Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1601-C01
Project Name Engineering services in design
Beneficiary 205408919 STROYTEHNOKONSULT EOOD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 28.08.2019
Start Date 28.08.2019
End Date 29.10.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Смолян (BG424), Смолян, гр.Смолян

Description

Brief description
Проектът е свързан с предоставяне на консултантски и технически услуги в проектирането, основно за строителни фирми, както и за инвеститори, които ще възлагат строителство, чрез създаване и насърчаване на дейността на инженерно бюро. В рамките на проекта ще бъде подготвена комерсиализацията на консултантската дейност в областта на строителството и инвестиционното проектиране.
В рамките на проекта ще се реализират 2 дейности:
1) Реализиране на пазара на предприемачески идеи - поетапно ще бъде нает експертен персонал-4бр. (Инженер-консултант по управление, експерт, инвеститорски контрол, специалист-геодезист и специалист по контрол на качеството), вкл. лице с увреждане. Дейността продължава с избор и наемане на работно помещение в гр. Смолян. Ще бъде проведена процедура за избор на доставчик на 6 бр. ДМА: 1 бр. плотер, 1 бр. настолен и 2 бр. преносими компютри; 1 бр. лазерно многофункционално устройство; 1 бр. цветно лазерно многофункционално устройство. Предприемачът ще изготви документи за регистрация на фирмата по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране. Екипът по проекта ще бъде ангажиран с изготвяне на на 3D визуализация на сгради, консултиране по организация, планиране и контрол на техническото изпълнение на строителни обекти.
За комерсиализацията на услугите ще бъде избран изпълнител за разработване на Маркетингов план за пазарна реализация на инженерните услуги–1бр. Наличието му ще даде обективен поглед върху състоянието на пазара и ще бъдат маркирани подходи за насърчаване на предлагането на услугите. Проектът завършва със създаване и пускане в мрежата на интернет страница на предприятието-1бр.
2)Визуализация на проекта - дейността ще бъде изпълнена при стриктно спазване на изискванията за визуализация, информираност и публичност.
След края на проекта компанията ще запази на трудов договор и при същите условия, поне 3-ма от членове на екипа, в т.ч. лицето с увреждане.
Activities
  • Activity: Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 6 бр. ДМА, наем на 1 бр. помещение за инженерно бюро, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 1-ва част: Наемане на персонал В рамките на дейността се предвижда сформиране на екип от висококвалифицирани и опитни специалисти в областта на инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство. При подбора на персонал ще бъдат спазени стриктно принципите на равнопоставеност и недискриминация и служителите ще бъдат подбирани единствено на база техния професионален опит и компетенции,съобразени със спецификата на дейността на компанията. За целите на предприемаческата идея, на трудов договор ще бъдат назначени: 1. Предприемачът–Румяна Янчевска, с над 8 г. опит като заместник-кмет по строителството на община Смолян и над 10 г. в производствено-технически отдел в строителството, ще заеме длъжността "Инженер-консултант по управление". Наемането ще бъде с трудов договор, на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 3050 лв.х18 м.=54900лв.Тя ще отговаря за изготвянето на техническа документация на обекти по ЗУТ, количествени и количествено-стойностни сметки, анализни цени, изготвяне на техническа документация по ЗОП, 3D визуализация и др. 2. Експерт, инвеститорски контрол–Димитър Илиев Георгиев. Наемането ще бъде с тр. договор,на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 850 лв.х12 м.=10200 лв. Той ще отговаря за изготвяне на линейни графици и диаграми за строителни проекти, за техническа документация на обекти - екзекутиви, количествени и количествено-стойностни сметки, анализни цени и др. 3. Специалист-геодезист с конкурс–Наемането ще бъде с тр. договор,на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 850 лв.х15 м.= 12750 лв. Геодезистът ще отговаря за геодезическо измерване на строителни обекти и изготвяне на екзекутивни чертежи на действително изпълнени количества СМР. Ще изготвя количествени сметки по чертежи за инвестиционни проекти. 4. Специалист-контрол по качеството с конкурс–Наемането ще бъде с тр. договор,на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 450 лв.х6 м.= 2700 лв. Ще отговаря за контрола на качеството на материалите. Ще проверява съответствието на материалите със заложените в работните документи, сертификатите за качество, ще извършва проби, изпитвания. Закупуване на ДМА /1-ва част/ Необходимите активи за реализиране на предприемаческата идея са: 1. Цветно лазерно многофункционално устройство А3 - 1бр. За сканиране и разпечатване на проектна и техническа документация във формат А3 и по-малък - цветно. Необходим при изготвяне на технически оферти за проектиране и строителство, както и на техническата документация за отчитане на строителните обекти. Документацията обикновено се изисква и на електронен носител сканирана в pdf формат. Част от документацията, например линейни графици, диаграми и др. е във формат А3, като същата трябва да бъде цветна. Това налага използването на техника с по-голяма мощност, бързина и прецизност, за да се извършва повече обем работа за по-кратки срокове. 2. Лазерно многофункционално устройство A4 - 1 бр. За сканиране и разпечатване на проектна и техническа документация във формат А4 и по-малък - черно-бяло. При изготвяне на технически оферти за проектиране и строителство, както и на техническата документация за отчитане на строителните обекти се разпечатват значителен обем материали, приложения, сертификати, доказателствени материали и др. Обемът на техническата документация може да достигне до 1000 стр., като обикновено се изискват от 3 до 5 копия. Документацията се представя и на електронен носител, сканирана в pdf формат. Това налага да се ползва техника с по-голяма мощност, бързина и прецизност, за да се извършва повече по обем работа за по-кратки срокове. Ще се използва в случаите, когато не се изискват цветни копия. Продължава!, Contracted Amount: 163 486.00 , Reported Amount: 160 827.34
  • Activity: Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 6 бр. ДМА, наем на 1 бр. помещение за инженерно бюро, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 2-ра част : Продължение от 1-ва част! 3. Плотер -цветен формат А0 - 1 бр. За сканиране, копиране и разпечатване на проектна и техническа документация във формат А1 и А0 – цветни. Необходим при изготвяне на линейни графици за строителство на обекти с по-големи срокове и повече под-обекти и за формат по-голям от А3, цветно, също така и за разпечатване на копия от проекти, необходими за изготвяне на екзекутивна документация, съгласно ЗУТ, и на самите екзекутивни проекти. Най-често проектите в гражданското, пътно, хидро строителство са във формат над А3. 4. Настолен компютър - 1 бр. - За изготвяне на документацията, свързана с инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство е необходим компютър със съответния капацитет за работните програми, които ще се използват за дейността. За използване на 3D визуализация на работни проекти е задължително компютърът да има посочените в Приложение Е "Техническата спецификация" характеристики. Ще се използва основно от инженер-консултант по управление и от специалиста по качествено контрол за изпълнение на дейностите им в рамките на предприемаческата идея. 5. Преносим компютър - 2 бр. - За професионално изготвяне на документацията, свързана с инженерните дейности и технически консултации и *на място* при клиентите е необходим компютър със съответния капацитет за работните програми, които ще се използват за предприемаческата идея. Ще се използват от инженера-консултанта и от Експерт, инвеститорски контрол, които ще посещават обектите *на място*. За изпълнение на дейностите им е необходимо компютърът да има посочените характеристики и да е *преносим*. *Стойностите на предвидените за закупуване ДМА в т. 5 "Бюджет на проекта" са посочени с ДДС, тъй като компанията не е регистрирана по ДДС и няма да може да го възстанови* Наем на помещение За реализирането на предприемаческата идея „СТРОЙТЕХНОКОНСУЛТ“ ЕООД ще наеме помещение, което да превърне в инженерно бюро, в което да се извършват предлаганите инженерни дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство. Планираните разходи са за 17 мес. х 558 лв.=9486 лв. Наемът е извън обхвата на ПМС 160, като ще бъде направено пазарно проучване за цени на сходни имоти в гр. Смолян. Изработване на 1 бр. маркетингов план за реализацията на инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство: За целта и след провеждане на процедура за избор на изпълнител, компанията ще използва професионална помощ за изготвяне на Маркетингов план за пазарна реализация на услуги по инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство– 1 бр. Той е необходим с оглед на установяване на текущото състояние на пазара на услугите по подобно проектиране. Ще бъде установен моментния размер (обем) на пазара и ще бъде прогнозирано бъдещето му изменение. Чрез използване на метод за анализ на базата на жизнения цикъл на услугата ще бъде прогнозиран пазарния потенциал. В обхвата на изследването ще бъдат включени: пазарен потенциал; продажбен потенциал; прогноза на пазара; прогноза на продажбите. В планът ще бъдат идентифицирани конкретни мерки за оптимизирането на пазарната реализация на услугите, предлагани от новото дружество. Ще бъдат дефинирани основни конкуренти, целеви контрагенти и ще бъдат предложени методи за насърчаване на предлагането на услугите. Създаване на интернет-страница - 1 бр. След провеждане на процедура за избор на изпълнител, дружеството ще възложи на външен доставчик изработването на интернет страница - 1бр., в която ще бъдат обяснени подробно и достъпно за клиентите особеностите на предлаганите инженерни дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство:, както и предимствата на прилаганите креативни подходи от страна на екипа. Със създаването на интернет-страницата ще бъдат популяризирани услугите, предоставяни от дружеството "СТРОЙКОНСУЛТ“ ЕООД., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Визуализация и публичност по проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. информационна табела и 12 бр. стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на кандидата), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на помещението, в което ще се реализира инженерното бюро, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на проекти BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. „СТРОЙТЕХНОКОНСУЛТ” ЕООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила за информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността си, новото дружество ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 2 информационни стикера или 12 бр. х 10 лв. = 120 лв., които също ще отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр.голяма по размер постоянна информационна табела х 380 лв., Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 500.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "PERFECTA GROUP" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 22 500.00
  • Contractor: "Force consult" Ltd. , Contracted Amount*: 39 160.00 , Reported Amount**: 48 950.00
  • Contractor: "Stroitelno - mojtajna kompanya" Ltd. , Contracted Amount*: 7 588.80 , Reported Amount**: 8 105.40
  • Contractor: "ARA MOTORSPORT" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 500.00
  • Contractor: "TWO PLUS ONE" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 174.10 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.18 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.50 , Reached amount: 2.50

Financial Information

Total Project cost 161 327.34 BGN
Grant 129 061.78 BGN
Self amount 32 265.56 BGN
Total actual amounts paid 129 061.78 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация и публичност по проекта, Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: Визуализация и публичност по проекта
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на ДМА: Цветно лазерно многофункционално устройство – 1 бр., Лазерно многофункционално устройство A4 – 1 бр., Плотер цветен формат А0 – 1 бр., Настолен компютър – 1 бр., Преносим компютър – 2 бр., Estimated Amount: 48 950.00
  • Differentiated position 1: Доставка на ДМА: Цветно лазерно многофункционално устройство – 1 бр., Лазерно многофункционално устройство A4 – 1 бр., Плотер цветен формат А0 – 1 бр., Настолен компютър – 1 бр., Преносим компютър – 2 бр.
    Contractor: "Force consult" Ltd.
    Contract total funded value: 39 160.00
Procedure 3 Subject to due process: Маркетингов план за пазарна реализация на инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство – 1 бр., Estimated Amount: 22 500.00
  • Differentiated position 1: Маркетингов план за пазарна реализация на инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Наем на помещение, Estimated Amount: 9 486.00
  • Differentiated position 1: Наем на помещение
    Contractor: "Stroitelno - mojtajna kompanya" Ltd.
    Contract total funded value: 7 588.80
Procedure 5 Subject to due process: Създаване на интернет страница – 1 бр., Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Създаване на интернет страница – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN