Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0060-C07
Project Name Center for social inclusion "Me and my family"
Beneficiary 000193058 Byala Slatina Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 03.08.2016
Start Date 03.08.2016
End Date 20.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Бяла Слатина

Description

Brief description
Проектното предложение е в отговор на потребността за продължение на утвърдения и успешен модел по предоставяне на комплексни услуги за социално включване на целевата общност и намаляване на бедността. Реализирането на проекта ще позволи създаването на качествена, ефективна и устойчива среда за подкрепа на деца от 0 до 7 години, която им помага да се развиват свободно и пълноценно. Чрез инвестиции в ранно детско развитие и формиране на родителски умения сред уязвимите групи родители, проектът ще осигури превенция на социалното изключване, ще спомогне за преодоляване на изолацията и повишаване качеството на живот. 
Проектът е насочен към четири целеви групи – семейства с деца от 0 до 7 г., включително с увреждания, деца в риск на възраст от 0 до 7 г., родителите на тези деца, деца от 0 до 7 г., включително с увреждания, настанени в специализирани институции и техните семейства. 
Целите на проекта са свързани с предоставяне на интегрирани социални услуги за деца и техните семейства, ориентирани към индивидуалните потребности на целевите групи и подобряване на общинската политиката за предоставяне на социални услуги. 
В резултат от изпълнението на проекта се очаква да се осигурят подходящи условия за ограничаване предаването на бедност между поколенията в община Бяла Слатина. 
Основните дейности на проекта, свързани с предоставянето на комплексни услуги, са:
- Предоставяне на услуги по ранна интервенция на деца с увреждания;
- Подкрепа на семействата за ранно развитие на децата; 
- Превенция и предотвратяване на детските заболявания;
- Мотивация и подготовка за равен старт в училище;
- Управление и функциониране на услугите.
Освен тях, за успешното и ефективно изпълнение на проекта, както и за разпространение на резултатите, се предвиждат следните дейности:
- Организация и управление на проекта;
- Информиране и публичност.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността има за цел успешно и ефективно изпълнение на проекта, както и законосъобразно изразходване на средствата. За постигането на тази цел ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта (ЕОУП), който ще отговаря за цялостната реализация и отчитане на дейностите, в съответствие с изискванията на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Екипът на проекта ще осъществява текущ мониторинг, като следи за нав­ременната реализация на дейностите, поддържане на досието на проекта, постигане на зало­жените цели и резултати. В рамките на тази дейност ще бъдат организирани и провеждани ежемесечни срещи на ЕОУП за разпределяне на конкретните задачи и отговорности, контрол върху изпълнението на дейностите и отчитане на напредъка. Членовете, които ще се включат в екипа, са служители на община Бяла Слатина. Те разполагат с опит и квалификация, отговарящи на спецификата на проекта. За гарантиране на успешната реализация на проекта, членовете на екипа ще координират изпълнението на отделните дейности, ще контролират провеждането на процедурите за избор на изпълнители по реда на ЗОП, ще отговарят за изготвяне и представяне на междинни и окончателни доклади, ще предоставят информация на УО и ще популяризират резултатите. По време на изпълнението на проекта ще се съблюдава Плана на дейностите, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извърши сво­евременно проучване на причините за забавянето и ще се вземат мерки за отстраняването му. Основните отговорности на ЕОУП включват: - организиране изпълнението на дейностите по проекта; - изпълнение на договорите с доставчици и изпълнители; - подбор и наемане на персонал и специалисти за предоставяне на услугите; - координация и взаимодействие с наетите специалисти и персонала в Центъра, заинтересованите страни и институциите, които имат отношение към предоставянето на социални услуги за ранно детско развитие; - наблюдение на напредъка и отчитане на проекта; - изготвяне на процедура за наемане на персонал и специалисти за предоставяне на услугите. Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по проекта, ще се създават и се съхраняват по посочените от българското и общностно законодателство начини и срокове, визуализирани с името на проекта, знамето на ЕС, логото на ЕСФ, съгласно Насоките за информиране и публичност на ОП РЧР. Във връзка с администриране и отчитане на проекта, ЕОУП ежемесечно ще изготвя отчети, справки, доклади и др. Непосредствено след началото на проекта ще бъде изготвен подробен план за действие, ще бъде планирано изпълнението на дейностите в детайли, в съответствие с тяхната последователност, заложена в план-графика. Основният подход, който ще бъде приложен при изпълнение на дейностите по управление на проекта е: - Планиране; - Организиране на ресурси за изпълнение на дейностите; - Контрол върху изпълнението и при необходимост актуализация на предварителния план., Contracted Amount: 105 350.00 , Reported Amount: 105 535.73
  • Activity: Предоставяне на услуги по ранна интервенция на деца с увреждания: Дейността обхваща предоставянето на 2 вида услуги - "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания", комбинирани с оглед на специфичната работа с деца, които имат увреждане или са в риск от развитие на увреждане или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им. Целта на тази дейност е да се предостави подкрепа на деца в риск от 0 до 7 г. и родителите чрез оказване на помощ от специалисти. Освен подкрепа, чрез изпълнението на дейността се цели превенция на изоставянето на деца в риск. Децата ще се подпомагат във всички области на развитие, включително и за успешна интеграция в първи клас, като същевременно ще се развиват знания и умения у родителите за разбиране и насърчаване развитието на децата. Ранната интервенция на уврежданията ще обхване деца с увреждания на възраст от 0 до 7 години и техните родители, като под-дейностите по предоставяне на услугата включват: 1.Посещения на специалисти в отделението за новородени в МБАЛ гр. Бяла Слатина При получаване на информация за новородено дете с увреждане, екип от специалисти ще посети майката и ще запознае родителите със специфичните грижи, които е необходимо да бъдат полагани за новороденото и ще окажат психологическа подкрепа на семейството. Целта на посещенията е да се намали емоционалният стрес в родителите, тяхното адаптиране към възникналата ситуация и вземане на информирано решение. По време на посещенията, екипът ще предоставя информация относно развитието на деца с подобни състояния, какви услуги са подходящи и възможностите за включване в услугите на Центъра. 2. Посещения в Центъра за ранна интервенция на уврежданията Специалистите в Центъра ще изготвят оценка на потребностите на всяко дете, с оглед неговото увреждане и проблеми. На база оценката, ще се определи индивидуална програма за работа с всяко дете и неговия родител. Съобразно потребностите ще се определи честота на посещенията, заниманията със специалистите и програмата, която ще включва: индивидуална работа с детето с участието на родителя; групова работа с детето с участието на родителя; работа с родители. Работата на специалистите ще включва терапевтично-рехабилитационни и логопедични занимания, психодиагностика и терапия. За обезпечаване на рехабилитационните занимания е необходимо да се закупи уред - "бягаща пътека", с който ще се осигури възможност на децата с увреждания за правилно изграждане на моторна координация и овладяване на центъра на тежестта. Към момента по проекта за "Социално включване", нито в рамките на друг проект, е закупуван такъв уред за физикална работа, което ограничава достъпа до нови подходи при работата на специалистите. 3. Посещения на мобилен екип в домовете на семействата Посещенията ще се извършват от мултидисциплинарен екип, който ще предоставя подкрепа на семействата за обгрижване на децата в тяхната естествена среда. По този начин ще се гарантира, че усвоените умения ще се използват функционално. Мобилната работа ще даде възможност за индивидуален подход към детето и неговото семейство и ще помогне за наблюдение на реалния напредък. Вторият вид услуга - "Индивидуалната педагогическа подкрепа", ще обхване деца с увреждания, на които им предстои постъпване в първи клас. Децата ще получават помощ от специалист за усвояване на знания и умения, необходими за успешната адаптация в училище. В рамките на услугата, се предвижда и работа с родители с цел развитие на умения за подкрепа на децата през учебната година. Индивидуалната оценка на потребностите ще бъде основа за разработване на индивидуален план за предучилищна подготовка, който ще се реализира с участието на потребителя на услугата, с участието на негов роднина, както и чрез експертна помощ, според специфичните потребности на потребителя. Към двата вида услуги за ранна интервенция на деца с увреждания, с оглед спецификата на целевите групи, ще бъде сформиран мобилен екип от специалисти за работа с децата в домовете и придвижването им до Центъра. , Contracted Amount: 330 000.00 , Reported Amount: 328 989.04
  • Activity: Подкрепа на семействата за ранно развитие на децата: Д-стта е насочена към идентифициране на сем. в риск с цел повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите за предоставяне на подходяща грижа на бебета и малки деца в етапа на ранното им развитие.Чрез предоставяне на услугите"Формиране и развитие на род.умения”и„Сем. консултиране и подкрепа”,които съдържат в себе си пакет от интегрирани здравни,социални и образователни услуги за грижи за родители и деца от уязвими групи,ще се осигури подкрепа на сем. в отглеждането на децата им,преодоляване на сем.затруднения и развиване на умения за пълноценна соц. интеграция. В рамките на д-стта ще се предоставят услуги,които са разделени в 2 групи: 1.Услуга "Формиране и развитие на род. умения" Д-те,които ще се предоставят в рамките на услугата, целят да подпомогнат формирането на род. умения и да подпомогнат изграждането на устойчива връзка дете-родител.Предоставянето на услугата ще спомогне за преодоляване на сем.затруднения в грижите за детето.Те включват групова и индивидуална работа с родители, консултации за подкрепа на семействата и създаване на мрежа от интегрирани услуги за социално включване.За целта ще бъдат сформирани следните тематични групи: -Групи за консултация и подкрепа за бъдещи родители Срещите на групите ще се осъществяват веднъж в седмицата с продължителност 1ч30 мин.Работата с 1гр.ще включва най-малко 10 сесии,като бр. на участниците във всяка група ще е до 8 души. -Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от0до3г. Срещите на групите ще се осъществяват веднъж в седмицата с продължителност 1ч30 мин.Работата с 1гр.ще включва най-малко 10 сесии,като бр. на участниците във всяка гр. ще е до 12души. - Групи за родители и бъдещи родители. Гр. ще се състои от 6 до 8 деца и родителите, оито ги придружават. Работните сесии с всяка една група ще са веднъж седмично, като се предвижда продължителността на заниманията да е до 1ч30 мин. Работата с родителите ще се осъществява на базата на предварително разработената оценка на потребностите.Заниманията с една група ще включват най-малко 10 сесии. Паралелно към гр. ще се извършва и индивидуална работа с бъд.род. и род. на деца от 0до3г.Индивидуалната работа ще се състои в консултиране и развиване на практ. умения за грижи за детето, които ще се предоставят в Центъра и на място в дома на сем., като честотата на срещите ще е в зависимост от индивидуалните потребности на семействата. 2. Услуга Семейно консултиране и подкрепа Дейносттите по услугата включват подкрепа на семействата в грижа за децата, справяне със семейни проблеми,създаване и развитие на умения за пълноценно социално включване и реализация.Услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на родителите от рисковите групи чрез развитие на социални умения- общуване, изготвяне на семеен бюджет,търсене на работа, улесняване на достъпа на родителите до различните услуги и институции.За предоставяне на услугата ще се сформират следните групи: -Групи за семейно планиране-В груповите и индивидуални сесии за семейно планиране ще се включват до 10 участника, като срещите ще се провеждат веднъж седмично с продължителност 1ч30 мин. по предварително определени теми.Работата с една група е в продължение на 5-8 сесии. -Групи за консултиране и подкрепа на родители на деца от 3 до7г.В груповите сесии ще се включват до 10 участника, като срещите ще се провеждат веднъж седмично, с продължителност 1ч30 мин.Работата с 1 гр. включва най-малко 10 сесии. В рамките на услугата ще се предоставя и индивидуално консултиране на деца от 3 до7г.,живеещи в рискова семейна среда,семействата им,семейства с деца от 0 до 3г.в риск, ридружаване и посредничество,подкрепа на бъдещи родители.Индивидуалната работа ще се осъществява с интензитет в зависимост от случая. В допълнение към двете услуги, ще се осъществява мобилна работа на терен чрез сформиране на екип от специалисти, който ще обхожда рискови райони и ще посещава семейства в риск поне веднъж месечно., Contracted Amount: 257 300.00 , Reported Amount: 256 652.02
  • Activity: Превенция и предотвратяване на детските заболявания: Дейността е насочена към редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. Тя ще спомогне за подобряване и опазване здравето на децата, както и превенция на заболяванията чрез предоставяне на услугата "Детска консултация". Посредством дейностите в услугата ще се осигури достъп до здравни услуги за уязвими родители на новородени и малки деца. Фокусът и същността на услугата "Детска консултация" е предотвратяване на детските заболявания, вследствие от неполагане на достатъчни грижи в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Дейностите по предоставяне на услугата "Детска консултация" включват: - Идентифициране на потребители на услугата „Детска консултация” и мотивиране за включване на потребители, включително чрез работа в общността и посещения в домовете на децата; - Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им здравни услуги; - Организиране и провеждане на здравни консултации и подкрепа на родители с деца от 0 до 7 години под прякото наблюдение на педиатър; - Провеждане на консултации с родители за смущения в храненето, здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; - Провеждане на консултации за майки на новородени бебета, насърчаване на кърменето; - Провеждане на консултации по отношение на физико-психологичните проблеми на съня при бебетата; - Провеждане на обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето и детето, практики за подобряване на общото здравословно състояние; - Предотвратяване на детски заболявания; - Диагностика и консултации за създаване на здравна култура за поддържане на добра устна хигиена и здраве, включително насочване към зъболекар, когато е необходимо лечение; - Превенция и профилактика на зъбните заболявания при деца; - Разработване на информационни материали, свързани с превенция и профилактика на детските заболявания; - Съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. Услугата ще се предоставя на място в Центъра на деца от 0 до 3 години и деца от 3 до 7 години, като ще бъдат насочвани с предимство деца, които по различни причини нямат или не посещават личните си лекари. Освен в Центъра, специалистите ще извършват мобилна работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране и ще преглеждат бебета в домовете, с цел предотвратяване на заболявания. , Contracted Amount: 81 350.00 , Reported Amount: 81 330.23
  • Activity: Мотивация и подготовка за равен старт в училище: Дейността е насочена към повишаване готовността на децата на 5, 6 и 7 години от уязвими семейства от затворени общности и на децата с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас, и цели мотивацията и подготовката им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. В рамките на дейността ще се създадат летни училища, в които ще се комбинират образователни игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия ги свят. Летните училища ще предоставят и дейности за подобряване на предучилищната подготовка на децата с затруднения в изучаването на български език и др. Създаването на 2 бр. летни училища ще се организира посредством сформиране на 2 групи с по 15 деца в изнесената база на Центъра - в с. Соколаре, допълнителна сграда на ДГ "Незабравка" гр. Бяла Слатина и в изнесената база на Центъра в ДГ "Червена шапчица", с. Габаре. През летните месеци, децата със затруднения при усвояване на учебния материал, на които им предстои постъпване в училище, ще посещават летните училища с цел допълнителна подготовка и индивидуална работа за улесняване равния им старт в първи клас. Образователните занимания с децата ще комбинират следните дейности: - допълнително изучаване на български език в зависимост от нуждите; - образователни игри според предпочитанията на децата; - организиране на опознавателни занимания на открито в околностите на населеното място; - организиране и провеждане на състезания, викторини и конкурси в края на летните училища; Родителите също ще бъдат включени в дейностите, като за целта се предвиждат ежеседмични срещи със специалист - педагог. По време на срещите, родителите ще бъдат информирани за подготовката и напредъка на техните деца и ще бъдат мотивирани за записване на децата в училище. При желание на родителите, те ще могат да се включат също и в организираните опознавателни занимания на открито, като придружители. По време на летните училища ще се предоставят закуски и напитки за децата, които посещават заниманията. При необходимост, ще бъде сформирана група от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. , Contracted Amount: 7 000.00 , Reported Amount: 6 010.09
  • Activity: Управление и функциониране на услугите: Дейността е насочена към осигуряване на подходящи условия за предоставяне на качествени услуги в Центъра и за гарантиране на пълноценното физическо, емоционално и познавателно развитие на всяко дете. Правилното функциониране на услугите играе важна роля за постигане на основната и специфичните цели на проектното предложение. В този контекст, управлението на услугите ще се осъществява от екип, който ще отговаря за организацията, ресурсното обезпечаване, администриране и вътрешен мониторинг на дейностите в процеса на предоставяне на услуги. За целта, в Центъра ще се назначи персонал - ръководител, домакин, шофьор и хигиенист, който ще осъществява текущ контрол, като следи за качеството на предоставяните услуги, правилното използване на оборудването, опазване на сградния фонд и прилежащите простраства, поддържанена на добри хигиенно битови условия. За обезпечаване на мобилната работа и с оглед на това, че по проекта ще се включат потребители не само от града, а и от селата, Центъра ще разполага със собствено специализирано превозно средство. Качеството на предоставяните услуги ще се осигурява чрез разработване на система за вътрешен контрол и мониторинг. Оценката на качеството на предоставените услуги ще се извършва посредством директна обратна връзка от потребителите и оценка на резултатите от извършените дейности. В рамките на дейността ще се сформира група за консултиране процеса на предоставяне на услугите. Специалистите, ангажирани в услугите, заедно с екипа на проекта и ръководителя на Центъра ще провеждат неформални срещи, по време на които ще се обсъжда и следи работата с потребителите, възникнали затруднения и предложения за подобряване качеството на предоставяните услуги. Паралелно с това ще се съблюдава прилагането на критериите и стандартите за социални услуги за деца и периодично ще се прави проучване за удовлетвореността на потребителите. Ръководителят на Центъра ще отговаря за цялостното администриране на социалните услуги. За обезпечаване на административните дейности и нормалното функциониране на услугите в Центъра, по проекта са предвидени разходи за канцеларски и други необходими материали за периода на предоставяне на услугите. Освен тях, в бюджета на проекта са включени режийни разходи (ел. енергия, вода, телефон, интернет и СОТ услуги), които ще се отчитат съгласно действащото счетоводно законодателство. В рамките на дейноста персонала ще провежда ежемесечни срещи с екип на проекта, на които ще се отчита изпълнението на планираните дейности за месеца, ще се планират дейностите за следващия месец, ще се обсъжда анализа на резултатите от мониторинга, при необходимост ще се планират промени за да се гарантира постигането на поставените цели. Центъра е оборудван по проекта за "Социално включване", но за част от помещенията е необходимо да се закупи допълнително оборудване, което не е било предвидено към онзи момент. Центъра се състои от 8 кабинета: 1 за кинезитерапия, 1 за ранна интервенция, 1 за групова работа, 1 медицински кабинет с манипулационна, 1 кабинет (общ), 1 за индивидуална работа, 1 за социалния работник/координатор, 1 общ кабинет за работата на логопеда и психолога. В кабинета за индивидуална работа не е предвиден климатик, а помещението се използва от всички специалисти при работа с лицата от целевите групи. С оглед на това, че в услугите се предвиждат голям брой групови сесии, е необходимо да се закупят допълнително 10 бр. посетителски столове за нормалното протичане на заниманията. По проекта за "Социално включване" за целия Център са осигурени 2 бр. детски масички и столчета. Предвид броя на децата от целевата група, които ще се възползват от услугите на Центъра за социално включване "Аз и моето семейство" за в бъдеще, е необходимо да се закупят още 3 детски масички и 3 столчета. Допълнителното оборудване е обвързано с подобряването на качеството на услугите и комфорта на децата от целевите групи., Contracted Amount: 268 513.82 , Reported Amount: 271 172.11
  • Activity: Информиране и публичност: Дейностите за информиране и публичност целят ползите от проекта и вложените средства да станат известни на местната общественост и всички заинтересовани страни, както и да се оповести източникът на финансиране. За информиране на обществеността и целевите групи, по проекта се предвижда провеждане на информационна кампания през цялото време от изпълнението на проекта. По този начин ще се даде „видимост” на целите, обхвата и резултата от използваните средствата от ЕСФ, гарантирайки откритост и прозрачност при изпълнението на проекта. Дейностите и мерките за информация и публичност ще се прилагат в съответствие с Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР. В рамките на тази дейност ще се изработят информационни табели и банер със стойка. Ще бъдат подготвени прессъобщения, които ще се публикуват в регионални/местни печатни медии, имащи за цел популяризиране на проектните дейности и финансовия принос на ЕС към проекта. В началото, по време на изпълнение и в края на проекта ще се организират информационни събития - пресконференции, като първото събитие ще има за цел да информира широката общественост за целите на проекта, дейностите, период на изпълнение, допустимите целеви групи, които могат да бъдат включени в проекта. Втората пресконференция (междинна) ще бъде по-мащабна и с нея се цели да се популяризират предоставяните услуги в Центъра за социално включване "Аз и моето семейство". Предвид удължаването на проекта до края на 2020г. се предвижда провеждането на още една междинна конференция под надслов "4 години в подкрепа на децата" в началото на 2020 година.Целта на която ще бъде представяне на добри практики и постигнати резултати при предоставянето на социалните услуги за ранно детско развитие.Предвижда се да бъдат изработени и раздадени по време на събитието следните рекламни материали-30 бр. чадъри, 30 бр. чаши, 30 бр. конферентни чанти и 30 бр. тефтери в съответствие с Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР,като се предвижда върху тях да фигурира и логото "4 години в подкрепа на децата" , предвид юбилейния характер на организираното мероприятие.Предвижда се да се проведе и кетъринг за участниците в мероприятието. Четвъртото събитие - заключителна конференция, ще е посветено на постигнатите резултати по проекта. Във всички информационни събития се предвижда да бъдат поканени представители на публични институции от област Враца, представители на неправителствения сектор и СГО, различни организации в социалната сфера и здравеопазването, представители на детски заведения на територията на общината. По време на заключителната конференция ще се отчете цялостно изпълнение, ще бъдат споделени добри практики и модели за предоставяне на социални услуги за ранно развитие на деца. За участниците в междинната и заключителната пресконференция се предвижда да бъдат изработени и раздадени рекламни и информационни материали. Екипът на проекта, ще изготвя и публикува информация за проекта на интернет страницата на общината, като по този начин периодично ще популялизира напредъка на проекта., Contracted Amount: 4 680.00 , Reported Amount: 4 680.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Aleksandar, Contracted Amount*: 24 780.00 , Reported Amount**: 21 620.00
  • Contractor: "AS OREL 1" OOD , Contracted Amount*: 2 880.00 , Reported Amount**: 4 032.00
  • Contractor: Sasha, Contracted Amount*: 9 760.00 , Reported Amount**: 9 760.00
  • Contractor: BM ADVAJZ EOOD, Contracted Amount*: 2 952.00 , Reported Amount**: 4 680.00
  • Contractor: STEFANI-STEFKA BOZHINOVA EOOD , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 576.62
  • Contractor: CEZ Electro Bulgaria AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 14 862.35
  • Contractor: Hristo, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 2 459.97
  • Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA, Contracted Amount*: 270.00 , Reported Amount**: 270.00
  • Contractor: "Sykses-V 2010" EOOD, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 4 150.00
  • Contractor: BENSTAR, Contracted Amount*: 3 949.78 , Reported Amount**: 3 949.77
  • Contractor: SEKOTECH EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 779.76
  • Contractor: Marijana, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 1 679.96
  • Contractor: "ETA - Jeleva" EOOD, Contracted Amount*: 840.00 , Reported Amount**: 1 176.00
  • Contractor: "PHOENIX PETROL" 91, Contracted Amount*: 10 000.00 , Reported Amount**: 4 035.21
  • Contractor: Antoni, Contracted Amount*: 48 675.00 , Reported Amount**: 41 640.00
  • Contractor: Tatyana, Contracted Amount*: 18 825.00 , Reported Amount**: 13 575.00
  • Contractor: Tsvetelina, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 1 840.00
  • Contractor: Vododsnsbdiavane I kanalizacia OOD Vratca, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 866.36
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 6 375.00 , Reported Amount**: 6 585.00
  • Contractor: Martin, Contracted Amount*: 9 020.00 , Reported Amount**: 8 919.95
  • Contractor: Veselin Balev, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 11 012.59
  • Contractor: SPECIAL OIL, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 2 606.43
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 850.00 , Reached amount: 886.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 1 053 954.16 BGN
Grant 1 053 954.16 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 053 954.16 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на горива за МПС за нуждите на Община Бяла Слатина и второстепенните разпоредители с бюджетни средства", по две позиции: Обособена позиция №1:"Дизелово гориво" и Обособена позиция №2:"Безоловен бензин А95 Н, газ пропан-бутан".За нуждите на проекта ще се доставя гориво само по Обособена позиция №1:"Дизелово гориво"., Estimated Amount: 491 834.20
  • Differentiated position 1: "Доставка на горива за МПС за нуждите на Община Бяла Слатина и второстепенните разпоредители с бюджетни средства", по две позиции: Обособена позиция №1:"Дизелово гориво"
    Contractor: "PHOENIX PETROL" 91
    Contract total funded value: 5 000.00
  • Differentiated position 2: "Доставка на горива за МПС за нуждите на Община Бяла Слатина и второстепенните разпоредители с бюджетни средства", Обособена позиция №2:"Безоловен бензин А95 Н, газ пропан-бутан".
    Contractor: SPECIAL OIL
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на горива за МПС: дизелово гориво,безоловен бензин А95Н, газ-пропан бутан за нуждите на Община Бяла Слатина и второстепенните разпоредители с бюджетни средства” , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: -
    Contractor: SPECIAL OIL
    Contract total funded value: 4 800.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на дизелово гориво, безоловен бензин и газ пропан-бутан за моторни превозни средства, на основание чл.79, ал.1, т. 7 от ЗОП, чрез посредничеството на Национална стокова борса-АД“ по две позиции:Обособена позиция № 1"Доставка на дизелово гориво за моторни превозни средства";Обособена позиция №2 "Доставка на безоловен бензин и газ пропан-бутан за моторни превозни средства".За нуждите на проекта ще се доставя гориво само по Обособена позиция №1:"Дизелово гориво", Estimated Amount: 452 333.33
  • Differentiated position 1: „Доставка на дизелово гориво, безоловен бензин и газ пропан-бутан за моторни превозни средства, на основание чл.79, ал.1, т. 7 от ЗОП, чрез посредничеството на Национална стокова борса-АД“ по две позиции:Обособена позиция № 1"Доставка на дизелово гориво за моторни превозни средства"
    Contractor: "PHOENIX PETROL" 91
    Contract total funded value: 5 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 "Доставка на безоловен бензин и газ пропан-бутан за моторни превозни средства".
    Contractor: SPECIAL OIL
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи“ по две обособени позиции: Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи“ и Обособена позиция №2 „Доставка на канцеларски материали, вписани в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ , Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи“
    Contractor: Veselin Balev
    Contract total funded value: 2 400.00
  • Differentiated position 2: „Доставка на канцеларски материали, вписани в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка на материали и оборудване по проект “Център за социално включване “Аз и моето семейство“, необходими и произтичащи от дейности, свързани с изпълнение на проект “Център за социално включване “Аз и моето семейство“, по Договор за БФП № BG05M9OP001-2.004-0060-C01, по приоритетна ос 2 “Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“ по три обособени позиции, Estimated Amount: 4 906.26
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Канцеларски, офис материали и книжарски стоки“
    Contractor: BENSTAR
    Contract total funded value: 876.84
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 "Учебни пособия, помагала и материали за работа"
    Contractor: BENSTAR
    Contract total funded value: 3 072.94
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 „Оборудване и обзавеждане“
    Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA
    Contract total funded value: 270.00
Procedure 6 Subject to due process: Дейности по информиране и публичност, Estimated Amount: 2 250.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на специалист - юрист, Estimated Amount: 4 000.00
Procedure 8 Subject to due process: избор на специалист - юрист, Estimated Amount: 8 000.00
Procedure 9 Subject to due process: избор на специалист- педиатър, Estimated Amount: 24 600.00
Procedure 10 Subject to due process: Избор на специалист- педиатър за дейност 2 и дейност 3 от проекта, Estimated Amount: 8 700.00
Procedure 11 Subject to due process: Избор на специалист- стоматолог, Estimated Amount: 1 320.00
Procedure 12 Subject to due process: Избор на специалист- стоматолог, Estimated Amount: 3 000.00
Procedure 13 Subject to due process: Избор на специалист-гинеколог, Estimated Amount: 1 500.00
Procedure 14 Subject to due process: избор на специалист-гинеколог, Estimated Amount: 3 000.00
Procedure 15 Subject to due process: Избор на специалист-педиатър за дейност 2 от проекта, Estimated Amount: 6 600.00
Procedure 16 Subject to due process: Избор на специалист-педиатър за дейност 4 от проекта, Estimated Amount: 3 600.00
Procedure 17 Subject to due process: избор на специалист-стоматолог, Estimated Amount: 6 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN