Identification

UMIS Number BG06RDNP001-7.020-0081-C01
Project Name "ENERGY EFFICIENCY OF ADMINISTRATIVE BUILDINGS IN THE TERRITORY OF THE MUNICIPALITY OF RUEN"
Beneficiary 000057211 Ruen municipality
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 25.01.2024
Start Date 25.01.2024
End Date 15.09.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Руен

Description

Brief description
„ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА АДМИНИСТРАТИВНИ СГРАДИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РУЕН“ включва въвеждане на мерки за енергийна ефективност в 6 административни сгради разположени на територията на община Руен. На 3 от сградите е предвидено да се изгради ФЕЦ, който да допринесе за тяхната автономност.
Activities
  • Activity: „ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА АДМИНИСТРАТИВНИ СГРАДИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РУЕН“: „ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА АДМИНИСТРАТИВНИ СГРАДИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РУЕН“ включва мерки по енергийна ефективност в 6 административни сгради на територията на Община Руен., Contracted Amount: 909 526.21 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Упражняване на строителен надзор: Дейността ще обхваща упражняването на строителен надзор на одобрения от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) проект. Част от дейностите, които следва да бъдат извършени от лицето, избрано за упражняване на строителния надзор са: - Извършване на надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на съответния обект, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строеж; - Съставяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж. Заверяване на Заповедна книга на строежа; - Изготвяне и извеждане на заповедна книга за обекта и предаването й на изпълнителя на строителството; - Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; - Съставяне и организиране подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления и др. документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване: - Изготвяне и представяне на Възложителя на технически паспорт за обекта и Окончателен доклад за обекта по смисъла на Чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвени в съответствие с Наредба № 2/31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти; - Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно инвестиционните проекти и изискванията на нормативните актове; - Осигуряване спазването на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него; - Извършване на контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; - Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; - Съставяне на констативни актове, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително- монтажните дейности, с които удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаване на строежите от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; - Други дейности, в компетенциите на лицето, упражняващо строителен надзор, Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Консултантски услуги по управление и отчитане на проекта: Консултантските услуги ще обхващат:  Експертно, организационно и техническо подпомагане дейността на Общината при управление, изпълнение и отчитането на проекта  Осъществяване на ефективно взаимодействие и координация между страните, имащи отношение към изпълнението на проекта  Консултации и съдействие за прилагане на насоки, указания, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта;  Консултации и съдействие при провеждането на обществените поръчки по проекта;  Изготвяне на становища относно законосъобразност на действията на комисията за избор на изпълнители на обществените поръчки по проекта;  Подготовка и окомплектоване на необходимите документи за съгласуване на проведените процедури/ проведеното възлагане на обществените поръчки;  Изготвяне на становище, в случай на обжалване на процедура по възлагане на някоя от обществените поръчки, възлагани във връзка с изпълнението на проекта;  Подготовка и окомплектоване на необходимите възражения и документи във връзка със съмнения за нарушение, водещи до налагането на финансови корекции;  Подготовка на становище, при получено от Общината решение за частично съгласуване на обществените поръчки или решение за отказ за съгласуване на обществените поръчки;  Подготовка на становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта;  Консултации във връзка с изпълнението на препоръки, дадени от страна на управляващия орган във връзка с проекта и изготвяне на писмени становища по тях;  Избраният изпълнител следва по поставени от Общината въпроси по изпълнението на проекта да дава писмени отговори във възможно най-кратък срок след получаване на съответния въпрос, възникнал в хода на изпълнение на проекта;  Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, както и наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по изпълнението на проекта;  Изготвяне на становище относно възникнали по време на изпълнението на договора за строителство непредвидени разходи;  Подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към договорите за обществени поръчки, включително и подготовката и окомплектоването на искания до ДФЗ за сключването им;  Консултиране на Общината в хода на изпълнението на дейностите по проекта, ресурсното им обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответни мерки от страна на Общината;  Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на договора за управление на проекта и предлагане на решения за преодоляването им;  Изготвяне на справки във връзка с изпълнение на договора, при писмено искане от страна на Общината;  Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по съответния проект., Contracted Amount: 9 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Упражняване на авторски надзор: Дейността включва упражняване на авторски надзор съгласно изискванията на ЗУТ, ЗКАИИП и поднормативните актове по прилагането им. Следва да бъдат извършвани дейности по осъществяване на авторски надзор за съответствие на изпълнението на строително-монтажните работи с изготвените инвестиционни проекти по съответните части във връзка с реконструкция и рехабилитация на обекта, предмет на инвестицията. Дейностите по упражняване на авторски надзор включват: Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; Изработване на допълнителни чертежи на детайли; Извършване на допустими от закона промени в проекта, при необходимост; Присъствие/Участие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др., Contracted Amount: 4 500.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

None

Financial Information

Total Project cost 977 026.21 BGN
Grant 977 026.21 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN