Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2457-C02
Project Name Everyone is entitled to a chance - a new start and worthy career completion for people from vulnerable groups at Cornel V
Beneficiary 130334366 Cornel V Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 24.04.2017
Start Date 24.04.2017
End Date 24.07.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Общата цел на проекта е осигуряване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица чрез осигуряване на дългосрочна заетост. Нарастването на продуктовата гама и клиентската маса на фирмата налагат назначаване на допълнителни служители, с цел повишаване ефективността на работата на фирмата, разширяване на дистрибуторската и клиентска мрежа, подобряване контрола върху продажбите и събираемостта на вземанията от клиенти. Ключова роля отделяме на разработването на маркетингова политика и стратегия за подобряване на пазарното присъствие, по които фирмата да продължи възходящо развитие. 
Activities
  • Activity: Разкриване и оборудване на 4 нови работни места. Подбор на служители.: В рамките на дейността е планирано създаването на 4(четири) нови работни места. Дейността е в съответствие с Насоките за кандидатстване по процедурата и начинът й на изпълнение, описан по-долу изпълнява изискванията за добро финансово управление. Етап 1. Разкриване на нови работни места. Ще бъдат разкрити следните нови работни места: Позиция 1 „Експерт, маркетинг" – едно работно място, Позиция 2 "Администратор, уеб сайт" – едно работно място, Позиция 3 "Мърчандайзер, продажби" - едно работно място и Позиция 4 "Търговски представител" – едно работно място. Същите са подбрани по начин, който допринася както за адресиране на идентифицираните потребности на целеви групи, така и за повишаване ефективността на работния процес във фирмата, разширяване на дистрибуторската и клиентска мрежа, подобряване контрола върху продажбите и събираемостта на вземанията от клиенти. По този начин се създава устойчивост на работните места и възможност, при благоприятна икономическа конюнктура за запазването им в период, значително по-дълъг от 12 месеца. „Етап 2. Оборудване на работните места. Етапът ще стартира в рамките на първия месец. Работните места, които ще бъдат оборудвани, са разположени в офиса на фирмата Позиция 1 е новоразкрита. За ефективната работа на За ефективната работа на Експерта, маркетинг е необходим лаптоп, снабден с операционна система; софтуерен пакет с офис програми; софтуерен продукт за създаване и обработка на документи (Adobe Acrobat Profecional или еквивалентно); ERP програма, функционално съвместима с програмата, с която работи фирмата; монитор и офис мебели - 1 бюро, 1 контейнер, 1 стол, 1 шкаф за документацията, телефонен апарат. Позиция 2 е новоразкрита. За ефективната работа на Администратора, уеб сайт е необходима компютърна конфигурация, за предпочитане лаптоп с добри технически характеристики, снабден с операционна система; софтуерен пакет с офис програми; ERP програма, функционално съвместима с програмата, с която работи фирмата; софтуерен продукт за създаване на дизайн (Adobe Indesign или еквивалентно); монитор и офис мебели - 1 бюро, 1 контейнер, 1 стол, телефонен апарат. Позиция 3 е новоразкрита. За ефективната работа на Мърчандайзера, продажби е необходим мобилен баркод скенер. Позиция 4 е новоразкрита. За ефективната работа на Търговския представител е необходимо оборудвано работно място - 1 компютър снабден с операционна система и монитор; софтуерен пакет с офис програми; ERP програма, функционално съвместима с програмата, с която работи фирмата; и офис мебели - 1 бюро, 1 контейнер, 1 стол, 1 шкаф за документацията, телефонен апарат.“ Етап 3 Идентифициране и подбор на служители. За подбор на лицата от целевите групи, персонал за новооткритите позиции, ще бъдат използвани различни източници - 1.) публикуване и на обяви в кариерните сайтове като jobtiger.bg, jobs.bg и karieri.bg.Ще бъдат публикувани обяви за новооткритите свободни работни места. Ще бъдат идентифицирани лица, които за заявили желаната заетост, в идентична срефа с необходимата за заемане на длъжноститет по проекта; 2.) Агенция по заетостта - ще бъдат подадени Заявки за свободни работни места (СРМ), заявени от работодател чрез онлайн платформата на Агенцията; 3.) ще бъдат публикувани обяви във фирмените интернет страница и фейсбук страница. За селектиране на подходящите служители обявите ще съдържат кратко описание на длъжността с най-съществените и характеристики и изискванията към кандидатите. Подборът ще бъде извършван в продължение на 4 месеца. Планираме такава продължителност, за да може да се направи качествен избор на лицата, които ще бъдат включени по проекта. Предвиденият по-долу начин на изпълнение гарантира качественото и в срок реализиране на описаната дейност., Contracted Amount: 12 002.83 , Reported Amount: 12 002.83
  • Activity: Назначаване и стартиране на заетост. : За селектиране на подходящите служители обявите ще съдържат кратко описание на длъжността с най-съществените и характеристики и изискванията към кандидатите. Със служителите, определени от етап подбор като най-подходящи за заемане на съответните длъжности, ще бъде сключен трудов договор за следните позиции: 1. Експерт, маркетинг, с код по НКПД 2011 24316002 – разработва маркетинговата политика на фирмата и стратегията за подобряване на пазарното присъствие, разширяване на дистрибуторската и клиентска мрежа, организира рекламни кампании и продуктови демонстрации. 2. Администратор, уеб сайт, с код по НКПД 2011 35143001 – обслужва изцяло електронната търговия на фирмата, обновява информацията в електронния магазин, контролира и подпомага продажбите в електронните магазини от партньорската мрежа, поддържа страниците във фейсбук и другите социални мрежи, извършва техническа поддръжка на компютрите на фирмата, извършва предпечатна подготовка за изработване на ежемесечните рeкламни листовки, както и на годишните каталози. 3. Мърчандайзер, продажби, с код по НКПД 2011 52421002 - контролира наличностите в обектите, работещи на консигнация; правилното представяне на продуктите във всички магазини от дистрибуторската мрежа, периодичното отчитане на продажбите и своевременното зареждане на изчерпаните продукти. Обектите, които получават стоки на консигнация към Ноември 2015г. са над 30, включително вериги магазини, отделни книжарници и занимални. Текущият контрол върху обектите, работещи на консигнация е от съществено значение за работата на фирмата и ще доведе до по-бърза обръщаемост на блокираните средства в обектите –консигнанти и ще подобри събираемостта на вземанията. 4. Търговски представител, с код по НКПД 2011 33223003 – поддържа непрекъснат контакт с фирмите от дистрибуторската мрежа, контактува нови клиенти и канали за дистрибуция, води активна кореспонденция, презентира периодично новостите пред клиентите, провежда търговски разговори, подготвя документацията за сключване на договори. Изпълнява набелязаните обеми за продажба и набелязаните цели за дистрибуция. Длъжността Търговски представител изисква много добро познаване на компютърните системи за отчитане на заявките, поръчките и продажбите. Новоназначените служители ще изпълянват задълженията си съгласно разработените в предходната дейност длъжностни характеристики. По отношение на тях ще бъдат прилагани всички разпоредби на приложимото законодателство, изискванията на Насоките за кандидатстване по процедурата и ще бъдат запознати с целите и очакваните резултати от настоящия проект. Дейността ще бъде изпълнявана за период до 12 месеца , Contracted Amount: 44 596.29 , Reported Amount: 40 053.01
  • Activity: Информация и публичност на подкрепата: Съгласно изискванията на Единения наръчник при всички мерки за информация и комуникация, предприети от Корнел В, изрично ще бъде указвано съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз и Европейския социален фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на изпълнението на проекта Корнел В ще информира своите партньори и клиенти, както и широката общественост, за получената от Европейския социален фонд подкрепа, като включи на своята интернет страница http://www.kornelv.com/ кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като, съгласно изискванията, ще бъде откроена финансовата подкрепа от Европейския съюз. Текущо на интернет страницата ще бъде публикувана информация относно постигнатия към момента напредък и резултати. На видни места, където се извършва търговска дейност ще бъдат поставени 3 плаката, с минимален размер А3 с информация за проекта, със споменаване на финансовата подкрепа от Европейския съюз. Ще бъдат изработени и отпечатани 200 дипляни с информация за проекта, неговите цели, резултати и източникът на финансиране. На всички участници в проекта ще бъде предоставена информация относно източникът на финансиране на дейностите. На всички обяви по време на извършване на подбора на служители по подходящ начин ще бъде пре предоставена ниформация за изночникът на финансиране на проекта. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проект, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще бъде посочвана Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси като източник на финансиране и Европейския социален фонд. При отчитане изпълнението на проекта ще бъде предоставен доказателствен материал за предприетите мерки за информация и комуникация като снимки, публикувани новини, линкове към уеб-сайтове, екземпляри от произведени дипляни и друг подходящ доказателствен материал. Дейността ще се изпълнява през цялата продължителност на проекта. , Contracted Amount: 680.00 , Reported Amount: 680.00
  • Activity: Организация и управление: Организацията и управлението на проекта ще бъдат поверени на външна фирма. Същата ще бъде избрана по реда на ПМС 160/ 1.07.2016 г. Изпълнителят ще осигури физически лица, в допълнение на ръководителя на проекта, които ще обезпечат всички успешното и в срок реализиране на дейностите по проекта. Дейността ще бъде извършвана през цялата продължителност на проекта., Contracted Amount: 4 800.00 , Reported Amount: 4 800.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE, Contracted Amount*: 97.50 , Reported Amount**: 97.50
  • Contractor: AUDIO ARTE Ltd., Contracted Amount*: 4 960.33 , Reported Amount**: 4 960.33
  • Contractor: GENSOFT LTD., Contracted Amount*: 1 197.00 , Reported Amount**: 1 197.00
  • Contractor: Konica Minolta Business Solutions Bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 3 035.00 , Reported Amount**: 3 035.00
  • Contractor: European Projects Consulting Ltd., Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 4 800.00
  • Contractor: RONOS, Contracted Amount*: 237.00 , Reported Amount**: 237.00
  • Contractor: Graphotrade Ltd., Contracted Amount*: 1 790.00 , Reported Amount**: 1 790.00
  • Contractor: OFFICE ZONE, Contracted Amount*: 490.00 , Reported Amount**: 490.00
  • Contractor: STM-SV.GEORGI, Contracted Amount*: 196.00 , Reported Amount**: 196.00
  • Contractor: Vezni EOOD, Contracted Amount*: 680.00 , Reported Amount**: 680.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 9.00

Financial Information

Total Project cost 62 079.12 BGN
Grant 62 079.12 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 57 535.84 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на ERP система за 3 бр. работни места, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Estimated Amount: 1 197.00
  • Differentiated position 1: Доставка на ERP система за 3 бр. работни места, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Contractor: GENSOFT LTD.
    Contract total funded value: 1 197.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на компютърно и офис оборудване, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Estimated Amount: 5 044.32
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърно и офис оборудване, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Contractor: AUDIO ARTE Ltd.
    Contract total funded value: 4 960.33
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на мобилен баркод скенер, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Estimated Amount: 541.68
  • Differentiated position 1: Доставка на мобилен баркод скенер, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Contractor: OFFICE ZONE
    Contract total funded value: 490.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на офис обзавеждане, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Estimated Amount: 1 870.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис обзавеждане, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Contractor: Graphotrade Ltd.
    Contract total funded value: 1 790.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на специализирани софтуерни продукти, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Estimated Amount: 3 037.41
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирани софтуерни продукти, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Contractor: Konica Minolta Business Solutions Bulgaria EOOD
    Contract total funded value: 3 035.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на телефонни апарати, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Estimated Amount: 254.00
  • Differentiated position 1: Доставка на телефонни апарати, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Contractor: RONOS
    Contract total funded value: 237.00
Procedure 7 Subject to due process: Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Estimated Amount: 105.47
  • Differentiated position 1: Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE
    Contract total funded value: 97.50
Procedure 8 Subject to due process: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление” по проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В”, Estimated Amount: 4 800.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление” по проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Избор на изпълнител на услуга по организация и управление на проект №BG05M9OP001-1.003-2457 „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Estimated Amount: 4 800.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на услуга по организация и управление на проект №BG05M9OP001-1.003-2457 „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Избор на изпълнител на услуга по организация и управление на проект №BG05M9OP001-1.003-2457 „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
    Contractor: European Projects Consulting Ltd.
    Contract total funded value: 4 800.00
Procedure 10 Subject to due process: Информация и публичност, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Estimated Amount: 750.00
  • Differentiated position 1: Информация и публичност, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Contractor: Vezni EOOD
    Contract total funded value: 680.00
Procedure 11 Subject to due process: Осигуряване на обслужване от служба по трудова медицина на 4 лица, наети на нови работни места, създадени по проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Estimated Amount: 196.00
  • Differentiated position 1: Разходи за трудова медицина, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Contractor: STM-SV.GEORGI
    Contract total funded value: 196.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN