Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.019-0019-C02
Project Name Day care center for children and young people with disabilities - Berkovitsa
Beneficiary 000320559 Municipality of Berkovitsa
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 23.06.2020
Start Date 01.07.2020
End Date 18.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Берковица, гр.Берковица

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение подкрепя цялостния процес на деинституционализация на децата в България. Разработен е в отговор на Националната стратегия „Визия за деинституционализация на децата в Република България“ и Актуалния план за действие към нея и ще допринесе за постигане на основната цел, а именно „Гарантиране на правото на децата  и семейна среда на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности“. Процесът на социална интеграция включва реализацията на разнообразни програми, съобразен с конкретните нужди на децата и младежите. Акцентира се върху дневната грижа, която съдържа следното:
•	Подобряване физическото, интелектуалното и емоционално състояние на ползващите деца/младежи;
•	Прилагане на съвременни методи за спортно-оздравителни грижи, обучение и рехабилитация на базата на изготвена индивидуална оценка и план за всяко дете/младеж;
•	Интегриране в системата на масовите училища и детски градини на случай, които позволяват; 
•	Информиране и обучение на родители и близки в умения за грижи и развиване на потенциала на деца/младежи с  увреждания;
•	Информиране, консултиране и посредничество на родители на деца с увреждания;
•	Психологична помощ и терапия;
•	Речево – говорна терапия;
•	Организиране на занимания по интереси на потребителите на социалната услуга;
•	Осъществяване на дейности, информиращи обществеността за социалната услуга;
•	Експертно-консултативна дейност;
Целевата група, обхваната в проекта включва 30 деца и младежи с увреждания и техните семейства, в това число и деца, настанени в резидентни услуги на територията на община Берковица. Ще бъде оказана професионална подкрепа и на още 60 потребители, които ще посещават Центъра почасово, според необходимостта да получат логопедична, психологична и/или терапевтична помощ.
Activities
  • Activity: Разработване на Методика на работата в ДЦДМУ – правилници за функционирането на услугата, процедури и инструкции. : Цел на дейността: Да се окаже методическа помощ на работещите за стартиране на социалната услуга – Дневен център за деца и младежи с увреждания. Дейността ще стартира през първи проектен месец, ще се изпълнява в продължение на 2 месеца и ще бъде възложена с договор за услуга на външни експерти. "Разработване на Методика на услугата – правилници, процедури, инструкции" ще се изпълнява в първи и втори проектен месец. Ще бъдат разработени необходимите документи, касаещи цялостното функциониране на ДЦДМУ. • Същност на услугата - определение, цел, целеви групи, мястото на тази услуга в мрежата от услуги. • Цялостна визия на услугата „Дневен център за деца и младежи с увреждания“. • Развитие на случая в ДЦДМУ – вход към услугата, управление на случая, изход от услугата. • Обхват на услугата - описание на основните дейности при предоставянето на услугата (подслон, хранене, здравни грижи, образование, социална интеграция, рехабилитация) и изисквания по отношение на средата. • Описание на идивидуалните услуги за деца и родители – ползването на педагогически, здравни, психологогически и терапевтични услуги. • Управление на ДЦДМУ. Управление на човешките ресурси – структура на персонала (брой, квалификация, длъжности), набиране и подбор на персонала (необходими знания и умения, основни задължения, процедура), обучение, супервизия и подкрепа. • Процедури - защита от злоупотреба и насилие ; процедура за подаване и разглеждане на жалби от децата, техните родители, настойници/попечители или от лицата, които полагат грижи, и от персонала; процедура за вътрешен контрол на предоставяните услуги; процедура за включване на доброволци от общността в работата с децата/младежите. • Други изисквания и условия, идентифицирани в хода на разработването им. • Формуляри необходими за работа., Contracted Amount: 1 313.04 , Reported Amount: 1 313.04
  • Activity: Подбор и наемане на персонала в ДЦДУМ: Изпълнението на настоящата дейност цели да бъде обезпечена социалната услуга с квалифициран и подготвен персонал, който да предлага качествена услуга на ползвателите. За изпълнението й ще бъдат изработени критерии и ще бъде проведена процедура за избор на персонал за работа с целевите групи по проекта. Дейността ще бъде изпълнена, както следва: Подбор и наемане на персонала. При определяне на персонала на социалната услуга ще се спазват изискванията на Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността и приложенията към нея. Тази поддейност ще бъде изпълнена във втори месец от началото на проекта. Съставът на екипа от специалисти ще се състои от 12 служители със следните длъжности: - Управител - 1 щ.бр. - Социален работник - 2 щ.бр. - Логопед - 1 щ.бр. - Кинезитерапевт/рехабилитатор - 1 щ.бр. - Педагог - 2 щ.бр. - Медицинска сестра - 1 щ.бр. - Музикотерапевт/Музикален педагог - 1 щ.бр. - Детегледач - 3 щ.бр. - Шофьор/Поддръжка - 1 щ.бр., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на социалните услуги в Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания: Дейността цели организация, ефективно управление и успешно реализиране целите на проекта. В рамките на 34 месеца на одобрените и включени в проекта 30 потребители ще се предоставят социални услуги чрез целодневно престояване в сградата на ДЦДМУ. Ще се включат и още между 30 и 60 други потребители, които ще получават почасови социални и специализирани услуги. Дневния център за деца и младежи с увреждания ще предлага комплекс от социални услуги за цялостно обгрижване на децата през деня, свързани със задоволяване на ежедневните им здравни, обучителни и рехабилитационни потребности, организация на свободното време и личните контакти. Ще осигурява професионална подкрепа и помощ в следните направления: психологична интервенция, обучително-възпитателна дейност, двигателна рехабилитация, логопедична терапия, здравни грижи, организация на свободното време и социалните контакти, обучение по методиката на Монтесори. Специалистите ще организират ежедневието на децата и младежите според предварително изготвени общи правила. Обучението ще е по индивидуални програми, според възможностите на детето/младежа за придобиване на знания и умения в различните сфери. Ще се организират групи за развиване на социални и личностни умения у потребителите, необходими за разгръщане на потенциала им и създаване и поддържане на пълноценни взаимоотношения с околните. В центъра ще се оказва съдействие и подкрепа на семействата на децата и младежите с увреждания. Ще се осигури хранене и условия за почивка на потребителите. Дневния център ще поддържа връзка с други здравни и социални заведения. Предвидени са и командировки за екипа на Дневния център за обучения, обмяна на опит и посещения на други центрове и социални услуги, които ще бъдат извършени в съответствие с Наредбата за командировките в страната и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Специалистите ще извършва и мобилна работа, включваща консултиране и оказване на подкрепа на деца с увреждания и техните родители в домашна среда. Ще е осигурен транспорт за децата и младежите с увреждания от дома им до центъра и обратно. Изборът на вида услуги и тяхната продължителност ще се извършва с участието на потребителите(родителите), въз основа на направената оценка на потребностите и изготвяне на индивидуален терапевтичен план. Чрез предоставяне на почасови услуги семействата на децата/младежите с увреждания ще получат компетентна професионална подкрепа за продължаване на рехабилитационните дейности в домашни условия, за засилване ефекта от предоставяната социална услуга. Услугите ще се предоставят, така че максимално да задоволяват индивидуалните потребности на целевите групи. Дейностите в Центъра ще се извършват в съответствие с изискванията на Закона за закрила на детето, Закон за социално подпомагане и Правилниците за прилагането им, както и НКССУД., Contracted Amount: 664 252.09 , Reported Amount: 694 849.30
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултации: Цел на дейността е да се окаже специализирана помощ и подрепа на децата и младежите от целевата група, техните семейства и персонала на ДЦДМУ, който работи с ползващите социални услуги в Центъра и са включени в дейностите по проекта. Дейността включва провеждане на индивидуални и групови сесии за оказване на психологическа подкрепа. Сесиите за оказване на този вид подкрепа, ще се провеждат както планирани, така и по заявка на нуждаещите се. За целта ежемесечно ще бъде изготвян работен график, в който ще бъдат включвани лицата, с необходимост от оказване на определена психологическа подкрепа. Консултирането е допустимо и извън ежемесечния график, при внезапно възникнал проблем или промяна в състоянието/житейската ситуация на потребителите, която промяна изисква оказването на своевременна и компетентна помощ от специалист психолог. Включването на деца, младежи, родители и служители в сесии за подкрепа ще се извършва от управителя и по предложение на социален работник, както за лица, депозирали заявки за потребност от консултиране по собствена преценка, така и лица, при които е възникнала необходимост от подкрепа и консултиране, по преценка на екипа по проекта, комуникация с потребителите на услугите и др. В сесиите за оказване на психологическа подкрепа ще бъдат засягани въпроси, свързани с емоционалното състояние и опазване на психичното здраве на консултираните, преодоляване на ограниченията от физическите увреждания и последиците от социалната изолация, както и изграждане на перспективи за личностно развитие. Оказването на подкрепа на персонала е необходимо за преодоляване на негативните последици, породени от работата с потребители, които имат тежките здравословни проблеми, емоционална рехабилитация и професионална подкрепа. Изпълнението на дейността ще даде възможност на работещия персонал да повишава своята професионална компетентност, да съхрани психичното си здраве и е насочена към хората които полагат грижи за децата/младежите да получат повече увереност в собствените сили и възможности за планиране и справяне с ежедневните трудности, както и мотивация за по-продължително отдаване на труда си в полза на потребителите. В допълнителните сесии за подкрепа и консултиране на служителите основно ще бъдат засягани проблеми и ситуации, свързани със спецификата на предоставяните услуги, ще се извършва проследяване и проверяване на работата на консултираното лице, с оглед осигуряване качествена грижа за потребителите и избягване на професионалното прегаряне. Ще бъдат коментирани и въпроси, касаещи перспективата за дългосрочна професионална реализация с оглед постигане на устойчивост на предлагането на услугите след приключване на проекта., Contracted Amount: 30 210.60 , Reported Amount: 13 953.60
  • Activity: Закупуване на специализирано транспортно средство: Дейността включва закупуване на специализирано транспортно средство за обезпечаване дейността на социалната услуга. Транспортното средство ще бъде в полза на нуждаещи се от подкрепа деца и младежи в община Берковица, включително и тези, живеещи не само в гр. Берковица, а и в други населени места в цялата община и извън нея. Чрез закупуването му ще се осигури достъпност и разширен обхват на предоставяните услуги (дневни и почасови). Транспортното средство ще бъде адаптирано за превоз на хора с увреждания, в т.ч. и за хора в инвалидна количка, чрез което ще се осигури придвижването на трудноподвижните потребители, от дома им до центъра и обратно, като същевременно ще бъдат облекчени родителите на тези деца в осигуряването на превоз до услугата. Наличието на специализирано МПС ще подпомогне и персонала на услугата в предоставянето на мобилни услуги в дома на потребителя. Ще бъде в полза и на потребителите ползващи консултантската грижа. Чрез реализацията на дейността ще се осигури равен достъп на децата и младежите с увреждания до центъра, независим живот и социално включване, в т. ч. мобилност съгласно Конвенцията на ООН за правата на хората с увреждания., Contracted Amount: 69 124.00 , Reported Amount: 69 124.00
  • Activity: Закупуване на допълнително оборудване, материали и консумативи необходими за функционирането на ДЦДМУ: Дейността цели закупуване, доставка и монтаж на допълнително обзавеждане и оборудване и необходимите материални ресурси, необходими за обезпечаване на социалните услуги в ДЦДМУ. За качественото и ефективно функциониране на Дневния център, както и осигуряването на подходящи условия за работа на персонала в ДЦДМУ се предвижда да се закупи допълнително специализирано, битово и административно оборудване, обзавеждане и консумативи, извън основното, закупено по Договор за БФП №BG16RFOP001-5.001-0028-С01 по Оперативна програма „Региони в растеж“. В допълнение за пълноценното функциониране на социалната услуга е необходимо да бъдат закупени щори за помещенията на центъра; комплекти спално бельо, възглавници, завивки, хавлиени кърпи и др.; настилка за физкултурен салон. Ще бъде закупено допълнително неспециализирано оборудване и консумативи: съдомиялна, прахосмукачка, пералня, ютия, прибори за хранене и сервиране, аксесоари и материали за санитарните възли и др. По проекта по ОПРР е закупен един лаптоп, които се оказва недостатъчен. Необходимо е закупуването на още 3 бр. лаптопи и една компютърна конфигурация за ефективната работа на всички специалисти и телефон за връзка с центъра. В рамките на дейността ще бъдат закупувани пособия, дидактически материали, консумативи и др. образователни продукти и учебни средства, за обезпечаване на дейностите в дневния център - обучение, терапевтична и психо-социална рехабилитационна работа., Contracted Amount: 42 998.00 , Reported Amount: 42 469.88

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Milen, Contracted Amount*: 712.00 , Reported Amount**: 712.00
  • Contractor: BOBI MEBEL , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 639.93
  • Contractor: DEYZI-2011, Contracted Amount*: 78.50 , Reported Amount**: 159.50
  • Contractor: WIND LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 830.00
  • Contractor: SIEN 1, Contracted Amount*: 450.00 , Reported Amount**: 450.00
  • Contractor: MOTIF 2012, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 372.50
  • Contractor: "Energy Operations" Ltd., Contracted Amount*: 6 145.96 , Reported Amount**: 2 388.86
  • Contractor: S-IVVENA-7 , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 311.00
  • Contractor: UNIFORMA-ALEKSENA KRASTEVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 054.00
  • Contractor: MC MEDICAL , Contracted Amount*: 180.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: HEAT amp; COOL 2014 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 880.00
  • Contractor: GALIQ - GALINA GEORGIEVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 456.00
  • Contractor: SONAR ANATOLIY ILIEV ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 810.40
  • Contractor: ECOTRIKE - BG, Contracted Amount*: 8 712.00 , Reported Amount**: 8 712.00
  • Contractor: MIRELI - 2007, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 160.00
  • Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 406.02
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 979.76
  • Contractor: SPA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 980.00
  • Contractor: CEZ ELECTRO BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 121.52
  • Contractor: Amber, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 675.18
  • Contractor: MONTANA LIFT, Contracted Amount*: 2 230.00 , Reported Amount**: 1 980.00
  • Contractor: DIRADA 2011 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 16 242.00
  • Contractor: OMNICAR AUTO, Contracted Amount*: 69 124.00 , Reported Amount**: 69 124.00
  • Contractor: MITI-Dimitar Bogdanov, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 988.10
  • Contractor: BMB LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 628.00
  • Contractor: POPOV I SIN OOD , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 571.70
  • Contractor: ET IVAN DIMITROV - 75, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 500.00
  • Contractor: MOST ENERGY JSC, Contracted Amount*: 5 922.50 , Reported Amount**: 4 778.73
  • Contractor: Ilina, Contracted Amount*: 712.00 , Reported Amount**: 601.04
  • Contractor: VODOSNABDIAVANE I KANALIZATSIA BERKOVITSA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 501.05
  • Contractor: VALANI TRADE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 821.20
  • Contractor: HANA, Contracted Amount*: 13 953.60 , Reported Amount**: 13 953.60
  • Contractor: MITI 1501, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 146.49
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 828.22 , Reported Amount**: 1 022.66
  • Contractor: KALI DID - RAYNA PARVANOVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 425.00
  • Contractor: Electrohold Sales EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 661.00
  • Contractor: IVAN IVANOV - MACDIV, Contracted Amount*: 3 237.56 , Reported Amount**: 8 599.92
  • Contractor: ZED-3, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 840.00
  • Contractor: BED LINEN BG 2016 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 890.32
  • Contractor: VIKTORIYA 2012, Contracted Amount*: 99 360.00 , Reported Amount**: 19 498.80
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Children and youth receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 30.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 31.00
Indicator 2 Children and youth in institutional care, covered by the deinstitutionalization measures, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 31.00

Financial Information

Total Project cost 823 527.05 BGN
Grant 823 527.05 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 823 527.05 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 9.60 0.00 9.60 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 30.72 0.00 30.72 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 53.28 0.00 53.28 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 39.84 0.00 39.84 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 22.08 0.00 22.08 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 52.32 0.00 52.32 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 51.84 0.00 51.84 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 53.20 0.00 53.20 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 39.36 0.00 39.36 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 50.88 0.00 50.88 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 52.80 0.00 52.80 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 44.16 0.00 44.16 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 36.00 0.00 36.00 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 47.52 0.00 47.52 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 39.84 0.00 39.84 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 48.00 0.00 48.00 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 54.72 0.00 54.72 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 70.08 0.00 70.08 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 65.28 0.00 65.28 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 60.00 0.00 60.00 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 72.00 0.00 72.00 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 60.96 0.00 60.96 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 79.68 0.00 79.68 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 58.56 0.00 58.56 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 47.04 0.00 47.04 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 48.48 0.00 48.48 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 65.28 0.00 65.28 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 59.04 0.00 59.04 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 61.44 0.00 61.44 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 91.20 0.00 91.20 "ВИКТОРИЯ 2012" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на гориво за отопление и горива за зареждане на автомобилите за нуждите на Община Берковица и второстепенните разпоредители с бюджет към нея за периода 2021 г. - 2025 г., Estimated Amount: 1 344 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива за автомобили за срок от 5 г. Дизелово гориво Б6 - 245 000 литра: Бензин А95Н - 54 000 литра
    Contractor: IVAN IVANOV - MACDIV
    Contract total funded value: 3 237.56
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия - НН и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Берковица, Estimated Amount: 561 960.00
  • Differentiated position 1: Доставка на електрическа енергия - НН и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Берковица
    Contractor: MOST ENERGY JSC
    Contract total funded value: 5 922.50
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия - НН и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Берковица, Estimated Amount: 1 495 680.74
  • Differentiated position 1: Доставка на електрическа енергия - НН и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Берковица
    Contractor: "Energy Operations" Ltd.
    Contract total funded value: 6 145.96
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на „Дневен център за деца и младежи с увреждания" – гр. Берковица, Estimated Amount: 63 333.33
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на „Дневен център за деца и младежи с увреждания" – гр.Берковица
    Contractor: OMNICAR AUTO
    Contract total funded value: 69 124.00
Procedure 5 Subject to due process: Приготвяне и доставка на готова храна (кетъринг) за нуждите на „Дневен център за деца и младежи с увреждания" - гр. Берковица, Estimated Amount: 107 100.00
  • Differentiated position 1: Приготвяне и доставка на готови ястия за закуска, обяд и междинна закуска за нуждите на потребителите на социалната услуга, "Дневен център за деца и младежи с увреждания” - гр. Берковица
    Contractor: VIKTORIYA 2012
    Contract total funded value: 99 360.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN