Identification

UMIS Number BG05M9OP001-3.007-0001-C08
Project Name IMPROVING CONDITIONS FOR TREATMENT OF EMERGENCY
Beneficiary 000695317 Ministry of Health
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 28.02.2017
Start Date 28.02.2017
End Date 14.02.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Общата цел на проекта е подобряване качеството на предоставяната спешна медицинска помощ  чрез инвестиции в човешкия капитал. Специфичната цел е подобряване знанията и уменията на персонала от системата за спешна медицинска помощ чрез продължаващо обучение. Продължаващото обучение ще спомогне да се повиши задоволеността на „белия“ сектор от висококачествена работна сила. Проектът ще осигури подкрепа на работещите в системата за спешна медицинска помощ за придобиване на специфични знания, умения, ключови компетентности. В Концепцията за развитие на системата за спешна медицинска помощ е посочено, че надграждащото обучение ще се реализира чрез създаване и функциониране на Национален център за обучение и квалификация в системата за спешна медицинска помощ. С изпълнението на този проект ще създаде центъра и ще започне неговата дейност. В рамките на проекта ще бъде проведено обучение на персонала от спешните отделения: лекари и професионалисти по здравни грижи и на персонала от центровете за спешна медицинска помощ: лекари, професионалисти по здравни грижи и шофьори. Това обучение ще бъде проведено чрез съвременни методи и програми. Освен това, ще бъдат разработени и методики за периодична оценка на квалификацията и професионалните умения в спешната медицинска помощ. Проектът е в съответствие с приоритетите на МЗ и допълва предприетите мерки за осигуряване на специфично обучение по спешна медицинска помощ. 
Проектът е с продължителност 73 месеца и общ бюджет 7 000 000, 00 лв.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целта на дейн-та е да се осигури качествено изпълнение и управл. на проекта. В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип, който ще отговаря за управл. и изпълн. на проекта – административен екип. Административният екип ще отговаря за цялостната координация и кому-я в рамките на д-те по проекта.Администр. екип ще се състои от служители на МЗ, както и от външни служители. Дейностите, свързани с управл. и админист. на проекта, ще се възлагат на външните служители при спазване на разпоредбите на действащото национално зак-во в страната.Екипът на проекта се състои от ръководител, координатор, правен експерт, експерт по организация на СМП, експерт по информация и комуникация, финансист и технически асистент със следните задължения: - Ръководител: ръководи работата и отговаря за цялостната орг-я и изпълнение на дейностите с присъщата грижа, ефективност, прозрачност и добросъвестност и в съответствие с разпоредбите на договора и заложените срокове; развива взаим-я със заинтересованите страни, с ключови институции и следи за навременната и коректна отчетност пред УО; ръководи изпълнението на дейностите; отговаря за отчитането на проекта към УО; планира, координира, ръководи и контролира работа на екипа; отговаря за верността на всички съставени по време на изпълнението документи; контролира сроковете за изпълнение. - Координатор: подпомага ръководителя при планирането, организирането и реализирането на дейностите; осъществява координация по изпълнението; съвместно с ръководителя осъществява анализ на извършените дейности и предлага мерки за оптимизиране на резултатите; координира комуникацията със заинтересованите от реализацията на проекта страни; подготвя необходимите справки и отчети за изпълнението на проекта; отговаря за воденето и съхранението на архива. - Правен експерт: отговаря за изготвянето на договорите за финансиране; отговаря за подготовката и провеждането на процедури за избор на изпълнители; изпълнява възложените му от ръководителя на екипа специфични юридически задачи и отговаря за тяхното навременно и качествено изпълнение. - Експерт по организация на спешна медицинска помощ: осъществява подкрепа на координацията на дейностите по проекта и текущ контрол по изпълнението им; контролира пряко изпълнението на дейности 3,4,5 и 6. - Експерт по информация и комуникация: организира и реализира всички дейности по информация и комуникация, с целенасочени послания към представителите на целевите групи и обществеността, предавани чрез интернет сайта на МЗ и сайта на Центъра за обучение, рекламните и информационни материали, пресконференции и др. - Финансист: отговаря за законосъобразното разходване на разходите; изготвя предложенията за поемане на задължения и извършване на разходи; изготвя междинни и окончателни финансови отчети; отговаря за поддържането на финансовото досие. - Технически асистент: организира срещите на екипа; изготвя протоколи от проведените срещи; подпомага техническото изпълнение; организира и отговаря пряко за архивирането на досието на проекта. Всички експерти, ангажирани с изпълнението на проекта, ще извършват дейностите с надлежна грижа, ефективност, прозрачност и старание, в съответствие с най-добрата практика в областта на спешната медицинска помощ. Екипът за управление на проекта ще поддържа непрекъснато добри комуникации с 27-те центрове за спешна медицинска помощ, с болниците, в които са разположени спешните отделения и със създадения в рамките на проекта национален център за обучение. Дейността, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Ще създаде условия за успешната и навременна реализация на дейностите, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати. Екипът за управление на проекта ще бъде подпомогнат за добрата реализация на дейността си чрез снабдяване с необходимите консумативи и материали., Contracted Amount: 416 204.88 , Reported Amount: 174 491.04
  • Activity: Изграждане на Национален център за продължаващо обучение на работещите в системата на спешната медицинска помощ: За осигуряването на първоначално и периодично обучение на служителите от с-мата на спешната медицинска помощ (ССМП) се създава Национален център за обучение и квалификация в ССМП (НЦОКССМП). Изграждането му е в съответствие и с чл. 22, ал. 1 от Закона за здравето и ЗЛЗ. НЦОКССМП е със седалище в гр. София и се ръководи от директор, назначен въз основа на конкурс, проведен по реда на КТ от министъра на здравеопазването с обща численост на персонала - 5 бр. НЦОКССМП ще бъде в сграда, собственост на МЗ, като ще бъдат извършени СМР, в резултат на които ще бъдат обособени раб. помещения за персонала и учебни зали за практическо и теоретичино обучение. За провеждане на обученията ще бъде закупено специализирано оборудване за НЦ, в т.ч. софтуер и хардуер от най-висок клас. Оборудването включва: манекени с цялостна с-ма за ресусцитация и способност за множество симулативни ситуации възрастен, цяло тяло – 7 бр.; манекени с пълна с-ма за ресусц. и симулатор възрастен, цяло тяло – 7 бр.; манекени с пълна с-ма за ресусц. детски, цяло тяло – 7 бр.; манекени с пълна с-ма за ресусц. и симулатор новородено/кърмаче цяло тяло – 7 бр.; дефибрилатори – 10 бр.; набори за осигуряване на дихателни пътища – 45 бр.; високотехнолог. манекен с пълна с-ма за ресусц. И възможности за обуч. по спешна ехография – 1 бр.; високотехнолог. манекен със симулатор бременна и новородено – 1 бр. Ще бъде закупено и офис оборудване и обзавеждане. Ще бъде използвано и оборудването доставено по проекта ПУЛСС от предходния програмен период: Манекен с пълна с-ма за ресусц. и симулатор – възрастен, цяло тяло, сценарии – 5 бр.; Манекен с пълна с-ма за ресусц.– детски, цяло тяло – 2 бр.; Манекен с пълна с-ма за ресусцитация и симулатор – новородено/кърмаче, цяло тяло – 1 бр.; Манекен с пълна с-ма за ресусц.– възрастен, торс и глава – 15 бр.; Манекен за основни умения – кардиопулмонална ресусц. – новородено/кърмаче, цяло тяло 5 бр.; Манекен с пълна с-ма за мениджмънт на дихателни пътища – възрастен, глава – 5 бр.; Манекен – симулатор за централна венозна катетеризация при възрастни – 5 бр.; Манекен за периферен венозен достъп и венозна приложение на медикаменти – 10 бр.; Дефибрилатори – 10 бр; Набор за осигуряване на дихателни пътища за възрастни и деца – 25 бр. Ще бъде разработена електронна платформа за периодично, дистанционно обучение. Платформата ще дава възможност на обучаващите се да преглеждат обучителни материали, да решават казуси и тестове, както и да участват в дискусии и виртуални класни стаи. За осигуряване на достъп до електронната платформа за дистанц. обуч. ще бъдат закупени 170 комп. конф. с операционна с-ма, които ще бъдат предоставени на 170 филиала на ЦСМП. Това ще осигури достъп на работещите в с-мата за СМП до сайта и ел. системи за обучение на НЦОКССМП. След приключването на проекта, оборудването ще остане собственост на МЗ, като ще бъде предоставено за ползване от НЦОКССМП. Последващото използване на придобитите по проекта активи няма да генерира печалба, тъй като провеждането на обучения ще бъде безвъзмездно за служителите от ССМП, а разходите за поддръжка на НЦ ще бъдат за с-ка на бюджета на МЗ. Във връзка със световната пандемия от COVID-19 и с цел осигуряване на необходимите условия и защита на участниците в обучението ще бъдат закупени тестове за изследване за наличие на COVID-19 и всички обучаеми ще бъдат тествани преди започването на седмичното им обучение., Contracted Amount: 2 045 865.74 , Reported Amount: 1 350 250.01
  • Activity: Извършване на анализи на необходимостта от обучение: Работещите в системата на спешната медицинска помощ са висококвалифицирани служители, притежаващи необходимите знания и умения, придобити в съответсвие с действащите учебни програми. Поради постоянно развиващите се технологии и световни практики, ще бъдат извършени анализи на необходимостта от обучение на: - персонала от спешните отделения: лекари и професионалисти по здравни грижи; - персонала от центровете за спешна медицинска помощ: лекари, професионалисти по здравни грижи и шофьори. В резултат ще бъде събрана и анализиранa информация за притежаваните знания и умения, както и ще бъдат изведени направленията, по които следва да бъде осигурено допълнително теоретично и практическо обучение. Анализите ще бъдат извършени от служители на Министерство на здравеопазването и експерти, с необходимите квалификация, опит и познания. Изпълнението на дейността е от ключово значение за реализирането на качествени, полезни и съвременни обучения на служителите от системата на спешната медицинска помощ, както от центровете за спешна медицинска помощ, така и от спешните отделения на болниците., Contracted Amount: 5 535.87 , Reported Amount: 5 535.87
  • Activity: Актуализиране на анализите на необходимостта от обучение и създаване на методика и програми за първоначално и периодично обучение на всички категории персонал от ЦСМП и СО: В изпълнение на дейност 2 са изготвени 2 анализа на необходимостта на обучение на работещите в ЦСМП лекари, професионалисти по здравни грижи и шофьори, както и на работещите в СО на лечебните заведения за болнична помощ лекари и професионалисти по здравни грижи, като същите са приети през м. септември 2017 г. С Наредба № 3 от 6 октомври 2017 г. е утвърден актуализираният медицински стандарт „Спешна медицина“ (Обн. ДВ. бр.86 от 27 октомври 2017г.). В стандарта е включен раздел „Модел на клинична практика“, в който подробно са регламентирани конкретни изисквания към компетентностите, които следва да притежават работещите в системата за спешна медицинска помощ, в т.ч. на парамедицинския персонал, както и различни компетентности на отделните видове спешни екипи. Предвид че тези изисквания не са били предмет на извършения анализ, а същевременно са от изключителна важност за провеждането на качествено и нормативно обосновано обучение, изготвените анализи за нуждата от обучение ще бъдат допълнени и разширени, като в тях ще се включи допълнително оценка на наличните компетентности на работещите спрямо изискванията на новия стандарт, както и оценка на потребностите от обучение на новият вид персонал в системата за спешна медицинска помощ, а именно парамедиците. На база на актуализираните анализи ще бъдат създадени методики и подробни програми за първоначално и периодично обучение на: -персонала от спешните отделения: лекари и професионалисти по здравни грижи; -персонала от центровете за спешна медицинска помощ: лекари, професионалисти по здравни грижи, парамедици и шофьори. Така ще бъдат обхванати всички служители в системата на спешната помощ, като ще им бъде осигурено необходимото обучение, в зависимост от опита, знанията и уменията, които притежават. Новопостъпилите служители, както и тези, които не покриват изискванията при оценката на професионалните компетентности ще преминават първоначално обучение, а за останалите ще се осигури периодично такова. Така изградената система на обучение ще гарантира поддържане на теоретична и практическа квалификация, в съответствие с най-добрите световни практики и ще осигури най-добро медицинско обслужване на пациентите от цялата страна. Дейността ще бъде извършена от служители на Министерство на здравеопазването и външни експерти, притежаващи необходимите квалификация, опит и познания. Изпълнението на дейността е от ключово значение за реализирането на качествени, полезни и съвременни обучения на служителите от системата на спешната медицинска помощ, както от центровете за спешна медицинска помощ, така и от спешните отделения на болниците., Contracted Amount: 16 643.88 , Reported Amount: 16 643.38
  • Activity: Разработване и въвеждане на методики за първоначална и периодична оценка на професионалните компетентности в спешната медицинска помощ. Създаване на диагностично-терапевтични протоколи и алгоритми.: За оценка на наличните и придобитите нови знания и умения е необходимо да бъдат разработени методики, които да позволяват извършване на първоначална и периодична оценка на професионалните компетентности на служителите в системата на спешната медицинска помощ. Създаването на методиката е от ключово значение за извършването на обективна оценка на изпълнението на дейностите по обучение на персонала, които ще се реализират в националния център. Методиките ще бъдат разработени съобразно изискванията за проф. компетентности на служителите в спешните отделения и на служителите в центровете за спешна медицинска помощ, регламентирани в медицински стандарт „Спешна медицина“. Ще бъдат разработени и 118 бр. диагностично-терапевтични протоколи и алгоритми (ДТПA). Същите са необходими с оглед, заложените изисквания в актуализирания медицинския стандарт „Спешна медицина“, приет с Наредба № 3 от 6 октомври 2017 г. (Обн. ДВ. бр.86 от 27 октомври 2017г.) Центровете за спешна медицинска помощ и спешните отделения да работят в съответствие с разработени ДТП и алгоритми. Дейността ще бъде извършена от служители на Министерство на здравеопазването и външни експерти, притежаващи необходимите квалификация, опит и познания. Разработените и одобрени ДТП и алгоритми ще бъдат оформени и отпечатани в тираж от 3 000 бр., които ще бъдат предоставени на всички структури на спешната помощ в страната., Contracted Amount: 209 054.58 , Reported Amount: 59 414.60
  • Activity: ППровеждане на обучения: първоначални и периодични на персонала от ЦСМП и спешните отделения: Същинското изпълнение на първоначалното и периодичното обучение на персонала от ЦСМП и СО ще започне след необходимата детайлна подготовка. Ще бъдат сформирани групи от обучаващи се, така, че обучението да не пречи на осъществяването на спешната медицинска помощ на населението. Ще бъдат провеждани теоретични и практически обучения, в съответствие с разработените програми за първоначално обучение, с помощта на доставеното високотехнологично оборудване, чрез което ще бъде симулирана реакция на пациенти като отговор на извършваните процедури върху тях. Това ще позволи извършването на практическо обучение при най-близка до реалните ситуации обстановка. След приключване на всеки курс на обучение, ще бъде извършвана окончателна оценка на професионалните компетентности. Цялостният процес по организиране и администриране на дейността ще бъде осъществяван от служителите на националния център. Дейностите по осигуряване на логистиката ще бъдат извършвани от външен изпълнител. Процесът по мониториране и контрол ще бъде извършван от служителите на националния център и от членовете на екипа за управление на проекта. Ще бъде осигурена проследимост на участниците чрез ежедневно подписвани присъствени листове. Ще бъде разписана цялостна документация за провеждане на процедура по избор на изпълнител за осигуряване на логистика на обученията. Процедурата ще бъде проведена в съответствие с правилата по ЗОП. Персоналът на националния център за обучение ще изготвя текущо седмичните графици за обучение на всеки курс, като имена на служителите, които ще участват, ще бъдат подавани от ръководителите на съответните ЦСМП и СО и ще извършва и координация с фирмата, осигуряваща логистика (настаняване, хранене и транспорт). Обучението ще се извършва в две основни направление – на служителите от ЦСМП и на служителите от спешните отделения. Всяко направление ще бъде разпределено по категории персонал лекари, професионалисти по здравни грижи и шофьори за ЦСМП и лекари и професионалисти по здравни грижи за СО. В съответствие със ЗОП ще бъде избран изпълнител на обученията. В процеса на обучение ще бъде използвано активно доставеното по проекта оборудване и оборудването, доставено и използвано по проекта ПУЛСС от предходния програмен период. След приключването на всеки курс, ще бъде извършвана индивидуална оценка напрофесионалните компетентности. Цялата документация от обучението на всеки курс ще бъде окомплектована, описвана и предавана от служителите на националния център за обучение на ЕУП. След приключването на всеки курс на обучение, фирмата изпълнител на логистиката, ще предава документите, свързани с осигуряваните от нея услуги на ЕУП., Contracted Amount: 4 245 517.13 , Reported Amount: 3 873 947.06
  • Activity: Информация и комуникация : Дейността цели да осигури публичност и информираност на участниците в проекта, целевите групи, заинтересованите страни и широката общественост относно заложените цели и постигнатите резултати в изпълнение на дейностите по проекта, финансирани от Европейския социален фонд (ЕСФ). През периода на изпълнение на проекта Министерство на здравеопазването ще прилага правилата за информираност и публичност съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. Ще бъде упоменат финансовия принос, предоставен от ЕСФ, както и ще бъдат приложени мерки за информиране на участниците в проекта за неговото финансиране и др. Ще се гарантира откритост и прозрачност при стартиране и изпълнение на проекта, включително и при изпълнението на дейностите и при провеждането на процедури за избор на изпълнители. Ще се използват целенасочени послания към представителите на целевите групи и обществеността, предавани чрез интернет сайта на МЗ и сайта на НЦОКССМП, рекламните и информационни материали, пресконференции и др. През периода на изпълнение на проекта ще се осъществяват дейности, които да информират обществеността за постигнатите резултати по проекта. За информация за текущите дейности на проекта на електронната страница на МЗ ще бъдат публикувани новини и други документи. Дейността по дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационните материали ще се осъществи от външен изпълнител след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП. Приложена е разбивка на предвидените дейности за осигуряване на публичност по проекта. Ще бъдат организирани и проведени 2 бр. пресконференции, ще бъдат публикувани 4 бр. информации в национални медии и ще бъдат създадени и раздадени комплекти с информационно-обучителни материали за всеки от участниците в обученията. Всеки комплектите ще включва минимум 1 бр. папка, 1 бр. тефтер, 1 бр. химикал, 2 бр. моливи, всички те брандирани с логото и името на оперативната програма и проекта, съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. , Contracted Amount: 61 177.92 , Reported Amount: 59 568.72

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Stoyan, Contracted Amount*: 2 010.00 , Reported Amount**: 1 487.40
  • Contractor: Meditsinska tehnika injenering OOD, Contracted Amount*: 511 788.00 , Reported Amount**: 511 788.00
  • Contractor: Velislava, Contracted Amount*: 2 211.00 , Reported Amount**: 2 473.34
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 6 110.40 , Reported Amount**: 6 110.40
  • Contractor: ARGUS BUSINESS CORPORATION, Contracted Amount*: 2 677 812.00 , Reported Amount**: 2 682 323.06
  • Contractor: Blagomir, Contracted Amount*: 2 010.00 , Reported Amount**: 2 010.00
  • Contractor: Parvoleta, Contracted Amount*: 8 321.40 , Reported Amount**: 8 583.74
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA „SV.GEORGl POBEDONOSEC, Contracted Amount*: 24 660.00 , Reported Amount**: 24 660.00
  • Contractor: ALFAMARKET PRIM LTD, Contracted Amount*: 47 945.28 , Reported Amount**: 46 336.08
  • Contractor: "CORONA" Military Invalid Cooperative, Contracted Amount*: 13 232.64 , Reported Amount**: 13 232.64
  • Contractor: Kooperacia Panda, Contracted Amount*: 106 468.54 , Reported Amount**: 106 468.54
  • Contractor: Prof., Contracted Amount*: 6 633.00 , Reported Amount**: 4 904.40
  • Contractor: Buildcom BG EOOD, Contracted Amount*: 318 534.15 , Reported Amount**: 318 304.27
  • Contractor: MS Comp OOD, Contracted Amount*: 186 000.00 , Reported Amount**: 186 000.00
  • Contractor: The University Multidisciplinary Hospital for Active Treatment and Emergency Medicine "PIROGOV", Contracted Amount*: 861 111.06 , Reported Amount**: 1 191 624.00
  • Contractor: ASAP, Contracted Amount*: 197 880.00 , Reported Amount**: 197 880.00
  • Contractor: Prof., Contracted Amount*: 6 633.00 , Reported Amount**: 6 633.00
  • Contractor: Perun KKB EOOD, Contracted Amount*: 29 809.20 , Reported Amount**: 29 809.20
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of employed participants, gained qualification upon leaving, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6 892.00 , Reached amount: 6 900.00
Indicator 2 Number of projects aimed at the public administrations and public services at national, regional or local level, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of newly introduced and/or updated processes and models of planning and implementation of policies and services, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Employed participants, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6 892.00 , Reached amount: 6 900.00

Financial Information

Total Project cost 4 647 040.06 BGN
Grant 4 647 040.06 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 4 647 040.06 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 666 868.18 0.00 666 868.18 АРГУС БИЗНЕС КОРПОРЕЙШЪН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 119 162.40 0.00 119 162.40 УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ И СПЕШНА МЕДИЦИНА Н.И. ПИРОГОВ ЕАД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Закупуване на 170 бр. компютърни конфигурации, с инсталирана операционна система, за нуждите на разкритите филиали към центровете за спешна медицинска помощ", Estimated Amount: 212 500.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на 170 бр. компютърни конфигурации, с инсталирана операционна система, за нуждите на разкритите филиали към центровете за спешна медицинска помощ"
    Contractor: ASAP
    Contract total funded value: 197 880.00
Procedure 2 Subject to due process: "Избор на преподаватели за провеждане на обучения за персонала на центровете за спешна медицинска помощ и медицинските отделения", Estimated Amount: 717 592.55
  • Differentiated position 1: "Избор на преподаватели за провеждане на обучения за персонала на центровете за спешна медицинска помощ и медицинските отделения"
    Contractor: The University Multidisciplinary Hospital for Active Treatment and Emergency Medicine "PIROGOV"
    Contract total funded value: 861 111.06
Procedure 3 Subject to due process: "Изготвяне на дизайн, предпечатна подготовка и печат на диагностично-терапевтични протоколи и алгоритми по проект BG05M9OP001-3.007 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 - 2020 г.“"., Estimated Amount: 135 000.00
  • Differentiated position 1: "Изготвяне на дизайн, предпечатна подготовка и печат на диагностично-терапевтични протоколи и алгоритми по проект BG05M9OP001-3.007 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 - 2020 г.“".
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA „SV.GEORGl POBEDONOSEC
    Contract total funded value: 24 660.00
Procedure 4 Subject to due process: „Закупуване на медицинско оборудване и обзавеждане за изграждане на Национален център за продължаващо обучение на работещите в системата на спешната медицинска помощ в изпълнение на проект BG05M9OP001-3.007 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“ финансиран по ОПРЧР 2014 – 2020 г.”, Estimated Amount: 743 741.66
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – „Медицинско оборудване за Националния център за продължаващо обучение на работещите в системата на спешната медицинска помощ“
    Contractor: Meditsinska tehnika injenering OOD
    Contract total funded value: 511 788.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 – „Компютърно оборудване за Националния център за продължаващо обучение на работещите в системата на спешната медицинска помощ“
    Contractor: Kooperacia Panda
    Contract total funded value: 106 468.54
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 – „Обзавеждане и канцеларски материали за Националния център за продължаващо обучение на работещите в системата на спешната медицинска помощ“
    Contractor: Perun KKB EOOD
    Contract total funded value: 29 809.20
Procedure 5 Subject to due process: „Извършване на СМР във фоайе, част от Националния център за обучение и квалификация в системата за спешна медицинска помощ в изпълнение на проект BG05M9OP001-3.007 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 - 2020 г.“., Estimated Amount: 43 389.85
Procedure 6 Subject to due process: „Изграждане на електронна платформа за дистанционно обучение на служителите от системата на Спешната медицинска помощ в изпълнение на проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“, Estimated Amount: 380 000.00
  • Differentiated position 1: „Изграждане на електронна платформа за дистанционно обучение на служителите от системата на Спешната медицинска помощ в изпълнение на проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“
    Contractor: MS Comp OOD
    Contract total funded value: 186 000.00
Procedure 7 Subject to due process: „Осигуряване на логистика (пътни, нощувки, хранене, трансфери в гр. София, кафе-паузи) по време на обучение в рамките на Проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния” по ОП РЧР 2014-2020“, Estimated Amount: 2 473 111.16
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на логистика (пътни, нощувки, хранене, трансфери в гр. София, кафе-паузи) по време на обучение в рамките на Проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния” по ОП РЧР 2014-2020“
    Contractor: ARGUS BUSINESS CORPORATION
    Contract total funded value: 2 677 812.00
Procedure 8 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи за нуждите на Националния център за продължаващо обучение на работещите в системата на спешната медицинска помощ в изпълнение на проект BG05M9OP001-3.007 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“ финансиран по ОПРЧР 2014 – 2020 г.”, Estimated Amount: 248 780.62
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи за нуждите на Националния център за продължаващо обучение на работещите в системата на спешната медицинска помощ в изпълнение на проект BG05M9OP001-3.007 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“ финансиран по ОПРЧР 2014 – 2020 г.”
    Contractor: Buildcom BG EOOD
    Contract total funded value: 280 610.15
Procedure 9 Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на дейностите по информация и комуникация в изпълнение на проекти, финансирани по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 и Оперативна програма "Околна среда" 2014-2020, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 "Осигуряване на дейностите по информация и комуникация по проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“ със следните дейности: организиране и провеждане на 2 бр. пресконференции (с материали "Roll" банер, билборд, постоянна табела и плакати), изработка и доставка на информационно-обучителни материали и изготвяне и публикуване на публикации в национални медии"
    Contractor: ALFAMARKET PRIM LTD
    Contract total funded value: 47 945.28
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 1 "Осигуряване на дейностите по информация и комуникация по проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“ : оизработка и доставка на информационно-обучителни материали - папки"
    Contractor: "CORONA" Military Invalid Cooperative
    Contract total funded value: 13 232.64

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN