Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0346-C01
Project Name Developing management capacity and growth in "EVRO-TRADE M" Ltd.
Beneficiary 121814875 EVRO-TRADE M LTD.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.03.2017
Start Date 06.03.2017
End Date 11.01.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
"ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД е производител на самозалепващи етикети и опаковки, които намират приложение в търговията на едро и  дребно в сферата на хранително-вкусовата промишленост, транспорта и логистиката. Предприятието инвестира непрекъснато в
подобряване на моделите на управление и организация на основните процеси в дейността си, с цел да гарантира качеството на предлаганите услуги. Реководството на фирмата се стреми постоянно да отговаря на тенденциите в бранша и на динамиката на потребителското търсене и изисквания.
С оглед на това се предвижда реализацията на настоящия проект, имащ за основна цел развитие и укрепване на управленския капацитет и растеж във "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД. Проектът ще се реализира посредством следните допустими дейности:
1. Дейност по въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт HACCP;
2. Дейност по въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015;
3. Дейност по разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД;
4. Дейност за извършване на реинженеринг на процесите в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД;
5. Дейност за инвестиция в ново оборудване допринасящо за постигане на съответствие със заложените в проекта стандарти както и допринасящо за реорганизация на бизнес процесите като резултат от дейност по реинженеринг на процесите в предприятията;
6. Дейност за визуализация.
Посредством фокусираната по процедурата подкрепа ще се подобрят моделите на управление и организация на основните процеси в дейността на предприятието, управленския капацитет и растеж. Очакваните резултати ще допринесат за  повишаване на експортния потенциал и конкурентоспособност на фирмата на националния и на европейския и световен пазар.Проекта попада и в приоритетите на настоящата процедура, свързани с внедряване на система за управление на околната среда и участие в процедури по ОПК .
Activities
  • Activity: Дейност по въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт HACCP: ЕВРО-ТРЕЙД ООД предвижда в настоящата дейност да извърши две поддейности. Първата поддейност ще бъде въвеждане на система за управление в съответствие със стандарт НАССР / от месец 7 до месец 11/, а втората поддейност ще бъде сертифициране на система за управление в съответствие със стандарт НАССР / от месец 9 до месец 14/. Обхвата на стандарта ще бъде "Производство и печат на гъвкави опаковки от полиестер, полиетилен, полипропилен, маслоустойчива хартия, алуминиеви фолиа и др. Производство и печат на самозалепващи етикети". Основната дейност на ЕВРО-ТРЕЙД М ООД е производството на етикети и опаковки за хранително-вкусовата и сладкарската промишленост. Фирмата е основен доставчик на етикети и опаковки за продуктите на производството на търговски марки като ВЕРЕЯ, Димитър Маджаров, Бор Чвор, Опицвет, Родопея, ресторантите от веригата Happy и др. Основната дейност на ЕВРО-ТРЕЙД М ООД е подложена на постоянни проверки от одиторите на клиентите на предприятието. Извършват се постоянни проверки свързани с безопасността и чистотата на процеса по производството на опаковките и етикетите, които в повечето случай са в пряк контакт с хранителният продукт за директна консумация /при опаковките за краве масло и за сандвичи, както при фолиата използвани за капачки на киселото мляко и мн. др./. Тези проверки отнемат дълго производствено време, възпрепятстват работата на работниците и са трудоемки. Стандртизираното производство ще сведе до минимум съответните контролни одити и проверки. Освен това е от изключителна важност, че въвеждането и сертифицирането на стандарта НАССР ще се повлияе положително върху контрола на критичните точки и ще се минимизира риска от замърсяване на продукцията при производството и дистрибутирането й. За да успее фирмата да запази лидерските си позиции на пазара, гъвкавостта си, да подобри качеството и да предотврати риска от замърсяване на продукцията, фирмата планира въвеждането и сертифицирането по стандарт НАССР. Това ще доведе и до увеличаване на пазарния дял на фирмата на външните пазари, поради факта, че ще има възможността да отговори на стриктните изисквания за контрол и безопасност на продукцията в ЕС, ще повиши фирменият имидж и ще увеличи конкурентноспособността си. HACCP е съкращение на Hazard Analysis and Critical Control Point, което в превод означава "Анализ на опасностите и контрол на критичните точки". Критичните точки са точки от технологичния цикъл на храните, в които има вероятност да се появят биологични, химически и физически опасности, които да окажат негативно въздействие на храните и човешкия организъм. Критичните точки за контрол трябва да се управляват, с цел задържане нивото на опасността, нейното намаляване или елиминиране. НАССР системата има изключително превантивен характер, свързан с предотвратяване на рисковете от замърсяване на храните и намаляване вероятността от тяхната поява. В основата на изискванията на HACCP са залегнали принципите на Codex Alimentarius. Публикациите на Codex Alimentarius, съдържат препоръки, касаещи безопасността на храните, които са включени в законодателствата на страните членки на ЕС и като общ документ е разработена директива 93/43/EEG на Съвета на Европа, която е базирана на тези препоръки. Обхватът на приложение на HACCP системите, покрива цялата хранителна верига – от първичното производство (на плодове, зеленчуци, животни и други за човешка консумация), през производство, транспортиране, съхранение, дистрибутиране, търговия, опаковане и преопаковане, сервиране, до крайната консумацията на храната от човека. Принципите и предварителните стъпки за изграждане на НАССР система, описани в Кодекс Алиментариус (Codex Alimentarius) са в основата на всички останали стандарти свързани с безопасността на храните: ISO 22000 , IFS Food , IFS Logistics, IFS Broker, BRC (Global standard for food safety). , Contracted Amount: 17 100.00 , Reported Amount: 17 100.00
  • Activity: Дейност по въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015: Още от своето създаване "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД демонстрира загрижеността си за намаляване на глобалното замърсяване чрез контрол на въздействията, които оказва върху околната среда със своите дейности и услуги. За момента това се изпълнява чрез вътрешни периодични обучения на служителите и ръководството относно начин на изпълнение на процедурите, допринасящи за опазването на околната среда. В натоящата дейност ще бъдат извършени две поддейности - първата е въвеждане на БДС EN ISO 14001:2015/ от месец 7 до месец 11/, а втората се изразява в сертифицирането на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015/ от месец 9 до месец 14/. По този начин фирмата цели многократно да подобри политиката, която следва във връзка със запазване на екологично равновесие и намаляване на негативните въздействия от дейността си. Планираният обхват на действие на стандарта ще бъде "Производство и печат на гъвкави опаковки от полиестер, полиетилен, полипропилен, маслоустойчива хартия, алуминиеви фолиа и др. Производство и печат на самозалепващи етикети" Фирмата си поставя като основна цел, свързана с въвеждането и сертифицирането по стандарта, да определи своите измерими показатели за оценка, които да бъдат обективни, удостоверими и възпроизводими. Неминуеми са предимствата от въвеждането на сертификата за предприятието. Доверието на партньорите и заинтересованите страни ще се повиши многократно /освен клиента и служителите, с този стандарт ще бъдат разглеждани и интересите на външни за организацията страни – партньори, доставчици, посетители, съседи, местни жители, контролни органи, инвеститори, неправителствени организации/. Повишаването на екологичното съзнание на служителите, промяната в мисленето и навиците им ще спомогне на организацията да управлява своите екологични проблеми, което ще доведе до по-добри екологични показатели. Предприятието ще може да наложи ефикасен контрол на потреблението на ресурсите, което ще рефлектира положително за намаляване на разходите. Системата има възможност да бъде интегрирана с други изисквания за управление, като ще спомогне да се достигнат, както икономическите цели на ЕВРО-ТРЕЙД М ООД, така и целите, свързани с околната среда. В предприятието ще бъдат ангажирани всички нива на персонала в организацията по отношение на управлението на отпадъците. Ще бъде отделено голямо внимание на физическото състояние на организацията и реалното изпълнение на изискванията, например по отношение на чистота, разделност при събиране на отпадъците, съхранение на опасни вещества и др. Този стандарт може да се разглежда като част от цялостната система за управление, която обхваща организационната структура, дейностите по планиране, отговорностите, методите, процедурите, процесите и ресурсите за развитие, внедряване, изпълнение, оценяване и поддържане на политиката по опазване на околната среда. Необходимите стъпки за изпълнението на поддейностите са: 1)Сформиране на екип ( месец 1 от изпълнението на проекта); 2)Избор на изпълнител за Поддейност 1:(от месец 7 до месец 8) 3)Сключване на договор с избрания изпълнител за Поддейност1:(месец 8) 4) Въвеждане на БДС ISO 14001:2015 в предприятието:(от месец 8 до месец 11) 5)Избор на изпълнител за Поддейност 2:(от месец 9 до месец 11) 6)Сключване на договор с избрания изпълнител за Поддейност2:(месец 11) 7)Сертифициране на въведеното в предприятието БДС ISO 14001:2015;(от месец 11 до месец 14), Contracted Amount: 22 600.00 , Reported Amount: 22 600.00
  • Activity: Дейност по разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД: С изпълнението на настоящата дейност "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД планира да въведе ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието. Той ще бъде специално разработен във връзка с процесите протичащи в предприятието на VBA програмен език. Този софтуер ще обхване процеса на планиране, контрол и отчитане от цялостния производствен процес. В дадения момент процедурите по планиране на продукцията, планирането на човешките ресурси, планирането на доставките и производствените процеси, планирането на складовите дейности и спедицията на предприятието се извършват изключително трудоемко. Всички справки се изготвят и изчисляват само ръчно от служителите и това води до чести грешки, пропуски, занижен контрол на продукцията и на сроковете за нейното изработване. Въвеждането на подобен ИКТ базиран софтуер ще реши всички изброени проблеми и ще подобри цялостната дейност на "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД във всичките й процеси. Чрез въвеждането на ИКТ базирано проследяване и отчитане на свършената работа с уникални за предприятието ключови индикатори ще се подобри прозрачността за реалното измеряемо състояние на показатели, чиито контрол и подобряване ще доведе до по-добри финансови резултати както в краткосрочен, така и в дългосрочен план. Използването на ИКТ системите от всички служители ще доведе до повишаване на тяхната организационна компетентност и професионално развитие. Въвеждането и използването на ИКТ системата за планиране, контрол, проследяване и отчитане ще доведе до подобрена комуникация и организация на работата както в, така и между различните процеси и нива в йерархията на фирмата. В момента не се знае нито производителността на служителите, нито ефективното използване на машините. Чрез изграждането и внедряването на уникални за предприятието измеряеми индикатори за представянето му като: -% производителност на хората и % ефективност на машините /и двете базирани на детайлно измерени стандарти/; -причини за загубата на производитленост и ефективност, измерени в % от общото време по време на смяната; -% на брак и причините за неговото формиране; -% необосновано време; -% време за настройка на машините за всеки един продукт базирано на стандарти (оптимално време за неговото извършване), ще се даде възможност ежедневно/ежеседмично/ежемесечно да се знае реалното състояние и потенциал на предприятието. Чрез контрола и подобряването на изброените индикатори ще се оптимизират разходите, ще се намали себестойността на произвежданите продукти, което в крайна сметка ще доведе и до много по-висока конкурентоспособност на българския и на европейските пазари. Дейността ще бъде извършена спазвайки следните стъпки: -Сформиране на екип по проекта / от месец1 до месец 2/; -Извършване на процедура за избор на изпълнител / от месец 11 до месец 13/; -Сключване на договор с избрания изпълнител и извършване на услугата / от месец 13 до месец 17/; -Тестване и подписване на приемопредавателен протокол / месец 17/; -Изготвяне на финален отчет и доклад на дейността /месец 18/., Contracted Amount: 97 500.00 , Reported Amount: 97 300.00
  • Activity: Дейност за извършване на реинженеринг на процесите в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД : В настоящото проектно предложение фирма "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД ООД планира извършването на реинженеринг на всички процеси в предприятието а именно: -Получаване на суровина (широчина на ролите от 0,2-1,6 м); -Планиране на производството (количества краен продукт, използван ресурс и краен срок за изпълнение на база на получените заявки от клиенти); -Разролване (подготовка на ролите чрез изрязването им на необходимата ширина) на различни широчини, за което в повечето случай за момента се използва външна услуга; -Печат и щанцоване; -Контрол на произвежданите количества спрямо производствения план; -Транспортиране на произведената продукция в склад готова продукция; -Транспортиране до клиента; -Отчитане на произведените количества и вложените в тях ресурси; като с настоящата дейност се цели фундаментално преосмисляне на работния процес и достигне до подобрения в основните специфични показатели на ЕВРО-ТРЕЙД ООД. Поддейностите планирани в процеса по реинженеринг на фирмата ще бъдат: -Изготвяне на анализ на управленските системи, процедури и процеси на всеки отдел на предприятието с цел да се подобрят и оптимизират настоящите работни потоци, дейности, процедури, организация и управленски системи. Ще се анализира производственият цикъл, както и процесите на планиране, проследяване, контрол и отчитане на дейността на предприятието. Също така ще се преразгледа и анализира цялостната организационна структура; -Вземайки предвид специфичните нужди на "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД ООД ще бъдат избрани процесите, които ще бъдат препроектирани; -Ще бъде изготвен технически модел на всички решения за подобряване на цялостната дейност на ниво отделни специфични нива; -Ще бъде изготвен и приложен специален наръчник с процедури, в който ще са описани подробно начините за изпълнението им; -Ще бъде извършено въвеждане на препроектираните процеси в дейността на предприятието; -Ще бъдат извършени обучения на ръководния (висшия и средния мениджмънт) във възприемане на методологията за търсене на постоянно организационно подобрение в отделите и дългосрочен подход към повишаване на производителността и ефективността чрез оптимизация на процесите и подобряване на процедурите. Обученията ще бъдат: теоретично обучение, включващо серия от семинари за повишаване на управленските умения и организационна култура на Ръководството и служителите и практическо обучение на място чрез ежедневна комуникация със служителите на "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД на работната площадка; В момента във фирмата съществуват пропуски от следния тип: -времеви загуби, при планиране на поръчки и както и в производствения процес; -недостатъчна натовареност на машините в производството, поради пропуски в планирането на необходимите човеко-часове, което понижава производствения капацитет и производителността на предприятието; -организационни проблеми нуждаещи от промяна на последователността на процесите и съвместяване на няколко дейности от една позиция; -Пропуски в комуникацията между административните отдели и производствените еденици, както и комуникацията вътре в тях; Всички тези ключови пропуски ще бъдет разрешени посредством изпълнение на настоящата дейност, а именно извършване на реинженеринг в предприятието и фундаментално преосмисляне на процесите в предприятието., Contracted Amount: 56 000.00 , Reported Amount: 55 400.00
  • Activity: Дейност за инвестиция в ново оборудване допринасящо за постигане на съответствие със заложените в проекта стандарти както и допринасящо за процесите по реинженеринг в "ЕВРО-ТРЕЙД" М ООД: В настоящата дейност "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД планира придобиването на 1 бр. технологично оборудване /ДМА/ - Машина за рязане на бобини. Тя разролва материала и отрязва от него материал с необходимата ширина. Машината е необходима при въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие със стандарт НАССР. Тя ще допринесе за опазването на околната среда и ще подобри многократно процеса на производство, като ще скъси сроковете за обработка и ще премахне необходимостта от използване на външна услуга за разролване на материала използван за суровина на производството. Суровините, които се използват в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД ООД са разнообразни, от тънки полиестери и алуминиеви фолиа (7-40 микрона), до самозалепващи и други хартии ( до 300гр./кв.м). Фирмата е клиент на едни най-големите заводи в Европа за производството на такива суровини. Доставяната суровина представлява „джъмбо“ роли за производство на опаковки и етикети, това са роли по 600-1200кг с ширина до 1200мм. Всяка една такава рола трябва да бъде пригодена за работа чрез нарязването и на съответните по-малки роли, от които се произвеждат над 3000 вида различни размери етикети и опаковки. Във момента това разролване се извършва чрез възлагане на външна услуга към други фирми. Това обаче усложнява контрола по безопасност и хигиена на материала и затруднява получаването на сертификат НАССР, заложен като дейност в настоящото проектно предложение. След закупуването на заложената в настоящата дейност машина, която ще бъде със затворен цикъл на работа, ще може да се гарантира абсолютно изолиране на материала през процеса на рязане и разролване и по този начин ще се даде възможност да се изключи риска от замърсяване на материала, от който се произвеждат опаковките за хранителните продукти, етикетите и останалите видове продукти, които се произвеждат в предприятието. Машината е изключително икономична, с нисък разход на електроенергия и бърз цикъл на работа. Заложената за закупуване машина ще окаже ползотворно влияние и върху ресурсната ефективност на предприятието. При използването й няма да се генерира почти никакъв технологичен брак на продукцията. Тези характеристики и качества на машината ще допринесат при въвеждането и стандартизирането на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015, което също е заложено като дейност в настоящия проект. Машината ще има огромен принос и в процесите свързани с реинженеринг на дейността. Чрез нея ще може да се гарантира спазване на заложените срокове за изработка на дадена поръчка, ще се гарантира точно планиране на необходимите материални ресурси както и човеко-часовете необходими за изработването й. Предприятието ще намали себестойността на единица продукция поради факта, че ще преустанови възлагането на тази дейност на външни фирми и ще спести както от разходи за изпълнение от външни фирми така и от разходи за транспорт. Планираната в рамките на настоящата дейност инвестиция допринася пряко за изпълнението на дейността и проекта с оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за въвеждане и сертифициране на заложените в проекта стандарти, както и за извършване на услугата по реинженеринг на целия производствен процес. С изпълнение на конкретната и заложените в проекта дейности ще се осигури развитие и укрепване на управленския капацитет за подбряване моделите на управление и организацията на основните процеси в дейността на предприятието и по този начин ще се увеличи конкурентоспособността и експортния потенциал на "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1)Сформиране на екип (от месец 1 от изпълнението на проекта); 2)Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 2); 3)Сключване на договор с избрания изпълнител (от месец 2); 4)Доставка на ДМА и подписване на приемнопредавателен протокол (от месец 2 до месец 5); 5)Монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация,подписване на финален приемопредавателен протокол /месец 6/., Contracted Amount: 99 062.78 , Reported Amount: 97 791.50
  • Activity: Дейност за осигуряване на информираност и публичност на проекта: Дейността за информация и публичност ще бъде изпълнена според Насоките за кандидатстване и с оглед осигуряване на широка информираност за изпълнението на проекта и финансиращите органи. Тя ще се извършва при спазване на техническите характеристики на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите по информация и публичност ще допринесат за преодоляване на липсата на ангажираност от страна всички заинтересовани страни и обществото за своевременно информиране и активизиране на гражданското участие и диалог, както и ще спомогнат за постигане на висока степен на информираност на обществеността относно проектните дейности и помощта, получена от ОП "Иновации и конкурентноспособност" 2014-2020г., Contracted Amount: 1 200.00 , Reported Amount: 595.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Trancepacific Sert. Ltd., Contracted Amount*: 19 390.00 , Reported Amount**: 27 700.00
  • Contractor: Bayraklar Ambalaj Ticaret Sanayi, Contracted Amount*: 68 454.05 , Reported Amount**: 97 791.50
  • Contractor: 3P Consulting Ltd., Contracted Amount*: 106 890.00 , Reported Amount**: 152 700.00
  • Contractor: Standar Precise Ltd., Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 12 000.00
  • Contractor: IZZI PRINT EOOD, Contracted Amount*: 416.50 , Reported Amount**: 595.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 45 013.53 , Reached amount: 44 859.37

Financial Information

Total Project cost 293 462.78 BGN
Grant 205 423.95 BGN
Self amount 88 038.83 BGN
Total actual amounts paid 200 145.05 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 405.50 1 459.50 4 865.00 3П Кънсълтинг ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация на проекта, Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Визуализация на проекта
    Contractor: IZZI PRINT EOOD
    Contract total funded value: 416.50
Procedure 2 Subject to due process: Въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с БДС ISO 14001:2015 и ситема за управление съгласно стандарт НАССР, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с БДС ISO 14001:2015
    Contractor: Standar Precise Ltd.
    Contract total funded value: 4 760.00
  • Differentiated position 2: Въвеждане на ситема за управление съгласно стандарт НАССР
    Contractor: Standar Precise Ltd.
    Contract total funded value: 3 640.00
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на технологично оборудване: Машина за рязане на бобини 1 бр., Estimated Amount: 99 062.78
  • Differentiated position 1: Закупуване на технологично оборудване: Машина за рязане на бобини 1 бр.
    Contractor: Bayraklar Ambalaj Ticaret Sanayi
    Contract total funded value: 68 454.05
Procedure 4 Subject to due process: Развитие и укрепване на управленческия капацитет по обособени позиции: Обособена позиция 1: Извършване на реинженеринг на процесите в ЕВРО-ТРЕЙД М ООД - 1 бр.; Обособена позиция 2: Разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в ЕВРО-ТРЕЙД М ООД – 1 бр.; , Estimated Amount: 153 500.00
  • Differentiated position 1: Извършване на реинженеринг на процесите в ЕВРО-ТРЕЙД М ООД - 1 бр.;
    Contractor: 3P Consulting Ltd.
    Contract total funded value: 38 780.00
  • Differentiated position 2: Разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в ЕВРО-ТРЕЙД М ООД – 1 бр.;
    Contractor: 3P Consulting Ltd.
    Contract total funded value: 68 110.00
Procedure 5 Subject to due process: Сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с БДС ISO 14001:2015 и на система за управление спрямо стандарт НАССР., Estimated Amount: 27 700.00
  • Differentiated position 1: Сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с БДС ISO 14001:2015
    Contractor: Trancepacific Sert. Ltd.
    Contract total funded value: 11 060.00
  • Differentiated position 2: Сертифициране на система за управление спрямо стандарт НАССР
    Contractor: Trancepacific Sert. Ltd.
    Contract total funded value: 8 330.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN