Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.002-0062-C02
Project Name "For the youth of Ardino municipality - our present and future"
Beneficiary 000235750 ARDINO MUNICIPALITY
Funding ESF, YEI ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 26.04.2016
Start Date 26.04.2016
End Date 26.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Ардино, гр.Ардино

Description

Brief description
През последните години в Община Ардино нараства групата от млади хора, които не са заети и не участват в никакви форми на обучение или образование. Факторите за това са обективни и се предопределят от състоянието на пазара на труда (безработица, заетост, доходи, условия на труд) и субективни – пасивност и слаба мотивация за учене и работа. В същото време, предвид липсата им на професионален опит и трудови навици, те често не са предпочитани от работодателите. Не на последно място, част от младите хора с ниска степен на образование и/или професионална квалификация, са напуснали преждевременно образователната система и шансовете им за реализация без посредничество и подкрепа за повишаване пригодността им за заетост са минимални.
Настоящият проект е изготвен с цел  да постигне точното идентифициране на младежите от тези групи и определянето на техните специфични потребности е задължително условие, както за правилното насочване на съществуващите услуги и мерки за тяхното активиране, така и за разработване и прилагане на нови диференцирани услуги и мерки за обучение и заетост в бъдеще.
Проекта ще се изпълнява от Община Ардино-кандидат, в партньорство със СНЦ "МИГ Ардино-Джебел" и Фондация "Разпространение на знание и социални дейности-Авицена" 
Основните дейности се изразяват в: 
Дейности по организация и управление;
Дейности по информираност, публичност и прозрачност; 
Дейности по идентифициране-осъществяване на контакт с неактивни младежи, за организиране на неформални събирания и  
Предоставяне на мотивационна подкрепа за активирането им; 
Предоставяне на обучения за придобиване на професионална квалификация и ключова компетентност в областта на чуждоезиковото обучение  с цел постигане на заетост, лична реализация, социално включване  и  активна гражданска позиция в динамично променящите се  условия на  пазара на труда.
Осигуряване на заетост от 6 месеца на 30 неактивни младежи до 29 годишна възраст
Activities
  • Activity: Дейност 1: "Организация и управление на проекта" : Дейността осигурява подходяща среда за безпроблемно организиране, координация, управление, изпълнение и отчитане на проектните дейности. Отговорността за правилното администриране и управление на дейностите по проекта е на Община Ардино. Организацията и управлението на проекта се осъществява в съответствие с изискванията на Управляващия Орган по ОП „Развитие на човешките ресурси“. Дейността включва: 1) Сформиране на Екип за управление на проекта /ЕУП/от следните членове: Ръководител, Координатор и Счетоводител. Ще се подготвят и подпишат 3 броя допълнителни споразумения към основния трудов договор, съобразени с изискванията на ПМС № 119 от 20.05.2014 година. Планирането и отчитането на разходите за възнаграждения на персонала,свързан с администрирането на проекта ще бъде съобразено с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. Екипът на проекта ще организира дейностите за ефективно управление. Ще се ситуира офисът и ще се подготви необходимата документация. 2) Изготвяне на подробен(актуализиран) план - график за изпълнение на дейностите по проекта. Във връзка с необходимостта от синхронизиране на включените дейности в проекта с определени изисквания, ще се изготви подробен план - график с точно определяне на датите на стартиране/начало на съответните проектни дейности. 3) Разработване на план за мониторинг Планът ще се изготви съгласно изискванията за управление на проекта и създаване на ясна организация и изисквания от страна на екипа към изпълнителите на възложените проектни дейности/задълженията на партньорите. 4)Управление на проекта Екипът за управление ще заседава ежемесечно или извънредно, при форсмажорни обстоятелства. Срещите и заседанията ще бъдат документирани в протоколи. Ще се изградят: система за комуникация и документооборот; система за вътрешен финансов контрол; Ще се провеждат ежемесечни заседания на екипа, ще се изготвят отчетни доклади, доклади за напредъка по проекта и др. доклади, изискуеми от УО на Оперативната програма. , Contracted Amount: 26 106.88 , Reported Amount: 24 183.57
  • Activity: Дейност 2 :"Реализиране на мерки и дейности за информиранe и публичност": Спазвайки условията и изискванията, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, в рамките на дейността ще се изпълнят следните дейности за информиране и публичност: - пресконференции /встъпителна и заключителна/- Ще бъдат организирани 2 броя пресконференции, по една в началото и в края на проекта, на които ще бъдат представени целите и очакваните резултати по проекта. Ще бъдат поканени представителите на Дирекция "Бюро по труда", дирекция "Социално подпомагане", директори на училищата на територията на общината, представители на стопанския и нестопанския сектор, всички кметове по населени места, както и местни и регионални медии. Събитията ще бъдат отразени във вестник "Ардински глас" и на официалната интернет страница на общината. - транспаранти - ще бъдат изготвени 2 броя транспаранти съгласно изискванията за публичност, които ще се използват при реализиране на дейностите през целия период на изпълнение на проекта. - публикуване на информация на електронната страница на бенефициента- на Интернет страницата на община Ардино: www.ardino.bg. ще бъде публикувана следната информация: кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз. - плакати - Ще бъдат изработени 120 броя плакати (размер А3) с информация за проекта, които ще се поставят на видни за обществеността места- таблата пред кметствата/на площада на селото във всички 52 населени места на територията на общината и на видни места в града. Плакатите ще съдържат необходимите минимални изисквания; - информационни стикери - Ще бъдат изработени 20 броя информационни стикери за закупеното оборудване, необходимо за изпълнение на дейностите по проекта. - промоционални материали - ще бъдат изработени 500 броя химикалки - информационна табела пред офиса по проекта - Във всеки изготвен документ, свързан с изпълнението на проекта ще се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фондовете ЕСФ и ИМЗ., Contracted Amount: 2 677.20 , Reported Amount: 2 227.00
  • Activity: Дейност 3" Идентифициране на икономически неактивни младежи до 29 годишна възраст включително, които не са в образование или обучение, и активиране за включването им на пазара на труда " : Дейността е комплекса и съдържа поддейностите:идентифициране и активиране. 1.В рамките на изпълнение на поддейност "Идентифициране" ще се осъществят контакти /директно лице в лице, по телефон, чрез социалните медии/ с неактивните младежи до 29 годишна възраст чрез: -поименно определяне на младежите, които не учат, не работят и не са регистрирани в"Бюро по труда" -изготвяне на списък/Регистър на младежите, които не учат, не работят и не са регистрирани в "Бюро по труда" с актуален адрес за осъществяване на контакт -намиране и осъществяване на контакт с младежите. 2.В рамките на изпълнение на поддейност"Активиране"ще се активират като се насърчават и подпомагат да изберат от следните възможни "пътеки" за активиране: - връщане в образователната система:отпадналите от образователната система ще бъдат насочвани към образователни институции за продължаване на образованието - Регистриране в Дирекция "Бюро по труда - Насочване към включване в обучение във връзка с възможност за работа - Насочване към реализация на пазара на труда С цел провокиране на активното поведение на пазара на труда на неактивните младежи, задачата на екипа на СНЦ "МИГ Ардино-Джебел" е да съкратят/прекратят престоя на младежите без работа и да ги насочат към реализация на трудовия пазар посредством мотивирането им да се регистрират в бюрата по труда. За целта експертите ще работят активно с целевата група на проекта. Ще провеждат формални и неформални, неоповестени и оповестени срещи с младежите – групови и индивидуални. Провеждането на подобни срещи е първата стъпка, която трябва да се предприеме за всеки младеж с цел информиране и определяне на личния шанс за започване на работа. При провеждането на срещите целта е да се определи от експертите на СНЦ "МИГ Ардино - Джебел" съществуват ли обективни-преодолими или непреодолими пречки пред неактивните младежи да си намерят и да започнат работа (пречки, които поставят младежа в неизгодно положение на пазара на труда - те могат да бъдат свързани с:личността-пол, възраст, етническа принадлежност; професията-дали се търси или не на местния пазар на труда; липсата на квалификация и трудов стаж; личностните качества). Екипът на СНЦ "МИГ Ардино-Джебел" ще работи съобразно индивидуалните потребности и характеристики на неакивните младежи, информира ги и ги мотивира да бъдат активни на пазара на труда. За постигане на тези цели членовете на екипа ще работят във всички населени места. Членовете на екипа ще изпълняват следните дейности: •организиране и провеждане на информационни кампании за регистриране в бюрото по труда–за представяне на законовите разпоредби и запознаване с различни правни казуси, касаещи статута на заетите, безработните, неактивните–техните права и задължения и възможности и насочване на младежите към активно поведение на пазара на труда; •провеждане на предварително оповестени неформални семинари с цел изграждане на умения у участващите за ефективно търсене на работа, подготовка за кандидатстване и участие в интервю с работодатели. Семинарите помагат в неформална обстановка на участващите лица да се асоциират към активно търсещите работа; •идентифициране на групите от неактивни лица и техните потребности чрез провеждане на неформални срещи–индивидуални и групови, по въпроси, свързани със заетостта, професионалното информиране и консултиране; •индивидуална работа с неактивните младежи-предоставяне на съвети на безработните, които имат нужда от помощ за намиране на работа, съобразени с индивидуалните им потребности: помощ при изготвяне и редактиране на автобиография, анализ на различните техники на търсене на работа, избор на подходящо обучение; •включване в мотивационно обучение; •създаване на умения и навици за търсене на работа и подпомагане включването в заетост–търсене на обяви в различни източници като вестници, списания, интернет; •предоставяне на практически насоки за търсене на работа; •създаване на активни контакти между членовете на екипа и неактивните младежи., Contracted Amount: 33 066.89 , Reported Amount: 28 071.18
  • Activity: Дейност4: "Организиране и провеждане на мотивационно обучение за активно търсене на работа " : Целта на мотивационното обучение е да засили мотивацията на младежите от целевата група за обучение и работа, като му даде повече знания за професиите, образователната система, изискванията и тенденциите на пазара на труда, и като изгради у него умения за себеизследване и себеутвърждаване, и кандидатстване за работа. В рамките на 8 дни, по 6 часа дневно ще се проведе мотивационно обучение на тема “МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ”- АКТИВНО ПОВЕДЕНИЕ НА ПАЗАРА НА ТРУДА със следните параметри и характеристики: - форма на обучение: дневна - Продължителност – общо 48 учебни часа (8 дни по 6 часа/ден), от които: Теория – 16 учебни часа Практика – 32 учебни часа - Наименование на модулите: Модул1: Личностни качества и възможности за развитие на способностите - 1 ден ( 2часа теория, 4 часа практика) ТЕМИ: 1.Мисловните качества 2.Комуникативни способности 3.Организаторски способности 4.Личностни качества 5.Кариерно проучване. Модул 2: Определяне на целите и изготвяне на план за действие - 1 ден ( 2часа теория, 4 часа практика) ТЕМИ: 1.Формулиране на целите. Определяне на настоящи знания, умения и способности. 2.Определяне на възможните си от действия 3.Попълване на личен прозорец – SWOT анализ 4.Ориентиране, конкретизиране и назоваване на работата, която всеки обучаем би желал да работи 5.Съставяне план за действие. Поставяне на определящи въпроси. Изготвяне на последователна система спрямо целите и способностите за постигането им Модул3:Вербално и невербално поведение. Работа в екип- 1 ден ( 2часа теория, 4 часа практика) ТЕМИ: 1.Принципи на невербалната и вербалната комуникация. Функции на невербалната и вербалната комуникация 2.Колко важна е невербалната комуникация. Видове невербални сигнали 3.Интерпретация на вербалните и невербалните знаци 4.Създаване на екип. Цел за създаването му. Участие в екипна дейност. Използване на способностите на членовете. Работа върху връзката с останалите от екипа. Модул4:Разрешаване на междуличностни конфликти и адаптиране към колектива- 1 ден ( 2часа теория, 4 часа практика) ТЕМИ: 1.Възникване на конфликтна ситуация между опонентите в резултат на осъзнаване от двете страни на неделимостта на обекта; 2.Прекратяване на конфликта или задълбочаване на конфликтната ситуация. 3.Приобщаване към екипа и екипна работа. Тиймбилдинг. 4.Изолиране на потенциални проблеми и отблъскваща среда в работния процес. 5.Ролева игра. Симулиране на конфликт. Изграждане и приобщаване към колектив Модул5:Предприемачество и предприемачески дух- 1 ден ( 2часа теория, 4 часа практика) ТЕМИ: 1.Стимули за изграждане на предприемачески дух. Вдъхновяващи бизнес истории. 2.Изготвяне на бизнес план по поставени цели. Предпоставки за започването на нов бизнес и успешното управление на малки, средни и големи фирми. 3.Основен мотив за стартиране на нов бизнес. Среда на предприемача 4.Видове предприемачески прозорци. Предприемачески стратегии. 5.Поддържане на предприемачески дух. Модул6:Мотивационен тренинг- 1 ден ( 2часа теория, 4 часа практика) TЕМИ: 1.Упражнение за загряване. Обучаемите споделят нещата, които ги вълнуват и интересуват, какво им се е случило предишния ден 2.Ролева игра за обединение на екипа и определяне на добрия лидер. 3.Събеседване за работа.Последващи стъпки.Вербална и невербална 4.Тренинг на обучаващи подходи и ролеви игри – формиране на квалификационна стратегия. Информационни материали на мерки и програми за повишаване на квалификацията 5.Оценка на настроението и емоционалното състояние на обучаемите в края на учебния ден Модул7:Подготовка на документи за кандидатстване за работа- 1 ден ( 2часа теория, 4 часа практика) Модул8:Усвояване на умения за ефективно използване на различни източници на информация за свободни работни места и за успешно представяне пред работодател - учебна програма - 1 ден ( 2часа теория, 4 часа практика) , Contracted Amount: 19 194.00 , Reported Amount: 15 716.42
  • Activity: Дейност 5: "Предоставяне на обучения за придобиване на професионална квалификация" : Дейността е насочена към осигуряване на професионална квалификация по професии, отговарящи на непрекъснато търсене на пазара на труда в секторите „Туризъм”, и "Озеленяване" пряко необходими за осъществяване на целите на проекта. Информация за предвиденото обучение: 1.Наименование на обучаващата организация: Фондация "Разпространение на знание и социални дейности - Авицена', 2.Номер на лицензията от НАПОО: 201112909 3.Наименование и код на професията и код на специалността: 3.1.За Група А - от 15 младежи Наименование на професионалното направление и код: Код 622 Градинарство /паркове и градини/ Професия 622020 Озеленител Специалност 6220202 Парково строителство и озеленяване Степен на професионална квалификация Част от Втора степен на професионална квалификация Хорариум на обучението: 300 уч. Часа ( 100 уч. часа теория и 200 уч. часа практика) Брой обучавани лица: 15 Документ доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионална квалификация. 3.2.За Група Б - от 15 младежи Наименование и код на професионалното направление код 812 Пътувания, туризъм и свободното време, Професия код 812010 Организатор на туристическа агентска дейност Специалност код 8120102 Селски туризъм, Степен на професионална квалификация Част от трета на професионална квалификация Хорариум на обучението:600 уч. Часа (250 уч. часа теория; 350 уч. часа практика) Документ доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионална квалификация. , Contracted Amount: 59 625.00 , Reported Amount: 60 449.30
  • Activity: Дейност 6: "Предоставяне на обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" : Територията на Община Ардино се посещава годишно от около 10 000 души от чужди туристи. Единствено Туристическия информационен център бе с необходимия капацитет за представяне на адекватна информация на английски език. С преустановяване на дейността на ТИЦ се породи остра нужда в сектор "Туризъм" на кадри владеещи английски език. Именно за тази цел е заложено чуждоезиково обучение С цел адекватно информиране и обслужване на туристите, посещаващи общината и забележителностите й, се поражда необходимостта от чуждоезиково обучение (по Английски език ) на лицата, които ще бъдат в субсидирана заетост към Общината. в сектор "Туризъм" Информация за предвиденото обучение: 1.Наименование на обучаващата организация: Фондация "Разпространение на знание и социални дейности - Авицена', 2. Хорариум на обучението: 300 учебни часа 3.Брой на обучаваните лица:15 4.Документ доказващ завършеното обучение: Сертификат , Contracted Amount: 21 750.00 , Reported Amount: 17 849.31
  • Activity: Дейност 7:"Осигуряване на субсидирана заетост на 30 икономически неактивни младежи до 29 годишна възраст включително": Общо 30 младежи от 15 до 29 годишна възраст, преминали обучение за професионална квалификация и ключова компетентност "чуждоезиково обучение" ( само 15, което изисква работното място)ще бъдат включени в субсидирана заетост, т.е. назначени на трудов договор за 6 месеца от кмета на община Ардино , на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011,както следва: 1. Наименование на професионалното направление и код: Код 622 Градинарство /паркове и градини/ Професия :622020 Озеленител Специалност: 6220202 Парково строителство и озеленяване Степен на професионална квалификация:Част от Втора степен на професионална квалификация Отговорности: Лице, придобило втора степен на професионална квалификация по професията „Озеленител", може да засажда и полага грижи за дървесна, храстова и цветна растителност на открито или в оранжерии, да подготвя посадъчен материал и да 3 извършва размножаване на растенията, да аранжира композиции от цветя, да изгражда и да поддържа паркова архитектура. В своята работа озеленителят използва различни видове градинска малогабаритна техника и инструменти за предварителна подготовка на площите, за почвообработка; за бране и добиване на семена, плодове и резници, за изваждане и садене на фиданки, за сеене; за оформяне и поддържане на зелени площи; за напояване и др. При изпълнение на някои дейности озеленителят може да работи с вредни химически препарати - торове, препарати за растителна защита и др. За да изпълнява част от дейностите, озеленителят трябва да може да разчита проекти и работни чертежи. Лицата, практикуващи професията, трябва да бъдат физически издръжливи, подвижни и сръчни. Работното време на озеленителя е стандартно, възможна е сезонност в работата, понякога се налага да се работи и в почивните дни. 2.Наименование и код на професионалното направление код 812 Пътувания, туризъм и свободното време, Професия :код 812010 Организатор на туристическа агентска дейност Специалност :код 8120102 Селски туризъм, Степен на професионална квалификация:Част от трета на професионална квалификация Отговорности: Организаторът на туристическа агентска дейност изпълнява основно посреднически, търговски, информационни и комуникационни дейности, свързани с планирането, представянето и продажбата на туристически продукти според туристическото търсене и потребителските предпочитания. Организаторът на туристическа агентска дейност извършва подготвителни, основни и заключителни дейности. Подготвителните дейности включват: предоставяне на информация и детайлно познаване на предлаганите продукти (дестинация, маршрути, забележителности, допълнителни екскурзии, потенциални рискове и заплахи, визови и паспортни формалности) и/или услуги; климатични, географски и други особености, език, култура, бит и други за предлаганите туристически места и дестинации; установяване на връзки и договорни отношения с производителя и/или доставчика на туристически продукти (услуги) - условия за резервация, записвания, потвърждение, анулирания, неустойки, разплащания, комисиона, такси, отстъпки, тарифи, разписания и друга информация, свързана с предлагания туристически продукт/услуга; предварителни проучвания за специфичните характеристики на реалните и потенциалните потребители на услугите. Познава, прилага и спазва установените стандарти и нормативни документи, свързани с туристическото обслужване. Във връзка със задачата на организатора на туристическа агентска дейност да предоставя информация и да общува ефективно е необходимо той да има добра артикулация и езикови познания. Предвид спецификата на професията организаторът трябва да владее на необходимото професионално ниво един или два чужди езика., Contracted Amount: 106 500.00 , Reported Amount: 100 557.51
  • Activity: Дейност 8:" Мониторинг и отчетност на проекта": Разходването на публични средства от Европейския социален фонд, от Инициатива за младежка заетост и от националния бюджет изисква внедряване и прилагане на процедури за гарантиране на ефективността и целесъобразността на изразходваните средства. Един от начините за това е чрез осъществяване на системи за постоянен мониторинг. Мониторингът представлява непрекъснат процес на събиране на информация, с цел наблюдение изпълнението на проекта и осигуряване на съответствие със сключеният договор за безвъзмездна финансова помощ, както и осъществяване на контрол за ненарушаване на правилата на Структурните фондове и законодателството на Република България и ЕС. С оглед правилното и навременно изпълнение на дейностите по проекта, мониторингът е текущо и систематично набиране и анализ на информация, която се използва в процеса на управление, контрол и вземане на решение. Изпълнението на тази мярка се налага от необходимостта за проследяване правилното изпълнение на предвидените проектни дейности и законосъобразното разходване на средствата, отпуснати с безвъзмездната помощ, да се гарантира постигането на целите на проекта и приносът му за постигане целите на настоящата схема. Екипът за управление на проекта ще бъде ангажиран в постоянното наблюдение на проектното изпълнение и за наблюдението на първоначално договорените изисквания и крайни срокове. Като резултат от постоянното наблюдение, проектният ръководител ще изработва регулярни отчети за проектното изпълнение, съобразно изискванията на Управляващия орган. В хода на реализация на проекта ще се извършва постоянен текущ мониторинг от страна на членовете на Екипа по проекта. Община Ардино,СНЦ "МИГ Ардино - Джебел" и Фондация "РЗСД - Авицена" ще упражняват непрекъснат контрол върху: • качеството на изпълнение на дейностите; • ефективното изразходване на средствата; • спазване на трудовото законодателство и трудовата дисциплина. В обхвата на тази дейност се включва и изготвянето на междинни доклади и заключителен доклад, състоящи се от техническа част и финансова част и се изготвят съгласно образеца от Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.002 „АКТИВНИ“. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: "LOCAL ACTION GROUP ARDINO-DZHEBEL" Non-government organization, Contracted Amount*: 58 170.89 , Reported Amount: 7 592.00
  • Partner: AVICENNA FOUNDATION FOR DISSEMINATION OF KNOWLEDGE AND SOCIAL ACTIVITIES , Contracted Amount*: 81 375.00 , Reported Amount: 41 175.00
Contractors
  • Contractor: "DZI - GENERAL INSURANCE" LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 65.42
  • Contractor: "MONIGA"EOOD, Contracted Amount*: 5 500.00 , Reported Amount**: 4 435.00
  • Contractor: ET "VAHDI SHEHOV", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 950.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 671.67
  • Contractor: "DIEM DM Metin Myumyunov", Contracted Amount*: 1 900.00 , Reported Amount**: 3 802.00
  • Contractor: Veysel, Contracted Amount*: 4 123.69 , Reported Amount**: 3 862.25
  • Contractor: "Laysi" Ltd, Contracted Amount*: 720.00 , Reported Amount**: 715.20
  • Contractor: SDRUJENIE "NEKAEM", Contracted Amount*: 41 397.92 , Reported Amount**: 19 257.92
  • Contractor: "SOLAK M.S."ltd, Contracted Amount*: 4 560.00 , Reported Amount**: 1 846.72
  • Contractor: "DENI LES 91"EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 199.20
  • Contractor: "TEHNOLUX"Ltd , Contracted Amount*: 9 632.00 , Reported Amount**: 9 632.00
  • Contractor: Olympic insurance Company - Bulgaria Branch Office, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 190.03
  • Contractor: Yudzhel, Contracted Amount*: 5 318.41 , Reported Amount**: 4 880.96
  • Contractor: Ardino Municipality , Contracted Amount*: 2 520.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tsetsa, Contracted Amount*: 1 488.00 , Reported Amount**: 1 488.00
  • Contractor: ET "Yelis- Diana Yordanova", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 320.00
  • Contractor: "KNIJOVNOST - 96"OOD , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 104.52
  • Contractor: Snejana, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 671.67
  • Contractor: Hafize, Contracted Amount*: 7 746.38 , Reported Amount**: 6 906.20
  • Contractor: Petkana, Contracted Amount*: 4 751.04 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Radka, Contracted Amount*: 1 599.00 , Reported Amount**: 1 781.99
  • Contractor: Iskra, Contracted Amount*: 1 599.00 , Reported Amount**: 1 781.99
  • Contractor: "ELTA - 2000"OOD , Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 3 654.62
  • Contractor: ET"BARKO - 13 - JIVKO KACHAKOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 200.00
  • Contractor: Mefkyure, Contracted Amount*: 5 318.41 , Reported Amount**: 4 903.85
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Inactive up to 29 years of age not in education or training, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 46.00
Indicator 2 Inactive participants not in education or training who are in education/training, gaining a qualification, or are in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00

Financial Information

Total Project cost 268 919.97 BGN
Grant 268 919.97 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 226 202.46 BGN
Percentage of EU co-financing 91.89 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Конфликт на интереси 987.33 0.00 987.33 "СОЛАК М.С." ЕООД
Конфликт на интереси 197.47 0.00 197.47 "СОЛАК М.С." ЕООД
Конфликт на интереси 551.60 0.00 551.60 "СОЛАК М.С." ЕООД
Конфликт на интереси 110.32 0.00 110.32 "СОЛАК М.С." ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN