Identification

UMIS Number BG16M1OP002-1.016-0001-C05
Project Name Construction of WSS infrastructure for designated territory, operated by WSS Ruse LTD
Beneficiary 827184123 "Water supply and sewerage - Ruse" LTD
Funding CF ==> Environment
Date of the Contract/Order 31.07.2019
Start Date 15.08.2019
End Date 10.06.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Русе (BG323)

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда инвестиции на територията на "ВиК - Русе" ООД. Целта на мерките е да се постигне пълно съответствие на агломерация Русе с изискванията на Директива 91/271/ЕИО, както и с Директива 98/83/ЕО, относно постигане на непрекъснатост на водоснабдяване, както и повишаване на ефективността на водопроводната мрежа и  модернизация на системата за дезинфекция и обеззаразяване за гр. Русе.
Допълнително, проектът предвижда и мерки, които да доведат до намаляване загубата на вода във водоснабдителната система и по-ефективно управление на активите от страна на оператора.
За решаването на тези проблеми ще се инвестира в:
По компонент Водоснабдяване“
•	Реконструкция и подмяна на съществуващи довеждащи водопроводи от ПС II-ри Подем до ПС III-ти Подем. Общата дължина на предвидените за реконструкция трасета е 10,205 km.
•	Реконструкция и рехабилитация на водопроводни участъци и зони с висока концентрация на загуби на вода от водопроводната мрежа в гр. Русе с дължина 63,261 km. 
•	Подмяна  и модернизация на системите за обеззаразяване и дезинфекция при ПС II-ри Подем, гр. Русе. 

По компонент „Събиране и отвеждане на отпадъчни води” 
•	Доизграждане на канализация за кв. „Средна Кула“ и „Долапите", битова и дъждовна канализация, отвеждащи колектори и главен колектор, както и изграждане на 13 бр. канализационни помпени станции  - с обща дължина около L=43,74 км и 2 450 бр. СКО;
•	Доизграждане и реконструкция на смесена канализационна мрежа и съоръжения - около 5,4 км и 400 бр.СКО и изграждане на задържателен резервоар  под бул. „Христо Ботев“;
За повишаване на ефективността на управлението на ВиК системите е предвидено:
-	проектиране и изграждане на интегрирана географска информационна система;
-	въвеждане на система за дистанционен мониторинг нa преливници и на ниво водно количество в ключови точки от  главните канализационни колектори.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Подготовка на проекта: Основната част от подготвителната работа е организирането и провеждането на процедури по Закона за обществени поръчки за избор на изпълнители на дейностите, които няма да се реализират от бенефициента, както и всички други дейности по издаване на разрешителни, необходими за изпълнение на строителството. За целта ще се подготвят необходимите документации за избор на изпълнители, съгласно изискванията на ЗОП, ще бъде организирано провеждането на самите поръчки, включително осигуряване на членове на комисиите за оценка на подадените оферти. Във връзка с издаването на разрешение за строеж и изпълнението на строително-монтажните работи трябва да се съгласуват идейните проекти с експлоатационните дружества и да се осъществи предварителна оценка на съответствие на идейните проекти, включени в проектното предложение. Във връзка с предвидените инвестиции в канализационната система на агл. Русе се предвижда и промяна в действащото разрешително за заустване. В рамките на изпълнение на дейността бенефициентът ще предприеме всички необходими стъпки, за да подготви безпроблемната реализация на инвестиционните мерки. ... Предвид ограниченията в разрешения брой символи, цялата информация по част "Описание" за Дейност 1 е приложена в т. 12 на настоящия Формуляр за кандидатстване. В този файл е пълната информация за всички дейности, включените в т. 7 "План за изпълнение/Дейности по проекта", Contracted Amount: 161 346.25 , Reported Amount: 158 226.17
  • Activity: Дейност 2: Проектиране и изграждане на ВиК инфраструктура: Дейност 2 обхваща всички мерки, чрез които ще се постигне пълно съответствие на агломерация Русе с изискванията на Директива 91/271/ЕИО. Предвидените инвестиции целят и повишаване на ефективността на ползване на водите, намаляване на загубите на вода във водопреносната мрежа и изпълнение на задълженията по Директива 98/83/ЕО, относно качеството на водите, предназначени за консумация от човека. Водоснабдителна система (ВС) Русе-Сливо поле водоснабдява общо 8 населени места, в това число и гр. Русе. Направената оценка на всички водоизточници, захранващи водоснабдителната система, показва че те са достатъчни за обезпечаване на нужните количества и няма населено място с режим на водоподаването. За ВС е установено единствено системни отклонения от показателя за остатъчен хлор, основно в гр. Русе, което е свързано със съществуващата система на дезинфекция и обеззаразяване на водата. Общите загуби на вода за ВС са 51 %, от които реалните са 48 %. Основната причина са течове в довеждащи и/или разпределителни водопроводи. Силно амортизирани са трите магистрални водопровода, които захранват разпределителните резервоари на гр. Русе (от ПС „ІІ Подем“ до ПС „ІІІ Подем“). Регистриран е голям брой аварии, което създава риск от прекъсване на водоподаването към целия град. Поради големите диаметри (ЕТ 500 mm - СТ 1000 mm) при авария загубите на вода са значителни. Агломерация Русе (157 148 Е.Ж. 2015 г.) няма пълно съответствие с изискванията на Директива 91/271/ЕИО, тъй като е осигурено събирането на около 96 % (150 998 Е.Ж.) от отпадъчните води. Несъбраният товар в канализация на агломерацията е около 3,9 % от общия товар, което се равнява на 5 975 Е.Ж. Специфично за агломерацията е, че не целият събран товар достига до ПСОВ Русе. Около 9 % (13 774 Е.Ж.) от общо събрания товар се зауства директно във водоприемник без пречистване. Същевременно, канализационната мрежа в агломерацията не е изградена на 100 % и има два квартала – „Средна кула“ и „Долапите“, които нямат канализация. За решаване на идентифицираните проблеми са предвидени следните инвестиции: По компонент „Водоснабдяване” По компонент „Събиране и отвеждане на отпадъчни води” ... Предвид ограниченията в разрешения брой символи, цялата информация по част "Описание" за Дейност 2 е приложена в т. 12 на настоящия Формуляр за кандидатстване. В този файл е пълната информация за всички дейности, включените в т. 7 "План за изпълнение/Дейности по проекта", Contracted Amount: 126 679 073.96 , Reported Amount: 121 483 191.18
  • Activity: Дейност 3: Осигуряване на строителен надзор: Дейност 3 има за цел да осигури строителен надзор по време на изпълнение на инвестиционните мерки. Общо 5 от строителните договори са съгласно договорните условия на ФИДИК Жълта книга, като консултантът, който ще осъществява строителен надзор, ще изпълнява и функциите на инженер по ФИДИК. Работата на консултанта е организирана в две поддейности, в зависимост от вида на строителните дейности. Тези две поддейности са обособени в две отделни обществени поръчки за услуги, като всеки от договорите ще се изпълнява самостоятелно. С цел по-ясно представяне на информацията, двете поддейности (поръчки) са описани отделно, като в част „Начин на изпълнение“ се обръща внимание на стойностите и сроковете по тях. За всяка поддейност ще има отделен договор за строителен надзор. По този начин се гарантира координиране на строителните процеси на съответната територия, а именно - в централна градска част на гр. Русе и в двата квартала - Долапите и Средна кула. Допълнително, подобно разделяне на работата по упражняване на строителен надзор ще улесни организацията на пътното движение и комуникацията с бенефициента. Строителният надзор за единствения строителен договор, който е по работен проект, ще бъде осигурен от бенефициента по друг рамков договор. ... Предвид ограниченията в разрешения брой символи, цялата информация по част "Описание" за Дейност 3 е приложена в т. 12 на настоящия Формуляр за кандидатстване. В този файл е пълната информация за всички дейности, включените в т. 7 "План за изпълнение/Дейности по проекта", Contracted Amount: 2 424 240.00 , Reported Amount: 2 393 454.30
  • Activity: Дейност 4: Управление на проекта: Управлението на проекта условно е разделено на две части: за подготовка и за управление. Първият етап е описан в ДЕЙНОСТ 1, а тук се разглежда втората му част – самото управление. За този втори етап ще бъде избран изпълнител, която ще осигури звено за управление на проекта и цялостното администриране на процеса по изпълнение на АДБФП. Звеното за управление на проекта ще извършва следните дейности: • обезпечава изпълнението на задълженията на бенефициента, произтичащи от АДБФП; • съблюдава съответствието на действията на бенефициента с условията и изискванията на АДБФП и ОПОС 2014-2020 г.; • осъществява цялостното административно, финансово и техническо изпълнение на проекта в съответствие с АДБФП, за постигане на целите и индикаторите на проекта; • администрира АДБФП, като извършва дейности по междинно и окончателно техническо докладване и финансово отчитане на изпълнението пред УО на ОПОС; • осигурява изпълнението на указанията и препоръките на УО на ОПОС, както и на други компетентни проверяващи/одитни/контролни органи; • представлява бенефициента, в рамките на делегираните правомощия. Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП – предоставяне на услуги. Предмет на поръчката е да се осигурят експерти в екипа за управление на проекта при възложителя, с което да се гарантира своевременното и качествено изпълнение на дейностите по тях и отчитане пред Управляващия орган (УО), съгласно изискванията на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“. Експертите от екипа ще притежават различни компетентности и познания, които в своята съвкупност ще гарантират успешното и качествено изпълнение на проекта в съответствие със заложения бюджет, срокове и индикатори. По тази причина дейностите, изпълнявани от отделните експерти се явяват по своето естество неразривно свързани помежду си, тъй като в своята цялост касаят един обект и не могат да бъдат разединени. В тази връзка отделните дейности от обхвата на поръчката са обективно неделими части от нейния предмет и не могат да бъдат възложени на повече от един изпълнител. Поръчката ще бъде свързана с изисквания към опита, квалификацията и ангажираността на експертите, а не към юридически лица. Избраният изпълнител ще има ангажимент да осигури екип, който да осигури всеобхватно и компетентно управление на проекта, покриващо всички изисквания на УО, както и административно и материално техническо обезпечаване работата на звеното през целия проектен цикъл. В случай на необходимост ЗУП ще подпомага бенефициента при провеждане на обществени поръчки, като се спазват всички изисквания на приложимото законодателство. Важно е да се отбележи, че съставът на ЗУП, разгледан подробно в т. 9 „Екип“ от Формуляра за кандидатстване следва изцяло условията и правилата, заложени в Насоките за кандидатстване по процедурата. ... Предвид ограниченията в разрешения брой символи, цялата информация по част "Описание" за Дейност 4 е приложена в т. 12 на настоящия Формуляр за кандидатстване. В този файл е пълната информация за всички дейности, включените в т. 7 "План за изпълнение/Дейности по проекта", Contracted Amount: 3 540 000.00 , Reported Amount: 3 564 961.51
  • Activity: Дейност 5: Информация и публичност на проекта: Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП – предоставяне на услуги. Предмет на поръчката са изпълнени на различни по вид мерки за информация и комуникация с цел информиране на обществеността за получената от оператора подкрепа от Европейския съюз при реализирането на проекта. Целта на поръчката е да се постигне качествено и професионално изпълнение на заложените в съответния проект мерки за информация и комуникация пред широката общественост. Изпълнението на Дейност 5, съответно на обществената поръчка, с която ще бъде осъществена дейността, следва изцяло мерките и реквизитите на Приложение №2 „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия – в случая всички тези, които са приложимо за проекти на стойност над 500,000.00 евро. Накратко, това са създаване и поставяне на задължителни информационни табели, билбордове, постоянни обяснителни табели, плакати и размножаване на печатни информационни материали (брошури/дипляни); Организиране на публични събития и официални церемонии; подготовка и разпространение на промоционални материали за различните събития; създаване на интернет страница (вкл. интернет банер); медийни публикации., Contracted Amount: 204 235.55 , Reported Amount: 111 751.80
  • Activity: Дейност 6: Повишаване ефективността на ВиК оператора: Дейност 6 по същество се състои от две отделни поддейности: • Интеграция на система за мониторинг на преливници и ключови точки по канализационната мрежа • Актуализация на ГИС, интегриране на експлоатация и система за отчитане на продажби Тези две поддейности са обособени в две отделни обществени поръчки за услуги, като всеки от договорите ще се изпълнява самостоятелно. С цел по-ясно представяне на информацията, двете поддейности (поръчки) са описани отделно, като в част „Начин на изпълнение“ се обръща внимание на стойностите и сроковете по тях. 6.1.1. Поддейност 1: Интеграция на система за мониторинг на преливници и ключови точки по канализационната мрежа Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП е предоставяне на услуги. Предмет на поръчката е проектиране и изграждане на централизирана мониторингова система за наблюдение на ключови критични съоръжения от канализационната мрежа. Не се предвижда разделянето на поръчката на обособени позиции тъй като в своята цялост тя касае един обект и дейностите не могат да бъдат разединени. Планираните в проекта дейности по интегрирането на мониторинговата система са базирани на утвърдени и считани за добра практика правила при изпълнението на такъв проект, включително и по отношение на тяхната заложена последователност. Изпълнението на дейностите е в пряка връзка с постигането на описаните по-горе обща и специфични цели пред ВиК оператора, подпомага основните цели на Процедура BG16M1OP002-1.016 - Изграждане на ВиК инфраструктура (Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“) и е директно изпълнение на Регионалния генерален план Основните ползи от внедряването на мониторинговата система се изразяват в по-ефективното управление и експлоатация на ВиК мрежите, благодарение на съхранената и обработена информация и възможностите за по- целенасочено разходване на средства за реконструкция и рехабилитация на съществуващата канализационна мрежа. С изграждането на системата, Операторът ще разполага с инструмент за контрол и превантивни действия в случай на преливанията в сухо време, както и с данни позволяващи проследяването на тенденциите в поведението на преливниците при дъждове с различна продължителност и интензивност. Интегрирането на мониторингова система на ключови съоръжения от канализационната мрежа в дружеството ще включва следните основни стъпки: • Стъпка 1: Въвеждане на система за дистанционен мониторинг на преливници; • Стъпка 2: Въвеждане на система за дистанционен мониторинг на ниво и водно количество в ключови точки от главните канализационни колектори; • Стъпка 3: Доставка на сървър за събиране на данни и програмиране; • Стъпка 4: Инструкция за използване и обучение на персонала; • Стъпка 5: Гаранционна поддръжка 2 години. Закупената по проекта система за мониторинг на преливници и ключови съоръжения на канализационната мрежа ще бъде общинска публична собственост. 6.1.2. Поддейност 2: Актуализация на ГИС, интегриране на експлоатация и система за отчитане на продажби Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП – предоставяне на услуги. Предмет на поръчката е предоставяне на услуги по доизграждане и интегриране на ГИС системата. Не се предвижда разделянето на поръчката на обособени позиции тъй като в своята цялост тя касае един обект и дейностите не могат да бъдат разединени. Закупената по проекта ГИС ще бъде държавна публична собственост. ... Предвид ограниченията в разрешения брой символи, цялата информация по част "Описание" за Дейност 6 е приложена в т. 12 на настоящия Формуляр за кандидатстване. В този файл е пълната информация за всички дейности, включените в т. 7 "План за изпълнение/Дейности по проекта"., Contracted Amount: 1 388 496.00 , Reported Amount: 1 388 496.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Unification Consortium SKAD, Contracted Amount*: 820 620.00 , Reported Amount**: 1 128 000.01
  • Contractor: Dragomir, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: Stefan, Contracted Amount*: 947.72 , Reported Amount**: 947.72
  • Contractor: Ivanichka, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: DZZD "Ruse-ViK", Contracted Amount*: 14 454 344.51 , Reported Amount**: 20 262 349.85
  • Contractor: Irina, Contracted Amount*: 1 600.00 , Reported Amount**: 1 600.00
  • Contractor: Electrodistribution North AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 958.02
  • Contractor: BULGARIAN TELECOMMUNICATIONS COMPANY EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: Unification VODNADZOR RUSE 2019, Contracted Amount*: 943 014.60 , Reported Amount**: 1 265 454.29
  • Contractor: National Railway Infrastructure Company, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 497.60
  • Contractor: Qubiqo Ltd, Contracted Amount*: 503 721.00 , Reported Amount**: 692 400.00
  • Contractor: Unification of ViK Sredna Kula 2019 /DZZD/ , Contracted Amount*: 18 951 383.80 , Reported Amount**: 27 332 450.81
  • Contractor: RAYKOMERS KONSTRUKSHAN, Contracted Amount*: 130 738.59 , Reported Amount**: 179 709.40
  • Contractor: DZZD "AkvaGIS 2020", Contracted Amount*: 506 409.84 , Reported Amount**: 696 096.00
  • Contractor: MILIVA Ltd., Contracted Amount*: 81 299.43 , Reported Amount**: 111 751.80
  • Contractor: D and D Consulting Ltd., Contracted Amount*: 49 285.22 , Reported Amount**: 67 746.00
  • Contractor: G amp; I LTD., Contracted Amount*: 60 161.05 , Reported Amount**: 82 695.60
  • Contractor: Unification of ViK Ruse 2020 /DZZD/, Contracted Amount*: 7 152 880.93 , Reported Amount**: 10 258 664.58
  • Contractor: Unification of PODEMSTROI 2020 DZZD, Contracted Amount*: 15 890 930.43 , Reported Amount**: 20 843 700.66
  • Contractor: BIM Consulting Ltd., Contracted Amount*: 2 575 350.00 , Reported Amount**: 3 564 961.51
  • Contractor: Unification of Roan-Ruse /DZZD/, Contracted Amount*: 31 564 109.10 , Reported Amount**: 42 605 357.86
Subcontractors
  • Subcontractor: ALFAPRO-STROI DZZD, Contracted Amount*: 0.00
  • Subcontractor: "VIK Infrastructure Design" Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Subcontractor: WATER ENVIRO PROJECT, Contracted Amount*: 0.00
  • Subcontractor: PATINGENERING AD, Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: STROITEL, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: HIDROSTROI AD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: STROYKONTROL-YAN 99 EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: PATSTROI-VARNA, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ADIS KALINOV, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ROAN 90 LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: DOMI 97, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: NR CONSULT.LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: SEVERNI VODI, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: STROYINVESTKONSULT SOFIA, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: RAYKOMERS KONSTRUKSHAN, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ARC DESIGN EOOD , Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Global One Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Adita Consult LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: WATER DESIGN, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "CASA GRANDE PRIM" Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: GEOEKSPERT BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: PATINGENERING AD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: „Asebo” EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: VEYL COSTRUCTION, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Stroj tech supervision Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: AVEXYS LTD., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ISA 2000 EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: MINSTROY HOLDING, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Amount of pollution load that receives full collection and treatment in compliance with the legislation, Measure Unit: Екв. ж., Base Value: 0.00 , Target amount: 20 301.00 , Reached amount: 31 614.00
Indicator 2 Намаляване на общите загуби на вода, Measure Unit: %, Base Value: 51.00 , Target amount: 32.00 , Reached amount: 19.40
Indicator 3 Additional population served by improved water supply, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 138 250.00 , Reached amount: 126 213.00
Indicator 4 Additional population served by improved wastewater treatment, Measure Unit: еквивалент жители, Base Value: 0.00 , Target amount: 20 301.00 , Reached amount: 31 614.00

Financial Information

Total Project cost 93 822 377.04 BGN
Grant 81 906 935.11 BGN
Self amount 11 915 441.93 BGN
Total actual amounts paid 81 906 808.30 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 13 073.86 1 901.92 14 975.78 РАЙКОМЕРС КОНСТРУКШЪН ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 710.66 394.34 3 105.00 Д ЕНД Д КОНСУЛТИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 008.05 437.60 3 445.65 ДЖИ ЕНД АЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 128 767.51 18 732.49 147 500.00 „БИМ Консултинг” ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 578 205.46 229 590.03 1 807 795.49 Обединение "Роан-Русе" /ДЗЗД/
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 41 031.00 5 969.00 47 000.00 ДЗЗД "КОНСОРЦИУМ СКАД"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 47 150.73 6 859.27 54 010.00 Обединение „ВОДНАДЗОР РУСЕ“ 2019
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 Обединение ПОДЕМСТРОЙ 2020 ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 373 738.66 54 369.78 428 108.44 ДЗЗД "ВиК Русе 2020"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "ВиК Средна Кула 2019"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "Русе-ВиК"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 468.22 68.11 536.33 МИЛИВА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 468.22 68.11 536.33 МИЛИВА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 373 738.67 52 028.40 425 767.07 ДЗЗД "ВиК Русе 2020"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "ВиК Средна Кула 2019"

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Актуализация на ГИС, интегриране на експлоатация и система за отчитане на продажби", Estimated Amount: 590 038.00
  • Differentiated position 1: Актуализация на ГИС, интегриране на експлоатация и система за отчитане на продажби
    Contractor: DZZD "AkvaGIS 2020"
    Contract total funded value: 506 409.84
Procedure 2 Subject to due process: ”Инженеринг на обект: „Реконструкция на ВиК мрежи в ЦГЧ, гр. Русе”, Estimated Amount: 17 326 347.29
  • Differentiated position 1: ”Инженеринг на обект: „Реконструкция на ВиК мрежи в ЦГЧ, гр. Русе”
    Contractor: DZZD "Ruse-ViK"
    Contract total funded value: 14 454 344.51
Procedure 3 Subject to due process: „Избор на изпълнител за предварителна оценка за съответствие по чл. 142, ал. 2 от ЗУТ на идейни инвестиционни проекти за обекти на територията на „ВиК“ ООД, гр. Русе“, Estimated Amount: 69 000.00
  • Differentiated position 1: „Избор на изпълнител за предварителна оценка за съответствие по чл. 142, ал. 2 от ЗУТ на идейни инвестиционни проекти за обекти на територията на „ВиК“ ООД, гр. Русе“
    Contractor: G amp; I LTD.
    Contract total funded value: 60 161.05
Procedure 4 Subject to due process: „Изпълнение на дейностите по информация и публичност по проект „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия, обслужвана от "ВиК" ООД - Русе“ , Estimated Amount: 11 696.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на дейностите по информация и публичност по проект „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия, обслужвана от "ВиК" ООД - Русе“
    Contractor: MILIVA Ltd.
    Contract total funded value: 9 364.23
Procedure 5 Subject to due process: „Изпълнение на дейностите по информация и публичност по проект „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия, обслужвана от "ВиК" ООД - Русе“, Estimated Amount: 158 500.29
  • Differentiated position 1: Изпълнение на дейностите по информация и публичност по проект „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия, обслужвана от "ВиК" ООД - Русе
    Contractor: MILIVA Ltd.
    Contract total funded value: 71 935.20
Procedure 6 Subject to due process: „Изпълнение на СМР за обект: Подмяна на чугунен водопровод Ф100 мм и Ф200 мм с чугун Ф100 мм с дължина L=117 м и Ф200 мм с дължина L=266 м и СВО, по ул. „Църковна независимост", гр. Русе“ , Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на СМР за обект: Подмяна на чугунен водопровод Ф100 мм и Ф200 мм с чугун Ф100 мм с дължина L=117 м и Ф200 мм с дължина L=266 м и СВО, по ул. „Църковна независимост", гр. Русе“
    Contractor: RAYKOMERS KONSTRUKSHAN
    Contract total funded value: 130 738.59
Procedure 7 Subject to due process: Инженеринг на обект: "Реконструкция на ВиК мрежи в гр. Русе” с две обособени позиции", Estimated Amount: 30 134 636.03
  • Differentiated position 1: Инженеринг на обект: "Етап I -реконструкция на канализационни колектори и прилежащи водопроводи"
    Contractor: Unification of ViK Ruse 2020 /DZZD/
    Contract total funded value: 7 152 880.93
  • Differentiated position 2: Инженеринг на обект: "Етап II -реконструкция на главни и второстепенни водопроводни клонове"
    Contractor: Unification of ViK Sredna Kula 2019 /DZZD/
    Contract total funded value: 18 951 383.80
Procedure 8 Subject to due process: Инженеринг на обект: „Реконструкция и подмяна на съществуващи довеждащи водопроводи от ПС II подем до ПС III подем“, Estimated Amount: 18 206 479.79
  • Differentiated position 1: Инженеринг на обект: „Реконструкция и подмяна на съществуващи довеждащи водопроводи от ПС II подем до ПС III подем“
    Contractor: Unification of PODEMSTROI 2020 DZZD
    Contract total funded value: 15 890 930.43
Procedure 9 Subject to due process: ОП 2 Реконструкция на ВиК мрежи в гр. Русе, ОБЕКТ 3.2: Обособена позиция 2: инженеринг на обект: Етап II – „Реконструкция на главни и второстепенни водопроводни клонове“, Estimated Amount: 21 885 693.25
Procedure 10 Subject to due process: ОП1, ОБЕКТ 2: Инженеринг на обект: Реконструкция на ВиК мрежи в ЦГЧ, гр. Русе, Estimated Amount: 17 326 347.29
Procedure 11 Subject to due process: ОП2 Реконструкция на ВиК мрежи в гр. Русе, ОБЕКТ 3.1: Обособена позиция 1: Инженеринг на обект: Етап I – „Реконструкция на канализационни колектори и прилежащи водопроводи“, Estimated Amount: 8 248 942.78
Procedure 12 Subject to due process: ОП3, ОБЕКТ 4: Инженеринг на обект: Реконструкция и доизграждане на ВиК мрежи в кв. „Средна Кула“ и кв. „Долапите“ , Изграждане на отвеждащ колектор и реконструкция на прилежаща ВиК мрежа, Estimated Amount: 36 315 600.64
  • Differentiated position 1: "Инженеринг на обект: Реконструкция и доизграждане на ВиК мрежи в кв. „Средна Кула“ и кв. „Долапите“, Изграждане на отвеждащ колектор и реконструкция на прилежаща ВиК мрежа"
    Contractor: Unification of Roan-Ruse /DZZD/
    Contract total funded value: 31 564 109.10
Procedure 13 Subject to due process: ОП4, ОБЕКТ 5: Инженеринг на обект: „Реконструкция и подмяна на съществуващи довеждащи водопроводи от ПС II подем до ПС III подем“, Estimated Amount: 18 206 479.79
Procedure 14 Subject to due process: ОП5, Упражняване на НСН и изпълняване на функциите на Инженер по ФИДИК за обекти, свързани с реконструкция на ВиК мрежи, гр. Русе, Estimated Amount: 1 264 674.35
  • Differentiated position 1: "Упражняване на НСН и изпълняване на функциите на Инженер по ФИДИК за обекти, свързани с реконструкция на ВиК мрежи, гр. Русе"
    Contractor: Unification Consortium SKAD
    Contract total funded value: 820 620.00
Procedure 15 Subject to due process: ОП6, Упражняване на НСН и изпълняване на функциите на Инженер по ФИДИК за обекти, свързани с ВиК мрежи в Ср. Кула и Долапите и довеждащи водопроводи, Estimated Amount: 1 391 700.00
  • Differentiated position 1: ”Упражняване на НСН и изпълняване на функциите на Инженер по ФИДИК за обекти, свързани с ВиК мрежи в Ср. Кула и Долапите и довеждащи водопроводи”
    Contractor: Unification VODNADZOR RUSE 2019
    Contract total funded value: 943 014.60
Procedure 16 Subject to due process: ОП7, Интеграция на система за мониторинг на преливници и ключови точки по канализационната мрежа, Estimated Amount: 579 776.42
  • Differentiated position 1: Интеграция на система за мониторинг на преливници и ключови точки по канализационната мрежа
    Contractor: Qubiqo Ltd
    Contract total funded value: 503 721.00
Procedure 17 Subject to due process: Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки, Estimated Amount: 69 000.00
  • Differentiated position 1: Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки
    Contractor: D and D Consulting Ltd.
    Contract total funded value: 49 285.22
Procedure 18 Subject to due process: Управление на проект: „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия, обслужвана от "ВиК" Русе ООД“, Estimated Amount: 3 549 999.53
  • Differentiated position 1: Управление на проект: „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия, обслужвана от "ВиК" Русе ООД“
    Contractor: BIM Consulting Ltd.
    Contract total funded value: 2 575 350.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN