ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта, като ще цели координация и организация на всички участващи страни и изпълнители, реализация на дейностите съобразно планирания план – график, както и придържане към приетата вътрешна система за оценка и мониторинг на изпълнението. Всички дейности по проекта ще бъдат изпълнявани съобразно принципите за прозрачност, ефективност, икономическа целесъобразност и добро финансово управление., Contracted Amount: 17 800.00 , Reported Amount: 17 800.00
  • Activity: "Дейности по публичност и визуализация на проекта": Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР.Публичността ще има заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени: -2бр. информационни табели с размери минимум 50х70см. на видно място,на входа на обекта на фирмата,която да популяризира програмата, съдържаща емблемата на ЕС, наименование на съфинансиращия фонд, общо лого за програмният период 2014-2020г., наименование на проекта и обща стойност на БФП.;12бр.-Стикери за закупеното по проекта оборудване, които следва да бъдат поставени на оборудването, за да отбелязват приноса на оперативната програма . Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, Contracted Amount: 456.00 , Reported Amount: 456.00
  • Activity: "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 м. в УАФУУ АД": Дейността цели качествен подбор на лица и включване в заетост. В рамките на дейността ще се назначат общо 12 лица, както следва: код от НКПД 25216005 Програмист, бази данни -9 лица и код от НКПД 21663008 Графичен дизайнер -3лица. Целевата група е от специфичните категории безработни младежи до 29 г. и продължително безработни и неактивни лица.С лицата ще бъдат сключени трудови договори спрямо Българското Законодателство.Ако някое от новоназначените лица напусне или се наложи да бъде съкратено, поради настъпили обстоятелства на негово място ще се назначи друго лице от целева група безработни и/или неактивни лица и работното място ще бъде запазено според изискванията на Управляващия орган, като своевременно ще бъде осведомен за настъпилото обстоятелство.Трудовите договори ще бъдат на осем часов работен ден. На лицата ще им бъде осигурено месечновъзнагръждение съгласно Минималния осигурителен доход, предвидено увеличение в размер на 7,8% за 2016-2017г. и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност,попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца. Включената в проекта дейност цели подобряване условията до достъп за работа на безработни и/или неактивни лица с цел постигане на социална интеграция и бъдеща реализация. Дейността ще се изпълнява в тясно сътрудничество с бюрата по труда.Ще се публикува обява за работа в публичен сайт. Критериите за подбор на лицата са завършено висше образование. Опит не е необходим, като се има в предвид факта, че представителите на целевата група са безработни младежи до 29г. Кандидатът ще предостави критерии за подбор за лицата на служителите в дирекциите, които да насочват кандидати. Получените заявки ще бъдат обработени от екипа по управление и от представителите на ръководството. Представителите на бюрата по труда ще пренасочват кандидати на база на минималните критерии за подбор от страна на УАФОО АД. Подбора ще бъде на базата на документи-професионална автобиография и диплома за завършено образование. Преминалите първият етап ще преминат интервю в офиса на Кандидата. На база на критериите и представяне на интервюто ще бъдат определени тези, които ще бъдат селектирани. Кандидатът ще изисква висше образование за всички позиции. Кандидатите за позицията ще трябва да притежават и набор от лични качества, като аналитично мислене, възможност за справяне с крайни срокове. Ще се оценява и мотивацията на кандидатите за развитие в сферата. Ще бъдат предприети конкретни действия и мерки за насърчаване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, генетични характеристики, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст или сексуална ориентация, като се имат предвид потребностите на различните целеви групи, изправени пред риск от подобна дискриминация., Contracted Amount: 108 194.75 , Reported Amount: 112 017.92
  • Activity: Закупуване на оборудване за назначените лица.: Дейността за закупуване на оборудване цели осигуряване на оборудване, необходимо за изпълнение на задачите. Целта на дейността ще бъде обзавеждане и оборудване на новосъздадените работни места спрямо изискванията за съответното такова, за да се създадат необходимите условия за адаптиране към работния процес и ефективност на трудовите задължения на новонаетите младежи. Оборудването, необходимо за новите служители включва: Заложените минимални параметри на оборудването са съобразени с изискванията за конкурентоспособност в областта на дейности в областта на информационните технологии. Предвиденото по проекта оборудване гарантира и успешно изпълнение на трудовите задачи от новонаетите., Contracted Amount: 51 570.00 , Reported Amount: 51 570.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: UNITED BANK SERVICE, Contracted Amount*: 51 570.00 , Reported Amount**: 51 570.00
  • Contractor: Kris Brand ltd., Contracted Amount*: 456.00 , Reported Amount**: 456.00
  • Contractor: Anna, Contracted Amount*: 5 760.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 7 400.00 , Reported Amount**: 824.20
  • Contractor: Velichka, Contracted Amount*: 4 200.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 13.00

Financial Information

Total Project cost 178 020.75 BGN
Grant 178 020.75 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 167 867.12 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на оборудване за назначените лица по проект „Осигуряване на устойчиви работни места за безработни младежи в „УАФУУ“ АД“”, Estimated Amount: 52 800.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на оборудване за назначените лица по проект „Осигуряване на устойчиви работни места за безработни младежи в „УАФУУ“ АД“”
    Contractor: UNITED BANK SERVICE
    Contract total funded value: 51 570.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на Ръководител проект, във връзка с изпълнение на проект "Осигуряване на устойчиви работни места за безработни младежи в „УАФУУ” АД", Estimated Amount: 7 400.00
  • Differentiated position 1: Избор на Ръководител проект, във връзка с изпълнение на проект "Осигуряване на устойчиви работни места за безработни младежи в „УАФУУ” АД"
    Contractor: Mariya
    Contract total funded value: 7 400.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на Координатор проект, във връзка с изпълнение на проект "Осигуряване на устойчиви работни места за безработни младежи в УАФУУ АД", Estimated Amount: 5 760.00
  • Differentiated position 1: Избор на Координатор проект, във връзка с изпълнение на проект "Осигуряване на устойчиви работни места за безработни младежи в УАФУУ АД"
    Contractor: Anna
    Contract total funded value: 5 760.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на Счетоводител проект, във връзка с изпълнение на проект "Осигуряване на устойчиви работни места за безработни младежи в УАФУУ АД", Estimated Amount: 4 200.00
  • Differentiated position 1: Избор на Счетоводител проект, във връзка с изпълнение на проект "Осигуряване на устойчиви работни места за безработни младежи в УАФУУ АД"
    Contractor: Velichka
    Contract total funded value: 4 200.00
Procedure 5 Subject to due process: Осигуряване на публичност и визуализация по проект "Осигуряване на устойчиви работни места за безработни младежи в УАФУУ АД" , Estimated Amount: 520.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на публичност и визуализация по проект "Осигуряване на устойчиви работни места за безработни младежи в УАФУУ АД"
    Contractor: Kris Brand ltd.
    Contract total funded value: 456.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN